BGZ i zmiana pracodawcy

Data: 2013-05-24 00:58:23
Autor: msawic
BGZ i zmiana pracodawcy
Jakis czas temu zmienilem pracodawce, nie zglaszalem tego BGZowi i nie bylo problemu z premia. Teraz w regulaminie zastrzegaja, ze trzeba w takim wypadku zlozyc zlecenie jeszcze raz. Czyli bank wysle do mojego pracodawcy zlecenie przelewania wynagrodzenia na konto, na ktore przelewa od zawsze? Pracodawca chyba nie zrozumie powodu tego zawracania glowy. :-/

M.

Data: 2013-05-25 17:32:47
Autor: www2
BGZ i zmiana pracodawcy
Zapewne. W obecnym regulamienie tez jest taki zapis... niestety. Tak mi odpisano i cos tam tez jest.

Ja mam nowego pracodawce od stycznia, ale na razie wyplacaja bez focha. Oczywiscie nic nie zglaszalem, ze jest juz inny. Pensje przychodza.

BGZ i zmiana pracodawcy