BGZ Optima - liczba lokat

Data: 2011-12-02 09:03:16
Autor: Zyga
BGZ Optima - liczba lokat
Witam.

O lokatach jednodniowych czytamy: "W ramach jednego Konta BGŻOptima możesz otworzyć maks. 8 takich lokat"

Jak to rozumieć? Tzn. czy mogę np: otworzyć 8 lokat, następnie zamknąć dwie, i otworzyć jedną? Bo to już będzie dziewiąta otwarta lokata, przy aktywnych siedmiu. Ale nie wiem co autor miał na myśli. Może już ktoś testował?

pzdr
Zyga

Data: 2011-12-02 17:29:13
Autor: Q
BGZ Optima - liczba lokat
Jak to rozumieć? Tzn. czy mogę np: otworzyć 8 lokat, następnie zamknąć dwie, i otworzyć jedną?

IMHO tak.

Bo to już będzie dziewiąta otwarta lokata, przy aktywnych siedmiu.

IMHO przekombinowales i to grubo :).

BGZ Optima - liczba lokat