BGŻ Optima - brak odsetek

Data: 2011-12-01 10:17:10
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Witam!

Dwie lokaty założone w poniedziałek 28-LIS.
(BGŻ Optima 1 dzień 6.48%, automatyczne odnowienie i kapitalizacja odsetek)

Odsetki naliczone prawidłowo we wtorek i środę.
Dziś czwartek 1-GRU i BRAK ODSETEK i brak pozycji 'odnowienie lokaty'.

Problem zgłoszony i przyjęty na infolinii.
Trochę dziwne to jest i czy to taki trick, że ktoś tego nie zauważy?!
Taki skok do nowego miesiąca i jeden dzień bez odsetek?! ;-)

Sprawdźcie jak to u Was wygląda.
THX!

--
Pozdrawiam,
TheZas

- Baca bardzo długo gadał turystom, że milczenie jest złotem.-

Data: 2011-12-01 03:03:14
Autor: Paulina Bednarska
BGŻ Optima - brak odsetek
On 1 Gru, 10:17, TZ <gur...@tnmrgn.cy[ROT13]> wrote:
Witam!

Dwie lokaty za o one w poniedzia ek 28-LIS.
(BG Optima 1 dzie 6.48%, automatyczne odnowienie i kapitalizacja odsetek)

Odsetki naliczone prawid owo we wtorek i rod .
Dzi czwartek 1-GRU i BRAK ODSETEK i brak pozycji 'odnowienie lokaty'.

Problem zg oszony i przyj ty na infolinii.
Troch dziwne to jest i czy to taki trick, e kto tego nie zauwa y?!
Taki skok do nowego miesi ca i jeden dzie bez odsetek?! ;-)

Sprawd cie jak to u Was wygl da.
THX!

--
Pozdrawiam,
TheZas

U mnie wszystko się zgadza: są odsetki zarówno z lokat jednodniowych,
jak i z konta głównego (4,6%) oraz potrącony podatek.

Data: 2011-12-01 17:28:32
Autor: mx
BGŻ Optima - brak odsetek
U mnie wszystko się zgadza: są odsetki zarówno z lokat jednodniowych,
jak i z konta głównego (4,6%) oraz potrącony podatek.

U mnie jeszcze inaczej. Wczoraj założyłem kilka optymalnych w Optima, bez kapitalizacji. Dziś w szczegółach lokat jest naliczone 19 gr, ale nigdzie tego nie ma, ani na lokatach (co oczywiste) ani na rachunku podstawowym. Gdzie moja kasa?

Data: 2011-12-01 17:51:56
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Mksie!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 17:28:32, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
mx @mx1@os.pl, news:jb89vi$b03$1inews.gazeta.pl

[...]

Po prostu następny babol :) Nie przewidzieli, że ktoś NIE 'zaznaczy'
kapitalizacji ;-))

--
Hej!
TZ

- Oko składa się z siatkówki i koszykówki. -

Data: 2011-12-01 18:50:12
Autor: osa
BGŻ Optima - brak odsetek
W dniu 2011-12-01 17:51, TZ pisze:
[...]

Nie zaznaczyłem kapitalizacji i odsetki normalnie wracają na rachunek (obok kwoty lokaty) i następuje otwarcie nowej w kwocie jak poprzednia lokata. Czyli co rano na rachunku oszczędnościowym mam:
+ odsetki
+ kwota lokaty (powrót starej)
- kwota lokaty (otwarcie nowej)

Odsetki naliczone w oknie rachunku szczegółowego to odsetki z kapitalizacji dziennej kwoty na tym rachunku. Zbierają się przez miesiąc i są wypłacane ostatniego dnia miesiąca.

Data: 2011-12-01 19:12:07
Autor: mx
BGŻ Optima - brak odsetek
[...]

Oh boże ty moj!
Lokata jednodniowa a odsetki raz na miesiąc?

U mnie do 15-tej była tylko wpłata założycielska, co dalej nie wiem, digi-digi w pracy został.

Data: 2011-12-01 19:23:38
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Mksie!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 19:12:07, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
mx @mx1@os.pl, news:jb8g1p$4i$1inews.gazeta.pl

[...]

Opisał jak to jest na rachunku oszczędnościowym.

--
Hej!
TZ

- Zbyszko opamiętał się dopiero wtedy, gdy Jagienka powiła dwojaczki. -

Data: 2011-12-01 18:58:55
Autor: newsgrp
BGŻ Optima - brak odsetek
TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał(a):
Po prostu następny babol :) Nie przewidzieli, że ktoś NIE 'zaznaczy'
kapitalizacji ;-))

ja mam 5 lokat, nie zaznaczyłem kapitalizacji, odsetki przelewają się poprawnie na rachunek główny.

Data: 2011-12-01 20:18:53
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Newsgrpie!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 19:58:55, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
 newsgrp newsgrp@NOSPAM.gazeta.pl, news:jb8ipf$8js$1inews.gazeta.pl

ja mam 5 lokat, nie zaznaczyłem kapitalizacji, odsetki przelewają się poprawnie na rachunek główny.

To widać, że działa to jak na razie losowo ;-))
Albo przynajmniej nie do końca poprawnie.

--
Hej!
TZ

- Witkacy popełnił samobójstwo, bo nie wiedział co robić. -

Data: 2011-12-01 11:40:45
Autor: yoss
BGŻ Optima - brak odsetek

Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał w wiadomości news:1937871832$20111201101746thezas...
[...]

U mnie też brak odsetek. Może mają tak jak np w Eurobanku ;-)

yossarian

Data: 2011-12-01 11:58:10
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Yossie!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 11:40:45, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
yoss yoss@spam.wp.pl, news:4ed75900$0$8458$65785112news.neostrada.pl

U mnie też brak odsetek. Może mają tak jak np w Eurobanku ;-)

A jak jest w Eurobanku?

--
Hej!
TZ

- Kwas solny żre wszystko, co napotka na drodze i na szosie -

Data: 2011-12-01 12:39:36
Autor: yoss
BGŻ Optima - brak odsetek

Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał w wiadomości news:6605123437

U mnie też brak odsetek. Może mają tak jak np w Eurobanku ;-)

A jak jest w Eurobanku?

Na przełomie miesiąca odsetki naliczają się podwójnie ostatniego dnia miesiąca a pierwszego dnia następnego miesiąca już nie. Ufam, że w BGŻ jutro się wszystko wyrówna ;-)

yossarian

Data: 2011-12-01 13:44:32
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Yossie!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 12:39:36, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
yoss yoss@spam.wp.pl, news:4ed766ca$0$5811$65785112news.neostrada.pl

Ufam, że w BGŻ jutro się wszystko wyrówna ;-)

U mnie już jest OK. Odsetki dziś (za wczorajszy dzień) naliczone i jest pozycja
'odnowienie lokaty' z dzisiejszą datą.

Oby nie było to regułą, bo dzwonić i przypominać o naliczaniu odsetek nie
zamierzam ;-)

--
Hej!
TZ

- "Być albo nie być" mówił Hamlet, trzymając swoją czaszkę w ręce. -

Data: 2011-12-01 13:15:00
Autor: jureq
BGŻ Optima - brak odsetek
Dnia Thu, 01 Dec 2011 13:44:32 +0100, TZ napisał(a):

U mnie już jest OK. Odsetki dziś (za wczorajszy dzień) naliczone i jest
pozycja 'odnowienie lokaty' z dzisiejszą datą.

Czy też macie codziennie w hostorii taką "sieczkę" związaną z odnowieniem lokaty jednodniowej. Codziennie "-" i "+" kwoty lokaty na lokacie oraz "+" i "-" na oszczędnościowym?

Data: 2011-12-01 15:48:46
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Jureq!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 14:15:00, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
jureq jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl, news:jb7ukk$vo$1news.lublin.pl

Czy też macie codziennie w hostorii taką "sieczkę" związaną z odnowieniem lokaty jednodniowej. Codziennie "-" i "+" kwoty lokaty na lokacie oraz "+" i "-" na oszczędnościowym?

Na lokatach tak mam, te plusy i minusy.
Na oszczędnościowym NIE, dziś zostały naliczone odsetki i pobrany podatek.
Może dlatego, że miałem tam tylko 1zł i przez 3 dni wkład na
lokaty ale on został zdjęty w dniu kiedy zleciłem założenie lokat.

--
Hej!
TZ

- W "Odprawie posłów greckich" marszałek laską uciszał posłów. -

Data: 2011-12-01 13:29:05
Autor: yoss
BGŻ Optima - brak odsetek

Użytkownik "yoss" <yoss@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:4ed75900$0$8458$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pani Ania z BGŻtu chyba czyta grupę bo własnie mi się odsetki pojawiły ;-)
dziękuję Pani Aniu ;-)

yossarian

Data: 2011-12-01 13:59:36
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Yossie!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 13:29:05, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
yoss yoss@spam.wp.pl, news:4ed77264$0$1455$65785112news.neostrada.pl

Pani Ania z BGŻtu chyba czyta grupę bo własnie mi się odsetki pojawiły ;-)

Jednak nadal pozostaje pytanie dlaczego tak się stało, że odsetki nie były
naliczone?!

--
Hej!
TZ

- Pewnego dnia kotłowy umarł na skutek rozwalenia się. -

Data: 2011-12-01 14:10:01
Autor: Kris
BGŻ Optima - brak odsetek
Użytkownik "TZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6663955771$20111201140038@thezas...
)

Jednak nadal pozostaje pytanie dlaczego tak się stało, że odsetki nie były
naliczone?!

Pierwszy dzień kolejnego miesiąca, dłuższe poranne przetwarzanie danych. Nic specjalnie dziwnego.

-- Pozdrawiam

Kris

Data: 2011-12-01 15:41:30
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Krisie!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 14:10:01, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
Kris kszysztofcWYWAL@wp.pl, news:jb7ubd$2lp$1inews.gazeta.pl

Jednak nadal pozostaje pytanie dlaczego tak się stało, że odsetki nie były
naliczone?!

Pierwszy dzień kolejnego miesiąca, dłuższe poranne przetwarzanie danych. Nic specjalnie dziwnego.

Jakoś takiej sytuacji nie zaobserwowałem na Inteligo przez ponad 8 lat.

--
Hej!
TZ

- W Australii człowiek współżyje z Aborygenami -

Data: 2011-12-01 16:07:54
Autor: Kamil Jońca
BGŻ Optima - brak odsetek
TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> writes:

[...]

Bo inteligo nie "zamyka miesiąca".
Naliczenie prowizji czy pobranie opłat odbywa się w miesięcznicę
rachunku głównego klienta, więc codziennie  jest przetwarzany fragment
bazy danych klientów.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Keyboard error press F1 continue

Data: 2011-12-01 17:16:09
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Kamilu!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 16:07:54, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
Kamil Jońca kjonca@poczta.onet.pl, news:87y5uwcotx.fsfalfa.kjonca

[...]

Jeżeli chodzi o "rachunek oszczędnościowy" Inteligo to TAK.

Dobolokaty Inteligo mają znowu swoją datę naliczania odsetek czy raczej końca okresu
lokaty. I zawsze tam odsetki się pojawiają, nie ważne czy to jest koniec miesiąca
czy koniec lokaty, pojawiają się każdego dnia ok. godz. 1:00 (pierwszej) w nocy.
Nie sprawdzam tego o 1:00 w nocy ale mam 'Inteligo Powiadomienia' o tym mówiące.

Lokaty Optima są jednodniowe więc co ma do rzeczy 'zamykanie miesiąca'?
Każdego dnia muszą zamknąć i otworzyć tą samą liczbę lokat i naliczyć odsetki
bez względu czy to jest koniec/początek miesiąca.

'Zamykanie miesiąca' dotyczy rachunku oszczędnościowego a tam wszystko było OK,
gdy w tym czasie na lokatach nie były naliczone odsetki.

Może jesteś przyzwyczajony do Polbanku, Eurobanku czy Getinów, ja NIE!
Jestem przyzwyczajony do Inteligo gdzie na 99,9% wszystko gra jak należy.

--
Hej!
TZ

- Rzemiosło rycerskie upada, a w hełmach chłopi wysiadują pisklęta. -

Data: 2011-12-02 08:40:20
Autor: xbartx
BGŻ Optima - brak odsetek
Dnia Thu, 01 Dec 2011 17:16:09 +0100, TZ napisał(a):

Może jesteś przyzwyczajony do Polbanku, Eurobanku czy Getinów, ja NIE!
Jestem przyzwyczajony do Inteligo gdzie na 99,9% wszystko gra jak
naleĹźy.

To po jaką cholerę założyłeś konto w BGŻ Optima bez upewnienia się czy działa ona tak jak Inteligo? A teraz męczysz wszystkich swoimi dociekaniami zamiast chwilę pomyśleć.

--
xbartx

Data: 2011-12-02 11:14:55
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Xbartksie!

W piątek, 2 grudnia 2011, o godz. 09:40:20, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
xbartx bart@hashzero.net, news:jba2tk$269$2inews.gazeta.pl

To po jaką cholerę założyłeś konto w BGŻ Optima bez upewnienia się czy działa ona tak jak Inteligo? A teraz męczysz wszystkich swoimi dociekaniami zamiast chwilę pomyśleć.

A niby jak się upewnić bez zakładania konta?

--
Hej!
TZ

- W czasie mgły latarnik wyje na latarni i tym ostrzega okręty -

Data: 2011-12-02 11:46:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGŻ Optima - brak odsetek

"xbartx" jba2tk$269$2@inews.gazeta.pl

[...]

Po to,aby dowiedzieć się, jak jest w BGŻ.

A teraz męczysz wszystkich swoimi dociekaniami zamiast chwilę pomyśleć.

Dlatego pisze, aby ostrzec innych. :) Między innymi po to jest
ta grupa. :) W ten sposób budujemy dobre relacje pomiędzy nami
i bankami. Dobre dla nas, nie dla banków? :) W odległych
perspektywach dobre także dla banków -- bo banki widząc,
czego oczekujemy i czego nie akceptujemy, poprawiają się. :)

I złe dla nas? -- bo po jakimś czasie banki podniosą poziom
usług i obniżą oprocentowanie?...

Data: 2011-12-02 09:55:31
Autor: Kris
BGŻ Optima - brak odsetek
Użytkownik "TZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4855799071$20111201155121@thezas...

Jakoś takiej sytuacji nie zaobserwowałem na Inteligo przez ponad 8 lat.

Jakbyś nie zauważył to przypomnę że BGŻ to nie Inteligo.

Data: 2011-12-02 11:18:42
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Krisie!

W piątek, 2 grudnia 2011, o godz. 09:55:31, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
Kris kszysztofcWYWAL@wp.pl, news:jba3q5$740$1inews.gazeta.pl

Jakbyś nie zauważył to przypomnę że BGŻ to nie Inteligo.

Poważnie? ;-))

Czyli mam się zachwycać Optimą mimo, że nie wszystko działa tam jak należy?!

--
Hej!
TZ

- Gdy zabrakło kolejek to umarło życie towarzyskie na mrozie. -

Data: 2011-12-02 11:49:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGŻ Optima - brak odsetek

"Kris" jba3q5$740$1@inews.gazeta.pl

Jakbyś nie zauważył to przypomnę że BGŻ to nie Inteligo.

Nie da się ukryć, że nie. :) I dobrze by było, gdyby każdy
miał tego świadomość -- że poziom usług w BGŻ odbiega
znacząco od poziomu usług w PKO. :)

IMO to, co w PKO jest już uznane za skandal, w innych bankach
może być dopiero nazwane drobnym, ale codziennym :) nieporozumieniem....

-=-

I pewnie dlatego właśnie PKO mam masę klientów. :)

Data: 2011-12-01 16:30:17
Autor: notveryoldman
BGĹť Optima - brak odsetek
W dniu 2011-12-01 13:59, TZ pisze:

Jednak nadal pozostaje pytanie dlaczego tak się stało, że odsetki nie były
naliczone?!

Po prostu nie przeliczają w nocy tylko w dzień :-) Nigdzie nie jest powiedziane, że musisz zobaczyć swoje parę złotych zaraz po obudzeniu się...

--
notveryoldman

Data: 2011-12-01 17:41:18
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Notveryoldmanie!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 16:30:17, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
notveryoldman notveryoldman_no_spam@gazeta.pl, news:4ed79d90$0$8452$65785112news.neostrada.pl

Jednak nadal pozostaje pytanie dlaczego tak się stało, że odsetki nie były
naliczone?!

Po prostu nie przeliczają w nocy tylko w dzień :-)

Od której godziny zaczyna się dzień wg Ciebie?
I czy ma to związek, że za oknem jest ciemno lub jasno? ;-))

A poważniej to... Np. zrywam lokatę z rana jak się obudzę (jak już tak chcesz :)
i bez odsetek za jeden dzień, i co wtedy?
No tak, nie duża strata i pewnie dać se siana? ;-))

Nigdzie nie jest powiedziane, że musisz zobaczyć swoje parę złotych zaraz po
obudzeniu się...

Tak samo jak nigdzie nie jest powiedziane, że muszę w ogóle zobaczyć swoje parę
złotych ;-))
Jak już pisałem, nie jestem przyzwyczajony do Polbanku, Eurobanku czy Getinów.

Gdy Optima będzie działała w ten sposób jak banki w/w to jednak chyba dam se
siana i podziękuję ;-)
A jak się okaże, że są takie cyrki jak w tych bankach wyżej, przy zrywaniu lokat i
przelewaniu na konto inicjacyjne to szkoda gadać...

--
Hej!
TZ

- Prometeusz dokonał włamania, wykradając ogień. -

Data: 2011-12-01 18:25:07
Autor:
[...]

Potwierdzam
U mnie to samo.

Nowa sprawa,wygląda jeszcze gorzej.

Przelewy wysyłane z BGŻOptima wracają z powrotem do Optimy.
Optima wpisuje w nazwie adresata zamiast imienia i nazwiska "Rachunek Powiązany"
Wczoraj mi taki przelew wrócili z Eurobanku (nie zgadzało się imię i nazwisko).
Problem ma być rozwiązany około 14 grudnia.
Do tego czasu proponują przelew robić na infolini.
ZROBIŁA SIĘ Z BGŻOptima "CZARNA DZIURA"

Pozdrawiam
Zenek

Data: 2011-12-01 18:56:26
Autor: newsgrp
BGŻ Optima - brak odsetek
  <zenek700@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

testowałem na mBanku i działało poprawnie. z ciekawości jutro sprawdzę to raz jeszcze.

Data: 2011-12-02 18:14:46
Autor: mx
BGŻ Optima - brak odsetek
[...]

Nie potwierdzam, według mnie jest OK. Dziś rano przelałem ciężko zarobione i z trudem odszukane 1.90 do Meritum i o 15:00 przybyło. Dane nadawcy są poprawne, brakowało tylko nr domu. Meritum to nie przeszkodziło. Zmiana powiązanego, nie konieczna.

Data: 2011-12-01 19:49:26
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć !

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 19:25:07, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
  zenek700@NOSPAM.gazeta.pl, news:jb8gq3$297$1inews.gazeta.pl

Nowa sprawa,wygląda jeszcze gorzej.

Hmmm..., chyba prorokiem się stałem ;-))

cytat START< ============================================================
cytat KONIEC< =============================================================

[...]

Inteligo jak mi się zdaje, chyba na to nie zwraca uwagi i nie zwraca tak
wypełnionych 'źle' przelewów.

Problem ma być rozwiązany około 14 grudnia.
Do tego czasu proponują przelew robić na infolini.

Tyle dobrego.

ZROBIŁA SIĘ Z BGŻOptima "CZARNA DZIURA"

Dlaczego tak szybko zrywasz lokaty? Taka nagła potrzeba czy eksperyment?

--
Hej!
TZ

- Doktor Obarecki był jednostką, której opadły ręce. -

Data: 2011-12-01 19:37:41
Autor: Zenek
BGŻ Optima - brak odsetek
Tyle dobrego.

> ZROBIŁA SIĘ Z BGŻOptima "CZARNA DZIURA"

Dlaczego tak szybko zrywasz lokaty? Taka nagła potrzeba czy eksperyment?

Wchodzisz do nowego banku i musisz sprawdzić jak chodzą przelewy w obie strony. Jak nie sprawdzisz to możesz się czasem udupić.
Przykład: spłata karty kredytowej,robisz przelew pieniązków do banku gdzie masz kk w dniu zapadalności, a wieczorem dowiadujesz się ,że przelew został zwrócony. Nie możesz nie wiedzieć czy nowy bank należycie wykonuje usługi.
Pewnie się za jakiś czas poprawią, na dzisiaj amatorszczyzna.

Data: 2011-12-01 20:59:19
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Zenku!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 20:37:41, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
 Zenek zenek700@NOSPAM.gazeta.pl, news:jb8l25$g6q$1inews.gazeta.pl

Dlaczego tak szybko zrywasz lokaty? Taka nagła potrzeba czy eksperyment?

Wchodzisz do nowego banku i musisz sprawdzić jak chodzą przelewy w obie strony.

Czyli eksperyment.
Ale dobrze wiedzieć o co teraz tam chodzi i jak jest z tymi przelewami wychodzącymi.

Jak nie sprawdzisz to możesz się czasem udupić.

Zabezpieczeniem moim jest Inteligo :))

--
Hej!
TZ

- Rak jest stawonogiem bo trzyma nogi w stawach. -

Data: 2011-12-01 20:18:35
Autor: mx
BGŻ Optima - brak odsetek

[...]

Meritum też zwraca, trzeba zmienić powiązany. Na jaki? Alior, Citi, DB, mBank? Ale ja tam nie mam nawet złotówki na potwierdzenie.
Jak jednodniowa to nic dziwnego, że zaraz się zrywa. Dobre i parę groszy, zakłada się na mniejszą kwotę.

Data: 2011-12-03 14:36:36
Autor: lolekanabolek
BGŻ Optima - brak odsetek
W dniu 2011-12-01 20:18, mx pisze:

Meritum też zwraca, trzeba zmienić powiązany. Na jaki? Alior, Citi, DB,
mBank? Ale ja tam nie mam nawet złotówki na potwierdzenie.

a ktoś testował zwrot na konto BGŻ z łapówką?? W końcu to jeden bank jest więc chyba nie powinni robić problemu??
I drugie pytanie, czy przelewy do BGŻ traktowane są jakie wewnętrzne czy też idą normalną drogą przez elixir??

Marcin

Data: 2011-12-03 15:04:57
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Lolekanabolku!

W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 14:36:36, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
lolekanabolek lolekanabolekNOSPAM@gmail.com, news:jbd8l6$fr2$1inews.gazeta.pl

I drugie pytanie, czy przelewy do BGŻ traktowane są jakie wewnętrzne czy też idą normalną drogą przez elixir??

Tam chyba to zależy od dnia tygodnia ;-))

--
Hej!
TZ

- Uzupełnieniem stroju szlacheckiego były wąsy. -

Data: 2011-12-03 18:09:39
Autor: lolekanabolek
BG Optima - brak odsetek
On Sat, 3 Dec 2011 15:04:57 +0100, TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> wrote:
Tam chyba to zaley od dnia tygodnia ;-))

Czyli na dwoje babka wróya

Data: 2011-12-02 18:31:45
Autor: osa
BGŻ Optima - brak odsetek
W dniu 2011-12-01 10:17, TZ pisze:
Odsetki naliczone prawidłowo we wtorek i środę.
Dziś czwartek 1-GRU i BRAK ODSETEK i brak pozycji 'odnowienie lokaty'.

Konto od kilku dni, a już zaczynają się cuda:
1. nie mam naliczonych odsetek na KO za 1 grudzień, kasa leżała przez noc i nic nie wypracowała...
2. nie dotarł przelew wysłany dziś o 12 z mbanku (powinien wyjść II sesją o 13.25) - nie załapał się na II i III sesję przychodzącą?

Bank ledwo wystartował a już zaczynają dziać się cuda :/

Data: 2011-12-02 17:46:00
Autor: newsgrp
BGŻ Optima - brak odsetek
osa <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał(a):
1. nie mam naliczonych odsetek na KO za 1 grudzień, kasa leżała przez noc i nic nie wypracowała...
a nie jest przypadkiem tak, że założyłeś/-aś lokatę po bodajże 14:30, tak że wystartowała ona nie w dniu X, ale w dniu X+1?

Data: 2011-12-02 18:55:05
Autor: osa
BGŻ Optima - brak odsetek
W dniu 2011-12-02 18:46,  newsgrp pisze:
[...]

KO czyli konto oszczędnościowe ;)

Data: 2011-12-03 08:28:16
Autor: newsgrp
BGŻ Optima - brak odsetek
osa <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał(a):

KO czyli konto oszczędnościowe ;)
mea culpa, nie doczytałem :)

Data: 2011-12-02 18:56:17
Autor: notveryoldman
BGĹť Optima - brak odsetek
W dniu 2011-12-02 18:31, osa pisze:

1. nie mam naliczonych odsetek na KO za 1 grudzień, kasa leżała przez
noc i nic nie wypracowała...

Infolinia mówi, że odsetki się naliczają, ale nie wyświetlają się. Problem jest znany i zostanie naprawiony.

--
notveryoldman

Data: 2011-12-02 19:11:09
Autor: Piotr Gałka
BGŻ Optima - brak odsetek

Użytkownik "osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał w wiadomości news:jbb21t$end$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak jak ja zapamiętałem z regulaminu (jeśli mnie skleroza nie myli) to na KO odsetki na koniec miesiąca.
P.G.

Data: 2011-12-02 22:20:00
Autor: osa
BGŻ Optima - brak odsetek
W dniu 2011-12-02 19:11, Piotr Gałka pisze:

[...]

Zgadza się, księgowane są na koniec miesiąca, ale nad historią rachunku masz "Odsetki naliczone:" i to w listopadzie było aktualizowane codziennie.

Data: 2011-12-03 09:09:14
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Oso!

W piątek, 2 grudnia 2011, o godz. 22:20:00, napisałaś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
osa osa@gazeeeeeeta.pl.ee, news:jbbfds$qpo$1inews.gazeta.pl

Zgadza się, księgowane są na koniec miesiąca, ale nad historią rachunku masz "Odsetki naliczone:" i to w listopadzie było aktualizowane codziennie.

A dziś znowu nie naliczyli odsetek od lokat ;-))
Ehhh... :)

--
Hej!
TZ

- "Chłopi" są epopeją, która należy do grubych. -

Data: 2011-12-03 08:27:33
Autor: newsgrp
BGŻ Optima - brak odsetek
TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał(a):
A dziś znowu nie naliczyli odsetek od lokat ;-))
Ehhh... :)

na pewno nie naliczyli, czy tylko nie dopisali do lokaty/przelali na rachunek podstawowy?
bo ja na przykład mam ustawione "Kapitalizacja odsetek: Nie", więc codziennie odsetki z lokaty dopisują mi się do rachunku podstawowego, ale dzisiaj (weekend) zamiast odsetek na rachunku podstawowym w szczegółach lokaty mam:
Odsetki naliczone na dzień bieżący: XX PLN. podejrzewam, że przeleją je w poniedziałek.

Data: 2011-12-03 10:20:46
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Newsgrpie!

W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 09:27:33, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
 newsgrp newsgrp@NOSPAM.gazeta.pl, news:jbcmhl$nr8$1inews.gazeta.pl

na pewno nie naliczyli, czy tylko nie dopisali do lokaty/przelali na rachunek podstawowy?

Nie naliczone i nie dopisane do lokat.
Lokaty nie są na dziś odnowione.

bo ja na przykład mam ustawione "Kapitalizacja odsetek: Nie",

U mnie kapitalizacja i auto odnowienie na TAK.

ale dzisiaj (weekend)

Wiem, lokaty mają dziś wolne i nie pracują ;-))

--
Hej!
TZ

- Poprzez pasanie gęsi i świń doszedł do oświaty -

Data: 2011-12-03 09:45:39
Autor: newsgrp
BGŻ Optima - brak odsetek
TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał(a):
> na pewno nie naliczyli, czy tylko nie dopisali do lokaty/przelali na > rachunek podstawowy?

Nie naliczone i nie dopisane do lokat.
Lokaty nie są na dziś odnowione.

rozumiem, jestem w takim razie szczęściarzem, u którego działa :)

Data: 2011-12-03 11:30:59
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Newsgrpie!

W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 10:45:39, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
 newsgrp newsgrp@NOSPAM.gazeta.pl, news:jbcr43$6pj$1inews.gazeta.pl

Nie naliczone i nie dopisane do lokat.
Lokaty nie są na dziś odnowione.

rozumiem, jestem w takim razie szczęściarzem, u którego działa :)

Odsetki nadal nie naliczone za wczorajszy dzień.
Trzeba do tego przywyknąć ;))

--
Hej!
TZ

- Zaciekawione twarze widzów siedziały na trybunach. -

Data: 2011-12-03 11:50:58
Autor: ttom55
BGŻ Optima - brak odsetek
Dnia 03.12.2011 o 11:30  napisał(a):

[...]

odsetki w tym banku sa naliczane około 14-tej, 15-tej, więc bez paniki.

Data: 2011-12-03 12:23:27
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Ttomie55!

W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 11:50:58, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
ttom55 ttom55@gazeta.pl, news:op.v5wtq8j0h6y0bjttom-komputer.router

odsetki w tym banku sa naliczane około 14-tej, 15-tej, więc bez paniki.

Wg mnie nie ma reguły o której godzinie są naliczane, całkowita dowolność.
Jak zaobserwowałem to trudności z naliczaniem mają na przełomie miesiąca i w
weekendy.
W dni powszednie odsetki poprawnie naliczone widzę od godzin rannych, ok. 8:30.

--
Hej!
TZ

- Pięta Achillesa to miejsce, które jest wrażliwe na śmierć -

Data: 2011-12-03 12:34:09
Autor: osa
BGŻ Optima - brak odsetek
W dniu 2011-12-03 12:23, TZ pisze:

odsetki w tym banku sa naliczane około 14-tej, 15-tej, więc bez paniki.

Wg mnie nie ma reguły o której godzinie są naliczane, całkowita dowolność.

Niestety dowolnie księgowane są również przelewy wewnętrzne. Zleconych wczoraj jeszcze nie widać :/ Nie odnowiły się lokaty... czyżby wczoraj im padł system? Oby był to tylko serwis transakcyjny, a na serwerach było wszystko ok...

Data: 2011-12-03 12:51:28
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Oso!

W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 12:34:09, napisałaś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
osa osa@gazeeeeeeta.pl.ee, news:jbd1fd$pfl$1inews.gazeta.pl

Niestety dowolnie księgowane są również przelewy wewnętrzne.
Zleconych wczoraj jeszcze nie widać :/

Tego nie sprawdzę chyba, żeby zerwać lokatę i zobaczyć czy kasa wejdzie od razu
na r-k główny.

Nie odnowiły się lokaty... czyżby wczoraj im padł system?

Brak odnowienie był też na przełomie miesiąca.

--
Hej!
TZ

- Siarka ma właściwości samobójcze. -

Data: 2011-12-03 14:18:39
Autor: osa
BGŻ Optima - brak odsetek
W dniu 2011-12-03 12:51, TZ pisze:

Niestety dowolnie księgowane są również przelewy wewnętrzne.
Zleconych wczoraj jeszcze nie widać :/

Tego nie sprawdzę chyba, żeby zerwać lokatę i zobaczyć czy kasa wejdzie od razu
na r-k główny.

Wczoraj złożyłem kilka dyspozycji przelewu środków między rachunkami w optimie, z nadzieją, że choć jeden się wykona (dla pozostałych nie było środków, gdy choć jeden się wykona). Zgodnie z tym przed chwilą dostałem SMSy z informacją, że przelewy nie wykonane bo nie było środków. Niby jest OK, jeden przelew się wykonał, ale... data księgowania to poniedziałek! Kpina jakaś:

Rachunek: 87 2030 2267 2000 0000 00xx xxxx
Rachunek przeciwstawny: 82 2030 2267 2000 0000 00xx xxxx
Data operacji: 02-12-2011
Data księgowania: 05-12-2011

Nie odnowiły się lokaty... czyżby wczoraj im padł system?

Brak odnowienie był też na przełomie miesiąca.

Z lokatami nie ruszyło, nadal jest informacja, że początek 2.12 i koniec 3.12 :/ Szkoda, że jakiś normalny (!) bank nie ma takiej oferty jednodniówek bo w podskokach bym tam popędził!

Data: 2011-12-03 14:58:51
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Oso!

W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 14:18:39, napisałaś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
osa osa@gazeeeeeeta.pl.ee, news:jbd7jb$eon$1inews.gazeta.pl

Wczoraj złożyłem kilka dyspozycji przelewu środków między rachunkami w optimie,

Normalnie takie przelewy powinny być od razu wykonane.

 z nadzieją, że choć jeden się wykona

Czyli przelewy wewnętrzne nie są traktowane jako wewnętrzne albo przynajmniej
nie działa to w weekend.
Kompy też chcą mieć wolne? ;-))

Brak odnowienie był też na przełomie miesiąca.

Z lokatami nie ruszyło, nadal jest informacja, że początek 2.12 i koniec 3.12 :/

Potwierdzam, u mnie to samo.
Nie dzwonię bo szkoda czasu, czekam do poniedziałku.

Szkoda, że jakiś normalny (!) bank nie ma takiej oferty jednodniówek bo w
podskokach bym tam popędził!

Jak się wszystko 'wyrówna' bez interwencji to może jeszcze coś tam poleję.
Ale przy wypłacie trzeba będzie wziąć na to wszystko poprawkę ;))

--
Hej!
TZ

- Rolnicy dostarczaliby więcej płodów rolnych, ale brakuje im żon. -

Data: 2011-12-03 15:30:37
Autor: osa
BGŻ Optima - brak odsetek
W dniu 2011-12-03 14:58, TZ pisze:
[...]

Tylko że wczoraj był dzień roboczy: zwykły, najzwyklejszy piątek ;)

Data: 2011-12-03 15:40:41
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Oso!

W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 15:30:37, napisałaś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
osa osa@gazeeeeeeta.pl.ee, news:jbdbq8$r6c$1inews.gazeta.pl

Czyli przelewy wewnętrzne nie są traktowane jako wewnętrzne albo przynajmniej
nie działa to w weekend.
Kompy też chcą mieć wolne? ;-))

Tylko że wczoraj był dzień roboczy: zwykły, najzwyklejszy piątek ;)

Ale już byli myślami na weekendzie ;-)

mid:jbd7jb$eon$1inews.gazeta.pl
Z lokatami nie ruszyło, nadal jest informacja, że początek 2.12 i koniec
3.12 :/

Już się naprawiło, są naliczone odsetki od lokat i odnowienie.
Za to:   'Odsetki naliczone na dzień bieżący: 0,00 PLN'  ;)
 --
Hej!
TZ

- Europa to kontynent ziemski. -

Data: 2011-12-03 19:53:13
Autor: notveryoldman
BGĹť Optima - brak odsetek
W dniu 2011-12-03 15:40, TZ pisze:

Za to:   'Odsetki naliczone na dzień bieżący: 0,00 PLN'  ;)

U mnie to też się prawie naprawiło: zamiast 0,00 pojawiła się liczba - ale widzi mi się że źle obliczona, sprawdźcie...

--
notveryoldman

Data: 2011-12-03 21:46:21
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Notveryoldmanie!

W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 19:53:13, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
notveryoldman notveryoldman_no_spam@gazeta.pl, news:4eda7022$0$5811$65785112news.neostrada.pl

U mnie to też się prawie naprawiło: zamiast 0,00 pojawiła się liczba - ale widzi mi się że źle obliczona, sprawdźcie...

U mnie nadal 0,00 PLN ale uwaga... ;-)
Dziś naliczyli odsetki 2 razy :)). Pierwszy raz ok. 15:30 i jak teraz patrzę
znowu przybyło.
Ale chyba te 'drugie' już na niedzielę dali by mieć spokój ;-))

--
Hej!
TZ

- Jagna całe życie robiła na pierzynę. -

Data: 2011-12-05 16:48:26
Autor: Anna Kozłowska
BGŻ Optima - brak odsetek
Witam,

Informacje o godzinach wykonywania przelewów dostępne na stronie pod linkiem
http://www.bgzoptima.pl/pomoc/default.aspx

pozdrawiam Anna Kozłowska Zespół Prasowy BGŻOptima

Data: 2011-12-05 19:17:37
Autor: sqlwiel
BGŻ Optima - brak odsetek
W dniu 2011-12-05 17:48,  Anna Kozłowska pisze:
Witam,

Informacje o godzinach wykonywania przelewów dostępne na stronie pod linkiem
http://www.bgzoptima.pl/pomoc/default.aspx

Szanowna Pani!
Informacje, które tam podajecie po prosu są nieprawdziwe!

- - -
Kiedy realizowane są sesje księgowania przelewów?

     Wychodzące sesje ELIXIR są realizowane o godzinach 8:00, 12:00 i 14:30.  Natomiast sesje przychodzące realizowane są w godzinach 12:00, 16:00 i 18:00.
- - -

Dzisiaj o 13:30 nie miałem zaksięgowanego przelewu wysłanego z EB pierwszą sesją.

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2011-12-05 22:36:29
Autor: AS
BGŻ Optima - brak odsetek

Użytkownik "sqlwiel" <jak-login@gmail.com> napisał w wiadomości news:jbj1s2$21n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ciekawi mnie czy Pani Anna Kozłowska to postać realna czy wirtualna.
Może ktoś jeszcze to pamięta, jakiś czas temu chyba dziennikarze TVN Uwaga wykryli że osoba podpisująca się pod ulotkami pewnej instytucji to tylko pseudonim określający grupę osób zajmujących się promocją.

Data: 2011-12-06 17:55:02
Autor: Rafał
BGŻ Optima - brak odsetek
W dniu 2011-12-05 19:17, sqlwiel pisze:
[...]

Przecież nikt nie napisał, że o 12tej jest księgowana 1sza sesja. A może 3cia?

--
Raf

Data: 2011-12-05 19:27:00
Autor: wiatrak
BGŻ Optima - brak odsetek

Użytkownik " Anna Kozłowska" <bgzoptima@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbiskq$eg4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bzdury, bzdury, bzdury.
Jak się ma do rzeczywistości, informacja o księgowaniu przychodzących?
Nijak.
Księgowanie przychodzących około 16,30, co uniemozliwiło zakładanie lokat.

BGŻ Optima. "Działamy tylko Wieczorową Porą"

Data: 2011-12-05 22:07:57
Autor: osa
BGŻ Optima - brak odsetek
Pani raczy żartować - w systemie transakcyjnym przy formatce zlecenia przelewu znajduje się informacja:

*Przelewy między Twoimi Rachunkami w BGŻOptima są realizowane w czasie rzeczywistym.*

Co raz wieczorem mi bez problemu zadziało, przelew między MOIMI rachunkami w optimie zadziałały od razu. W piątek tak się nie stało.

Data: 2011-12-02 23:07:09
Autor: osa
BGŻ Optima - brak odsetek
W dniu 2011-12-02 18:31, osa pisze:

2. nie dotarł przelew wysłany dziś o 12 z mbanku (powinien wyjść II
sesją o 13.25) - nie załapał się na II i III sesję przychodzącą?

Przelew się pojawił na pewno po 19... teraz próbowałem rozbić przelew między konta oszczędnościowe i... niby przyjmuje dyspozycję, ale nic się na saldach nie zmienia... przelewy między rachunkami własnymi w banku niby online... ale chyba jakieś offline bo nic się nie dzieje :(

Jak tak dalej pójdzie to chyba zrezygnuję z tego konta :/ nie chciałem nic oprócz lokat u Czarneckiego ze względu na system transakcyjny, a okazuje się, że w optimie nie jest lepiej :(

Data: 2011-12-05 16:51:54
Autor: Anna Kozłowska
BGŻ Optima - brak odsetek
osa <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał(a): Witam,

Data: 2011-12-05 22:12:30
Autor: osa
BGŻ Optima - brak odsetek
Z Panią Anną Kozłowską czuję się jak na mCzacie... CTRL+C, CTRL+V bez względu czego dotyczy wypowiedź do której się odnosi.

Skoro między 18:00 i 19:00 na pewno nie było środków, a pojawiły się po 19:00 to znaczy że był to cud? Bo takiej sesji nie widzę na wskazanej stronie.

.... a wystarczyło napisać, że w piątek były problemy techniczne, albo może lepiej nic nie pisać?