BGŻ Optima - brak odsetek

Data: 2011-12-01 11:40:45
Autor: yoss
BGŻ Optima - brak odsetek

Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał w wiadomości news:1937871832$20111201101746thezas...
Witam!

Dwie lokaty założone w poniedziałek 28-LIS.
(BGŻ Optima 1 dzień 6.48%, automatyczne odnowienie i kapitalizacja odsetek)

Odsetki naliczone prawidłowo we wtorek i środę.
Dziś czwartek 1-GRU i BRAK ODSETEK i brak pozycji 'odnowienie lokaty'.

Problem zgłoszony i przyjęty na infolinii.
Trochę dziwne to jest i czy to taki trick, że ktoś tego nie zauważy?!
Taki skok do nowego miesiąca i jeden dzień bez odsetek?! ;-)

Sprawdźcie jak to u Was wygląda.
THX!

U mnie też brak odsetek. Może mają tak jak np w Eurobanku ;-)

yossarian

Data: 2011-12-01 11:58:10
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Yossie!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 11:40:45, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
yoss yoss@spam.wp.pl, news:4ed75900$0$8458$65785112news.neostrada.pl

U mnie też brak odsetek. Może mają tak jak np w Eurobanku ;-)

A jak jest w Eurobanku?

--
Hej!
TZ

- Kwas solny żre wszystko, co napotka na drodze i na szosie -

Data: 2011-12-01 12:39:36
Autor: yoss
BGŻ Optima - brak odsetek

Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał w wiadomości news:6605123437

U mnie też brak odsetek. Może mają tak jak np w Eurobanku ;-)

A jak jest w Eurobanku?

Na przełomie miesiąca odsetki naliczają się podwójnie ostatniego dnia miesiąca a pierwszego dnia następnego miesiąca już nie. Ufam, że w BGŻ jutro się wszystko wyrówna ;-)

yossarian

Data: 2011-12-01 13:44:32
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Yossie!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 12:39:36, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
yoss yoss@spam.wp.pl, news:4ed766ca$0$5811$65785112news.neostrada.pl

Ufam, że w BGŻ jutro się wszystko wyrówna ;-)

U mnie już jest OK. Odsetki dziś (za wczorajszy dzień) naliczone i jest pozycja
'odnowienie lokaty' z dzisiejszą datą.

Oby nie było to regułą, bo dzwonić i przypominać o naliczaniu odsetek nie
zamierzam ;-)

--
Hej!
TZ

- "Być albo nie być" mówił Hamlet, trzymając swoją czaszkę w ręce. -

Data: 2011-12-01 13:15:00
Autor: jureq
BGŻ Optima - brak odsetek
Dnia Thu, 01 Dec 2011 13:44:32 +0100, TZ napisał(a):

U mnie już jest OK. Odsetki dziś (za wczorajszy dzień) naliczone i jest
pozycja 'odnowienie lokaty' z dzisiejszą datą.

Czy też macie codziennie w hostorii taką "sieczkę" związaną z odnowieniem lokaty jednodniowej. Codziennie "-" i "+" kwoty lokaty na lokacie oraz "+" i "-" na oszczędnościowym?

Data: 2011-12-01 15:48:46
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Jureq!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 14:15:00, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
jureq jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl, news:jb7ukk$vo$1news.lublin.pl

Czy też macie codziennie w hostorii taką "sieczkę" związaną z odnowieniem lokaty jednodniowej. Codziennie "-" i "+" kwoty lokaty na lokacie oraz "+" i "-" na oszczędnościowym?

Na lokatach tak mam, te plusy i minusy.
Na oszczędnościowym NIE, dziś zostały naliczone odsetki i pobrany podatek.
Może dlatego, że miałem tam tylko 1zł i przez 3 dni wkład na
lokaty ale on został zdjęty w dniu kiedy zleciłem założenie lokat.

--
Hej!
TZ

- W "Odprawie posłów greckich" marszałek laską uciszał posłów. -

Data: 2011-12-01 13:29:05
Autor: yoss
BGŻ Optima - brak odsetek

Użytkownik "yoss" <yoss@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:4ed75900$0$8458$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pani Ania z BGŻtu chyba czyta grupę bo własnie mi się odsetki pojawiły ;-)
dziękuję Pani Aniu ;-)

yossarian

Data: 2011-12-01 13:59:36
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Yossie!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 13:29:05, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
yoss yoss@spam.wp.pl, news:4ed77264$0$1455$65785112news.neostrada.pl

Pani Ania z BGŻtu chyba czyta grupę bo własnie mi się odsetki pojawiły ;-)

Jednak nadal pozostaje pytanie dlaczego tak się stało, że odsetki nie były
naliczone?!

--
Hej!
TZ

- Pewnego dnia kotłowy umarł na skutek rozwalenia się. -

Data: 2011-12-01 14:10:01
Autor: Kris
BGŻ Optima - brak odsetek
Użytkownik "TZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6663955771$20111201140038@thezas...
)

Jednak nadal pozostaje pytanie dlaczego tak się stało, że odsetki nie były
naliczone?!

Pierwszy dzień kolejnego miesiąca, dłuższe poranne przetwarzanie danych. Nic specjalnie dziwnego.

-- Pozdrawiam

Kris

Data: 2011-12-01 15:41:30
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Krisie!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 14:10:01, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
Kris kszysztofcWYWAL@wp.pl, news:jb7ubd$2lp$1inews.gazeta.pl

Jednak nadal pozostaje pytanie dlaczego tak się stało, że odsetki nie były
naliczone?!

Pierwszy dzień kolejnego miesiąca, dłuższe poranne przetwarzanie danych. Nic specjalnie dziwnego.

Jakoś takiej sytuacji nie zaobserwowałem na Inteligo przez ponad 8 lat.

--
Hej!
TZ

- W Australii człowiek współżyje z Aborygenami -

Data: 2011-12-01 16:07:54
Autor: Kamil Jońca
BGŻ Optima - brak odsetek
TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> writes:

[...]

Bo inteligo nie "zamyka miesiąca".
Naliczenie prowizji czy pobranie opłat odbywa się w miesięcznicę
rachunku głównego klienta, więc codziennie  jest przetwarzany fragment
bazy danych klientów.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Keyboard error press F1 continue

Data: 2011-12-01 17:16:09
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Kamilu!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 16:07:54, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
Kamil Jońca kjonca@poczta.onet.pl, news:87y5uwcotx.fsfalfa.kjonca

[...]

Jeżeli chodzi o "rachunek oszczędnościowy" Inteligo to TAK.

Dobolokaty Inteligo mają znowu swoją datę naliczania odsetek czy raczej końca okresu
lokaty. I zawsze tam odsetki się pojawiają, nie ważne czy to jest koniec miesiąca
czy koniec lokaty, pojawiają się każdego dnia ok. godz. 1:00 (pierwszej) w nocy.
Nie sprawdzam tego o 1:00 w nocy ale mam 'Inteligo Powiadomienia' o tym mówiące.

Lokaty Optima są jednodniowe więc co ma do rzeczy 'zamykanie miesiąca'?
Każdego dnia muszą zamknąć i otworzyć tą samą liczbę lokat i naliczyć odsetki
bez względu czy to jest koniec/początek miesiąca.

'Zamykanie miesiąca' dotyczy rachunku oszczędnościowego a tam wszystko było OK,
gdy w tym czasie na lokatach nie były naliczone odsetki.

Może jesteś przyzwyczajony do Polbanku, Eurobanku czy Getinów, ja NIE!
Jestem przyzwyczajony do Inteligo gdzie na 99,9% wszystko gra jak należy.

--
Hej!
TZ

- Rzemiosło rycerskie upada, a w hełmach chłopi wysiadują pisklęta. -

Data: 2011-12-02 08:40:20
Autor: xbartx
BGŻ Optima - brak odsetek
Dnia Thu, 01 Dec 2011 17:16:09 +0100, TZ napisał(a):

Może jesteś przyzwyczajony do Polbanku, Eurobanku czy Getinów, ja NIE!
Jestem przyzwyczajony do Inteligo gdzie na 99,9% wszystko gra jak
naleĹźy.

To po jaką cholerę założyłeś konto w BGŻ Optima bez upewnienia się czy działa ona tak jak Inteligo? A teraz męczysz wszystkich swoimi dociekaniami zamiast chwilę pomyśleć.

--
xbartx

Data: 2011-12-02 11:14:55
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Xbartksie!

W piątek, 2 grudnia 2011, o godz. 09:40:20, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
xbartx bart@hashzero.net, news:jba2tk$269$2inews.gazeta.pl

To po jaką cholerę założyłeś konto w BGŻ Optima bez upewnienia się czy działa ona tak jak Inteligo? A teraz męczysz wszystkich swoimi dociekaniami zamiast chwilę pomyśleć.

A niby jak się upewnić bez zakładania konta?

--
Hej!
TZ

- W czasie mgły latarnik wyje na latarni i tym ostrzega okręty -

Data: 2011-12-02 11:46:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGŻ Optima - brak odsetek

"xbartx" jba2tk$269$2@inews.gazeta.pl

[...]

Po to,aby dowiedzieć się, jak jest w BGŻ.

A teraz męczysz wszystkich swoimi dociekaniami zamiast chwilę pomyśleć.

Dlatego pisze, aby ostrzec innych. :) Między innymi po to jest
ta grupa. :) W ten sposób budujemy dobre relacje pomiędzy nami
i bankami. Dobre dla nas, nie dla banków? :) W odległych
perspektywach dobre także dla banków -- bo banki widząc,
czego oczekujemy i czego nie akceptujemy, poprawiają się. :)

I złe dla nas? -- bo po jakimś czasie banki podniosą poziom
usług i obniżą oprocentowanie?...

Data: 2011-12-02 09:55:31
Autor: Kris
BGŻ Optima - brak odsetek
Użytkownik "TZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4855799071$20111201155121@thezas...

Jakoś takiej sytuacji nie zaobserwowałem na Inteligo przez ponad 8 lat.

Jakbyś nie zauważył to przypomnę że BGŻ to nie Inteligo.

Data: 2011-12-02 11:18:42
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Krisie!

W piątek, 2 grudnia 2011, o godz. 09:55:31, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
Kris kszysztofcWYWAL@wp.pl, news:jba3q5$740$1inews.gazeta.pl

Jakbyś nie zauważył to przypomnę że BGŻ to nie Inteligo.

Poważnie? ;-))

Czyli mam się zachwycać Optimą mimo, że nie wszystko działa tam jak należy?!

--
Hej!
TZ

- Gdy zabrakło kolejek to umarło życie towarzyskie na mrozie. -

Data: 2011-12-02 11:49:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGŻ Optima - brak odsetek

"Kris" jba3q5$740$1@inews.gazeta.pl

Jakbyś nie zauważył to przypomnę że BGŻ to nie Inteligo.

Nie da się ukryć, że nie. :) I dobrze by było, gdyby każdy
miał tego świadomość -- że poziom usług w BGŻ odbiega
znacząco od poziomu usług w PKO. :)

IMO to, co w PKO jest już uznane za skandal, w innych bankach
może być dopiero nazwane drobnym, ale codziennym :) nieporozumieniem....

-=-

I pewnie dlatego właśnie PKO mam masę klientów. :)

Data: 2011-12-01 16:30:17
Autor: notveryoldman
BGĹť Optima - brak odsetek
W dniu 2011-12-01 13:59, TZ pisze:

Jednak nadal pozostaje pytanie dlaczego tak się stało, że odsetki nie były
naliczone?!

Po prostu nie przeliczają w nocy tylko w dzień :-) Nigdzie nie jest powiedziane, że musisz zobaczyć swoje parę złotych zaraz po obudzeniu się...

--
notveryoldman

Data: 2011-12-01 17:41:18
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Notveryoldmanie!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 16:30:17, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
notveryoldman notveryoldman_no_spam@gazeta.pl, news:4ed79d90$0$8452$65785112news.neostrada.pl

Jednak nadal pozostaje pytanie dlaczego tak się stało, że odsetki nie były
naliczone?!

Po prostu nie przeliczają w nocy tylko w dzień :-)

Od której godziny zaczyna się dzień wg Ciebie?
I czy ma to związek, że za oknem jest ciemno lub jasno? ;-))

A poważniej to... Np. zrywam lokatę z rana jak się obudzę (jak już tak chcesz :)
i bez odsetek za jeden dzień, i co wtedy?
No tak, nie duża strata i pewnie dać se siana? ;-))

Nigdzie nie jest powiedziane, że musisz zobaczyć swoje parę złotych zaraz po
obudzeniu się...

Tak samo jak nigdzie nie jest powiedziane, że muszę w ogóle zobaczyć swoje parę
złotych ;-))
Jak już pisałem, nie jestem przyzwyczajony do Polbanku, Eurobanku czy Getinów.

Gdy Optima będzie działała w ten sposób jak banki w/w to jednak chyba dam se
siana i podziękuję ;-)
A jak się okaże, że są takie cyrki jak w tych bankach wyżej, przy zrywaniu lokat i
przelewaniu na konto inicjacyjne to szkoda gadać...

--
Hej!
TZ

- Prometeusz dokonał włamania, wykradając ogień. -

BGŻ Optima - brak odsetek