BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?

Data: 2011-11-17 10:19:41
Autor: Józef Gołaś
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
Czytam o procedurze zakładania i chciałem zapytać :

Kiedy de facto pierwszy klient będzie mógł skorzystać z rachunku Optima

najpierw trzeba wysłać wniosek - potem 1 zł przelewu inicjującego

potem dopiero bank przysle nam pin i digipass

Wnioski ruszyły 16 listopada - znając życie bo przed nami weekend bank nie
zacznie żadnych wysyłem do piątku - potem weekend - czyli wezmą się pewnie pod koniec przyszłego tygodnia

Potem jeszcze poczta - i penie 2 przesyłki w jednym PIN w drugiej DigiPass

Strzelam że pierwsi klienci będa mogli zacząć korzystać w grudniu i to w
okolicach Mikołaja

JAk się na to zapatrujecie

Data: 2011-11-17 11:31:03
Autor: Jarek Andrzejewski
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
On Thu, 17 Nov 2011 10:19:41 +0000 (UTC), "Józef Gołaś"
<jozek58.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

najpierw trzeba wysłać wniosek - potem 1 zł przelewu inicjującego
potem dopiero bank przysle nam pin i digipass

można przelać od razu kwotę lokaty (ja tak zrobiłem).
Na digipassa poczekam.

Mam nadzieję, że pierwsza złotówka się dziś naliczy.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-11-17 10:39:05
Autor: Józef Gołaś
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
Ojojoj a pewien jestes ze mozesz tak zrobic żey\by sie nie okazało że pieniądze przez ponad 2 tygodnie (bo mysle ze tyle
potrwa dostanie pinu i digipassa) leżą nieoprocentowane - bo formalnie jeszcze
nie mozesz korzystać

no właśnie wg mnie ciut przydługo trwa to zakłądanie - a nawet skoro tak da
się zrobic jak ty to defacto zamroziłeś pieniądze na blisko 2 - 3 tygodnie pewnie.

Data: 2011-11-17 12:06:47
Autor: Jarek Andrzejewski
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
On Thu, 17 Nov 2011 10:39:05 +0000 (UTC), "Józef Gołaś"
<jozek58.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Ojojoj a pewien jestes ze mozesz tak zrobic

Jestem.

Bank napisał:

"Nie możemy w pełni aktywować Twojego Konta BGŻOptima dopóki nie
otrzymamy inicjującego przelewu kwoty co najmniej 1 PLN z Twojego
Rachunku Powiązanego. Pamiętaj, jednak, że aby zasilić zlecone przez
Ciebie Lokaty Terminowe inicjujący przelew powinien zostać dokonany na
kwotę X PLN. Jeżeli kwota inicjującego przelewu będzie mniejsza niż
łączna kwota zleconych Lokat Terminowych, otwartych i zasilonych
zostanie tyle Lokat Terminowych, na które wystarczy środków z
inicjującego przelewu. Pozostałe środki pieniężne zostaną zdeponowane
na Twoim Rachunku Głównym."

W umowie (PDF) jest mowa o dwóch warunkach: zaakceptowaniu oferty
(zaakceptowałem kodem z SMSa) i wpłacie z rachunku powiązanego.

Dla mnie jest jasne, że 1 zł to minimalna kwota, a przelana przeze
mnie zasili lokatę, bo jest w odpowiedniej wysokości.
A skoro zasili lokatę - to i oprocentowana będzie.

Data: 2011-11-17 12:14:49
Autor: TZ
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
Cześć Józefie!

W czwartek, 17 listopada 2011, o godz. 11:39:05, napisałeś na temat: "BGŻ Optima
- kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?"
Józef Gołaś jozek58.WYTNIJ@gazeta.pl, news:ja2o89$od$1inews.gazeta.pl

[...]

A jak się okaże, że konto jednak nie zostało do końca aktywowane to co wtedy? ;-))
Kasa sobie gdzieś tam leży, nie ma do niej wglądu i możliwości jej
pobrania/wypłacenia.

--
Hej!
TZ

- Do elektryzowania potrzebny jest kudłaty materiał. -

Data: 2011-11-17 12:17:48
Autor: Jarek Andrzejewski
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
On Thu, 17 Nov 2011 12:14:49 +0100, TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]>
wrote:

A jak się okaże, że konto jednak nie zostało do końca aktywowane to co wtedy? ;-))
Kasa sobie gdzieś tam leży, nie ma do niej wglądu i możliwości jej
pobrania/wypłacenia.

to będę miał zablokowane parę tysięcy złotych i proces przeciwko
bankowi.
No risk no fun :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-11-17 12:51:11
Autor: TZ
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
Cześć Jarku!

W czwartek, 17 listopada 2011, o godz. 12:17:48, napisałeś na temat: "BGŻ Optima
- kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?"
Jarek Andrzejewski ptja.pl@gmail.com, news:t9r9c719d0f99s1va0ekf32fnddncu9adb4ax.com

[...]

He he..., jakby taki proces okazałby się konieczny to potrwa kilka lat i nawet
gdy wygrasz to nie będzie oznaczało, że kasę oddadzą po dobroci ;-))

No risk no fun :-)

;-))

Dlatego ja przelałem tylko 1zł i jak na razie nie mam żadnego potwierdzenia
aktywowania konta.
Nie wiem dlaczego ale nawet umowy ramowej nie mogę pobrać, wszystkie dane
wprowadzam OK i komunikat na IE i FF:

Ups! Przeglądarka Internet Explorer nie mogła się połączyć ze stroną moje.bgzoptima.pl
•Spróbuj ponownie wczytać: moje.bgzoptima.pl/aop/pl/nopdf.jspx

Hej!
TZ

- Pani puszczała płyty, które szły z żołnierzami do boju. -

Data: 2011-11-17 05:56:45
Autor: Kuba Buba

Jarek Andrzejewski ptja...@gmail.com,news:t9r9c719d0f99s1va0ekf32fnddncu9adb4ax.com

[...]

Też tak miałem.
Pomogło zaktualizowanie do wyższej wersji Adobe Readera

KUBa

Data: 2011-11-17 13:03:49
Autor: Jarek Andrzejewski
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
On Thu, 17 Nov 2011 12:51:11 +0100, TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]>
wrote:

[...]

wiem, ale nie sądzę, żeby taką ofertę i takie proste zasady
wprowadzili, żeby sp*.* to od samego początku.

Nie wiem dlaczego ale nawet umowy ramowej nie mogę pobrać, wszystkie dane
wprowadzam OK i komunikat na IE i FF:

FF mi pokazał pustkę, ale IE bez problemu pobrał PDFa.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-11-17 13:06:15
Autor: pwz
[...]

Zdaje się, że mają oblężone strony. U mnie ani FF ani Chrome nie widzi moje.bgzoptima.pl. Trzeba pewnie zaczekać, aż wszyscy wyjdą z pracy i się wylogują z komputerów ;-)
pwz

Data: 2011-11-17 04:21:39
Autor: michalp
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
U mnie ok, więc to raczej lokalny problem.

Proponuję wrócić do tematu wątku - jeśli ktoś będzie miał już
aktywowany dostęp, niech napisze...

Michał

Data: 2011-11-17 13:45:41
Autor: Waldek

Użytkownik "michalp" <michalp@interia.pl> napisał w wiadomości news:327c82b9-46e6-4722-aaa1-4b8dec8ae564h21g2000yqg.googlegroups.com...
U mnie ok, więc to raczej lokalny problem.

Proponuję wrócić do tematu wątku - jeśli ktoś będzie miał już
aktywowany dostęp, niech napisze...

Ciekawe ile osob zatrudnili do kopertowania wysylek - LOL

Data: 2011-11-17 13:22:51
Autor: TZ
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
Cześć Jarku!

W czwartek, 17 listopada 2011, o godz. 13:03:49, napisałeś na temat: "BGŻ Optima
- kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?"
Jarek Andrzejewski ptja.pl@gmail.com, news:ntt9c7lprmqjjsurt1lmaioh99jbodlipa4ax.com

wiem, ale nie sądzę, żeby taką ofertę i takie proste zasady
wprowadzili, żeby sp*.* to od samego początku.

W naszym pięknym kraju wszystko jest możliwe ;-)

Nie wiem dlaczego ale nawet umowy ramowej nie mogę pobrać, wszystkie dane
wprowadzam OK i komunikat na IE i FF:

FF mi pokazał pustkę, ale IE bez problemu pobrał PDFa.

Wprowadzam kod, którym podpisywałem umowę ramową i tym kodem + data ur. i nr
telefonu powinienem móc pobrać PDFa.
Na Google Chrome to samo :((
Pozostaje infolinka ;)

--
Hej!
TZ

- Tlen wchodzi do płuc, żeby sobie odetchnąć -

Data: 2011-11-30 09:00:31
Autor: Jarek Andrzejewski
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?

wrote:

[...]

No i jest OK: odsetki na lokacie pojawiają się od 18-ego, PIN
przyszedł wczoraj.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-11-17 18:23:03
Autor: Paul
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
Przed chwilą dostałem mejla zatytułowanego "Gratulujemy, Twoje Konto BGŻOptima zostało aktywowane"

o treści:

Witaj wśród Klientów BGŻOptima!

Dziękujemy za dokonanie inicjującego przelewu.

Pamiętaj, że jako inicjujący przelew traktowany był jedynie pierwszy przelew z Twojego Rachunku Powiązanego na Rachunek Główny.

Kwota inicjującego przelewu została wykorzystana na zasilenie zleconych przez Ciebie Lokat Terminowych, których warunki wskazałeś w zawartej we Wniosku Dyspozycji otwarcia Rachunku Lokaty Terminowej/Rachunków Lokat Terminowych w ramach Konta Indywidualnego BGŻOptima. Potwierdzenie złożenia tej Dyspozycji stanowi załącznik do Umowy Ramowej.

Jeżeli kwota inicjującego przelewu była mniejsza niż łączna kwota zleconych przez Ciebie Lokat Terminowych, otwartych i zasilonych zostało tyle Lokat Terminowych, na które wystarczyło środków
z inicjującego przelewu. Pozostałe środki pieniężne zostały zdeponowane na Twoim Rachunku Głównym.

Na podany przez Ciebie adres korespondencyjny wyślemy niezwłocznie Twój osobisty Digipass (urządzenie umożliwiające bezpieczne logowanie się do Systemu) oraz Kod PIN. Otrzymasz je wkrótce w dwóch osobnych, zabezpieczonych przesyłkach. Wraz z przesyłką otrzymasz instrukcję, jak zalogować się do Konta BGŻOptima.

Digipass oraz Kod PIN umożliwią Ci pełen dostęp do Twojego Konta BGŻOptima z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie. Od tej pory będziesz mógł korzystać ze swojego Konta BGŻOptima logując się na stronie www.bgzoptima.pl.

W razie problemów zapoznaj się z tematami pomocy dotyczącymi korzystania z Systemu pod adresem www.bgzoptima.pl/pomoc.

Wspólnie będziemy budować Twoje oszczędności!

Życzymy powodzenia w gromadzeniu kapitału
Zespół BGŻOptima

paul.

Data: 2011-11-17 18:24:42
Autor: Piotr P.
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient za cznie korzystać?
W dniu 2011-11-17 18:23, Paul pisze:
Przed chwilÂą dostaÂłem mejla zatytuÂłowanego "Gratulujemy, Twoje Konto
BGÂŻOptima zostaÂło aktywowane"

Też dostałem, no to mają moje 1 zł, teraz czekam na tokena :)

Data: 2011-11-17 13:34:19
Autor: eisenberg
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
On 17 Lis, 18:24, "Piotr P." <p.pankowskiWYTNI...@gmail.comTOTEZ>
wrote:
W dniu 2011-11-17 18:23, Paul pisze:

> Przed chwilÂą dostaÂłem mejla zatytuÂłowanego "Gratulujemy, Twoje Konto
> BGÂŻOptima zostaÂło aktywowane"

Też dostałem, no to mają moje 1 zł, teraz czekam na tokena :)

A ja dalej nic, mimo ze przelew wysłany wczoraj z rachunku w BGŻ.
<Wrrr>

Data: 2011-11-18 11:57:55
Autor: lolekanabolek
W dniu 2011-11-17 18:24, Piotr P. pisze:
W dniu 2011-11-17 18:23, Paul pisze:
Przed chwilÂą dostaÂłem mejla zatytuÂłowanego "Gratulujemy, Twoje Konto
BGÂŻOptima zostaÂło aktywowane"

Też dostałem, no to mają moje 1 zł, teraz czekam na tokena :)

a ja dostałem coś takiego
"Witamy!

Dziękujemy za dokonanie przelewu. W tej chwili odbywa się proces weryfikacji danych.
Email potwierdzający zaksięgowanie środków prześlemy w przeciągu 2 dni roboczych.

Pozdrawiamy,
Zespół BGŻOptima"

Coś widać, że czynnik białkowy nie nadąża weryfikować klientów ;-))

Marcin

Data: 2011-11-18 12:01:22
Autor: AS
[...]

Też dostałem przed chwilką taką samą informację. Konto zakładałem 16-tego o godzinie 12-tej i od razu zleciłem przelew z mBanku.

Data: 2011-11-19 00:09:35
Autor: Waldek

Użytkownik "AS" <NoSpam.asier@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ja5e04$fn3$1mx1.internetia.pl...

Coś widać, że czynnik białkowy nie nadąża weryfikować klientów ;-))

Też dostałem przed chwilką taką samą informację. Konto zakładałem 16-tego o godzinie 12-tej i od razu zleciłem przelew z mBanku.

Potwierdzenie przelewu przyszlo o 11-tej
a potwierdznie otwarcia konta o 17-tej

Pozdrawiam

Data: 2011-11-19 12:37:39
Autor: AS
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
Też dostałem przed chwilką taką samą informację. Konto zakładałem 16-tego o godzinie 12-tej i od razu zleciłem przelew z mBanku.

Uzupełnię to co napisałem.
16-ty 12:15 - założenie konta i przelew.
18-ty 11:50 - informacja że przelew dotarł
19-ty 12:04 - informacja o wysłaniu Digipassa

Data: 2011-11-19 23:47:43
Autor: osa
W dniu 2011-11-19 12:37, AS pisze:
[...]

U mnie podobnie:
16.11 - założenie konta
17.11 - przelew wychodzi pierwszą sesją
18.11 - podziękowanie za przelew
19.11 - informacja, że konto aktywowane

PS. Na stronie znalazłem pewną nieścisłość:
  - w TOiP informacja, że wydanie pierwszego i każdego następnego DigiPass 0 zł
  - w FAQ: Digipass w BGŻOptima jest darmowy (normalnie takie urządzenie kosztuje ok 60 zł). Pierwsza wymiana zgubionego lub uszkodzonego Digipassa jest darmowa.

Czyżby zmieniali TOiP po redakcji strony i zapomnieli zmienić? Czy może zapomnieli poprawić w TOiP i będzie errata ;)

Data: 2011-11-20 10:55:46
Autor: michalp
On 19 Lis, 23:47, osa <osachor...@news.onet.pl> wrote:

> [...]

Czyżby zmieniali TOiP po redakcji strony i zapomnieli zmienić? Czy może
zapomnieli poprawić w TOiP i będzie errata ;)

Istotne jest to, co jest w TOiP.

Michał

Data: 2011-11-18 12:34:05
Autor: Michał Pysz
W dniu 2011-11-18 11:57, lolekanabolek pisze:
[...]

E tam dostałem taki meil po czym zamiast po dwóch dniach już po 15 minutach przysłali potwierdzenie :-)

mp.

Data: 2011-11-18 12:46:23
Autor:
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
hahahaha

jakaś głupia weryfikacja danych trwa 2 dni robocze

to czuje że tokeny zaczną wysyłać w połowie grudnia i dotrą do pierwszych
klientów dojdą przed świętami  (przy wariancie optymistycznym)

i w międzyczasie obniżą oprocentowanie albo znikną lokaty 1 dniowe

Niezły speed mają

Data: 2011-11-18 14:23:34
Autor: Michał Pysz
W dniu 2011-11-18 13:46, wiesian.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

A czytać to potrafi?

mp.

Data: 2011-11-18 14:36:56
Autor: TZ
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
Cześć !

W piątek, 18 listopada 2011, o godz. 13:46:23, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?"
  wiesian.WYTNIJ@gazeta.pl, news:ja5k2u$5pc$1inews.gazeta.pl

to czuje że tokeny zaczną wysyłać w połowie grudnia i dotrą do pierwszych
klientów dojdą przed świętami  (przy wariancie optymistycznym)

To pewnie i kasa od takich jak ja (na razie tylko 1zł) też pójdzie przed
świętami ;-))
Więc chyba powinni się z tymi tokenami spieszyć...

i w międzyczasie obniżą oprocentowanie albo znikną lokaty 1 dniowe

To ja w między czasie zrezygnuję ;-))

http://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_dzienna/default.aspx
"gwarancja oprocentowania - oprocentowanie dla lokaty dziennej nie ulegnie
zmianie do dnia 30 kwietnia 2012 roku"

--
Hej!
TZ

- Wszyscy czujemy się dobrze z wyjątkiem dziadka, który umarł. -

Data: 2011-11-17 23:28:59
Autor: TZ
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
Cześć Paulu!

W czwartek, 17 listopada 2011, o godz. 18:23:03, napisałeś na temat: "BGŻ Optima
- kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?"
Paul USUŃTopaul@gazeta.pl, news:ja3ftp$ahr$1inews.gazeta.pl

Przed chwilą dostałem mejla zatytułowanego "Gratulujemy, Twoje Konto BGŻOptima zostało aktywowane"

o treści:

Witaj wśród Klientów BGŻOptima!

Ja też to samo otrzymałem :)

--
Hej!
TZ

- Dzięki prawom Archimedesa możemy pływać. -

Data: 2011-11-18 09:46:55
Autor: Zyga
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
W dniu 2011-11-17 23:28, TZ pisze:
Ja też to samo otrzymałem :)

Ile czekaliście?

Zyga

Data: 2011-11-18 12:43:50
Autor: bzdreg
W dniu 2011-11-18 09:46, Zyga pisze:
W dniu 2011-11-17 23:28, TZ pisze:
Ja też to samo otrzymałem :)

Ile czekaliście?

Zyga

X+2:
[...]

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

Data: 2011-11-29 19:19:08
Autor: ThE_NaMeLeSs
On 2011-11-17 11:19, Józef Gołaś wrote:
Czytam o procedurze zakładania i chciałem zapytać :

Kiedy de facto pierwszy klient będzie mógł skorzystać z rachunku Optima

[...]
Strzelam że pierwsi klienci będa mogli zacząć korzystać w grudniu i to w
okolicach Mikołaja

JAk się na to zapatrujecie

Zarejestrowalem sie w pierwszym dniu.

Digipass trafil najpierw do sasiada jeszcze zeszlym tygodniu (wiwat Poczta Polska!), pin dostalem wczoraj i aktywowalem.

Myslalem ze to moja poczta jest oporna...

Dzis rano przelalem kase, popoludniem kasa byla na koncie.

Od jutra dzialaja zdefiniowane dzis popoludniem lokaty...

--
Pozdro, Nameless.

Data: 2011-11-30 11:58:32
Autor: boa
On 2011-11-17 11:19, Józef Gołaś wrote:
Czytam o procedurze zakładania i chciałem zapytać :

Kiedy de facto pierwszy klient będzie mógł skorzystać z rachunku Optima

17.11 Przelew zasilający
24.11 Potwierdzenie
30.11 Do tej pory nie mam digipass
aż strach tam będzie przelać potem jakąś większą kasę ...
Nie szkoda im pieniędzy na reklamę w TV skoro maja takie problemy z zakładaniem kont?
W żadnym banku nigdy nie trwało to tak długo
Niech sobie zeżrą ta moja złotówkę - jak konto nie będzie działać przed mikołajem to nawet jeśli dotrze digipass - nic tam nie przeleję

Łukasz

Data: 2011-11-30 16:00:14
Autor: Anna Kozłowska
boa <anzelm@usunto.poczta.fm> napisał(a):
> [...]
17.11 Przelew zasilajÄ&#65533;cy
24.11 Potwierdzenie
30.11 Do tej pory nie mam digipass
aĹź strach tam bÄ&#65533;dzie przelaÄ&#65533; potem jakÄ&#65533;Ĺ&#65533; wiÄ&#65533;kszÄ&#65533; kasÄ&#65533; ...
Nie szkoda im pieniÄ&#65533;dzy na reklamÄ&#65533; w TV skoro maja takie problemy z zakĹ&#65533;adaniem kont?
W Ĺźadnym banku nigdy nie trwaĹ&#65533;o to tak dĹ&#65533;ugo
Niech sobie zeĹźrÄ&#65533; ta moja zĹ&#65533;otĂłwkÄ&#65533; - jak konto nie bÄ&#65533;dzie dziaĹ&#65533;aÄ&#65533; przed
 mikoĹ&#65533;ajem to nawet jeĹ&#65533;li dotrze digipass - nic tam nie przelejÄ&#65533;

Witam,

Uprzejmie proszę o kontakt mailowy pod adresem, który znajdzie Pan pod
poniższym odnośnikiem:
//www.bgzoptima.pl/media/default.aspx , abyśmy mogli wyjaśnić sytuację, którą
Pan opisuje i udzielić Panu informacji.

pozdrawiam,
Anna Kozłowska
Zespół Prasowy BGŻOptima

Data: 2011-12-01 09:46:22
Autor: Jarek Andrzejewski
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
On Wed, 30 Nov 2011 16:00:14 +0000 (UTC), " Anna Kozłowska"
<bgzoptima.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Uprzejmie proszę o kontakt mailowy pod adresem, który znajdzie Pan pod
poniższym odnośnikiem:

hmm, ja wysłałem maila 22-ego, ale odpowiedzi brak.
Co prawda już się wyjaśniło (list z banku z tokenem zawierał
sformułowanie "po aktywowaniu Digipassu będziesz mógł zacząć pomnażać
swoje oszczędności", więc zasiał we mnie ziarno wątpliwości czy lokata
jest założona zanim przyjdzie pin).

Teraz inna ciekawostka: mam na rachunku głównym (nie lokaty)
kilkadziesiąt groszy odsetek (a poza tym odsetki na lokacie).
Jak to możliwe, że pieniądze na koncie dały jakiś zysk, skoro od razu
zostały wykorzystane do założenia lokaty, a owa jest odnawiana
codziennie? Oscylator jakiś?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-12-01 10:30:07
Autor: TZ
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
Cześć Jarku!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 09:46:22, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?"
Jarek Andrzejewski ptja.pl@gmail.com, news:a5fed71r2h4vsf8bnvnjrabdhfnvlli2964ax.com

[...]

U mnie podobnie.
Kasa leżała 3 dni, od 25 lis do 27 lis. Bo 25 listopada nie wyrobiłem się do godz.
16:30 z założeniem lokaty i zostały one założone dopiero w poniedziałek od
28-lis.
Na koncie głównym naliczyli 3.03zł i pobrali od tego 1zł podatku.
Stan rachunku głównego 3.03zł, bo pozostała złotówka z przelewu inicjującego.
Trochę sporo tych odsetek :)

Ale za to dziś (czwartek) brak odsetek za środę na lokatach :(

Data: 2011-12-01 10:34:20
Autor: Jarek Andrzejewski
On Thu, 1 Dec 2011 10:30:07 +0100, TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> wrote:

[...]

ale ja założyłem lokatę przelewem inicjującym i została założona tego
samego dnia.

Data: 2011-12-01 10:43:35
Autor: TZ
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
Cześć Jarku!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 10:34:20, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?"
Jarek Andrzejewski ptja.pl@gmail.com, news:qfied79rgbnto5sqhl46ebfka3i4nt66r94ax.com

ale ja założyłem lokatę przelewem inicjującym i została założona tego
samego dnia.

Widocznie policzyli odsetki za 1 dzień.
U mnie po przeliczeniu jednak te odsetki 3.03zł za 3 dni są naliczone OK.
Tak na pierwszy rzut oka wydawały się za duże ;)

--
Hej!
TZ

- Karusek lubił suczki a najbardziej Anielkę. -

BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?