Data: 2014-10-09 15:19:26 | |
Autor: Waldek | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
Trzeci sms dzisiaj - zaloguj sie do swojego konta bo masz nowa poczte
- chyba trzeba bedzie po kims sie przejechac jak po burym kocie :// |
|
Data: 2014-10-09 10:02:39 | |
Autor: Benny | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
W dniu czwartek, 9 października 2014 15:19:26 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
Trzeci sms dzisiaj - zaloguj sie do swojego konta bo masz nowa poczte + maile codziennie |
|
Data: 2014-10-09 23:34:40 | |
Autor: sunwick | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
+ maile codzienniedokladnie, i bzdurne - wejdz zaloguj sie i odczytaj poczte, jakby juz nie mogli napisac w tym mailu chociaz ogolnie czego dotyczy. a tak specjalnie trza sie logowac zeby o jakichs pierdolach poczytac! |
|
Data: 2014-10-10 23:57:35 | |
Autor: Chris94 | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
Dnia Thu, 09 Oct 2014 23:34:40 +0200, sunwick napisał(a):
+ maile codzienniedokladnie, i bzdurne - wejdz zaloguj sie i odczytaj poczte, jakby juz Zgadzam się że ta praktyka jest wkurzająca, ale to i tak jest mały pikuś w stosunku do ING-u! Oni jak zmieniają Regulaminy lub TOiP, to w ogóle blokują dostęp do konta! Logujesz się , a za każdym razem wyświetla się komunikat, ze błędny login lub hasło! A na dole napis małymi literkami, ze jeśli ten komunikat wyświetlił Ci się już pięć razy, to: KLIKNIJ TUTAJ. Po kliknięciu otwiera się formatka, nakazująca zaznaczenie opcji, że "zapoznałem się z Regulaminami, cennikami, tabelami opłat i prowizji, oprocentowania i je akceptuję". Jak nie zaakceptuję to się nie zaloguję na konto! Jak dla mnie to jest szczyt bezczelności! -- Pozdrowienia, Krzysztof |
|
Data: 2014-10-11 18:52:39 | |
Autor: janek z pola | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
Chris94 wrote:
Dnia Thu, 09 Oct 2014 23:34:40 +0200, sunwick napisaĹ(a): CzujÄ czarny PR. Mam konto w ING od mniej wiÄcej poĹowy 2011 roku i aĹź do dziĹ nie byĹo takiej sytuacji, Ĺźebym musiaĹ w serwisie bankowoĹci internetowej coĹ akceptowaÄ, Ĺźebym zostaĹ zalogowany. No i dodam - moĹźe trochÄ smutne, ale od tego czasu ciÄ gle mam to samo hasĹo ^ ^ -- WysĹane z pola. |
|
Data: 2014-10-11 19:15:06 | |
Autor: mx | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
On 11/10/2014 18:52, janek z pola wrote:
Czuję czarny PR. Mam konto w ING od mniej więcej połowy 2011 roku i aż doPotwierdzam. Nic mi nie wyskakuje. To że nie mam konta w ING to pestka. >No i dodam - może trochę smutne, ale od tego czasu ciągle mam to samo >hasło > A skąd te "hackery" mają wiedzieć, że masz hasło stare? Myślę, że przy trzech próbach, nie złamią nawet PIN-u 1111, a co mowa o (krótkim i starym) haśle? Wystarczy, że bankowe (identyczne w każdym) jest inne niż mailowe, itp. |
|
Data: 2014-10-11 20:58:57 | |
Autor: Waldek | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
W dniu 2014-10-11 19:15, mx pisze:
>No i dodam - może trochę smutne, ale od tego czasu ciągle mam to samoHmm ...np. w półbakowym/raifeisenie jest narzucony czas życia hasła dodatkowo system pamięta 10 ostatnich, więc pozostanie przy tym samym jest ....ciutek upierdliwe ;) |
|
Data: 2014-10-11 22:28:09 | |
Autor: mx | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
On 11/10/2014 20:58, Waldek wrote:
Hmm ...np. w pĂłĹbakowym/raifeisenie jest narzucony czas Ĺźycia hasĹaMam "prawdziwego" Raiffeisena i jeszcze hasĹa zmieniaÄ nie musiaĹem. Ale wszystkich przebija Agencja Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa, system skĹadania wnioskĂłw o dopĹaty. Jak za dziesiÄ tym razem uda siÄ wpisaÄ zgodne z ich reguĹami, szczÄĹcie niespotykane. ......................................... "terminu waĹźnoĹci hasĹa (30 dni) od ostatniej zmiany hasĹa dla danego uĹźytkownika; !!!Wnioski skĹada siÄ raz w roku!!! 6. ReguĹy walidacji hasĹa umoĹźliwiajÄ cego zalogowanie do systemu teleinformatycznego ARiMR: a) HasĹo musi mieÄ co najmniej 8 znakĂłw b) HasĹo nie moĹźe zawieraÄ ciÄ gu 3-ch lub wiÄcej jednakowych znakĂłw c) HasĹo nie moĹźe zawieraÄ ciÄ gu zĹoĹźonego z 5-ciu lub wiÄcej samych liter lub samych cyfr d) HasĹo nie moĹźe byÄ podciÄ giem sekwencji przedstawionych w poniĹźszej tabeli (wielkoĹÄ liter jest znaczÄ ca): `1234567890-= =-0987654321` ~!@#$%^&*()_+ +_)(*&^%$#@!~ qwertyuiop[]\ \][poiuytrewq QWERTYUIOP{}| |}{POIUYTREWQ asdfghjkl;â â;lkjhgfdsa ASDFGHJKL:â â:LKJHGFDSA zxcvbnm,./ /.,mnbvcxz ZXCVBNM<>? ?><MNBVCXZ e) HasĹo musi zawieraÄ:- przynajmniej jednÄ maĹÄ literÄ, oraz - przynajmniej jednÄ wielkÄ literÄ, oraz - przynajmniej jednÄ cyfrÄ lub znak specjalny. 7. f) Dopuszczalne znaki specjalne w haĹle to: ~`!@#$%^&*()_-+={[}]|\:;ââ<,>.?/ g) Przynajmniej jeden ze znakĂłw specjalnych musi byÄ poprzedzony (wystÄpowaÄ w ciÄ gu później) znakiem bÄdÄ cym literÄ lub cyfrÄ i musi poprzedzaÄ (wystÄpowaÄ w ciÄ gu wczeĹniej) znak bÄdÄ cy literÄ lub cyfrÄ . h) HasĹo moĹźe siÄ powtĂłrzyÄ dopiero po jego 5-tej zmianie |
|
Data: 2014-10-12 12:05:19 | |
Autor: Tom N | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
mx w <news:543992d9$0$18095$65785112news.neostrada.pl>:
On 11/10/2014 20:58, Waldek wrote: Hmm ...np. w półbakowym/raifeisenie jest narzucony czas życia hasłaMam "prawdziwego" Raiffeisena i jeszcze hasła zmieniać nie musiałem. Ale wszystkich przebija Agencja Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa, system [...] A takie nie pasują do reguł: Zaq1@wsx, Xsw2#edc, Cde3$rfv... ??? -- 'Tom N' |
|
Data: 2014-10-12 00:31:38 | |
Autor: Chris94 | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
Dnia Sat, 11 Oct 2014 18:52:39 +0200, janek z pola napisał(a):
Czuję czarny PR. Mam konto w ING od mniej więcej połowy 2011 roku i aż do dziś nie było takiej sytuacji, żebym musiał w serwisie bankowości internetowej coś akceptować, żebym został zalogowany. No i dodam - może trochę smutne, ale od tego czasu ciągle mam to samo hasło ^ ^ A ja czuje oficjalny PR, opłacany przez bank! Bo ja jeszcze nic o tym nie wspominałem, że na trzecim z kolei ekranie jest żądanie zmiany hasła, a Ty już z góry napisałeś, ze nie musiałeś hasła zmieniać! Proszę bardzo, tutaj są screeny z dwóch pierwszych ekranów, o których pisałem: https://www.dropbox.com/sh/ou6qea6spkdomor/AAAyGiWdvYDcbED3wcLw1aIua?dl=0 a tutaj są te dokumenty, które chcąc odzyskać dostęp do swojego konta w banku, musze wszystkie je przeczytać i potwierdzić, że je akceptuję: http://www.ingbank.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulacje/umowy#2 http://www.ingbank.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulacje/toipy Screenu z trzeciego ekranu nie załączam, bo już dwa pierwsze tak mnie wkurwiły, że postanowiłem zrezygnować z usług tego banku. A jak wygląda trzeci ekran wiem stąd, że moja żona musiał przez to wszystko przejść, żeby móc zabrać kasę z tego banku. -- Pozdrowienia, Krzysztof |
|
Data: 2014-10-13 10:09:58 | |
Autor: janek z pola | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
Chris94 wrote:
Dnia Sat, 11 Oct 2014 18:52:39 +0200, janek z pola napisaĹ(a): Kolego, ale jest jednak róşnica miÄdzy tym co nam napisaĹeĹ wczeĹniej: login lub hasĹo! A na dole napis maĹymi literkami, ze jeĹli ten a komunikatem, ktĂłry tam jest w rzeczywistoĹci. Dla nieczytajÄ cych linka dodam, Ĺźe na screenie jest napisane "jeĹźeli ten komnikat pojawia siÄ wiÄcej niĹź 5 razy to znaczy Ĺźe konto zostaĹo ZABLOKOWANE i aby ODBLOKOWAÄ moĹźesz KLIKNÄÄ TUTAJ". To jest przecieĹź zasadnicza róşnica. Zatem proszÄ nie uprawiaj tutaj czarnego PR i nie wmawiaj nam, Ĺźe bank ING co jakiĹ czas zmusza do akceptacji regulaminĂłw poprzez wyĹÄ czanie moĹźliwoĹci logowania sie do konta po zmianie regulaminĂłw. PrzecieĹź z tego co przesĹaĹeĹ jasno wynika, Ĺźe wyĹÄ czenie moĹźliwoĹci logowania sie do konta trafiĹo siÄ nie ze wzglÄdu na zmianÄ regulaminĂłw tylko ze wzglÄdu na wielokrotne nieudane prĂłby logowania. A takie postÄpowanie banku jest chyba caĹkowicie zrozumiaĹe. a tutaj sÄ te dokumenty, ktĂłre chcÄ c odzyskaÄ dostÄp do swojego konta w Szkoda tylko, Ĺźe nie dopisaĹeĹ Ĺźe na pierwszym screenie potwierdzasz swoje dane poprzez podanie inforacji ktĂłre tylko Tobie powinny byÄ znane. A to, Ĺźe na drugim screenie jest potwierdzanie regulaminĂłw to prawdopodobnie tylko zabieg formalny. Sensem tego dialogu jest odblokowanie konta poprzez wprowadzenie danych. Senstem tego dialogu nie jest akceptacja regulaminĂłw. A tak poza tym, to ING a INGonline to jest prawdopodobnie coĹ innego. Nie wiem bo w INGonline nie mam usĹug. Róşnica polega prawdopodobnie na tym, Ĺźe byÄ moĹźe w INGonline bank nie dysponuje papierowÄ wersjÄ Twojego podpisu oraz (co za tym idzie) papierowÄ wersjÄ umowy. WĂłwczas jak jesteĹ klientem ĹciĹle internetowym i nigdy nie byĹeĹ w oddziale to chyba zrozumiaĹe, Ĺźe jak utraciĹeĹ dostÄp do oddziaĹu internetowego, to jakoĹ ten dostÄp musisz uzyskaÄ. Podejrzewam, Ĺźe klienci oddziaĹĂłw tradycyjnych po zablokowaniu sobie dostÄpu do bankowoĹci elektronicznej zostaliby najprawadopodobniej odesĹani do oddziaĹu naziemnego. Czy ktoĹ z klientĂłw ING (nie INGonline) przechodziĹ procedurÄ zablokowania kanaĹu internetowego?
-- WysĹane z pola. |
|
Data: 2014-10-12 09:20:18 | |
Autor: Pete | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
W dniu 2014-10-10 o 23:57, Chris94 pisze:
Dnia Thu, 09 Oct 2014 23:34:40 +0200, sunwick napisaĹ(a): Na wstÄpie napiszÄ, Ĺźe jestem klientam ING od wielu lat i teĹź nigdy nie miaĹem takiej sytuacji. Ale czytajÄ c co tu napisaĹeĹ i dopiero po screenshotach widaÄ, Ĺźe jest nieco inaczej niĹź to opisaĹeĹ. A wynika z nich to, Ĺźe zablokowaĹeĹ sobie dostÄp do ING Online i wymĂłg akceptacji toip i regulaminu wymagany jest podczas odblokowywania konta (cobyĹ np nie krzyczaĹ, Ĺźe za odblokowanie dostÄpu np skasowali prowizjÄ). Skoro Twoja Ĺźona miaĹa to samo, to problem leĹźy w klawiaturze ;) -- Pete |
|
Data: 2014-10-12 17:10:18 | |
Autor: Chris94 | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
Dnia Sun, 12 Oct 2014 09:20:18 +0200, Pete napisał(a):
Na wstępie napiszę, że jestem klientam ING od wielu lat i też nigdy nie miałem takiej sytuacji. Ja jestem klientem ING od 2008 roku. Ale czytając co tu napisałeś i dopiero po screenshotach widać, że jest nieco inaczej niż to opisałeś. Jeśli komunikat taki jak na załączonym screenie wyświetla się już podczas *pierwszej* próby zalogowania, to chyba niemożliwym jest, żebym *sam sobie* dostęp zablokował - czyż nie? A jeśli nie ja zablokowałem dostęp, to kto? i wymóg akceptacji toip i regulaminu wymagany jest podczas odblokowywania konta (cobyś np nie krzyczał, że za odblokowanie dostępu np skasowali prowizję). A faktycznie jest za odblokowanie dostępu pobierana prowizja? Bo jeśli tak, to już jest bardzo poważny argument za rezygnacją z usług tego banku! Zresztą gdyby faktycznie chodziło o opłatę za odblokowanie konta, to wystarczyłaby informacja o istnieniu takiej opłaty, a nie wymaganie od klienta deklaracji, że przeczytał i akceptuje treść ok. 40 stron regulaminów i cenników! Natomiast jeśli takiej opłaty nie ma, to trudno wymóg akceptacji regulaminów i cenników wytłumaczyć czymś innym, jak tylko chęcią przemycenia do nich jakichś niekorzystnych dla klienta zapisów w taki sposób, aby klient je zaakceptował, w ogóle nie zapoznając się z nimi. Skoro Twoja żona miała to samo, to problem leży w klawiaturze ;) Z żoną mamy konta w wielu bankach i w żadnym z nich nie mamy problemów przy logowaniu, więc chyba problem nie leży ani po naszej stronie, ani po stronie naszej klawiatury. -- Pozdrowienia, Krzysztof |
|
Data: 2014-10-12 19:00:50 | |
Autor: Kamil Jońca | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:
Dnia Sun, 12 Oct 2014 09:20:18 +0200, Pete napisał(a): Eee? Dowolna osoba która wpisywała Twój login? OIDP tam loginy to 2litery imienia + 2nazwiska + 4 cyfry? Więc nie jest to chyba takie niemożliwe? KJ -- http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/ |
|
Data: 2014-10-12 23:56:08 | |
Autor: Chris94 | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
Dnia Sun, 12 Oct 2014 19:00:50 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
Jeśli komunikat taki jak na załączonym screenie wyświetla się już Konkretnie, to 3 litery imienia oraz 3 litery nazwiska + 4 cyfry. Czy myślisz, że ktoś przypadkowo mógł taka kombinacje wklepać? Co więcej, czy ktoś mógł tak zrobić nam obojgu i to dwukrotnie, w odstępie kilku tygodni? A co najważniejsze, po co do odzyskania dostępu do konta, akceptacja treści 40 stron regulaminów? -- Pozdrowienia, Krzysztof |
|
Data: 2014-10-13 00:11:51 | |
Autor: Kamil Jońca | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:
Dnia Sun, 12 Oct 2014 19:00:50 +0200, Kamil Jońca napisał(a):Uważasz, że to niemożliwe? Co więcej, czy ktoś mógł tak zrobić nam obojgu i to dwukrotnie, w A widzisz. U mnie zwykle powodem było wklepywanie loginu i hasła "na krzyż" KJ -- http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/ |
|
Data: 2014-10-13 00:50:25 | |
Autor: Chris94 | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
Dnia Mon, 13 Oct 2014 00:11:51 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
Konkretnie, to 3 litery imienia oraz 3 litery nazwiska + 4 cyfry.Uważasz, że to niemożliwe? Dwa takie same przypadki, przydarzające się w tym samym czasie dwóm różnym użytkownikom, o całkiem różnych loginach? Bez jaj! Co więcej, czy ktoś mógł tak zrobić nam obojgu i to dwukrotnie, w Chcesz powiedzieć, ze ktoś w banku miał akurat taki login jak Ty miałeś hasło? -- Pozdrowienia, Krzysztof |
|
Data: 2014-10-13 05:28:16 | |
Autor: Kamil Jońca | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:
Dnia Mon, 13 Oct 2014 00:11:51 +0200, Kamil Jońca napisał(a):Nie. Chce powiedzieć, że miałem 2 pary login/hasło (na tej grupie to chyba nie takie dziwne :) ) i wklepywałem loginA i hasłoB i to oczywiście nie pasowało. KJ -- http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/ |
|
Data: 2014-10-13 21:39:17 | |
Autor: Chris94 | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
Dnia Mon, 13 Oct 2014 05:28:16 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
Chcesz powiedzieć, ze ktoś w banku miał akurat taki login jak Ty miałeśNie. Chce powiedzieć, że miałem 2 pary login/hasło (na tej grupie to W moim przypadku to nie wchodzi w grę. -- Pozdrowienia, Krzysztof |
|
Data: 2014-10-14 09:16:13 | |
Autor: xbartx | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
W dniu 13.10.2014 o 21:39, Chris94 pisze:
W moim przypadku to nie wchodzi w grę. Czyli musimy założyć, że Ty błędów, trywialnych błędów, czeskich błędów, głupich błędów nie popełniasz nigdy. Jak już ktoś wspomniał, poza Twoim podwójnym przypadkiem (prawdopodobnie użyty był ten sam komputer, router, łącze) nie ma żadnego innego sygnału na grupie i chyba w ogóle w necie o tego typu przypadkach blokady konta w ING. Jakby nie patrzeć i jakbyś nie kombinował to podpadasz pod tę teorię "że to ja jestem normalny a cała reszta wokół już nie" ;) PS Zazwyczaj w bankach można sobie ustawić powiadomienie na mail o nieudanej próbie logowania a jeżeli nie to można znaleźć taką informację po zalogowaniu się do systemu, więc może od tego zacznij dochodzenie. -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2014-10-13 08:15:56 | |
Autor: xbartx | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
W dniu 13.10.2014 o 00:50, Chris94 pisze:
Dwa takie same przypadki, przydarzające się w tym samym czasie dwóm Np. ktoś próbuje Wam się włamać na konto. Najpierw jakiś malware się zainstalował dzięki, któremu pozyskano loginy i teraz są próby łamania hasła aby uzyskać dostęp. W dzisiejszych czasach wcale nie jakaś wyszukana historia ;) -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2014-10-12 22:58:04 | |
Autor: Pete | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
W dniu 2014-10-12 o 17:10, Chris94 pisze:
Dnia Sun, 12 Oct 2014 09:20:18 +0200, Pete napisaĹ(a): INGonline teĹź?
Pierwsza prĂłba po aktywacji INGonline czy teĹź pierwsza prĂłba dzisiaj? A jeĹli nie ja zablokowaĹem dostÄp, to kto? Ktokolwiek.
Nie mam pojÄcia, mnie siÄ taki komunikat nie pojawiĹ. Bo jeĹli tak, to juĹź jest bardzo powaĹźny argument za rezygnacjÄ z usĹug PodpisywaĹeĹ umowÄ i tam teĹź potwierdziĹeĹ znajomoĹÄ TOiP. Nie rozumiem tego rozdwojenia jaĹşni. ZresztÄ gdyby faktycznie chodziĹo o opĹatÄ za odblokowanie konta, to j.w. - podczas podpisywania umowy o konto teĹź deklarujesz znajomoĹÄ/otrzymanie regulaminu. Natomiast jeĹli takiej opĹaty nie ma, to trudno wymĂłg akceptacji JakoĹ trzeba od klienta wymĂłc to oĹwiadczenie woli, Ĺźeby później byĹ mniej awanturujÄ cy siÄ -- Pete |
|
Data: 2014-10-13 00:39:52 | |
Autor: Chris94 | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
Dnia Sun, 12 Oct 2014 22:58:04 +0200, Pete napisał(a):
Na wstępie napiszę, że jestem klientam ING od wielu lat i też nigdy nie Tak, od początku mam konto w ING-online. A wynika z nich to, że zablokowałeś sobie dostęp do ING Online Pierwsza próba od czasu poprzedniego logowania, które miało miejsce kilka tygodni temu. A w ING-u jeszcze nigdy nie zablokowałem sobie dostępu do konta, chociaż konto mam tam od 6 lat.
Jasne - ktoś robił atak "brutal force" próbując zalogować się na wszystkie możliwe kombinacje znaków dla loginów i haseł, a bank nawet się nie zorientował. W dodatku włamywacz "całkowicie przypadkowo" akurat natrafił na loginy dwójki użytkowników,którzy rzadko logują się na swoje konto w tym banku. i wymóg Czyli poprzednie uzasadnienie sobie po prostu wymyśliłeś. Bo jeśli tak, to już jest bardzo poważny argument za rezygnacją z usług Jakie rozdwojenie jaźni? Gdy podpisywałem umowę, to wówczas przestudiowałem Regulamin oraz TOiP, ale nie mam zamiaru studiować tych 40 stron przy każdym logowaniu, lub ewentualnie akceptować je bez czytania, do czego bank próbuje mnie zmusić! Zresztą gdyby faktycznie chodziło o opłatę za odblokowanie konta, to Zadeklarowałem przy zawieraniu umowy i nie widzę żadnej podstawy, aby bank mógł domagać się ode mnie tego ponownie, a zwłaszcza, żeby od złożenia takiej deklaracji bank uzależniał przywrócenie mi dostępu do moich pieniędzy! Jeśli w regulaminach nic się nie zmieniło, to ja je w dotychczasowej wersji zaakceptowałem. Natomiast jeśli bank zmienił treść regulaminów, to powinien klientów o tym powiadomić, a nie ma prawa odcinać im dostępu do ich pieniędzy. Natomiast jeśli takiej opłaty nie ma, to trudno wymóg akceptacji A ja nie chcę mieć nic wspólnego z bankiem, który odcina mi dostęp do moich pieniędzy po to, żeby mnie zmusić do podpisania regulaminów, których nie czytałem. Co więcej, uważam że miejsce menadżerów stosujących takie praktyki jest na zielonej trawce, a nie w banku. -- Pozdrowienia, Krzysztof |
|
Data: 2014-10-13 09:18:24 | |
Autor: Pete | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
W dniu 2014-10-13 o 00:39, Chris94 pisze:
A wynika z nich to, Ĺźe zablokowaĹeĹ sobie dostÄp do ING Online To tak samo jak ja. 3 tygodnie temu zalogowaĹem siÄ po ok 2-letniej przerwie. I ja jakoĹ daĹem radÄ bez zablokowania dostÄpu. I nie musiaĹem niczego akceptowaÄ.
Nie wypowiem siÄ kto i po co wpisaĹ zĹe hasĹo, Jedynie piszÄ, Ĺźe nie jest to nieprawdopodobne niezaleĹźnie od intencji.
WidzÄ, Ĺźe czytanie ze zrozumieniem jest Ci obce.
W jaki sposĂłb zmusza ciÄ do akceptacji bez czytania?
Pytaj banku dlaczego masz zablokowany dostÄp zamiast wylewaÄ swoje Ĺźale na grupie.
O, to juĹź uwaĹźasz, Ĺźe musisz coĹ podpisywaÄ? AleĹź ten bank jest roszczeniowy. Co wiÄcej, uwaĹźam Ĺźe miejsce menadĹźerĂłw stosujÄ cych takie praktyki jest LOL. Gdyby to byĹ problem globalny, to na pewno byĹoby o tym sĹychaÄ na grupie i w mediach. A tak to tylko jednostkowy przypadek 2 osĂłb. -- Pete |
|
Data: 2014-10-13 22:27:25 | |
Autor: Chris94 | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
Dnia Mon, 13 Oct 2014 09:18:24 +0200, Pete napisał(a):
Podpisywałeś umowę i tam też potwierdziłeś znajomość TOiP. Nie rozumiem Czy chcesz nam powiedzieć, że jest czymś całkowicie normalnym zmuszanie użytkownika do przestudiowania 40 stron regulaminów i cenników oraz przeanalizowania dokonanych w nich zmian, w celu zalogowania się na konto? Bo zwracam uwagę, że dopóki nie potwierdzę, że akceptuję te wszystkie regulaminu i cenniki, to nie odzyskam dostępu do swojego konta! Może dla Ciebie to jest całkowicie normalne, ale dla mnie to jest normalna gangsterka! Pytaj banku dlaczego masz zablokowany dostęp zamiast wylewać swoje żale na grupie. Ja tu nie wylewam żali. Po prostu opisałem co mnie i moją żonę spotkało, a potem tylko odpowiedziałem na Twoje zarzuty, gdy Ty nie znając szczegółów najpierw stwierdziłeś, że sam "zablokowałem sobie konto", a potem jeszcze wymyśliłeś sobie, że: wymóg akceptacji toip i regulaminu wymagany jest podczas odblokowywania konta co jest oczywistą nieprawdą. -- Krzysztof |
|
Data: 2014-10-14 10:37:09 | |
Autor: Pete | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
W dniu 2014-10-13 o 22:27, Chris94 pisze:
Dnia Mon, 13 Oct 2014 09:18:24 +0200, Pete napisaĹ(a): CiÄ gle udowadniasz, Ĺźe nie rozumiesz sĹowa pisanego. Ty nie prĂłbujesz zalogowaÄ siÄ na konto, tylko odblokowaÄ dostÄp do niego. Bo zwracam uwagÄ, Ĺźe dopĂłki nie potwierdzÄ, Ĺźe akceptujÄ te wszystkie zadzwoĹ do banku i spytaj siÄ o cel tej zgody. Nikt ciÄ do niczego nie zmusza. RĂłwnieĹź do uĹźywania INGOnline
WytĹumacz zatem, co Ty widzisz na zaĹÄ czonych ekranach? -- Pete |
|
Data: 2014-10-15 00:20:54 | |
Autor: Chris94 | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
Dnia Tue, 14 Oct 2014 10:37:09 +0200, Pete napisał(a):
Czy chcesz nam powiedzieć, że jest czymś całkowicie normalnym zmuszanie Więc napisz nam z łaski swojej, jak sobie wyobrażasz zalogowanie się na zablokowane konto, bez wcześniejszego odblokowania dostępu do niego. -- Krzysztof |
|
Data: 2014-10-15 13:23:33 | |
Autor: Pete | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
W dniu 2014-10-15 o 00:20, Chris94 pisze:
Dnia Tue, 14 Oct 2014 10:37:09 +0200, Pete napisaĹ(a):Elementarne. NaleĹźy wczeĹniej nie zablokowaÄ sobie dostÄpu. Wtedy nie trzeba akceptowaÄ regulaminĂłw i toipĂłw do 'zalogowania'. -- Pete |
|
Data: 2014-10-20 12:55:53 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
"Pete" m1llfj$rfq$1@node2.news.atman.pl Należy wcześniej nie zablokować sobie dostępu. Wtedy nie trzeba akceptować regulaminów i toipów do 'zalogowania'. Można też nie przybywać na ten świat -- wtedy nie trzeba niczego akceptować. Ale on (i inni także?) przybył, zablokował (lub doszło do zablokowania bez jego udziału) i chce (zgodnie z nakazem zdrowego rozsądku) dostać się do jego własność. IMO on ma racje co do tego, że odblokowanie powinno być dla niego łatwe a dla złodzieja -- trudne. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2014-10-20 12:51:06 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
"Pete" m1inbk$if4$1@node1.news.atman.pl zadzwoń do banku i spytaj się o cel tej zgody. Nikt cię do niczego nie zmusza. Również do używania INGOnline Nikt tez nie zmusza do życia. Bandyta nie zmusza swej ofiary do zapłacenia haraczu -- ofiara może przyjąć śmierć z rąk bandyty?... Człowiek podjął współpracę z ING, jakoś się do tego ING przywiązał (podał numer swego konta prowadzonego w ING komu trzeba -- choćby sobie samemu) i wpłacił tam (na swoje konto w ING) pieniądze, być może zaciągnął jakiś kredyt... I nagle ma studiować 40 stron, aby odzyskać dostęp do swojej własności, ale (jak zauważasz) nikt go nie zmusza -- toż ten człowiek może po prostu machnąć na to ręką -- płacić za używanie ;) kart i konta, a może i kredytu, zrezygnować z tego, co ma w tym ING... Żadnego przymusu tu nie widać. :) Gdy ja straciłem dostęp do swoich pieniędzy w KredytBanku, po prostu poszedłem do marmuru, zabrałem swoje zabawki (pieniądze) i podziękowałem bankowi za świadczenie mi usług -- a jakiś czas później Kredyt Bank stał się częścią BZWBKKBSg. :) -=- Teraz jestem klientem schizofrenicznego banku BZWBKKBSg -- mnie ów bank traktuje dobrze, ale moją matkę (reprezentowaną prze mnie) traktuje źle. -=- Pójdźmy dalej -- aby odblokować dostęp, należy skakać żabką dookoła marmuru. ;) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2014-10-15 14:03:27 | |
Autor: Piotr | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
W dniu 2014-10-09 19:02, Benny pisze:
W dniu czwartek, 9 października 2014 15:19:26 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:A nie kliknęliście jakieś zgody na reklamy itp? Ja od nich żadnego spamu nie dostaję. pozdrawiam |
|
Data: 2014-10-15 15:30:49 | |
Autor: RobertS | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
A nie kliknęliście jakieś zgody na reklamy itp? Ja od nich żadnego spamu mam to samo, żadnego spamu z optimy nie dostaję... -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2014-10-19 04:56:39 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
BGZ Optima - Przegina ze Spamem | |
"RobertS" m1lsu8$k07$1@sunflower.man.poznan.pl A nie kliknęliście jakieś zgody na reklamy mam to samo, żadnego spamu z optimy nie dostaję... Potwierdzam -- mogę znaleźć (z trudem, ale jednak!) takie dni, w które nie dostaję. ;) W pozostałe dni -- tylko ;) kilka razy dziennie. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|