BGZ Optima

Data: 2012-03-28 23:42:48
Autor: ls
BGZ Optima
Przyszedl mi mail z Optimy, ze:

"oprocentowanie nominalne Twojej Lokaty Jednodniowej 6,48% jest
gwarantowane do 30 kwietnia 2012".

Ale mam wrazenie, ze chyba obelkuja te 6.48%?

No i ciekawostka:

"Jednocześnie informujemy, że już na początku kwietnia wprowadzimy do
oferty nowy bardzo atrakcyjny produkt oszczędnościowy"

--
pozdr.
ls

Data: 2012-03-29 09:06:53
Autor: fabian 05
BGZ Optima
W dniu czwartek, 29 marca 2012, 08:42:48 UTC+2 użytkownik ls napisał:
[...]

A dlaczegoż mieliby nie obelkować? Rostowski nie wyłączył Optimy z ustawy.

BGZ Optima