BGZ Optima - Przegina ze Spamem

Data: 2014-10-09 15:19:26
Autor: Waldek
BGZ Optima - Przegina ze Spamem
Trzeci sms dzisiaj - zaloguj sie do swojego konta bo masz nowa poczte

- chyba trzeba bedzie po kims sie przejechac jak po burym kocie ://

Data: 2014-10-09 10:02:39
Autor: Benny
W dniu czwartek, 9 października 2014 15:19:26 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
Trzeci sms dzisiaj - zaloguj sie do swojego konta bo masz nowa poczte

- chyba trzeba bedzie po kims sie przejechac jak po burym kocie ://

+ maile codziennie

Data: 2014-10-09 23:34:40
Autor: sunwick
BGZ Optima - Przegina ze Spamem
+ maile codziennie
dokladnie, i bzdurne - wejdz zaloguj sie i odczytaj poczte, jakby juz
nie mogli napisac w tym mailu chociaz ogolnie czego dotyczy. a tak
specjalnie trza sie logowac zeby o jakichs pierdolach poczytac!

Data: 2014-10-10 23:57:35
Autor: Chris94
Dnia Thu, 09 Oct 2014 23:34:40 +0200, sunwick napisał(a):

[...]

Zgadzam się że ta praktyka jest wkurzająca, ale to i tak jest mały pikuś
w stosunku do ING-u!
Oni jak zmieniają Regulaminy lub TOiP, to w ogóle blokują dostęp do
konta! Logujesz się , a za każdym razem wyświetla się komunikat, ze błędny
login lub hasło! A na dole napis małymi literkami, ze jeśli ten
komunikat wyświetlił Ci się już pięć razy, to: KLIKNIJ TUTAJ.
Po kliknięciu otwiera się formatka, nakazująca zaznaczenie opcji, że
"zapoznałem się z Regulaminami, cennikami, tabelami opłat i prowizji,
oprocentowania i je akceptuję". Jak nie zaakceptuję to się nie zaloguję
na konto! Jak dla mnie to jest szczyt bezczelności!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-10-11 18:52:39
Autor: janek z pola
Chris94 wrote:

[...]

Czuję czarny PR. Mam konto w ING od mniej więcej połowy 2011 roku i aż do dziś nie było takiej sytuacji, żebym musiał w serwisie bankowości internetowej coś akceptować, żebym został zalogowany. No i dodam - może trochę smutne, ale od tego czasu ciągle mam to samo hasło ^ ^

--
Wysłane z pola.

Data: 2014-10-11 19:15:06
Autor: mx
On 11/10/2014 18:52, janek z pola wrote:

Czuję czarny PR. Mam konto w ING od mniej więcej połowy 2011 roku i aż do
dziś nie było takiej sytuacji, żebym musiał w serwisie bankowości
internetowej coś akceptować, żebym został zalogowany.  ^ ^

Potwierdzam. Nic mi nie wyskakuje. To że nie mam konta w ING to pestka.

>No i dodam - może trochę smutne, ale od tego czasu ciągle mam to samo >hasło

A skąd te "hackery" mają wiedzieć, że masz hasło stare? Myślę, że przy trzech próbach, nie złamią nawet PIN-u 1111, a co mowa o (krótkim i starym) haśle? Wystarczy, że bankowe (identyczne w każdym) jest inne niż mailowe, itp.

Data: 2014-10-11 20:58:57
Autor: Waldek
W dniu 2014-10-11 19:15, mx pisze:

> [...]
trzech próbach, nie złamią nawet PIN-u 1111, a co mowa o (krótkim i
starym) haśle? Wystarczy, że bankowe (identyczne w każdym) jest inne niż

Hmm ...np. w półbakowym/raifeisenie jest narzucony czas życia hasła
dodatkowo system pamięta 10 ostatnich, więc pozostanie przy tym samym jest ....ciutek upierdliwe ;)

Data: 2014-10-11 22:28:09
Autor: mx
On 11/10/2014 20:58, Waldek wrote:

Hmm ...np. w półbakowym/raifeisenie jest narzucony czas życia hasła
dodatkowo system pamięta 10 ostatnich, więc pozostanie przy tym
samym jest ....ciutek upierdliwe ;)

Mam "prawdziwego" Raiffeisena i jeszcze hasła zmieniać nie musiałem.

Ale wszystkich przebija Agencja Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa, system
składania wniosków o dopłaty. Jak za dziesiątym razem uda się wpisać
zgodne z ich regułami, szczęście niespotykane.
"terminu ważności hasła (30 dni) od ostatniej zmiany hasła dla danego
użytkownika; !!!Wnioski składa się raz w roku!!!
6. Reguły walidacji hasła umożliwiającego zalogowanie do systemu
teleinformatycznego ARiMR:
a) Hasło musi mieć co najmniej 8 znaków
b) Hasło nie może zawierać ciągu 3-ch lub więcej jednakowych znaków
c) Hasło nie może zawierać ciągu złożonego z 5-ciu lub więcej samych
liter lub samych cyfr
d) Hasło nie może być podciągiem sekwencji przedstawionych w poniższej
tabeli (wielkość liter jest znacząca):
`1234567890-=
=-0987654321`
~!@#$%^&*()_+
+_)(*&^%$#@!~
qwertyuiop[]\
\][poiuytrewq
QWERTYUIOP{}|
|}{POIUYTREWQ
asdfghjkl;’
‘;lkjhgfdsa
ASDFGHJKL:”
„:LKJHGFDSA
zxcvbnm,./
/.,mnbvcxz
ZXCVBNM<>?
?><MNBVCXZ
e) Hasło musi zawierać:- przynajmniej jedną małą literę, oraz
- przynajmniej jedną wielką literę, oraz
- przynajmniej jedną cyfrę lub znak specjalny.
7.
f) Dopuszczalne znaki specjalne w haśle to: ~`!@#$%^&*()_-+={[}]|\:;”’<,>.?/
g) Przynajmniej jeden ze znaków specjalnych musi być poprzedzony
(występować w ciągu
później) znakiem będącym literą lub cyfrą i musi poprzedzać (występować
w ciągu
wcześniej) znak będący literą lub cyfrą.
h) Hasło może się powtórzyć dopiero po jego 5-tej zmianie

Data: 2014-10-12 12:05:19
Autor: Tom N
mx w <news:543992d9$0$18095$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

[...]

A takie nie pasują do reguł: Zaq1@wsx, Xsw2#edc, Cde3$rfv... ???

--
'Tom N'

Data: 2014-10-12 00:31:38
Autor: Chris94
Dnia Sat, 11 Oct 2014 18:52:39 +0200, janek z pola napisał(a):

[...]

A ja czuje oficjalny PR, opłacany przez bank! Bo ja jeszcze nic o tym nie wspominałem, że na trzecim z kolei ekranie
jest żądanie zmiany hasła, a Ty już z góry napisałeś, ze nie musiałeś
hasła zmieniać!
Proszę bardzo, tutaj są screeny z dwóch pierwszych ekranów, o których
pisałem:
https://www.dropbox.com/sh/ou6qea6spkdomor/AAAyGiWdvYDcbED3wcLw1aIua?dl=0
a tutaj są te dokumenty, które chcąc odzyskać dostęp do swojego konta w
banku, musze wszystkie je przeczytać i potwierdzić, że je akceptuję:
http://www.ingbank.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulacje/umowy#2
http://www.ingbank.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulacje/toipy

Screenu z trzeciego ekranu nie załączam, bo już dwa pierwsze tak mnie
wkurwiły, że postanowiłem zrezygnować z usług tego banku. A jak wygląda
trzeci ekran wiem stąd, że moja żona musiał przez to wszystko przejść,
żeby móc zabrać kasę z tego banku.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-10-13 10:09:58
Autor: janek z pola

Kolego, ale jest jednak różnica między tym co nam napisałeś wcześniej:

login lub hasło! A na dole napis małymi literkami, ze jeśli ten
komunikat wyświetlił Ci się już pięć razy, to: KLIKNIJ TUTAJ.

a komunikatem, który tam jest w rzeczywistości. Dla nieczytających linka dodam, że na screenie jest napisane "jeżeli ten komnikat pojawia się więcej niż 5 razy to znaczy że konto zostało ZABLOKOWANE i aby ODBLOKOWAĆ możesz KLIKNĄĆ TUTAJ". To jest przecież zasadnicza różnica.

Zatem proszę nie uprawiaj tutaj czarnego PR i nie wmawiaj nam, że bank ING co jakiś czas zmusza do akceptacji regulaminów poprzez wyłączanie możliwości logowania sie do konta po zmianie regulaminów. Przecież z tego co przesłałeś jasno wynika, że wyłączenie możliwości logowania sie do konta trafiło się nie ze względu na zmianę regulaminów tylko ze względu na wielokrotne nieudane próby logowania. A takie postępowanie banku jest chyba całkowicie zrozumiałe.

[...]

Szkoda tylko, że nie dopisałeś że na pierwszym screenie potwierdzasz swoje dane poprzez podanie inforacji które tylko Tobie powinny być znane. A to, że na drugim screenie jest potwierdzanie regulaminów to prawdopodobnie tylko zabieg formalny. Sensem tego dialogu jest odblokowanie konta poprzez wprowadzenie danych. Senstem tego dialogu nie jest akceptacja regulaminów.

A tak poza tym, to ING a INGonline to jest prawdopodobnie coś innego. Nie wiem bo w INGonline nie mam usług. Różnica polega prawdopodobnie na tym, że być może w INGonline bank nie dysponuje papierową wersją Twojego podpisu oraz (co za tym idzie) papierową wersją umowy. Wówczas jak jesteś klientem ściśle internetowym i nigdy nie byłeś w oddziale to chyba zrozumiałe, że jak utraciłeś dostęp do oddziału internetowego, to jakoś ten dostęp musisz uzyskać. Podejrzewam, że klienci oddziałów tradycyjnych po zablokowaniu sobie dostępu do bankowości elektronicznej zostaliby najprawadopodobniej odesłani do oddziału naziemnego. Czy ktoś z klientów ING (nie INGonline) przechodził procedurę zablokowania kanału internetowego?

Data: 2014-10-12 09:20:18
Autor: Pete
W dniu 2014-10-10 o 23:57, Chris94 pisze:
[...]

Na wstępie napiszę, że jestem klientam ING od wielu lat i też nigdy nie miałem takiej sytuacji.
Ale czytając co tu napisałeś i dopiero po screenshotach widać, że jest nieco inaczej niż to opisałeś.

A wynika z nich to, że zablokowałeś sobie dostęp do ING Online i wymóg akceptacji toip i regulaminu wymagany jest podczas odblokowywania konta (cobyś np nie krzyczał, że za odblokowanie dostępu np skasowali prowizję).

Skoro Twoja żona miała to samo, to problem leży w klawiaturze ;)

--
Pete

Data: 2014-10-12 17:10:18
Autor: Chris94
Dnia Sun, 12 Oct 2014 09:20:18 +0200, Pete napisał(a):

Na wstępie napiszę, że jestem klientam ING od wielu lat i też nigdy nie miałem takiej sytuacji.

Ja jestem klientem ING od 2008 roku.

Ale czytając co tu napisałeś i dopiero po screenshotach widać, że jest nieco inaczej niż to opisałeś.

A wynika z nich to, że zablokowałeś sobie dostęp do ING Online

Jeśli komunikat taki jak na załączonym screenie wyświetla się już
podczas *pierwszej* próby zalogowania, to chyba niemożliwym jest, żebym
*sam sobie* dostęp zablokował - czyż nie?
A jeśli nie ja zablokowałem dostęp, to kto?

i wymóg akceptacji toip i regulaminu wymagany jest podczas odblokowywania konta (cobyś np nie krzyczał, że za odblokowanie dostępu np skasowali prowizję).

A faktycznie jest za odblokowanie dostępu pobierana prowizja?
Bo jeśli tak, to już jest bardzo poważny argument za rezygnacją z usług
tego banku! Zresztą gdyby faktycznie chodziło o opłatę za odblokowanie konta, to
wystarczyłaby informacja o istnieniu takiej opłaty, a nie wymaganie od
klienta deklaracji, że przeczytał i akceptuje treść ok. 40 stron
regulaminów i cenników!
Natomiast jeśli takiej opłaty nie ma, to trudno wymóg akceptacji
regulaminów i cenników wytłumaczyć czymś innym, jak tylko chęcią
przemycenia do nich jakichś niekorzystnych dla klienta zapisów w taki
sposób, aby klient je zaakceptował, w ogóle nie zapoznając się z nimi.
Skoro Twoja żona miała to samo, to problem leży w klawiaturze ;)

Z żoną mamy konta w wielu bankach i w żadnym z nich nie mamy problemów
przy logowaniu, więc chyba problem nie leży ani po naszej stronie, ani
po stronie naszej klawiatury.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-10-12 19:00:50
Autor: Kamil Jońca
Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

[...]

Eee? Dowolna osoba która wpisywała Twój login? OIDP tam loginy to
2litery imienia + 2nazwiska + 4 cyfry? Więc nie jest to chyba takie
niemożliwe?
KJ --
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-10-12 23:56:08
Autor: Chris94
Dnia Sun, 12 Oct 2014 19:00:50 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

[...]

Konkretnie, to 3 litery imienia oraz 3 litery nazwiska + 4 cyfry.
Czy myślisz, że ktoś przypadkowo mógł taka kombinacje wklepać?
Co więcej, czy ktoś mógł tak zrobić nam obojgu i to dwukrotnie, w
odstępie kilku tygodni?
A co najważniejsze, po co do odzyskania dostępu do konta, akceptacja
treści 40 stron regulaminów?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-10-13 00:11:51
Autor: Kamil Jońca
[...]

Uważasz, że to niemożliwe?

Co więcej, czy ktoś mógł tak zrobić nam obojgu i to dwukrotnie, w
odstępie kilku tygodni?

A widzisz. U mnie zwykle powodem było wklepywanie loginu i hasła "na
krzyż"

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/

Data: 2014-10-13 00:50:25
Autor: Chris94
Dnia Mon, 13 Oct 2014 00:11:51 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

Konkretnie, to 3 litery imienia oraz 3 litery nazwiska + 4 cyfry.
Czy myślisz, że ktoś przypadkowo mógł taka kombinacje wklepać?
Uważasz, że to niemożliwe?

Dwa takie same przypadki, przydarzające się w tym samym czasie dwóm
różnym użytkownikom, o całkiem różnych loginach?
Bez jaj!

Co więcej, czy ktoś mógł tak zrobić nam obojgu i to dwukrotnie, w
odstępie kilku tygodni?

A widzisz. U mnie zwykle powodem było wklepywanie loginu i hasła "na
krzyż"

Chcesz powiedzieć, ze ktoś w banku miał akurat taki login jak Ty miałeś
hasło?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-10-13 05:28:16
Autor: Kamil Jońca
[...]

Nie. Chce powiedzieć, że miałem 2 pary login/hasło (na tej grupie to
chyba nie takie dziwne :)  ) i wklepywałem loginA i hasłoB i to
oczywiście nie pasowało.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-10-13 21:39:17
Autor: Chris94
Dnia Mon, 13 Oct 2014 05:28:16 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

[...]

W moim przypadku to nie wchodzi w grę. --
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-10-14 09:16:13
Autor: xbartx
W dniu 13.10.2014 o 21:39, Chris94 pisze:

W moim przypadku to nie wchodzi w grę.

Czyli musimy założyć, że Ty błędów, trywialnych błędów, czeskich błędów, głupich błędów nie popełniasz nigdy. Jak już ktoś wspomniał, poza Twoim podwójnym przypadkiem (prawdopodobnie użyty był ten sam komputer, router, łącze) nie ma żadnego innego sygnału na grupie i chyba w ogóle w necie o tego typu przypadkach blokady konta w ING. Jakby nie patrzeć i jakbyś nie kombinował to podpadasz pod tę teorię "że to ja jestem normalny a cała reszta wokół już nie" ;)

PS Zazwyczaj w bankach można sobie ustawić powiadomienie na mail o nieudanej próbie logowania a jeżeli nie to można znaleźć taką informację po zalogowaniu się do systemu, więc może od tego zacznij dochodzenie.

Xenocide

Data: 2014-10-13 08:15:56
Autor: xbartx
W dniu 13.10.2014 o 00:50, Chris94 pisze:

Dwa takie same przypadki, przydarzające się w tym samym czasie dwóm
różnym użytkownikom, o całkiem różnych loginach?
Bez jaj!

Np. ktoś próbuje Wam się włamać na konto. Najpierw jakiś malware się zainstalował dzięki, któremu pozyskano loginy i teraz są próby łamania hasła aby uzyskać dostęp. W dzisiejszych czasach wcale nie jakaś wyszukana historia ;)

Xenocide

Data: 2014-10-12 22:58:04
Autor: Pete
W dniu 2014-10-12 o 17:10, Chris94 pisze:
Dnia Sun, 12 Oct 2014 09:20:18 +0200, Pete napisał(a):

Na wstępie napiszę, że jestem klientam ING od wielu lat i też nigdy nie
miałem takiej sytuacji.

Ja jestem klientem ING od 2008 roku.

INGonline teĹź?

[...]

podczas *pierwszej* prĂłby zalogowania, to chyba niemoĹźliwym jest, Ĺźebym
*sam sobie* dostęp zablokował - czyż nie?

Pierwsza prĂłba po aktywacji INGonline czy teĹź pierwsza prĂłba dzisiaj?

A jeśli nie ja zablokowałem dostęp, to kto?

Ktokolwiek.

i wymĂłg
akceptacji toip i regulaminu wymagany jest podczas odblokowywania konta
(cobyś np nie krzyczał, że za odblokowanie dostępu np skasowali prowizję).

A faktycznie jest za odblokowanie dostępu pobierana prowizja?

Nie mam pojęcia, mnie się taki komunikat nie pojawił.

Bo jeśli tak, to już jest bardzo poważny argument za rezygnacją z usług
tego banku!

Podpisywałeś umowę i tam też potwierdziłeś znajomość TOiP. Nie rozumiem tego rozdwojenia jaźni.

Zresztą gdyby faktycznie chodziło o opłatę za odblokowanie konta, to
wystarczyłaby informacja o istnieniu takiej opłaty, a nie wymaganie od
klienta deklaracji, że przeczytał i akceptuje treść ok. 40 stron
regulaminĂłw i cennikĂłw!

j.w. - podczas podpisywania umowy o konto też deklarujesz znajomość/otrzymanie regulaminu.

[...]

Jakoś trzeba od klienta wymóc to oświadczenie woli, żeby później był mniej awanturujący się

--
Pete

Data: 2014-10-13 00:39:52
Autor: Chris94
Dnia Sun, 12 Oct 2014 22:58:04 +0200, Pete napisał(a):

Na wstępie napiszę, że jestem klientam ING od wielu lat i też nigdy nie
miałem takiej sytuacji.

Ja jestem klientem ING od 2008 roku.

INGonline też?

Tak, od początku mam konto w ING-online.

[...]

Pierwsza próba po aktywacji INGonline czy też pierwsza próba dzisiaj?

Pierwsza próba od czasu poprzedniego logowania, które miało miejsce
kilka tygodni temu. A w ING-u jeszcze nigdy nie zablokowałem sobie
dostępu do konta, chociaż konto mam tam od 6 lat.

A jeśli nie ja zablokowałem dostęp, to kto?

Ktokolwiek.

Jasne - ktoś robił atak "brutal force" próbując zalogować się na
wszystkie możliwe kombinacje znaków dla loginów i haseł, a bank nawet
się nie zorientował.
W dodatku włamywacz "całkowicie przypadkowo" akurat natrafił na loginy
dwójki użytkowników,którzy rzadko logują się na swoje konto w tym banku.

[...]

Czyli poprzednie uzasadnienie sobie po prostu wymyśliłeś.

Bo jeśli tak, to już jest bardzo poważny argument za rezygnacją z usług
tego banku!

Podpisywałeś umowę i tam też potwierdziłeś znajomość TOiP. Nie rozumiem tego rozdwojenia jaźni.

Jakie rozdwojenie jaźni?
Gdy podpisywałem umowę, to wówczas przestudiowałem Regulamin oraz TOiP,
ale nie mam zamiaru studiować tych 40 stron przy każdym logowaniu, lub
ewentualnie akceptować je bez czytania, do czego bank próbuje mnie
zmusić!

[...]

Zadeklarowałem przy zawieraniu umowy i nie widzę żadnej podstawy, aby
bank mógł domagać się ode mnie tego ponownie, a zwłaszcza, żeby od
złożenia takiej deklaracji bank uzależniał przywrócenie mi dostępu do
moich pieniędzy!
Jeśli w regulaminach nic się nie zmieniło, to ja je w dotychczasowej
wersji zaakceptowałem. Natomiast jeśli bank zmienił treść regulaminów,
to powinien klientów o tym powiadomić, a nie ma prawa odcinać im dostępu
do ich pieniędzy.

[...]

A ja nie chcę mieć nic wspólnego z bankiem, który odcina mi dostęp do
moich pieniędzy po to, żeby mnie zmusić do podpisania regulaminów,
których nie czytałem.
Co więcej, uważam że miejsce menadżerów stosujących takie praktyki jest
na zielonej trawce, a nie w banku.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-10-13 09:18:24
Autor: Pete
W dniu 2014-10-13 o 00:39, Chris94 pisze:
[...]

To tak samo jak ja.
3 tygodnie temu zalogowałem się po ok 2-letniej przerwie.
I ja jakoś dałem radę bez zablokowania dostępu.
I nie musiałem niczego akceptować.

[...]

Nie wypowiem się kto i po co wpisał złe hasło, Jedynie piszę, że nie jest to nieprawdopodobne niezależnie od intencji.

i wymĂłg
[...]

Widzę, że czytanie ze zrozumieniem jest Ci obce.

Bo jeśli tak, to już jest bardzo poważny argument za rezygnacją z usług
tego banku!

Podpisywałeś umowę i tam też potwierdziłeś znajomość TOiP. Nie rozumiem
tego rozdwojenia jaĹşni.

Jakie rozdwojenie jaĹşni?
[...]

W jaki sposób zmusza cię do akceptacji bez czytania?

[...]

j.w. - podczas podpisywania umowy o konto teĹź deklarujesz
[...]

Pytaj banku dlaczego masz zablokowany dostęp zamiast wylewać swoje żale na grupie.

[...]

O, to już uważasz, że musisz coś podpisywać?
AleĹź ten bank jest roszczeniowy.

Co więcej, uważam że miejsce menadżerów stosujących takie praktyki jest
na zielonej trawce, a nie w banku.

LOL.
Gdyby to był problem globalny, to na pewno byłoby o tym słychać na grupie i w mediach. A tak to tylko jednostkowy przypadek 2 osób.

--
Pete

Data: 2014-10-13 22:27:25
Autor: Chris94
Dnia Mon, 13 Oct 2014 09:18:24 +0200, Pete napisał(a):

[...]

Czy chcesz nam powiedzieć, że jest czymś całkowicie normalnym zmuszanie
użytkownika do przestudiowania 40 stron regulaminów i cenników oraz
przeanalizowania dokonanych w nich zmian, w celu zalogowania się na
konto?
Bo zwracam uwagę, że dopóki nie potwierdzę, że akceptuję te wszystkie
regulaminu i cenniki, to nie odzyskam dostępu do swojego konta!
Może dla Ciebie to jest całkowicie normalne, ale dla mnie to jest
normalna gangsterka!

Pytaj banku dlaczego masz zablokowany dostęp zamiast wylewać swoje żale na grupie.

Ja tu nie wylewam żali. Po prostu opisałem co mnie i moją żonę spotkało,
a potem tylko odpowiedziałem na Twoje zarzuty, gdy Ty nie znając
szczegółów najpierw stwierdziłeś, że sam "zablokowałem sobie konto", a
potem jeszcze wymyśliłeś sobie, że:

wymóg akceptacji toip i regulaminu wymagany jest podczas odblokowywania konta

co jest oczywistą nieprawdą.

--
Krzysztof

Data: 2014-10-14 10:37:09
Autor: Pete
W dniu 2014-10-13 o 22:27, Chris94 pisze:
[...]

uĹźytkownika do przestudiowania 40 stron regulaminĂłw i cennikĂłw oraz
przeanalizowania dokonanych w nich zmian, w celu zalogowania się na
konto?

Ciągle udowadniasz, że nie rozumiesz słowa pisanego.
Ty nie próbujesz zalogować się na konto, tylko odblokować dostęp do niego.

[...]

zadzwoń do banku i spytaj się o cel tej zgody. Nikt cię do niczego nie zmusza. Również do używania INGOnline

[...]

wymĂłg
akceptacji toip i regulaminu wymagany jest podczas odblokowywania konta

co jest oczywistą nieprawdą.

Wytłumacz zatem, co Ty widzisz na załączonych ekranach?

--
Pete

Data: 2014-10-15 00:20:54
Autor: Chris94
Dnia Tue, 14 Oct 2014 10:37:09 +0200, Pete napisał(a):

[...]

Więc napisz nam z łaski swojej, jak sobie wyobrażasz zalogowanie się na
zablokowane konto, bez wcześniejszego odblokowania dostępu do niego.

--
Krzysztof

Data: 2014-10-15 13:23:33
Autor: Pete
W dniu 2014-10-15 o 00:20, Chris94 pisze:
[...]

Elementarne.
Należy wcześniej nie zablokować sobie dostępu. Wtedy nie trzeba akceptować regulaminów i toipów do 'zalogowania'.

--
Pete

Data: 2014-10-20 12:55:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGZ Optima - Przegina ze Spamem

"Pete" m1llfj$rfq$1@node2.news.atman.pl

Należy wcześniej nie zablokować sobie dostępu. Wtedy nie trzeba akceptować regulaminów i toipów do 'zalogowania'.

Można też nie przybywać na ten świat -- wtedy nie trzeba niczego
akceptować. Ale on (i inni także?) przybył, zablokował (lub doszło
do zablokowania bez jego udziału) i chce (zgodnie z nakazem zdrowego
rozsądku) dostać się do jego własność.

IMO on ma racje co do tego, że odblokowanie powinno
być dla niego łatwe a dla złodzieja -- trudne.

Data: 2014-10-20 12:51:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGZ Optima - Przegina ze Spamem

"Pete" m1inbk$if4$1@node1.news.atman.pl

zadzwoń do banku i spytaj się o cel tej zgody. Nikt cię do niczego nie zmusza. Również do używania INGOnline

Nikt tez nie zmusza do życia. Bandyta nie zmusza swej ofiary do
zapłacenia haraczu -- ofiara może przyjąć śmierć z rąk bandyty?...

Człowiek podjął współpracę z ING, jakoś się do tego ING przywiązał
(podał numer swego konta prowadzonego w ING komu trzeba -- choćby
sobie samemu) i wpłacił tam (na swoje konto w ING) pieniądze, być
może zaciągnął jakiś kredyt...

I nagle ma studiować 40 stron, aby odzyskać dostęp do swojej własności,
ale (jak zauważasz) nikt go nie zmusza -- toż ten człowiek może po
prostu machnąć na to ręką -- płacić za używanie ;) kart i konta, a może
i kredytu, zrezygnować z tego, co ma w tym ING... Żadnego przymusu tu
nie widać. :)

Gdy ja straciłem dostęp do swoich pieniędzy w KredytBanku, po prostu
poszedłem do marmuru, zabrałem swoje zabawki (pieniądze) i podziękowałem
bankowi za świadczenie mi usług -- a jakiś czas później Kredyt Bank stał
się częścią BZWBKKBSg. :)

-=-

Teraz jestem klientem schizofrenicznego banku BZWBKKBSg -- mnie ów bank
traktuje dobrze, ale moją matkę (reprezentowaną prze mnie) traktuje źle.

-=-

Pójdźmy dalej -- aby odblokować dostęp, należy skakać żabką dookoła marmuru. ;)

Data: 2014-10-15 14:03:27
Autor: Piotr
W dniu 2014-10-09 19:02, Benny pisze:
[...]

A nie kliknęliście jakieś zgody na reklamy itp? Ja od nich żadnego spamu nie dostaję.

pozdrawiam

Data: 2014-10-15 15:30:49
Autor: RobertS
BGZ Optima - Przegina ze Spamem

A nie kliknęliście jakieś zgody na reklamy itp? Ja od nich żadnego spamu
nie dostaję.

pozdrawiam

mam to samo, żadnego spamu z optimy nie dostaję...

RobertS

Data: 2014-10-19 04:56:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGZ Optima - Przegina ze Spamem

"RobertS" m1lsu8$k07$1@sunflower.man.poznan.pl

A nie kliknęliście jakieś zgody na reklamy
itp? Ja od nich żadnego spamu nie dostaję.

mam to samo, żadnego spamu z optimy nie dostaję...

Potwierdzam -- mogę znaleźć (z trudem, ale
jednak!) takie dni, w które nie dostaję. ;)
W pozostałe dni -- tylko ;) kilka razy dziennie.

BGZ Optima - Przegina ze Spamem