BGZ Optima Zmiana Rachunku Docelowego

Data: 2013-02-02 13:27:37
Autor: kowtow
BGZ Optima Zmiana Rachunku Docelowego
Czy ktos przerabial zmiane rachunku docelowego w optimie i czy jest to mozliwe na inna osobe

Data: 2013-02-02 13:35:26
Autor: Kamil Jońca
"kowtow" <kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> writes:

Czy ktos przerabial zmiane rachunku docelowego w optimie
Tak. Ze 3 razy. 2 razy musiałem dopychać telefonicznie.
i czy jest to mozliwe na inna osobe

Jeśli masz na myśli "czy rachunek docelowy może być innej osoby" to nie
sądzę.

KJ

In any formula, constants (especially those obtained from handbooks)
are to be treated as variables.

Data: 2013-02-02 20:53:59
Autor: MK
On Sat, 02 Feb 2013 13:35:26 +0100, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet..pl>  wrote:

Czy ktos przerabial zmiane rachunku docelowego w optimie
Tak. Ze 3 razy. 2 razy musiałem dopychać telefonicznie.

U mnie zmiany bez problemu, zmianialem na Millennium i mBank.

MK

Data: 2013-02-02 22:39:17
Autor: Sebastian
BGZ Optima Zmiana Rachunku Docelowego
Jeśli masz na myśli "czy rachunek docelowy może być innej osoby" to nie

jeśli komuś zależy to może wskazać swój własny rachunek
w innym banku a potem sprawić, aby docelowy rachunek w innym banku "przestał być jego rachunkiem"

można np. podać swój rachunek indywidualny w banku ING
następnie dopisać drugiego współposiadacza do rachunku
a potem wykreślić pierwszego współposiadacza rachunku

jeśli w Twoim mieście są 3 oddziały ING sprawę da się
załatwić w jeden dzień.

Data: 2013-02-04 12:30:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGZ Optima Zmiana Rachunku Docelowego

"kowtow" 510d060a$0$26682$65785112@news.neostrada.pl

Czy ktos przerabial zmiane rachunku docelowego w optimie i czy jest to mozliwe na inna osobe

Zdradź mi sekret -- po co ten rachunek zmieniać?
Czy Optima daje jakieś sensowne %% teraz? IMO
stamtąd trzeba wiać. Znów nie jestem na topie?
Znów czegoś nie wiem?

Data: 2013-02-04 23:55:19
Autor: Sebastian
BGZ Optima Zmiana Rachunku Docelowego
> przerabial zmiane rachunku docelowego w optimie

Zdradź mi sekret -- po co ten rachunek zmieniać?

czasami trzeba, jeśli np. zamknęliśmy dotychczasowy
rachunek docelowy albo jesteśmy w sporze z bankiem
prowadzącym docelowy rachunek (np. zminosowano nam go na 20.000zł bez żadnego sensownego powodu)

poza tym, BGŻO może kiedyś zrobić krótką promocję,
z której kiedyś skorzystamy, lepiej więc mieć wtedy
wszystko poustawiane zamiast wtedy męczyć się ze zmianą

Data: 2013-02-05 14:12:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGZ Optima Zmiana Rachunku Docelowego

"Sebastian" 398b7c46-a4b6-4f3a-9730-ec2495b000e5@googlegroups.com

> [...]

: z której kiedyś skorzystamy, lepiej więc mieć wtedy
: wszystko poustawiane zamiast wtedy męczyć się ze zmianą

Jednym słowem -- teraz oferta Optimy jest słaba,
ale za jakiś czas być może będzie lepsza?

Data: 2013-02-05 09:21:03
Autor: Sebastian