BGŻ Optima - wreszcie koniec zabawy

Data: 2016-10-18 17:47:32
Autor: mx
BGŻ Optima - wreszcie koniec zabawy
https://www.bgzoptima.pl/__data/assets/pdf_file/0020/2747/TABELA-OPROCENTOWANIA-od-dnia-17-pazdziernika-2016.pdf

Jak dobrze patrzę, to jeszcze tylko tydzień 2.5% na nowe środki wg. stanu na 4 lipca. Potem standardowy procent na wszystko.

Data: 2016-10-18 17:57:22
Autor: wiatrak
BGŻ Optima - wreszcie koniec zabawy

Jak dobrze patrzę, to jeszcze tylko tydzień 2.5% na nowe środki wg.
stanu na 4 lipca. Potem standardowy procent na wszystko.

A od 25-ego będzie nowa promocja. Nie wiadomo tylko ile % i kiedy data graniczna.

Data: 2016-10-18 18:14:52
Autor: mx
On 10/18/2016 05:57 PM, wiatrak wrote:

[...]

O tydzień przedłużyli, aby wyjść z nową ofertą? Mało prawdopodobne wg. mnie, nigdy tak nie było. Ale konto już dawno mam wyzerowane.

Data: 2016-10-18 18:05:58
Autor: zaqu
W dniu 2016-10-18 o 17:47, mx pisze:
[...]

Do tej pory mieli jeszcze jedną tabelę oprocentowania tzw. promocyjne środki. Przekonamy się co będzie wkrótce, w listopadzie (10-14) będą grzebać w systemie. Zobaczymy.

http://www.bankier.pl/wiadomosc/BGZ-BNP-wylaczy-stara-bankowosc-elektroniczna-Klientow-czekaja-zmiany-7475521.html

Data: 2016-10-18 19:02:45
Autor: art3k
W dniu 2016-10-18 o 18:05, zaqu pisze:
[...]

optima została połączona z planetą już dawno temu. łącznie z wewnętrznymi przelewami...

art3k

Data: 2016-10-18 18:11:52
Autor: J.F.
Użytkownik "mx"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58064414$0$643$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Trudno powiedziec - jak uczy doswiadczenie, to 25 moze byc ogloszona kolejna promocja.
Ale moze sie jednak skonczylo. Odsetki jakby spadaja w kraju.

Za to jak ktos zdazyl wylac, to moze teraz np lokate deklasujaca zalozyc, 2.3%.

J.

Data: 2016-10-18 21:42:29
Autor: Dudzik
BGŻ Optima - wreszcie koniec zabawy
Za to jak ktos zdazyl wylac, to moze teraz np lokate deklasujaca
zalozyc, 2.3%.

Idea ostatnio dwa razy rzucila 2,75% na 2mc.

Data: 2016-10-18 22:01:10
Autor: Slavekk
W dniu 2016-10-18 o 21:42, Dudzik pisze:
Za to jak ktos zdazyl wylac, to moze teraz np lokate deklasujaca
zalozyc, 2.3%.

Idea ostatnio dwa razy rzucila 2,75% na 2mc.

oraz 2,5% na 5 m-cy

Sławek

Data: 2016-10-23 14:37:08
Autor: out
W dniu wtorek, 18 października 2016 18:12:20 UTC+2 użytkownik J.F.. napisał:
> [...]

Ale moze sie jednak skonczylo. Odsetki jakby spadaja w kraju.

Za to jak ktos zdazyl wylac, to moze teraz np lokate deklasujaca zalozyc, 2.3%.

Nie wiem, po co się bawić w "zdążył wylać, czy nie zdążył"?. Wystarczy założyć 2 konta - jedno swoje, drugie wspólne np. z matką i po krzyku. Przelewamy (via r-ek powiązany) z jednego na drugi na czas promocji. Robię tak "od zawsze"

Data: 2016-10-24 02:44:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGŻ Optima - wreszcie koniec zabawy

"out" 5b979553-b967-4429-8e00-a570ecdc13f5@googlegroups.com

[...]

Jak takie wspólne konto ma się do obowiązku zgłaszania do
US darowizn także w obrębie najbliższej rodziny? JKaczyński
miaU problemy z DTuskiem, gdy leczył swoją matkę za swoje
pieniądze.

Obecnie zapewne JKaczyński nie ma już takich problemów,
ale my nadal nie jesteśmy władcami RP...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

BGŻ Optima - wreszcie koniec zabawy