BGŻ OPTIMA - czy uda się założyć przed Mikołajem!!!!

Data: 2011-11-24 15:47:57
Autor: d530
BGŻ OPTIMA - czy uda się założyć przed Mikołajem!!!!

<janekwojcik.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jakp6m$nu3$1inews.gazeta.pl...
Witam Proponuję zabawę dla tych wszystkich którzy założyli konto 16 listopada a więc
w pierwszym dniu .

CZY UDA SIE W PEłNI OTWORZYć I ZACZąć KORZYSTAć Z KONTA OPTIMA?

Mój głos - na pewno nie - złożyłem 16 listopada - kolejny weekend za pasem a u
mnie ani przesyłki ani listu z PInem

W tym przypadku rzeczywiście nie masz szans.

BGŻ OPTIMA - czy uda się założyć przed Mikołajem!!!!