BGŻ Optima - udało mi się !!!

Data: 2011-12-15 17:05:37
Autor: Rafał Grzelak
BGŻ Optima - udało mi się !!!
donkichot wrote:

witam,
kilka dni temu był w±tek na temat tokena - Digipassa,
więc przeprowadziłem małe do¶wiadczenie i :

zalogowałem się przy użyciu własnego loginu i obcego (pożyczonego)
Digipass'a,

czy to znaczy że wszystko jest OK ?
czy bezpieczeństwo jest OK ?
czy to pojedynczy przypadek i powinienem zagrać w Lotto ?

Uh. No to jesli tak jest, to chyba pora sie zwijac - nr klienta mozna
sobie trafic w ciemno, digipasa uzyc wlasnego, zmienic rachunek
powiazany (np. na rachunek karty prepaidowej) i jazda...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-12-15 18:10:56
Autor: MK
BGŻ Optima - udało mi się !!!
Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomo¶ci news:xn0hmw2wng91qg1000news.gazeta.pl...

Uh. No to jesli tak jest, to chyba pora sie zwijac - nr klienta mozna
sobie trafic w ciemno, digipasa uzyc wlasnego, zmienic rachunek
powiazany (np. na rachunek karty prepaidowej) i jazda...

A w jaki niby sposob zmienisz numer rachunku powiazanego?

MK

Data: 2011-12-15 17:26:00
Autor: Rafał Grzelak
BGŻ Optima - udało mi się !!!
MK wrote:

> [...]
> rachunek powiazany (np. na rachunek karty prepaidowej) i jazda...
> A w jaki niby sposob zmienisz numer rachunku powiazanego?

Po zalogowaniu klikne w opcjach zmiane numeru, wpisze nowy numer,
zatwierdze kodem wygenerowanym z mojego digipassa. Jesli da sie
zalogowac z uzyciem obcego digipassa, to moze inne operacje tez da sie
wykonac.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-12-15 18:39:52
Autor: MK
BGŻ Optima - udało mi się !!!
Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomo¶ci news:xn0hmw3etg9ry7b001news.gazeta.pl...

[...]

Sprobuj i pochwal sie jaki jest efekt :).

MK

Data: 2011-12-15 18:26:00
Autor: Bogdan B.
BGŻ Optima - udało mi się !!!
W dniu 2011-12-15 18:05, Rafał Grzelak pisze:
[...]

Rachunku powiÄ…zanego IMHO nie zmienisz, bo to wymaga przelewu z tego
rachunku, ale z danymi nadawcy takimi jak dane posiadacza rachunku
w Optimie.

Data: 2011-12-15 17:27:05
Autor: Rafał Grzelak
BGŻ Optima - udało mi się !!!
Bogdan B. wrote:

> [...]

Rachunku powiÄ…zanego IMHO nie zmienisz, bo to wymaga przelewu z tego
rachunku, ale z danymi nadawcy takimi jak dane posiadacza rachunku

Przy kazdej zmianie trzeba robic przelew inicjujacy, czy tylko przy
zakladaniu?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-12-15 20:25:34
Autor: Bogdan B.
BGŻ Optima - udało mi się !!!
W dniu 2011-12-15 18:27, Rafał Grzelak pisze:

Przy kazdej zmianie trzeba robic przelew inicjujacy, czy tylko przy
zakladaniu?

Przy każdej zmianie, jestem pewien bo musiałem zmienić powiązany.

Data: 2011-12-16 14:34:31
Autor: xbartx
BGŻ Optima - udało mi się !!!
Dnia Thu, 15 Dec 2011 17:27:05 +0000, Rafał Grzelak napisał(a):

Przy kazdej zmianie trzeba robic przelew inicjujacy, czy tylko przy
zakladaniu?

Inaczej nie miałoby to większego sensu.

--
xbartx

Data: 2011-12-16 23:56:34
Autor: Q
BGŻ Optima - udało mi się !!!
Rachunku powiÄ…zanego IMHO nie zmienisz, bo to wymaga przelewu z tego
rachunku, ale z danymi nadawcy takimi jak dane posiadacza rachunku
w Optimie.

Teraz juz wiemy dlaczego...
:)

BGŻ Optima - udało mi się !!!