BGŻ Optima - brak odsetek

Data: 2011-12-01 18:25:07
Autor:
BGŻ Optima - brak odsetek
TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał(a):
Witam!

Dwie lokaty założone w poniedziałek 28-LIS.
(BGŻ Optima 1 dzień 6.48%, automatyczne odnowienie i kapitalizacja odsetek)

Odsetki naliczone prawidłowo we wtorek i środę.
Dziś czwartek 1-GRU i BRAK ODSETEK i brak pozycji 'odnowienie lokaty'.

Problem zgłoszony i przyjęty na infolinii.
Trochę dziwne to jest i czy to taki trick, że ktoś tego nie zauważy?!
Taki skok do nowego miesiąca i jeden dzień bez odsetek?! ;-)

Sprawdźcie jak to u Was wygląda.
THX!

Potwierdzam
U mnie to samo.

Nowa sprawa,wygląda jeszcze gorzej.

Przelewy wysyłane z BGŻOptima wracają z powrotem do Optimy.
Optima wpisuje w nazwie adresata zamiast imienia i nazwiska "Rachunek Powiązany"
Wczoraj mi taki przelew wrócili z Eurobanku (nie zgadzało się imię i nazwisko).
Problem ma być rozwiązany około 14 grudnia.
Do tego czasu proponują przelew robić na infolini.
ZROBIŁA SIĘ Z BGŻOptima "CZARNA DZIURA"

Pozdrawiam
Zenek

Data: 2011-12-01 18:56:26
Autor: newsgrp
BGŻ Optima - brak odsetek
  <zenek700@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

testowałem na mBanku i działało poprawnie. z ciekawości jutro sprawdzę to raz jeszcze.

Data: 2011-12-02 18:14:46
Autor: mx
BGŻ Optima - brak odsetek
[...]

Nie potwierdzam, według mnie jest OK. Dziś rano przelałem ciężko zarobione i z trudem odszukane 1.90 do Meritum i o 15:00 przybyło. Dane nadawcy są poprawne, brakowało tylko nr domu. Meritum to nie przeszkodziło. Zmiana powiązanego, nie konieczna.

Data: 2011-12-01 19:49:26
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć !

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 19:25:07, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
  zenek700@NOSPAM.gazeta.pl, news:jb8gq3$297$1inews.gazeta.pl

Nowa sprawa,wygląda jeszcze gorzej.

Hmmm..., chyba prorokiem się stałem ;-))

cytat START< ============================================================
A jak się okaże, że są takie cyrki jak w tych bankach wyżej, przy zrywaniu lokat
i przelewaniu na konto inicjacyjne to szkoda gadać...
cytat KONIEC< =============================================================

[...]

Inteligo jak mi się zdaje, chyba na to nie zwraca uwagi i nie zwraca tak
wypełnionych 'źle' przelewów.

Problem ma być rozwiązany około 14 grudnia.
Do tego czasu proponują przelew robić na infolini.

Tyle dobrego.

ZROBIŁA SIĘ Z BGŻOptima "CZARNA DZIURA"

Dlaczego tak szybko zrywasz lokaty? Taka nagła potrzeba czy eksperyment?

--
Hej!
TZ

- Doktor Obarecki był jednostką, której opadły ręce. -

Data: 2011-12-01 19:37:41
Autor: Zenek
BGŻ Optima - brak odsetek
Tyle dobrego.

> ZROBIŁA SIĘ Z BGŻOptima "CZARNA DZIURA"

Dlaczego tak szybko zrywasz lokaty? Taka nagła potrzeba czy eksperyment?

Wchodzisz do nowego banku i musisz sprawdzić jak chodzą przelewy w obie strony. Jak nie sprawdzisz to możesz się czasem udupić.
Przykład: spłata karty kredytowej,robisz przelew pieniązków do banku gdzie masz kk w dniu zapadalności, a wieczorem dowiadujesz się ,że przelew został zwrócony. Nie możesz nie wiedzieć czy nowy bank należycie wykonuje usługi.
Pewnie się za jakiś czas poprawią, na dzisiaj amatorszczyzna.

Data: 2011-12-01 20:59:19
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Zenku!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 20:37:41, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
 Zenek zenek700@NOSPAM.gazeta.pl, news:jb8l25$g6q$1inews.gazeta.pl

Dlaczego tak szybko zrywasz lokaty? Taka nagła potrzeba czy eksperyment?

Wchodzisz do nowego banku i musisz sprawdzić jak chodzą przelewy w obie strony.

Czyli eksperyment.
Ale dobrze wiedzieć o co teraz tam chodzi i jak jest z tymi przelewami wychodzącymi.

Jak nie sprawdzisz to możesz się czasem udupić.

Zabezpieczeniem moim jest Inteligo :))

--
Hej!
TZ

- Rak jest stawonogiem bo trzyma nogi w stawach. -

Data: 2011-12-01 20:18:35
Autor: mx
BGŻ Optima - brak odsetek

[...]

Meritum też zwraca, trzeba zmienić powiązany. Na jaki? Alior, Citi, DB, mBank? Ale ja tam nie mam nawet złotówki na potwierdzenie.
Jak jednodniowa to nic dziwnego, że zaraz się zrywa. Dobre i parę groszy, zakłada się na mniejszą kwotę.

Data: 2011-12-03 14:36:36
Autor: lolekanabolek
BGŻ Optima - brak odsetek
W dniu 2011-12-01 20:18, mx pisze:

Meritum też zwraca, trzeba zmienić powiązany. Na jaki? Alior, Citi, DB,
mBank? Ale ja tam nie mam nawet złotówki na potwierdzenie.

a ktoś testował zwrot na konto BGŻ z łapówką?? W końcu to jeden bank jest więc chyba nie powinni robić problemu??
I drugie pytanie, czy przelewy do BGŻ traktowane są jakie wewnętrzne czy też idą normalną drogą przez elixir??

Marcin

Data: 2011-12-03 15:04:57
Autor: TZ
BGŻ Optima - brak odsetek
Cześć Lolekanabolku!

W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 14:36:36, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
brak odsetek"
lolekanabolek lolekanabolekNOSPAM@gmail.com, news:jbd8l6$fr2$1inews.gazeta.pl

I drugie pytanie, czy przelewy do BGŻ traktowane są jakie wewnętrzne czy też idą normalną drogą przez elixir??

Tam chyba to zależy od dnia tygodnia ;-))

--
Hej!
TZ

- Uzupełnieniem stroju szlacheckiego były wąsy. -

Data: 2011-12-03 18:09:39
Autor: lolekanabolek
BG Optima - brak odsetek
On Sat, 3 Dec 2011 15:04:57 +0100, TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> wrote:
Tam chyba to zaley od dnia tygodnia ;-))

Czyli na dwoje babka wróya

BGŻ Optima - brak odsetek