BGŻ Optima - udało mi się !!!

Data: 2011-12-15 19:16:43
Autor: cef
BGŻ Optima - udało mi się !!!
donkichot wrote:

zalogowałem się przy użyciu własnego loginu i obcego (pożyczonego)
Digipass'a,

czy to znaczy że wszystko jest OK ?
czy bezpieczeństwo jest OK ?

Pewnie ten Digipass zbędny jest.
Może wystarczy wpisac cokolwiek?

Data: 2011-12-15 10:43:48
Autor: eisenberg
BGŻ Optima - udało mi się !!!
On 15 Gru, 19:16, "cef" <cez...@interia.pl> wrote:
donkichot wrote:
> zalogowałem się przy użyciu własnego loginu i obcego (pożyczonego)
> [...]

Nie. Spróbowałem podobnego numeru co Autor wątku. Mam w Optimie konto
indywidualne i wystąpiłem o wspólne. Dziś odebrałem DG do tego
ostatniego (łącznie z numerem klienta oczywiście). Przy logowaniu
podałem nr klienta do konta wspólnego i użyłem DG z indywidualnego.
Przyznam, że komunikat "Błędne dane logowania" trochę mnie uspokoił

BGŻ Optima - udało mi się !!!