BGŻ długoterminowo

Data: 2011-05-10 11:40:43
Autor: pilusia
BGŻ długoterminowo
Co sądzicie o wejściu na jakieś 4-5 lat?
W krotkim terminie po debiucie mysle ze przy cnie 85zl/akcja skoczy do jakichs 90-92 potem zadoluje, ale co sadzicie o perspektywie kilku lat? Zarzad zapowiedzial brak dywidendy ale zobaczymy za 3 lata.
W ogole sporo osob tu z grupy wchodzi w ta inwestycje?
Jak obstawiacie cene akcji i redukcje?

Data: 2011-05-10 05:24:51
Autor: Pr0NET
BGŻ długoterminowo
On May 10, 11:40 am, "pilusia" <piluska.wiesznos...@o2.pl> wrote:
[...]

A skąd wiesz, że skoczy? Moim zdaniem drogo sprzedają.

Data: 2011-05-10 21:25:56
Autor: Seba_Fan
BGŻ długoterminowo

Użytkownik "Pr0NET" <bolkow@gmail.com> napisał w wiadomości news:c11afca9-0d0d-4de6-a577-90d99f2cdfcce13g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

to lepiej kupic jak bedzie tanszy niz w dniu emisji

Data: 2011-05-10 12:13:58
Autor: skippy
BGŻ długoterminowo

Użytkownik "pilusia" <piluska.wiesznospam@o2.pl> napisał w wiadomości news:4dc907fb$1news.home.net.pl...
[...]

nie ma takiego kozaka który wie ile dowolny papier bedzie kosztował za 4 lata
0% szans

Data: 2011-05-10 12:24:39
Autor: totus
BGŻ długoterminowo
skippy wrote:

[...]

Nie ma takiego, kto wie co będzie jutro ale jest dużo takich, którzy udają. Co do banku to ja wiem, że to zwykły przekręt rudego i po debiucie bank po roku zostanie zamkniety.

Data: 2011-05-10 12:31:39
Autor: pilusia
BGŻ długoterminowo
[...]

nie chodzi mi o wydumane oceny , ale ogolnie tendencje rozojow sektorabankowego jako takiego. Nie wierze ze jesli np. sektor bedzie przecietnie rosl 5% rocznie to dany bank bedzie dolowal. Ogolnie to jeden ze starszyh bankow wPolsce.

Data: 2011-05-10 12:34:18
Autor: Mane
BGŻ długoterminowo
W dniu 2011-05-10 12:31, pilusia pisze:

[...]

Weź pod uwagę, że cena będzie ostro przeszacowana.

Data: 2011-05-10 13:03:29
Autor: Zyga
BGŻ długoterminowo
[...]

porównaj sobie c/z bgż-etu z c/z WIG Banki. Będziesz widziała jak się plasuje na tle innych banków.
A czy wzrośnie czy spadnie to już szersze kwestia.

Zyga

Data: 2011-05-10 14:34:40
Autor: XXL
BGŻ długoterminowo
Pilusia: daj sobie spokój z perspektywą 4-5 lat !!!
To zbyt długi okres, żeby planować inwestycje kapitałowe.
Masz w zasięgu ręki zdrowe fundamentalnie i jednocześnie mocno zdołowane
spółki giełdowe takie jak EFH, HBPolska czy PBG (wymieniłem tylko kilka),
które powinny dać ponadprzeciętną stopę zwrotu w średnim i dłuższym terminie
tzn. do następnej bessy, która rozpocznie się na pewno szybciej niż za 4-5 lat.

Data: 2011-05-10 18:12:08
Autor: pilusia
BGŻ długoterminowo
[...]

pomijajac fundamenty i perspektywy tego banku to
trzeba wziac jeszcze pod uwage ogolna koniunkture na gieldzie na najblizszy czas.
Czytam komentarze anali pare razy w tygodniu i powiem szczerze ze ja sam
stracilem juz orientacje czy kryzys sie skonczyl, czy gospodarka USA wstaje czy kisi sie
czy jest sztucznie podtrzymywana tak jak europejska waluta i kraje ktore co raz
wywalaja jakiegos trupa z szafy. Z akcji i fundow wylazlem w grudniu po pseudorajdzie mikolajowym
i widze ze WIG od tego czasu kisi sie w miejscu. Teraz albo bedzie rok marazmu, ale zowu spekuła siądzie
na jakis czas przed kolejna zwałką. Pytanie kiedy ta walka bedzie i czy siegnie 2500 na WIG20 czy nizej.
Wchodzenie w bank uwazam za fundamentalnie dobre w okresie dlugoterminowym, chociaz na Pekao zarobilem
kiedys pare zl po to zeby polowe tego oddac pozniej, bo ludzilem sie ze dobry fundamentalnie bank nie bedzie dolowal tak jak inne.

Data: 2011-05-10 19:13:33
Autor: root
BGŻ długoterminowo
Dnia Tue, 10 May 2011 18:12:08 +0200, pilusia napisał(a):

[...]

Podziwiam Cie ze możesz ocenić czy bank jest fundamentalnie dobry czy
słaby. To jest dla zwykłego śmiertelnika chyba niemożliwe. Ale zakłądając
że wiesz co piszesz, to w sumie fundamenty dają jedynie dwa punkty:
startowy i końcowy. Nic nie można powiedzieć nt. drogi, którą kurs
przebędzie. Myślę że nie powinieneś sobie zawracać głowy inwestycją na tak
długi termin, skoro źle znosisz dołowanie (zresztą jak my wszyscy).
Może podejdź do tego bardziej technicznie.

Co do makro: to USA już nie wstanie (IMO). Tzn. nigdy już nie osiągnie tej
pozycji, która miało jeszcze z 10 lat temu. Potknęło się raz i przejechali
po nim chińczycy. Stąd zresztą rajdy walut takich jak euro, aud, jen,
franek czy nawet nasz złoty. Niestety bloombergowi dziennikarze zaprzeczają
dzisiaj temu co powiedzieli wczoraj. Czytanie ich doprowadzi Cie najwyżej
do lekkiego obłędu a z pewnością niczego nie wyjaśni. Patrz uważnie i nie
martw się o USA ale raczej skup się na tych którzy przejmują od niego
pałeczkę.

Data: 2011-05-10 21:29:03
Autor: Seba_Fan
BGŻ długoterminowo

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:1ql001bpxom1l$.1bc9dzdi8ob5i$.dlg40tude.net...

[...]

musze przyznac, ze bardzo ciekawie to ujales,
Ameryka juz dawno padla, od dawna lezy.

Data: 2011-05-10 18:44:18
Autor: skippy
BGŻ długoterminowo

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqbie0$6rs$1inews.gazeta.pl...
Pilusia: daj sobie spokój z perspektywą 4-5 lat !!!
To zbyt długi okres, żeby planować inwestycje kapitałowe.

Zgadzam się.

[...]

Zaprzeczyłeś sam sobie, tj. temu co napisałeś na początku.

Data: 2011-05-10 15:17:40
Autor: Przemyslaw Kempinski
BGŻ długoterminowo
Dnia Tue, 10 May 2011 11:40:43 +0200, "pilusia"
<piluska.wiesznospam@o2.pl> napisał(a):

[...]

Wszyscy mowia ze drogo jest oferowany, ja sie waham czy nie wziac na
konto IKE i opchnac na debiucie, z Tauronem intuicja mnie nie zawiodla
teraz tez jakos tak niechetnie przygladam sie temu debiutowi... Ale
moze koledzy, ktorzy tylko potrafia sie literowek czepiac albo czytaja
cos miedzy wierszami i pitola trzy po trzy bez zwiazku z tematem,
odpowiedza na proste pytanie, czy wchodza w to czy nie...

--
Przemyslaw Kempinski

Data: 2011-05-10 15:36:31
Autor: marfi
BGŻ długoterminowo
Użytkownik "Przemyslaw Kempinski" <kempa007@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gieis6t430e09o63jhe3qbm7725s0v2sia4ax.com...
moze koledzy, ktorzy tylko potrafia sie literowek czepiac albo czytaja
cos miedzy wierszami i pitola trzy po trzy bez zwiazku z tematem,
odpowiedza na proste pytanie, czy wchodza w to czy nie...

  Moja prosta odpowiedź brzmi: złożę zapis na 30 sztuk.

--
marfi

Data: 2011-05-10 15:43:06
Autor: skippy
BGŻ długoterminowo
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4dc93f62$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
[...]

mi szkoda czasu, nie

Data: 2011-05-11 13:40:58
Autor: gregor
BGŻ długoterminowo
W dniu 2011-05-10 11:40, pilusia pisze:
[...]

Ja bym sie nie pakowal w te IPO mialem nawet specjalnie przygotowane pieniadze, na ta inwestycje ale zrezygnowalem nie rozumiem dlaczego tak drogo chca to sprzedac a na dodatek holendrzy maja ponad 60% udzialow wiec co za roznica, ze rzad sprzedaje te akcje skoro i tak nikt o nie "walczyl" nie bedzie. Wydaje mi sie, ze to zwykly sponsoring holendrow + budzet za sprzedaz po zawyzonych cenach akcje, ktore pozniej poleca w dol no ale to tylko moja skromna opinia

gregor

Data: 2011-05-18 10:25:01
Autor: wtopiony na maks
BGŻ długoterminowo