BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?

Data: 2011-11-29 19:19:08
Autor: ThE_NaMeLeSs
On 2011-11-17 11:19, Józef Gołaś wrote:
Czytam o procedurze zakładania i chciałem zapytać :

Kiedy de facto pierwszy klient będzie mógł skorzystać z rachunku Optima

[...]
Strzelam że pierwsi klienci będa mogli zacząć korzystać w grudniu i to w
okolicach Mikołaja

JAk się na to zapatrujecie

Zarejestrowalem sie w pierwszym dniu.

Digipass trafil najpierw do sasiada jeszcze zeszlym tygodniu (wiwat Poczta Polska!), pin dostalem wczoraj i aktywowalem.

Myslalem ze to moja poczta jest oporna...

Dzis rano przelalem kase, popoludniem kasa byla na koncie.

Od jutra dzialaja zdefiniowane dzis popoludniem lokaty...

--
Pozdro, Nameless.

Data: 2011-11-30 11:58:32
Autor: boa
On 2011-11-17 11:19, Józef Gołaś wrote:
Czytam o procedurze zakładania i chciałem zapytać :

Kiedy de facto pierwszy klient będzie mógł skorzystać z rachunku Optima

17.11 Przelew zasilający
24.11 Potwierdzenie
30.11 Do tej pory nie mam digipass
aż strach tam będzie przelać potem jakąś większą kasę ...
Nie szkoda im pieniędzy na reklamę w TV skoro maja takie problemy z zakładaniem kont?
W żadnym banku nigdy nie trwało to tak długo
Niech sobie zeżrą ta moja złotówkę - jak konto nie będzie działać przed mikołajem to nawet jeśli dotrze digipass - nic tam nie przeleję

Łukasz

Data: 2011-11-30 16:00:14
Autor: Anna Kozłowska
boa <anzelm@usunto.poczta.fm> napisał(a):
> [...]
17.11 Przelew zasilajÄ&#65533;cy
24.11 Potwierdzenie
30.11 Do tej pory nie mam digipass
aĹź strach tam bÄ&#65533;dzie przelaÄ&#65533; potem jakÄ&#65533;Ĺ&#65533; wiÄ&#65533;kszÄ&#65533; kasÄ&#65533; ...
Nie szkoda im pieniÄ&#65533;dzy na reklamÄ&#65533; w TV skoro maja takie problemy z zakĹ&#65533;adaniem kont?
W Ĺźadnym banku nigdy nie trwaĹ&#65533;o to tak dĹ&#65533;ugo
Niech sobie zeĹźrÄ&#65533; ta moja zĹ&#65533;otĂłwkÄ&#65533; - jak konto nie bÄ&#65533;dzie dziaĹ&#65533;aÄ&#65533; przed
 mikoĹ&#65533;ajem to nawet jeĹ&#65533;li dotrze digipass - nic tam nie przelejÄ&#65533;

Witam,

Uprzejmie proszę o kontakt mailowy pod adresem, który znajdzie Pan pod
poniższym odnośnikiem:
//www.bgzoptima.pl/media/default.aspx , abyśmy mogli wyjaśnić sytuację, którą
Pan opisuje i udzielić Panu informacji.

pozdrawiam,
Anna Kozłowska
Zespół Prasowy BGŻOptima

Data: 2011-12-01 09:46:22
Autor: Jarek Andrzejewski
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
On Wed, 30 Nov 2011 16:00:14 +0000 (UTC), " Anna Kozłowska"
<bgzoptima.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Uprzejmie proszę o kontakt mailowy pod adresem, który znajdzie Pan pod
poniższym odnośnikiem:

hmm, ja wysłałem maila 22-ego, ale odpowiedzi brak.
Co prawda już się wyjaśniło (list z banku z tokenem zawierał
sformułowanie "po aktywowaniu Digipassu będziesz mógł zacząć pomnażać
swoje oszczędności", więc zasiał we mnie ziarno wątpliwości czy lokata
jest założona zanim przyjdzie pin).

Teraz inna ciekawostka: mam na rachunku głównym (nie lokaty)
kilkadziesiąt groszy odsetek (a poza tym odsetki na lokacie).
Jak to możliwe, że pieniądze na koncie dały jakiś zysk, skoro od razu
zostały wykorzystane do założenia lokaty, a owa jest odnawiana
codziennie? Oscylator jakiś?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-12-01 10:30:07
Autor: TZ
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
Cześć Jarku!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 09:46:22, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?"
Jarek Andrzejewski ptja.pl@gmail.com, news:a5fed71r2h4vsf8bnvnjrabdhfnvlli2964ax.com

[...]

U mnie podobnie.
Kasa leżała 3 dni, od 25 lis do 27 lis. Bo 25 listopada nie wyrobiłem się do godz.
16:30 z założeniem lokaty i zostały one założone dopiero w poniedziałek od
28-lis.
Na koncie głównym naliczyli 3.03zł i pobrali od tego 1zł podatku.
Stan rachunku głównego 3.03zł, bo pozostała złotówka z przelewu inicjującego.
Trochę sporo tych odsetek :)

Ale za to dziś (czwartek) brak odsetek za środę na lokatach :(

--
Hej!
TZ

- Wszyscy czujemy się dobrze z wyjątkiem dziadka, który umarł. -

Data: 2011-12-01 10:34:20
Autor: Jarek Andrzejewski
On Thu, 1 Dec 2011 10:30:07 +0100, TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> wrote:

[...]

ale ja założyłem lokatę przelewem inicjującym i została założona tego
samego dnia.

Data: 2011-12-01 10:43:35
Autor: TZ
BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
Cześć Jarku!

W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 10:34:20, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?"
Jarek Andrzejewski ptja.pl@gmail.com, news:qfied79rgbnto5sqhl46ebfka3i4nt66r94ax.com

ale ja założyłem lokatę przelewem inicjującym i została założona tego
samego dnia.

Widocznie policzyli odsetki za 1 dzień.
U mnie po przeliczeniu jednak te odsetki 3.03zł za 3 dni są naliczone OK.
Tak na pierwszy rzut oka wydawały się za duże ;)

--
Hej!
TZ

- Karusek lubił suczki a najbardziej Anielkę. -

BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?