BGŻ chomikuje dane?

Data: 2011-01-13 17:45:44
Autor: nieistotne
BGŻ chomikuje dane?
Znam przypadek, ze po 5 latach od zlikwidowania konta w BGŻ, przy ponownym założeniu konta klient otrzymał ten sam numer rachunku, ma zdefiniowanych "starych" odbiorców przelewów itp. Czy bankowi wolno przechowywać takie dane po rozwiązniu umowy?

Data: 2011-01-13 10:01:10
Autor: MK
BGŻ chomikuje dane?
On 13 Sty, 17:45, "nieistotne" <nieisto...@op.pl> wrote:
Znam przypadek, ze po 5 latach od zlikwidowania konta w BG , przy ponownym
za o eniu konta klient otrzyma ten sam numer rachunku, ma zdefiniowanych
"starych" odbiorc w przelew w itp. Czy bankowi wolno przechowywa takie dane
po rozwi zniu umowy?

Ja kiedys mialem konto w LG Petro Banku, jak go przejela Nordea
rozwiazalem umowe, chyba 2002r. Otworzylem rachunek ponownie w 2009
roku. Numer konta byl inny, ale widzialem zastrzezona karte z 2002 :)
Banki musza przechowywac pewne dane, zasres chyba nigdzie nie jest
zdefiniowany.

MK

Data: 2011-01-13 10:21:14
Autor: BK
BGŻ chomikuje dane?
[...]

conajmniej 5 lat od zakonczenia roku w ktorym umowe wykonano lub
rozwiazano trzeba dane przechowywac, zakres jak juz wspomniano nie
jest dokladnie okreslony ale zdecydowanie dane klienta i numer jego
rachunku sie lapia... odbiorcy stalych zlecen czy polecen zaplaty
zapewne tez bo trzeba przechowywac dane o takich zrealizowanych
operacjach....

Data: 2011-01-14 14:54:35
Autor: Kris
BGŻ chomikuje dane?
Użytkownik "nieistotne" <nieistotne@op.pl> napisał w wiadomości news:igna82$42b$1news.onet.pl...
> "starych" odbiorców przelewów itp. Czy bankowi wolno przechowywać takie > dane
po rozwiązniu umowy?

Bank powinien a nawet ma taki obowiazek przechowywac te dane.

Krzysiek

Data: 2011-01-14 18:08:08
Autor: Cyb
BGŻ chomikuje dane?
On Thu, 13 Jan 2011 17:45:44 +0100, "nieistotne" <nieistotne@op.pl>
wrote:

[...]

a to on jeden? ja keidys mailem konto w lukasie, zamknalem je, po paru
latach otworzylem w lukasie inne i zdziwko, bo mialem 2 konta (to
stare tez pojawilo sie  w systemei po zalogowaniu + zdefiniowane
przelewy, historie itp).

pozdarwiam,
Cyb

BGŻ chomikuje dane?