BGŻ Optima - dalsze uwagi

Data: 2011-12-04 07:29:39
Autor: jureq
BGŻ Optima - dalsze uwagi
1. Sypie siÄ™ przy prĂłbie wygenerowania wyciÄ…gu

2. Sypie siÄ™ przy prĂłbie eksportu historii do CSV

3. Jestem w stanie pojąć, że naliczenie odsetek za okres od piątku do niedzieli odbywa się w sobotę, ale dlaczego te same operacje w historii rachunku oszczędnościowego są pokazywane z datę poniedziałkową, a w historii lokaty z datami kolejnych dni (sobota, niedziela, poniedziałek)?

4. Brak możliwości eksportu historii i wygenerowania wyciągu z lokaty.

5. Dlaczego kolejność sortowania historii przy lokacie jest odwrotna niż przy rachunku oszczędnościowym?

Data: 2011-12-04 10:02:44
Autor: mx
BGĹ» Optima - dalsze uwagi
1. Sypie siÄ™ przy prĂłbie wygenerowania wyciÄ…gu

2. Sypie siÄ™ przy prĂłbie eksportu historii do CSV

3. Jestem w stanie pojąć, że naliczenie odsetek za okres od piątku do
niedzieli odbywa siÄ™ w sobotÄ™, ale dlaczego te same operacje w historii
[...]

6. Dlaczego widać na ekranie tylko 5 wierszy (lokat, operacji), mimo że parasolkę plażową dało się zablokować?

7. Brak sortowania i jakiejkolwiek opcji zmiany ustawień. Czyżby udało im się zrobić idealny interfejs, dla każdego czyli nikogo?

8. Dlaczego digipic blokuje się po 30s? Nie mógłby się APPLI wyświetlać jeszcze przez minutę czy dwie?

9. Wielkie toto, smyczy nie ma jak przypiąć, a cyferki malutkie, ściśnięte, nieczytelne.

10. Po jakiego grzyba wysilają się na niezły procent, ale spieprzą wszystko co się da?

Data: 2011-12-04 02:47:43
Autor: michalp
BGŻ Optima - dalsze uwagi
Bo być może nie jest to do końca przetestowane - musieli się spieszyć,
niedługo Belka...

***

A wszystkim życzę nie tak częstego logowania się na bgzoptima - niech
¶rodki spokojnie pracuj± :)

Data: 2011-12-04 03:59:35
Autor: JaMyszka
BGŻ Optima - dalsze uwagi
W dniu niedziela, 4 grudnia 2011, 11:47:43 UTC+1 użytkownik michalp napisał:
[...]
A wszystkim życzę nie tak częstego logowania się na bgzoptima - niech
¶rodki spokojnie pracuj± :)

Pańskie oko konia tuczy?
;)

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2011-12-04 14:42:45
Autor: osa
BGŻ Optima - dalsze uwagi
W dniu 2011-12-04 12:59, JaMyszka pisze:
[...]

Przestaniemy tam zagl±dać jak wszystko będzie się dobrze naliczać i realizować zgodnie z dyspozycjami ;) Czyli niestety spodziewam się częstego używania digipass'a z APPLI 1 :/

Data: 2011-12-04 15:39:47
Autor: newsgrp
BGŻ Optima - dalsze uwagi
osa <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał(a):
Przestaniemy tam zagl±dać jak wszystko będzie się dobrze naliczać i realizować zgodnie z dyspozycjami ;) Czyli niestety spodziewam się częstego używania digipass'a z APPLI 1 :/

my¶lę, że nawet gdy już wszystko będzie działać tak, jak powinno, to nie przestaniemy zagl±dać :)

nie wiem, czy też tak macie, ale ja zagl±dam codziennie nawet do mBanku (tak, tak, w mBanku też trzymam czę¶ć ¶rodków), w którym wiem, że wszystko naliczy się poprawnie i na czas?????? :)

w ogóle dla mnie mBank (je¶li chodzi o system informatyczny), to wzór do na¶ladowania dla innych, w tym Optimy, bo w moim przekonaniu tam wszystko działa, bez względu na porę dnia i nocy, poza rzecz jasna planowanym wył±czeniami, modernizacjami itp. szkoda tylko, że tak mało % daj±.

Data: 2011-12-04 19:27:52
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
BGĹ» Optima - dalsze uwagi
 newsgrp pisze:

w ogóle dla mnie mBank (jeśli chodzi o system informatyczny), to wzór do naśladowania dla innych, w tym Optimy, bo w moim przekonaniu tam wszystko działa, bez względu na porę dnia i nocy, poza rzecz jasna planowanym wyłączeniami, modernizacjami itp. szkoda tylko, że tak mało % dają.

Już kiedyś o tym pisałem - mBank to dla mnie wzór pod względem
interfejsu użytkownika. Ludzie się czepiają, że to interfejs z ubiegłego
tysiąclecia - a ja się pytam co w tym złego? Nie ma tam żadnych flashy,
ajaxĂłw i innych wynalazkĂłw. Nawet grafiki ĹĽadnej nie ma. Jest ze to
dokładnie to, co być powinno - czyli wszystkie istotne dane czystym
tekstem. Działa to na każdej możliwej przeglądarce, włącznie z tymi,
działającymi w trybie tekstowym. No, idealnie by było, jakby jeszcze
ramek nie było, ale cóż, nie można mieć wszystkiego... :-)

Konia z rzędem temu, bo spróbuje zalogować się do np. Polbanku z
jakiegokolwiek "niestandardowego" sprzętu (jak choćby telefon
komĂłrkowy)... :-)

--
MiCHA

Data: 2011-12-12 14:29:06
Autor: xbartx
BGŻ Optima - dalsze uwagi
Dnia Sun, 04 Dec 2011 19:27:52 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

[...]

No mBank trochę się poprawia ale i tak brakuje mu modyfikacji strony startowej pod własne potrzeby albo przynajmniej możliwości stworzenia własnego "menu" ze skrótami do najczęściej używanych przez siebie rzeczy w systemie. Było nie było jest w czołówce.
Jednak porĂłwnanie tutaj Polbanku a w zasadzie piszÄ…c o ich www to raczej o "Półbanku" jest strasznie niesprawiedliwe gdyĹĽ oni byli zawsze na szarym koĹ„cu.  --
xbartx

Data: 2011-12-04 19:28:02
Autor: Waldek
BGŻ Optima - dalsze uwagi

Użytkownik " newsgrp" <newsgrp@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbg483$q4j$1inews.gazeta.pl...

[...]

A wiesz ile lat "internetowo" dziala juz mb±k czy inteligo ?
mieli czas doszlifowac to, co inni dopiero wyciosali
wiec gdyby nie dali sporo wiekszej marchewy, to kto by tam poszedl  - he ?

Data: 2011-12-04 10:42:38
Autor: Gieniu
BGŻ Optima - dalsze uwagi
no tak, ale optima reklamuje się jako bank zalożony przez
do¶wiadczonych profesjonalistów, więc mozna by wymagać co nieco, panel
niby prosty i czytelny, ale do czasu gdy nie zacznie się klikać....

Data: 2011-12-04 20:40:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGŻ Optima - dalsze uwagi

"Gieniu" b4c30f39-7611-40fc-9d84-a62f308cd508@e2g2000vbb.googlegroups.com

: no tak, ale optima reklamuje się jako bank zalożony przez
: do¶wiadczonych profesjonalistów, więc mozna by wymagać co nieco, panel
: niby prosty i czytelny, ale do czasu gdy nie zacznie się klikać....

Urzeka mnie sposób realizacji moich zaleceń. ;)
A zalecałem BGŻowi poczynienie oszczędno¶ci... ;)
Okazuje się, że zatrudnili masę testerów nie do¶ć,
że bez płacenia tymże, to na dodatek obdzieraj±c
tychże testrerów...

Jeszcze trochę a będę mógł tam powrócić. ;)

Data: 2011-12-04 21:04:51
Autor: newsgrp
BGŻ Optima - dalsze uwagi
Waldek <mam@nie.dam> napisał(a):

A wiesz ile lat "internetowo" dziala juz mb±k czy inteligo ?
mieli czas doszlifowac to, co inni dopiero wyciosali
zgadza się, dlatego wła¶nie nie omieszkałem tu napisać: http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.biznes.banki&tid=1297915&pid=1297916 , że może trzeba też dać im szansę na usunięcie błędów i stabilizację oprogramowania.

Data: 2011-12-04 22:22:58
Autor: cef
BGŻ Optima - dalsze uwagi
Waldek wrote:

A wiesz ile lat "internetowo" dziala juz mb±k czy inteligo ?
mieli czas doszlifowac to, co inni dopiero wyciosali

Tyle tylko, że np w Inteligo przez te 10 lat nic wielkiego nie zmieniano.
(nie wiem jak w mbanku, bo prawie nie używam)
W Inteligo było dobrze od razu i nie trzeba było nic zmieniać przez 10 lat.

Data: 2011-12-05 13:01:13
Autor: Q
BGĹ» Optima - dalsze uwagi
> [...]

10. Po jakiego grzyba wysilają się na niezły procent, ale spieprzą wszystko co się da?

11. Brak mozliwosci zdefiniowania innych rachunkow powiazanych (tzn. wiecej niz jednego).

12. Zmiana rachunku powiazanego zawsze wymaga przelewu na 1zl -
- po pierwszym przelewie powinien zniknac wymog przelewu przy zmiania powiazanego.

Data: 2011-12-05 13:46:03
Autor: TZ
BGŻ Optima - dalsze uwagi
Cze¶ć Q!

W poniedziałek, 5 grudnia 2011, o godz. 13:01:13, napisałe¶ na temat: "BGŻ
Optima - dalsze uwagi"
Q no@spam.pl, news:jbibs7$tqc$1news.task.gda.pl

11. Brak mozliwosci zdefiniowania innych rachunkow powiazanych (tzn. wiecej niz jednego).

Dlatego, że Optima nie jest z założenia kontem do obsługi płatno¶ci, regulowania
opłat etc...

12. Zmiana rachunku powiazanego zawsze wymaga przelewu na 1zl -
- po pierwszym przelewie powinien zniknac wymog przelewu przy zmiania powiazanego.

Tu zapewne chodzi o bezpieczeństwo i ewentualne oszustwa.
Weryfikacja danych odbyła się tylko na podstawie już zweryfikowanych danych
przez inny bank.

Akurat jak dla mnie to nie stanowi problemu, jest to konto tylko dla odsetek z
lokat(y) i niczego więcej nie oczekiwałem, poza tym by to do czego zostało
stworzone dobrze działało. Czyli do prawidłowego i terminowego naliczania
odsetek + w miarę szybkie przelewy na/z konta powi±zanego.

--
Hej!
TZ

- Starożytni Egipcjanie zapisywali wszystko na papierosach. -

Data: 2011-12-05 13:55:51
Autor: Kamil Jońca
BGŻ Optima - dalsze uwagi
TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> writes:

[...]

11a. Niemożno¶ć zmiany rachunku powi±zanego gdy jest rozpoczęta
procedura PZ. Co gorsza nawet wszczęcie procedury odwołania PZ nie
pozwala na zmianę tego rachunku.

KJ

Data: 2011-12-05 14:15:19
Autor: TZ
BGŻ Optima - dalsze uwagi
Cze¶ć Kamilu!

W poniedziałek, 5 grudnia 2011, o godz. 13:55:51, napisałe¶ na temat: "BGŻ
Optima - dalsze uwagi"
Kamil Jońca kjonca@poczta.onet.pl, news:878vmrb2js.fsfalfa.kjonca

[...]

PZ - Polecenie Zapłaty?

j/w bo Optima do tego nie służy, jest tylko jak na razie protez±.
Do takich spraw mam Inteligo, gdzie szafa gra na 100% :))
Tam płatno¶ci a w szczególno¶ci 'zlecenia stałe' robię nawet na rok z góry.

PZ - tego nie stosuję, nie lubię jak kto¶ do woli może dysponować moj± kas±.
Owszem, można zanegować PZ do 30 dni ale po co ta zabawa?!
A słyszałem od znajomych jak elektrownia czy pay-TV pobierały sobie dowolne
kwoty.
OK, można dać ograniczenie kwotowe ale znowu..., po co ta zabawa?!

--
Hej!
TZ

- Huk strzelił i wszyscy ponie¶li ¶mierć -

Data: 2011-12-05 14:26:56
Autor: Kamil Jońca
BGŻ Optima - dalsze uwagi
[...]

Ale tam Optima ma występowac jako _wierzyciel_ a nie jako bank dłużnika[2].

Z ciekawo¶ci sobie klikn±łem w wygenerowanie formularza i teraz już nic
nie mogę zrobić z rachunkiem :)

Do takich spraw mam Inteligo, gdzie szafa gra na 100% :))
Tam płatno¶ci a w szczególno¶ci 'zlecenia stałe' robię nawet na rok z góry.

A i faktury tez znasz  na rok z góry (sprawdzić czy nie energetyka ;) )

PZ - tego nie stosuję, nie lubię jak kto¶ do woli może dysponować moj± kas±.
Owszem, można zanegować PZ do 30 dni ale po co ta zabawa?!

Bo wygodnie. Po jednorazowym ustanowieniu nie musisz się zastanawiać czy
zapłaciłe¶. A nawet jak nie pobior± to jeste¶ kryty[1]. Ja wycofywać ani razu nie musiałem.
A słyszałem od znajomych jak elektrownia czy pay-TV pobierały sobie dowolne
kwoty.

Ja natomiast miałem inn± sytuację. TP SA sobie nie pobrała po czym
pyszczyła, ze nie zapłaciłem. Na co panienkę spu¶ciłem na drzewo, że
przecież mogli pobrać, więc niech lepiej sprawdz± u siebie dlaczego nie
pobrali. I cisza.

OK, można dać ograniczenie kwotowe ale znowu..., po co ta zabawa?!

Bo jest to wygodne.
KJ

[1] o ile oczywi¶cie była kasa na koncie.
[2] podobn± usługe miał kiedy¶ VW
--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Keyboard error press F1 continue

Data: 2011-12-05 15:45:31
Autor: TZ
BGŻ Optima - dalsze uwagi
Cze¶ć Kamilu!

W poniedziałek, 5 grudnia 2011, o godz. 14:26:56, napisałe¶ na temat: "BGŻ
Optima - dalsze uwagi"
Kamil Jońca kjonca@poczta.onet.pl, news:874nxfb13z.fsfalfa.kjonca

Do takich spraw mam Inteligo, gdzie szafa gra na 100% :))
Tam płatno¶ci a w szczególno¶ci 'zlecenia stałe' robię nawet na rok z góry.

A i faktury tez znasz  na rok z góry (sprawdzić czy nie energetyka ;) )

Tak, kredyt hipo -tu się może zmienić kilka groszy raz na 3m-ce ale to bez
problemu skoryguję in +/-.
Wywóz ¶mieci, stała opłata kwartalna z góry na rok i tak ustalone jest zlecenie stałe.
Pr±d, net, fon płacę kredytówk± (KK) - darmowe przelewy bezgotówkowe.
A spłatę KK robię płatno¶ci± z Inteligo, gdzie tylko wpisuję kwotę, bez kodu
autoryzacji.

[...]

Cykliczna powiadamiajka w fonie (terminarz) i wiem co mam do...

A nawet jak nie pobior± to jeste¶ kryty[1]. Ja wycofywać ani razu nie musiałem.

Autentyczny przypadek kolegi...
Elektrownia pobrała jemu kasę za 3m-ce z góry, któr± miał przeznaczon± na inne
opłaty. Pyta, a dlaczego? -opd: a bo nam tak pasowało i tak mogli.
Cyfra Plus, pobrała innemu też chyba za 3m-ce i to za wyższy pakiet.
A swego czasu to była nagminna praktyka C+.

[...]

Hmmm... dobrze, że tylko pyszczyła bo mogła odł±czyć ;-))

OK, można dać ograniczenie kwotowe ale znowu..., po co ta zabawa?!

Bo jest to wygodne.

Dopóki Cię nie orżn± ;-))
Powiem tak: na nowym miejscu zamieszkania i nowym domu miałem fon z TPSA przez
8m-cy i przez te 8m-cy złożyłem 11 reklamacji (była to cesja linii od
poprzedniego wła¶ciciela). Gdybym miał PZ to by mnie kasowali równo :))
To była po prostu komedia, rozwi±załem umowę.

--
Hej!
TZ

- Dojadł jedynie resztki testamentu po ciotce. -

Data: 2011-12-05 16:00:32
Autor: Kamil Jońca
BGŻ Optima - dalsze uwagi
TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> writes:

Cze¶ć Kamilu!

[...]

Cykliczna powiadamiajka w fonie (terminarz) i wiem co mam do...

O ile ci telefon nie padnie (argument z rodzaju, "o ile Cię nie orżn±")

No i jednak mam wrażenie (ale dostępu do odpowiednich statystyk nie
mam), że jest o wiele więcej przypadków "zapomniałem zapłacić" niż
błędnie pobranych PZ. Podkre¶lam _statystycznie_.

[...]

NO to mógł odwołać i zapłacić za jedn±, jaki¶ problem?

[...]

Dlatego mozesz wycofać.

[...]

Mogła albo i nie mogła.

OK, można dać ograniczenie kwotowe ale znowu..., po co ta zabawa?!

Bo jest to wygodne.

Dopóki Cię nie orżn± ;-))
Równie dobrze omyłkowo bank moze BTE wystawić. Też jeste¶ w ciemnej
d..., a nawet gorzej. [...]

poprzedniego wła¶ciciela). Gdybym miał PZ to by mnie kasowali równo :))
I by¶ nie wycofywał?

To była po prostu komedia, rozwi±załem umowę.

Tu jest akurat problem z bajzlem u usługodawcy, a nie z PZ jako takim.

KJ

Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

Data: 2011-12-05 16:33:42
Autor: TZ
BGŻ Optima - dalsze uwagi
Cze¶ć Kamilu!

W poniedziałek, 5 grudnia 2011, o godz. 16:00:32, napisałe¶ na temat: "BGŻ
Optima - dalsze uwagi"
Kamil Jońca kjonca@poczta.onet.pl, news:87k46b9i7j.fsfalfa.kjonca

. Podkre¶lam _statystycznie_.

Ty wolisz statystykę a ja wolę kontrolę na swoj± kas± :)

NO to mógł odwołać i zapłacić za jedn±, jaki¶ problem?

Nie zagl±dał, bo ufał.

A słyszałem od znajomych jak elektrownia czy pay-TV pobierały sobie dowolne
kwoty.

Dlatego mozesz wycofać.

Jak jeste¶ przy kompie a nie np. na wakacjach.

Dopóki Cię nie orżn± ;-))
Równie dobrze omyłkowo bank moze BTE wystawić. Też jeste¶ w ciemnej
d..., a nawet gorzej.

Tu się u¶miałem... :))) Jak masz PZ to już nie może?

[...]

poprzedniego wła¶ciciela). Gdybym miał PZ to by mnie kasowali równo :))
I by¶ nie wycofywał?

Jakbym miał na to czas i wgl±d. A wgl±du nie miałem (do Netu) bo były cyrki.

To była po prostu komedia, rozwi±załem umowę.

Tu jest akurat problem z bajzlem u usługodawcy, a nie z PZ jako takim.

Ale PZ to im bardzo jest w takiej sytuacji na rękę i to Ty musisz tłumaczyć, że
nie jeste¶ wielbł±dem i prosić o zwrot kasy.
A ja w takich przypadkach ż±dałem wystawienia prawidłowej faktury koryguj±cej.

--
Hej!
TZ

- Wacek wszedł na lód i zacz±ł pękać. -

Data: 2011-12-05 17:32:18
Autor: Kamil Jońca
BGŻ Optima - dalsze uwagi
TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> writes:

[..]

Ale PZ to im bardzo jest w takiej sytuacji na rękę i to Ty musisz tłumaczyć, że
nie jeste¶ wielbł±dem i prosić o zwrot kasy.
A ja w takich przypadkach ż±dałem wystawienia prawidłowej faktury koryguj±cej.

A tak by¶ nie ż±dał? Pomijam już ten drobiazg, ze w takim inteligo
mogłe¶ sobie to zrobić do wydzielonego konta i więcej by ci nie
¶ci±gneli.
KJ

kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
   (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

Data: 2011-12-05 18:20:58
Autor: TZ
BGŻ Optima - dalsze uwagi
Cze¶ć Kamilu!

W poniedziałek, 5 grudnia 2011, o godz. 17:32:18, napisałe¶ na temat: "BGŻ
Optima - dalsze uwagi"
Kamil Jońca kjonca@poczta.onet.pl, news:877h2b9dyl.fsfalfa.kjonca

A ja w takich przypadkach ż±dałem wystawienia prawidłowej faktury koryguj±cej.

A tak by¶ nie ż±dał?

Co z tego, że bym ż±dał jak oni by już moj± kasę mieli?!
Mogli by uznać reklamację albo olać.

Pomijam już ten drobiazg, ze w takim inteligo mogłe¶ sobie to zrobić do
wydzielonego konta i więcej by ci nie ¶ci±gneli.

Zgoda, ale to znowu nie potrzebna zabawa.
Takie rozwi±zanie jest dobre dla powi±zania debetówki i płatno¶ci ni± w Necie
czy gdzie indziej jak kto¶ ma obawy.

--
Hej!
TZ

- Lubił posługiwać się polsk± gwar± i cały czas gaworzył. -

Data: 2011-12-04 19:51:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGŻ Optima - dalsze uwagi

"jureq" jbf7h3$2m5$1@inews.gazeta.pl

1. Sypie się przy próbie wygenerowania wyci±gu

2. Sypie się przy próbie eksportu historii do CSV

Co za ludzie!!! BGŻ (odejmuj±c od swoich ust) dał im odsetki,
a oni od razu zaczęli miętosić cały system!!! Trochę szacunku!!!
Bierzecie odsetki (choćby i zerowe) i nie marudĽcie!!! ;)

-=-

Chyba powinienem jako¶ podziękować panienkom, które przed paru
laty namówiły mnie na otworzenie konta w BGŻ. :) Gdyby nie
do¶wiadczenia z tamtego okresu -- miałbym dzi¶ siwe włosy. :)

Data: 2011-12-04 11:04:46
Autor: Gieniu
BGŻ Optima - dalsze uwagi
My nie marudzimy tylko oferujemy bezcenna konstruktywna krytykę, no!

Data: 2011-12-04 20:30:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGŻ Optima - dalsze uwagi

"Gieniu" 4d3e9196-ad04-445b-96b3-cbeee9f3dd44@u5g2000vbd.googlegroups.com

: My nie marudzimy tylko oferujemy bezcenna konstruktywna krytykę, no!

Jeszcze gdyby tak BGŻ zapłacił za tę krytykę lekk± ręk±. :)
Na razie komu¶ dali zarobić na digipassach a Wam każ± pracować
za freeko, a być może nawet każ± Wam dopłacać -- je¶li odsetki
będ± niższe od rynkowych. :)

BGŻ w Białymstoku -- ogromne pomieszczenie klimatyzowane,
pusto, zero pracy, masa ,,zatrudnionych'', zero pracy...

Data: 2011-12-11 09:42:00
Autor: jureq
BGŻ Optima - dalsze uwagi
Dnia Sun, 04 Dec 2011 07:29:39 +0000, jureq napisał(a):

1. Sypie siÄ™ przy prĂłbie wygenerowania wyciÄ…gu

Już działa.

[...]

Jest jeszcze ciekawiej.

Na liście operacji danego rachunku oszczędnościowego jest wyświetlana data poniedziałkowa. W szczegółach poszczególnych operacji jako daty księgowania i operacji jest wyświetlana data kolejnego dnia (sobota, niedziela, poniedziałek). Na wyciągu datą księgowania jest poniedziałek a datą operacji data kolejnego dnia (sobota, niedziela, poniedziałek). Przypuszczam, że właśnie wyciąg jest zgodny z rzeczywistym zapisem w systemie. Natomiast w szczegółach operacji programista pomylił się i zamiast daty księgowania wyświetla datę operacji. Podobnie omyłkowo (bo trudno przypuszczać aby taka niejednolitość była zamierzona) na liście operacji dla lokaty jest wyświetlana data operacji zamiast daty księgowania.

4. Brak możliwości eksportu historii i wygenerowania wyciągu z lokaty.

Nadal brak. Szkoda.

5. Dlaczego kolejność sortowania historii przy lokacie jest odwrotna niż
przy rachunku oszczędnościowym?

Pytanie ciÄ…gle aktualne.

Data: 2011-12-11 10:19:57
Autor: jureq
BGŻ Optima - dalsze uwagi
Jeszcze jedno uzupełnienie.

[...]

Następne zamieszanie wprowadza eksport historii do pliku csv. Tam używają nazw "data operacji" i "data waluty". "Data operacji" z csv to wyraźnie "data księgowania" z wyciągu, a "data waluty" to "data operacji" z wyciągu. Pełne zamieszanie! Pomijam już kwestię bardzo rozpowszechnionego ale mimo to idiotycznego tłumaczenia angielskiego określenia "value date".

BGŻ Optima - dalsze uwagi