BGŻ Optima - udało mi się !!!

Data: 2011-12-15 16:07:45
Autor: donkichot
BGŻ Optima - udało mi się !!!
witam,
kilka dni temu był w±tek na temat tokena - Digipassa,
więc przeprowadziłem małe do¶wiadczenie i :

zalogowałem się przy użyciu własnego loginu i obcego (pożyczonego) Digipass'a,

czy to znaczy że wszystko jest OK ?
czy bezpieczeństwo jest OK ?
czy to pojedynczy przypadek i powinienem zagrać w Lotto ?

pzdr. dk

Data: 2011-12-15 17:05:37
Autor: Rafał Grzelak
BGŻ Optima - udało mi się !!!
donkichot wrote:

[...]

Uh. No to jesli tak jest, to chyba pora sie zwijac - nr klienta mozna
sobie trafic w ciemno, digipasa uzyc wlasnego, zmienic rachunek
powiazany (np. na rachunek karty prepaidowej) i jazda...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-12-15 18:10:56
Autor: MK
BGŻ Optima - udało mi się !!!
Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomo¶ci news:xn0hmw2wng91qg1000news.gazeta.pl...

Uh. No to jesli tak jest, to chyba pora sie zwijac - nr klienta mozna
sobie trafic w ciemno, digipasa uzyc wlasnego, zmienic rachunek
powiazany (np. na rachunek karty prepaidowej) i jazda...

A w jaki niby sposob zmienisz numer rachunku powiazanego?

MK

Data: 2011-12-15 17:26:00
Autor: Rafał Grzelak
BGŻ Optima - udało mi się !!!
MK wrote:

> [...]
> rachunek powiazany (np. na rachunek karty prepaidowej) i jazda...
> A w jaki niby sposob zmienisz numer rachunku powiazanego?

Po zalogowaniu klikne w opcjach zmiane numeru, wpisze nowy numer,
zatwierdze kodem wygenerowanym z mojego digipassa. Jesli da sie
zalogowac z uzyciem obcego digipassa, to moze inne operacje tez da sie
wykonac.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-12-15 18:39:52
Autor: MK
BGŻ Optima - udało mi się !!!
Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomo¶ci news:xn0hmw3etg9ry7b001news.gazeta.pl...

[...]

Sprobuj i pochwal sie jaki jest efekt :).

MK

Data: 2011-12-15 18:26:00
Autor: Bogdan B.
BGŻ Optima - udało mi się !!!
W dniu 2011-12-15 18:05, Rafał Grzelak pisze:
[...]

Rachunku powiÄ…zanego IMHO nie zmienisz, bo to wymaga przelewu z tego
rachunku, ale z danymi nadawcy takimi jak dane posiadacza rachunku
w Optimie.

Data: 2011-12-15 17:27:05
Autor: Rafał Grzelak
BGŻ Optima - udało mi się !!!
Bogdan B. wrote:

> [...]

Rachunku powiÄ…zanego IMHO nie zmienisz, bo to wymaga przelewu z tego
rachunku, ale z danymi nadawcy takimi jak dane posiadacza rachunku

Przy kazdej zmianie trzeba robic przelew inicjujacy, czy tylko przy
zakladaniu?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-12-15 20:25:34
Autor: Bogdan B.
BGŻ Optima - udało mi się !!!
W dniu 2011-12-15 18:27, Rafał Grzelak pisze:

Przy kazdej zmianie trzeba robic przelew inicjujacy, czy tylko przy
zakladaniu?

Przy każdej zmianie, jestem pewien bo musiałem zmienić powiązany.

Data: 2011-12-16 14:34:31
Autor: xbartx
BGŻ Optima - udało mi się !!!
Dnia Thu, 15 Dec 2011 17:27:05 +0000, Rafał Grzelak napisał(a):

Przy kazdej zmianie trzeba robic przelew inicjujacy, czy tylko przy
zakladaniu?

Inaczej nie miałoby to większego sensu.

--
xbartx

Data: 2011-12-16 23:56:34
Autor: Q
BGŻ Optima - udało mi się !!!
Rachunku powiÄ…zanego IMHO nie zmienisz, bo to wymaga przelewu z tego
rachunku, ale z danymi nadawcy takimi jak dane posiadacza rachunku
w Optimie.

Teraz juz wiemy dlaczego...
:)

Data: 2011-12-15 19:16:43
Autor: cef
BGŻ Optima - udało mi się !!!
donkichot wrote:

zalogowałem się przy użyciu własnego loginu i obcego (pożyczonego)
Digipass'a,

czy to znaczy że wszystko jest OK ?
czy bezpieczeństwo jest OK ?

Pewnie ten Digipass zbędny jest.
Może wystarczy wpisac cokolwiek?

Data: 2011-12-15 10:43:48
Autor: eisenberg
BGŻ Optima - udało mi się !!!
On 15 Gru, 19:16, "cef" <cez...@interia.pl> wrote:
donkichot wrote:
> zalogowałem się przy użyciu własnego loginu i obcego (pożyczonego)
> [...]

Nie. Spróbowałem podobnego numeru co Autor w±tku. Mam w Optimie konto
indywidualne i wyst±piłem o wspólne. Dzi¶ odebrałem DG do tego
ostatniego (ł±cznie z numerem klienta oczywi¶cie). Przy logowaniu
podałem nr klienta do konta wspólnego i użyłem DG z indywidualnego.
Przyznam, że komunikat "Błędne dane logowania" trochę mnie uspokoił

Data: 2011-12-16 10:14:16
Autor: zlotowinfo
BGŻ Optima - udało mi się !!!
Użytkownik "donkichot" <NOSPAMdkichot@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jcd2ft$tu1$1mx1.internetia.pl...
[...]

my¶lę że wszystko jest ok
a to jest prowokacja konkurencji

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-12-16 20:41:02
Autor: donkichot
BGŻ Optima - udało mi się !!!
więc przeprowadziłem małe do¶wiadczenie i :

Ponownie próbowałem:
zalogować się przy użyciu własnego loginu i obcego (pożyczonego) Digipass'a
i już drugi raz się nie udało pomimo wielokrotnej próby,
może ten jeden raz był przypadkiem jaki zdarza się przy
"wyładowaniach energii kosmicznej" raz na milion lat,
albo może to bez te atomy ;-)

W każdym razie odetchnołem.

Data: 2011-12-16 21:36:33
Autor: Kamil Jońca
BGŻ Optima - udało mi się !!!
"donkichot" <NOSPAMdkichot@wp.pl> writes:

[...]

Raczej obstawiam, że ci się digipasy pomyliły, i de facto wtedy użyłe¶
wła¶ciwego.
KJ

--
Gdyby kto¶ miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)

Data: 2011-12-16 22:08:46
Autor: xbartx
BGŻ Optima - udało mi się !!!
Dnia Fri, 16 Dec 2011 21:36:33 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

Raczej obstawiam, że ci się digipasy pomyliły, i de facto wtedy użyłeś
właściwego.

Raczej chciał dołączyć do grona tych wybrańców, którzy założyli już posta o bgzo na grupie ;)

BGŻ Optima - udało mi się !!!