BGŻ Optima martwię się

Data: 2011-12-14 12:14:43
Autor: Kris
BGŻ Optima martwię się
Minęło już 12 godzin dzisiejszego dnia a nie pojawił się żaden nowy watek o BGŻ Optima. Martwi mnie to bardzo. ;))
Może cos jest nie tak i trzeba zacząć wycofywać od nich swoje depozyty;)

Data: 2011-12-14 03:21:36
Autor: eisenberg
BGŻ Optima martwię się
On 14 Gru, 12:14, "Kris" <kszysztofcWY...@wp.pl> wrote:
Minęło już 12 godzin dzisiejszego dnia a nie pojawił się żaden nowy watek o
BGŻ Optima. Martwi mnie to bardzo. ;))
Może cos jest nie tak i trzeba zacząć wycofywać od nich swoje depozyty;)

Ba, tylko jak to zrobić? Od dwóch godzin czekam na środki wycofane z
Optimy na rachunek powiązany w BGŻ ;((

Data: 2011-12-14 14:47:04
Autor: Kris
BGŻ Optima martwię się
Użytkownik "eisenberg"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53d100e7-72ec-4f8a-a930-d85f181c0bfb@z17g2000vbe.googlegroups.com...

Ba, tylko jak to zrobić? Od dwóch godzin czekam na środki wycofane z
Optimy na rachunek powiązany w BGŻ ;((

Jak tak czytam te posty o BGŻ Optima to dziwi mnie że jeszcze żaden niezadowolony np z koloru digipassa sie nie znalazł.  Bo juz o braku dziurki było;)

Data: 2011-12-14 13:08:14
Autor: eisenberg
BGŻ Optima martwię się
On 14 Gru, 14:47, "Kris" <kszysztofcWY...@wp.pl> wrote:
> [...]

Jak tak czytam te posty o BGŻ Optima to dziwi mnie że jeszcze żaden
niezadowolony np z koloru digipassa sie nie znalazł.  Bo juz o braku dziurki

Nie jestem malkontentem. Tylko że potrzebowałem tych środków dziś
wieczorem na koncie w Eurobanku. Przelew z Optimy na konto powiązane w
BGŻ szedł ponad 3 godziny (a powinien to być dla BGŻ przelew
wewnętrzny!), dotarły po 12.30 i w rezultacie przelew z BGŻ nie dotarł
dziś do Eurobanku. Chyba że to ten ostatni wyczynia swoje.

Data: 2011-12-14 18:01:54
Autor: wiatrak
BGŻ Optima martwię się

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomości news:jca9cr$4r4$1inews.gazeta.pl...

Jak tak czytam te posty o BGŻ Optima to dziwi mnie że jeszcze żaden niezadowolony np z koloru digipassa sie nie znalazł.  Bo juz o braku dziurki było;)

A w moim digipasie "zielony" guziczek nie jest zielony  :(
 tylko taki jak inne :))

Data: 2011-12-14 15:07:51
Autor: Q
BGŻ Optima martwię się
Minęło już 12 godzin dzisiejszego dnia a nie pojawił się żaden nowy watek o

Oni spieprzyli wszystko co sie dalo i w sumie o tym wszystkim juz dyskutowalismy.
Z dnia na dzien nie jest gorzej, bo gorzej juz byc nie moglo...

Ba, tylko jak to zrobić? Od dwóch godzin czekam na środki wycofane z
Optimy na rachunek powiązany w BGŻ ;((

Ja czekalem ponad 7 dni na zmiane rachunku powiazanego
(od czasu pokazania sie przelewu w bgz).

BGŻ Optima martwię się