BGZ Optima Jak zamknac?

Data: 2013-03-02 13:45:36
Autor: Krystek
BGZ Optima Jak zamknac?
W dniu 2013-03-02 13:28, kowtow pisze:
Jak sie pozbyc tego dziadostwa 4,6 % to juz jest kpina

Jeść nie woła to po co zamykać?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-03-02 14:16:10
Autor: kowtow
BGZ Optima Jak zamknac?
Je¶ę nie wo³a to po co zamykaę?

Jak to po co? W imie zasad

Data: 2013-03-02 14:20:04
Autor: Krystek
BGZ Optima Jak zamknac?
W dniu 2013-03-02 14:16, kowtow pisze:
Jeść nie woła to po co zamykać?

Jak to po co? W imie zasad

Skoro umiałeś otworzyć to będziesz potrafił i zamknąć ;) Zamykaj. Tylko potem nie otwieraj jeśli się pojawi znowu jakaś promocyjna oferta ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-03-02 14:43:24
Autor: Andrzej Kubiak
BGZ Optima Jak zamknac?
Dnia Sat, 02 Mar 2013 14:20:04 +0100, Krystek napisa³(a):

Skoro umia³e¶ otworzyę to bździesz potrafi³ i zamkn±ę ;) Zamykaj. Tylko potem nie otwieraj je¶li siź pojawi znowu jaka¶ promocyjna oferta ;)

Poniewaæ?

AK

Data: 2013-03-02 15:25:27
Autor: Krystek
BGZ Optima Jak zamknac?
W dniu 2013-03-02 14:43, Andrzej Kubiak pisze:
Dnia Sat, 02 Mar 2013 14:20:04 +0100, Krystek napisał(a):

Skoro umiałeś otworzyć to będziesz potrafił i zamknąć ;) Zamykaj. Tylko
potem nie otwieraj jeśli się pojawi znowu jakaś promocyjna oferta ;)

Ponieważ?

Wiesz, śmieszy mnie to po prostu i tak sobie dworuję. Widać po wpisach na grupie ile ludzie poświęcają czasu na zakładanie rachunkĆ³w a potem tak ochoczo z nich rezygnują. ā€žNa złośćā€ bankowi to bym środki zdeponował w innym, ale ja tam truskawki cukrem...

K.

PS: Jeśli będzie promocja to mam nadzieję, że nie będzie ona dotyczyła osĆ³b, ktĆ³re już wcześniej miały u nich konto (w ciągu ostatnich X(X) miesięcy) ;)

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-03-02 16:09:37
Autor: Andrzej Kubiak
BGZ Optima Jak zamknac?
Dnia Sat, 02 Mar 2013 15:25:27 +0100, Krystek napisał(a):

Widać po wpisach na grupie ile ludzie poświęcają czasu na zakładanie rachunków

Wypełnić wniosek, kilka minut z kurierem. W kilku przypadkach ten drugi
punkt odpada.

a potem tak ochoczo z nich rezygnują.

Jeśli przestają być potrzebne, po co je trzymać? Bank to usługodawca, ma mi
służyć.

„Na złość” bankowi to bym środki zdeponował w innym, ale ja tam truskawki cukrem...

OK. A będziesz regularnie śledził, czy bank, w którym masz nieużywane
konto, nie wprowadza jakichś zmian? Mnie by się nie chciało, a nie
chciałbym się po iluś miesiącach zdziwić, że jestem bankowi winien kilka
złotych za każdy miesiąc, plus odsetki, a może i koszty wezwań do zapłaty.

PS: Jeśli będzie promocja to mam nadzieję, że nie będzie ona dotyczyła osób, które już wcześniej miały u nich konto (w ciągu ostatnich X(X) miesięcy) ;)

Bezinteresowne życzenie bliźniemu czegoś niesympatycznego zawsze było dla
mnie niezrozumiałe.

AK

Data: 2013-03-02 16:35:30
Autor: Krystek
BGZ Optima Jak zamknac?
W dniu 2013-03-02 16:09, Andrzej Kubiak pisze:
[...]

No niby tak. Mnie by się nie chciało dla przysłowiowych 5 groszy przenosić do innego banku, a wiemy że wiele osób z pbb tak robi. Tak, czy siak, żeby wiedzieć że inny bank ma lepsza ofertę to musisz śledzić co się dzieje w bankowych ofertach. Tak samo i z wprowadzaniem opłat. Sam polikwidowałem te, z których już nie będę więcej korzystał oraz takie, za które wprowadzono opłaty. Jednak w wielu przypadkach likwidowanie tych usług czy rachunków było zdecydowanie bardziej czasochłonne, niż ich zakładanie. No, ale masz rację. Co kto lubi.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-03-02 16:54:41
Autor: Andrzej Kubiak
BGZ Optima Jak zamknac?
Dnia Sat, 02 Mar 2013 16:35:30 +0100, Krystek napisa³(a):

Sam polikwidowa³em te, z których juæ nie bźdź wiźcej korzysta³ oraz takie, za które wprowadzono op³aty.

Otóæ to. A przypuszczam, æe autor, skoro chce zamkn±ę konto, nie chce juæ z
niego korzystaę. :)

Jednak w wielu przypadkach likwidowanie tych us³ug czy rachunków by³o zdecydowanie bardziej czasoch³onne, niæ ich zak³adanie.

Trudno, lepsze to, niæ przeæyę kiedy¶ zdziwienie, o którym wspomnia³em
wcze¶niej. Inna sprawa, æe akurat w Optimie, podobnie jak w Meritum czy
Citi, kwestia zamykania konta rozwi±zana jest wzorowo. Mniej wzorowo w
Meritum rozwi±zany jest powrót. Sam mam jeden taki prawie martwy rachunek w Noble, z weso³ymi wyci±gami
(saldo: pińę z³oty z groszami, odsetki: 1 grosz, pobrany podatek: 1 grosz).
Zamykaę mi siź go nie chce, bo jak±¶ ¶mieszn± gazetkź co miesi±c
przysy³aj±, ale Leszkowi patrzź na ³apy regularnie i sprawdzam, czy nie
przysz³y mu do g³owy jakie¶ op³aty.

AK

Data: 2013-03-02 17:05:09
Autor: Krystek
BGZ Optima Jak zamknac?
W dniu 2013-03-02 16:35, Krystek pisze:
[...]

A, i żeby uściślić: to mnie śmieszył nie sam fakt chęci likwidacji rachunku, co uzasadnienie: w imię zasad. Tego się to tyczyło. Jakby wprowadzili opłaty to bym zrozumiał. Rachunek nieużywany, ale nie wiadomo kiedy może się przydać. Mnie by się nie chciało, chociaż fakt: likwidacja to jedynie wysłanie wiadomości z ich systemu.

Zresztą, ileż to razy ludzie wieszali psy na jakimś banku, likwidowali rachunki a później skruszeni wracali, skuszeni ofertą. W takim mBanku to bym musiał chyba z 5 razy zamykać i otwierać, bo tyle w nim było rewolucyjnych zmian na przestrzeni ostatnich lat. No, ale wolny wybór. Widać niektórzy potrzebują takiego sportu jak skubanie wiśni, czy hodowanie świń :)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-03-02 19:00:39
Autor: Akarm
BGZ Optima Jak zamknac?
W dniu 2013-03-02 16:35, Krystek pisze:
dla przysłowiowych 5 groszy
Które przysłowie o pięciu groszach masz na myśli?

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-03-02 19:10:20
Autor: Liwiusz
BGZ Optima Jak zamknac?
W dniu 2013-03-02 19:00, Akarm pisze:
W dniu 2013-03-02 16:35, Krystek pisze:
dla przysłowiowych 5 groszy
Które przysłowie o pięciu groszach masz na myśli?

Wytykanie nadużycia słowa przysłowiowy staje się już nudne :)

"Proste jak bułka za dwa grosze"
http://www.muzeum-chleba.pl/pl/strony/przyslowia-zwiazane-z-chlebem.html

--
Liwiusz

Data: 2013-03-02 19:24:38
Autor: Akarm
BGZ Optima Jak zamknac?
W dniu 2013-03-02 19:10, Liwiusz pisze:
Wytykanie nadużycia słowa przysłowiowy staje się już nudne :)

Jest takie stare, mądre porzekadło: nie używaj wyrazów, których znaczenia nie rozumiesz. ;)

"Proste jak bułka za dwa grosze"
http://www.muzeum-chleba.pl/pl/strony/przyslowia-zwiazane-z-chlebem.html

Tu akurat nic o pięciu groszach nie ma. A nawet jeśli o to przysłowie by chodziło, to w jakim znaczeniu? Chyba że chcesz zasugerować, że wypowiedź jest zupełnie bez sensu.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-03-02 19:28:17
Autor: Liwiusz
BGZ Optima Jak zamknac?
W dniu 2013-03-02 19:24, Akarm pisze:
[...]

Zupełnie bez sensu to jest czepianie się takich błahostek :)

--
Liwiusz

Data: 2013-03-02 19:54:25
Autor: Akarm
BGZ Optima Jak zamknac?
W dniu 2013-03-02 19:28, Liwiusz pisze:
[...]

Nie.
Jeśli ktoś coś pisze i na dokładkę podpiera się jakimś przykładem, to nie powinien lekceważyć potencjalnych czytających i pisać bzdur. Na dokładkę ośmieszając się przy tym.
A już kompletnie dobijające są stwierdzenia nieuków, że "to nie jest grupa o polszczyźnie" i w związku z tym nie trzeba pisać zrozumiale.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-03-03 07:11:27
Autor: Andrzej Kubiak
BGZ Optima Jak zamknac?
Dnia Sat, 02 Mar 2013 19:54:25 +0100, Akarm napisa³(a):

A juæ kompletnie dobijaj±ce s± stwierdzenia nieuków, æe "to nie jest grupa o polszczy¼nie" i w zwi±zku z tym nie trzeba pisaę zrozumiale.

Dobijaj±ce to s± stwierdzenia nieuków, mieni±cych siź "dziennikarzami", æe
oni prowadz± stronź po¶wiźcon± telekomunikacji, a nie jźzykowi polskiemu, i
w zwi±zku z tym bźd± pisaę jak chc±.

AK

Data: 2013-03-03 14:29:21
Autor: osa
BGZ Optima Jak zamknac?
W dniu 2013-03-03 07:11, Andrzej Kubiak pisze:
Dobijaj±ce to s± stwierdzenia nieuków, mieni±cych siź "dziennikarzami", æe
oni prowadz± stronź po¶wiźcon± telekomunikacji, a nie jźzykowi polskiemu, i
w zwi±zku z tym bźd± pisaę jak chc±.

To widzź æe nie tylko mnie stwierdzenie WitkaT zaskoczy³o ;) Ale to nie dotyczy tylko internetu - w ogóle dziennikarze coraz mniej przejmuj± siź poprawno¶ci± jźzykow± i codziennie moæna us³yszeę/przeczytaę jakie¶ koszmarki jźzykowe.

Data: 2013-03-03 14:54:39
Autor: Andrzej Kubiak
BGZ Optima Jak zamknac?
Dnia Sun, 03 Mar 2013 14:29:21 +0100, osa napisa³(a):

To widzź æe nie tylko mnie stwierdzenie WitkaT zaskoczy³o ;)

:)

Ale to nie dotyczy tylko internetu - w ogóle dziennikarze coraz mniej przejmuj± siź poprawno¶ci± jźzykow± i codziennie moæna us³yszeę/przeczytaę jakie¶ koszmarki jźzykowe.

Masz racjź, od czasu przeczytania w onetowym artykule "ludzi±" i "subbufer"
¶wiat nie jest taki sam.

AK

Data: 2013-03-02 17:13:33
Autor: knrdz
BGZ Optima Jak zamknac?
Krystek pisze:

PS: Jeśli będzie promocja to mam nadzieję, że nie będzie ona dotyczyła osĆ³b, ktĆ³re już wcześniej miały u nich konto (w ciągu ostatnich X(X) miesięcy) ;)

Jeśli będzie promocja, to na pewno nie będzie ona dotyczyła osĆ³b, ktĆ³re konto mają, bo choć go od jakiegoś czasu nie używają to zostawiły "bo jeść nie woła".

Data: 2013-03-02 18:50:21
Autor: Krystek
BGZ Optima Jak zamknac?
W dniu 2013-03-02 17:13, knrdz pisze:
Krystek pisze:

[...]

Pożyjemy, zobaczymy.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-03-05 04:08:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGZ Optima Jak zamknac?

"knrdz" 51322534$0$26693$65785112@news.neostrada.pl

Je¶li bździe promocja,

Juæ jest.

  http://www.bgzoptima.pl/landing/lokata_bezkarna_clock/kontakt.html

to na pewno nie bździe ona dotyczy³a osób, które konto maj±, bo choę go od jakiego¶ czasu nie uæywaj± to zostawi³y "bo je¶ę nie wo³a".

Data: 2013-03-05 06:02:02
Autor: TrzyLinie
BGZ Optima Jak zamknac?
W dniu 2013-03-05 04:08, Eneuel Leszek Ciszewski napisa³(a):
"knrdz" 51322534$0$26693$65785112@news.neostrada.pl
Je¶li bździe promocja,
Juæ jest.
  http://www.bgzoptima.pl/landing/lokata_bezkarna_clock/kontakt.html

Eee, jak siź na to patrzy to nie widaę róænicy, poza kolorystyk±, od formularzy
"kontaktowych" klonów...

BGÆ Optimia klonieje?

--
TrzyLinie

Data: 2013-03-05 07:38:24
Autor: Maruda
5,8, ale dla nowych klientów! Re: BGZ Optima Jak zamknac?

Gówno-tam...
"Dla nowych klientów"

--

Dziźkujź. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-03-05 22:46:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
5,8, ale dla nowych klientów! Re: BGZ Optima Jak zamknac?

"Maruda" 513592dd$0$1308$65785112@news.neostrada.pl

Gówno-tam...
"Dla nowych klientów"

Nie æaden stolec, ale IMO taki warunek postawi³ ten, komu odpowiedzia³em.

"knrdz" 51322534$0$26693$65785112@news.neostrada.pl

Je¶li bździe promocja, to na pewno nie bździe ona dotyczy³a osób, które konto maj±, bo choę go od jakiego¶ czasu nie uæywaj± to zostawi³y "bo je¶ę nie wo³a".

Data: 2013-03-02 21:35:48
Autor: neoniusz
BGZ Optima Jak zamknac?
On 02.03.2013 15:25, Krystek wrote:
[...]

Az sprawdzilem czy przypadkiem ten watek nie byl jakims crosspostem z innej grupy. Ty tu czesto bywasz czy tak po prostu wpadles?

BGZ Optima Jak zamknac?