BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?

Data: 2011-11-17 18:23:03
Autor: Paul
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
Przed chwil± dostałem mejla zatytułowanego "Gratulujemy, Twoje Konto BGŻOptima zostało aktywowane"

o tre¶ci:

Witaj w¶ród Klientów BGŻOptima!

Dziękujemy za dokonanie inicjuj±cego przelewu.

Pamiętaj, że jako inicjuj±cy przelew traktowany był jedynie pierwszy przelew z Twojego Rachunku Powi±zanego na Rachunek Główny.

Kwota inicjuj±cego przelewu została wykorzystana na zasilenie zleconych przez Ciebie Lokat Terminowych, których warunki wskazałe¶ w zawartej we Wniosku Dyspozycji otwarcia Rachunku Lokaty Terminowej/Rachunków Lokat Terminowych w ramach Konta Indywidualnego BGŻOptima. Potwierdzenie złożenia tej Dyspozycji stanowi zał±cznik do Umowy Ramowej.

Jeżeli kwota inicjuj±cego przelewu była mniejsza niż ł±czna kwota zleconych przez Ciebie Lokat Terminowych, otwartych i zasilonych zostało tyle Lokat Terminowych, na które wystarczyło ¶rodków
z inicjuj±cego przelewu. Pozostałe ¶rodki pieniężne zostały zdeponowane na Twoim Rachunku Głównym.

Na podany przez Ciebie adres korespondencyjny wy¶lemy niezwłocznie Twój osobisty Digipass (urz±dzenie umożliwiaj±ce bezpieczne logowanie się do Systemu) oraz Kod PIN. Otrzymasz je wkrótce w dwóch osobnych, zabezpieczonych przesyłkach. Wraz z przesyłk± otrzymasz instrukcję, jak zalogować się do Konta BGŻOptima.

Digipass oraz Kod PIN umożliwi± Ci pełen dostęp do Twojego Konta BGŻOptima z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie. Od tej pory będziesz mógł korzystać ze swojego Konta BGŻOptima loguj±c się na stronie www.bgzoptima.pl.

W razie problemów zapoznaj się z tematami pomocy dotycz±cymi korzystania z Systemu pod adresem www.bgzoptima.pl/pomoc.

Wspólnie będziemy budować Twoje oszczędno¶ci!

Życzymy powodzenia w gromadzeniu kapitału
Zespół BGŻOptima

paul.

Data: 2011-11-17 18:24:42
Autor: Piotr P.
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient za cznie korzystać?
W dniu 2011-11-17 18:23, Paul pisze:
Przed chwil± dosta³em mejla zatytu³owanego "Gratulujemy, Twoje Konto
BGÂŻOptima zostaÂło aktywowane"

Też dostałem, no to mają moje 1 zł, teraz czekam na tokena :)

Data: 2011-11-17 13:34:19
Autor: eisenberg
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
On 17 Lis, 18:24, "Piotr P." <p.pankowskiWYTNI...@gmail.comTOTEZ>
wrote:
W dniu 2011-11-17 18:23, Paul pisze:

> Przed chwil± dosta³em mejla zatytu³owanego "Gratulujemy, Twoje Konto
> BGÂŻOptima zostaÂło aktywowane"

Też dostałem, no to mają moje 1 zł, teraz czekam na tokena :)

A ja dalej nic, mimo ze przelew wysłany wczoraj z rachunku w BGŻ.
<Wrrr>

Data: 2011-11-18 11:57:55
Autor: lolekanabolek
W dniu 2011-11-17 18:24, Piotr P. pisze:
W dniu 2011-11-17 18:23, Paul pisze:
Przed chwil± dosta³em mejla zatytu³owanego "Gratulujemy, Twoje Konto
BGÂŻOptima zostaÂło aktywowane"

Też dostałem, no to mają moje 1 zł, teraz czekam na tokena :)

a ja dostałem coś takiego
"Witamy!

Dziękujemy za dokonanie przelewu. W tej chwili odbywa się proces weryfikacji danych.
Email potwierdzający zaksięgowanie środków prześlemy w przeciągu 2 dni roboczych.

Pozdrawiamy,
Zespół BGŻOptima"

Coś widać, że czynnik białkowy nie nadąża weryfikować klientów ;-))

Marcin

Data: 2011-11-18 12:01:22
Autor: AS
[...]

Też dostałem przed chwilką taką samą informację. Konto zakładałem 16-tego o godzinie 12-tej i od razu zleciłem przelew z mBanku.

Data: 2011-11-19 00:09:35
Autor: Waldek

Użytkownik "AS" <NoSpam.asier@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ja5e04$fn3$1mx1.internetia.pl...

Coś widać, że czynnik białkowy nie nadąża weryfikować klientów ;-))

Też dostałem przed chwilką taką samą informację. Konto zakładałem 16-tego o godzinie 12-tej i od razu zleciłem przelew z mBanku.

Potwierdzenie przelewu przyszlo o 11-tej
a potwierdznie otwarcia konta o 17-tej

Pozdrawiam

Data: 2011-11-19 12:37:39
Autor: AS
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
Też dostałem przed chwilk± tak± sam± informację. Konto zakładałem 16-tego o godzinie 12-tej i od razu zleciłem przelew z mBanku.

Uzupełnię to co napisałem.
16-ty 12:15 - założenie konta i przelew.
18-ty 11:50 - informacja że przelew dotarł
19-ty 12:04 - informacja o wysłaniu Digipassa

Data: 2011-11-19 23:47:43
Autor: osa
W dniu 2011-11-19 12:37, AS pisze:
[...]

U mnie podobnie:
16.11 - założenie konta
17.11 - przelew wychodzi pierwsz± sesj±
18.11 - podziękowanie za przelew
19.11 - informacja, że konto aktywowane

PS. Na stronie znalazłem pewn± nie¶cisło¶ć:
  - w TOiP informacja, że wydanie pierwszego i każdego następnego DigiPass 0 zł
  - w FAQ: Digipass w BGŻOptima jest darmowy (normalnie takie urz±dzenie kosztuje ok 60 zł). Pierwsza wymiana zgubionego lub uszkodzonego Digipassa jest darmowa.

Czyżby zmieniali TOiP po redakcji strony i zapomnieli zmienić? Czy może zapomnieli poprawić w TOiP i będzie errata ;)

Data: 2011-11-20 10:55:46
Autor: michalp
On 19 Lis, 23:47, osa <osachor...@news.onet.pl> wrote:

> [...]

Czyżby zmieniali TOiP po redakcji strony i zapomnieli zmienić? Czy może
zapomnieli poprawić w TOiP i będzie errata ;)

Istotne jest to, co jest w TOiP.

Michał

Data: 2011-11-18 12:34:05
Autor: Michał Pysz
W dniu 2011-11-18 11:57, lolekanabolek pisze:
[...]

E tam dostałem taki meil po czym zamiast po dwóch dniach już po 15 minutach przysłali potwierdzenie :-)

mp.

Data: 2011-11-18 12:46:23
Autor:
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
hahahaha

jaka¶ głupia weryfikacja danych trwa 2 dni robocze

to czuje że tokeny zaczn± wysyłać w połowie grudnia i dotr± do pierwszych
klientów dojd± przed ¶więtami  (przy wariancie optymistycznym)

i w międzyczasie obniż± oprocentowanie albo znikn± lokaty 1 dniowe

Niezły speed maj±

Data: 2011-11-18 14:23:34
Autor: Michał Pysz
W dniu 2011-11-18 13:46, wiesian.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

A czytać to potrafi?

mp.

Data: 2011-11-18 14:36:56
Autor: TZ
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
Cze¶ć !

W pi±tek, 18 listopada 2011, o godz. 13:46:23, napisałe¶ na temat: "BGŻ Optima -
kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?"
  wiesian.WYTNIJ@gazeta.pl, news:ja5k2u$5pc$1inews.gazeta.pl

to czuje że tokeny zaczn± wysyłać w połowie grudnia i dotr± do pierwszych
klientów dojd± przed ¶więtami  (przy wariancie optymistycznym)

To pewnie i kasa od takich jak ja (na razie tylko 1zł) też pójdzie przed
¶więtami ;-))
Więc chyba powinni się z tymi tokenami spieszyć...

i w międzyczasie obniż± oprocentowanie albo znikn± lokaty 1 dniowe

To ja w między czasie zrezygnuję ;-))

http://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_dzienna/default.aspx
"gwarancja oprocentowania - oprocentowanie dla lokaty dziennej nie ulegnie
zmianie do dnia 30 kwietnia 2012 roku"

--
Hej!
TZ

- Wszyscy czujemy się dobrze z wyj±tkiem dziadka, który umarł. -

Data: 2011-11-17 23:28:59
Autor: TZ
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
Cze¶ć Paulu!

W czwartek, 17 listopada 2011, o godz. 18:23:03, napisałe¶ na temat: "BGŻ Optima
- kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?"
Paul USUŃTopaul@gazeta.pl, news:ja3ftp$ahr$1inews.gazeta.pl

Przed chwil± dostałem mejla zatytułowanego "Gratulujemy, Twoje Konto BGŻOptima zostało aktywowane"

o tre¶ci:

Witaj w¶ród Klientów BGŻOptima!

Ja też to samo otrzymałem :)

--
Hej!
TZ

- Dzięki prawom Archimedesa możemy pływać. -

Data: 2011-11-18 09:46:55
Autor: Zyga
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
W dniu 2011-11-17 23:28, TZ pisze:
Ja też to samo otrzymałem :)

Ile czekali¶cie?

Zyga

Data: 2011-11-18 12:43:50
Autor: bzdreg
W dniu 2011-11-18 09:46, Zyga pisze:
W dniu 2011-11-17 23:28, TZ pisze:
Ja też to samo otrzymałem :)

Ile czekaliście?

Zyga

X+2:
[...]

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?