BGZ kończy z orzechami

Data: 2013-04-19 14:39:23
Autor: lolekanabolek
BGZ kończy z orzechami
Data: 2013-04-19 14:41:53
Autor: lolekanabolek
BGZ kończy z orzechami
W dniu 2013-04-19 14:39, lolekanabolek pisze:
<http://prnews.pl/hydepark/bank-bgz-zamyka-furtke-wyjadaczom-wisienek-2809176>

zmiany
"Tym samym Bank BGŻ zamyka furtkę wyjadaczom wisienek, którzy przelewali na konto co miesiąc możliwie najwyższą stawkę (5 tys. zł) uprawniającą do zgarnięcia 50 zł. Teraz, o ile nie zaczną przekazywać pensji do BGŻ, stracą możliwość korzystania z premii. Z kolei dla osób, które z konta korzystały "normalnie", niewiele się zmienia - jeśli przekazywali tam pensję, nadal będą otrzymywać premię.

Drugą istotną zmianą jest podwyższenie limitu transakcji kartowych z 300 do 500 zł miesięcznie. Limit ten jest drugim warunkiem uprawniającym do korzystania z premii. Dla klienta korzystającego z karty nawet w stopniu umiarkowanym nie powinno być to istotne ograniczenie. Dla wyjadaczy wisienek to kolejna kłoda rzucana pod nogi."

Marcin

Data: 2013-04-19 15:07:31
Autor: Andrzej Kubiak
BGZ kończy z orzechami
Dnia Fri, 19 Apr 2013 14:39:23 +0200, lolekanabolek napisał(a):

<http://prnews.pl/hydepark/bank-bgz-zamyka-furtke-wyjadaczom-wisienek-2809176>

Nie ma tragedii. I tak przelewałem 5000 jako wynagrodzenie, w operacji
kartą trzeba będzie wpisywać 500 zamiast 300. Mnie tam zrekompensowali te
zmiany KK wydaną na piękne oczy.

AK

Data: 2013-04-19 15:12:00
Autor: lolekanabolek
BGZ kończy z orzechami
W dniu 2013-04-19 15:07, Andrzej Kubiak pisze:
[...]

u mnie jest, bo mi tam pensja nie wpływała ;-((

Marcin

Data: 2013-04-19 15:19:46
Autor: Andrzej Kubiak
BGZ kończy z orzechami
Dnia Fri, 19 Apr 2013 15:12:00 +0200, lolekanabolek napisał(a):

[...]

A, to już gorzej. :(

Natomiast fajne jest, że nie wycofują się z premii jako takiej. Sam
załapałem się na orzeszki dość późno, bo myślałem, że szybko to zlikwidują
- a tu wychodzi, że trzeba jeszcze szwagra z żoną wciągnąć do interesu. Wczoraj kumpel pochwalił się, że też proponują mu KK bez formalności -
zaczyna mi się podobać w BGŻ.

AK

Data: 2013-04-19 15:48:02
Autor: Maruda
BGZ kończy z orzechami
W dniu 2013-04-19 15:19, Andrzej Kubiak pisze:

Wczoraj kumpel pochwalił się, że też proponują mu KK bez formalności -
zaczyna mi się podobać w BGŻ.

No ale to "goła" karta, bez MB i innych wodotrysków. Coś-tam przebąknęli o jakichś rabatach w sieciach sklepów. Pewno badziewny Payback. Coś takiego nie warte jest tego tuszu z długopisu potrzebnego na podpis.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-04-19 16:01:21
Autor: Andrzej Kubiak
BGZ kończy z orzechami
Dnia Fri, 19 Apr 2013 15:48:02 +0200, Maruda napisał(a):

No ale to "goła" karta, bez MB i innych wodotrysków. Coś-tam przebąknęli o jakichś rabatach w sieciach sklepów. Pewno badziewny Payback. Coś takiego nie warte jest tego tuszu z długopisu potrzebnego na podpis.

Jeśli ktoś potrafi kasiorę z darmowego kredytu zagonić do zyskownej pracy,
stwierdza, że twoje marudzenie nie jest warte czasu potrzebnego na
przeczytanie.

Swoją drogą, MB jest, 1% od zakupów w wybranej kategorii sklepów. No i
trzeba się zapoznać z warunkami ubezpieczenia rowerowego, ciekawe czy mnie
w razie czego ściągną po pozycji GPS, gdy rower mi się rozsypie w środku
lasu. :)

AK

Data: 2013-04-19 15:35:33
Autor: xbartx
BGZ kończy z orzechami
Dnia Fri, 19 Apr 2013 16:01:21 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

[...]

Pewnie nie, bo się okaże że Twój rower jest za stary albo za młody, albo po prostu nie ten, albo nie ten las ;)

--
xbartx

Data: 2013-04-19 17:54:55
Autor: Andrzej Kubiak
BGZ kończy z orzechami
Dnia Fri, 19 Apr 2013 15:35:33 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

[...]

Z grubsza tak sobie właśnie wyobrażam wyłączenia. Nic to, na kumpla w tej
sytuacji mogłem liczyć - najwyżej znów go wykorzystam. :)

AK

Data: 2013-04-24 03:48:51
Autor: Zibo
BGZ kończy z orzechami
W dniu piątek, 19 kwietnia 2013 16:01:21 UTC+2 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:

Jeśli ktoś potrafi kasiorę z darmowego kredytu zagonić do zyskownej pracy,

stwierdza, że twoje marudzenie nie jest warte czasu potrzebnego na

przeczytanie.

W sensie płacisz coś tą kartą bez prowizji albo bardzo małą, a potem zwracasz zakupiony towar/usługę dostając pieniążki do ręki i depozytujesz je na okres bezodsetkowy?

Data: 2013-04-24 18:46:05
Autor: Andrzej Kubiak
BGZ kończy z orzechami
Dnia Wed, 24 Apr 2013 03:48:51 -0700 (PDT), Zibo napisał(a):

W sensie płacisz coś tą kartą bez prowizji albo bardzo małą, a potem zwracasz zakupiony towar/usługę

Bardzo szanuję czas, i swój, i czyjś. Nie kupuję z zamiarem bawienia się w
zwroty, nie kupuję bułki, żeby brać 200 zł cashbacku. Nikomu nie wymawiam,
po prostu, takie zabawy nie dla mnie, a i kasjerce nie chcę zawracać głowy
bzdurami, z których tylko ja miałbym korzyść. Najwyżej czasem u
zaprzyjaźnionej kasjerki rozbijam płatność za zakupy na dwie karty, gdy nie
ma kolejki.

dostając pieniążki do ręki i depozytujesz je na okres bezodsetkowy?

Depozyt? To takie, że składam w banku i płacą mi pińć procent rocznie, z
czego dziewiętnaście muszę oddać? Takie zabawy też nie dla mnie. :)

AK

Data: 2013-04-24 23:52:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGZ kończy z orzechami

"Andrzej Kubiak" 1psdbg6e1w2.9wre1tuxmvn3$.dlg@40tude.net

bzdurami, z których tylko ja miałbym korzyść. Najwyżej czasem u
zaprzyjaźnionej kasjerki rozbijam płatność za zakupy na dwie karty, gdy nie

Ja żyję w przyjaźni z każdą kasjerką. ;)
[ale jak mam rozdzielić jedną puszkę brzoskwiń?...]

Data: 2013-04-25 06:58:43
Autor: TrzyLinie
BGZ kończy z orzechami
W dniu 2013-04-24 23:52, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
[ale jak mam rozdzielić jedną puszkę brzoskwiń?...]

Przepraszam, złamałem Twój zakaz i przeczytałem: brzoskwinie
w puszkach Ci nie służą!

--
TrzyLinie

Data: 2013-04-25 16:25:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGZ kończy z orzechami

"TrzyLinie" klad07$hpg$3@dont-email.me

[ale jak mam rozdzielić jedną puszkę brzoskwiń?...]

Przepraszam, złamałem Twój zakaz i przeczytałem: brzoskwinie
w puszkach Ci nie służą!

No właśnie... Złamałeś!!! Złamałeś mój zakaz!! Dobrowolnie (jak
mniemam) i świadomie!!! Jeśli spotka Cię jakieś nieszczęście
spowodowane złamaniem tego zakazu [pojmiesz, że puszki nie można
rozdzielić] to nie będę za to odpowiedzialny, gdyż świadomie
złamałeś mój zakaz!

[nie służą -- ale są smaczne; właśnie wszamałem puszkę
brzoskwiń w czasie jedzenia jaj kurzych smażonych na
maśle; codziennie jem owoce -- gdy brak świeżych, jem
puszkowane, a dziś właśnie zabrakło świeżych... jeszcze
3 zakupy szarytkowe w kwietniu... chyba mogłem wczoraj
kupić dwie puszki, skoro dziś jedną zjadłem, o ile
w ogóle można jeść puszki]

Data: 2013-04-25 07:58:05
Autor: Andrzej Kubiak
BGZ kończy z orzechami
Dnia Wed, 24 Apr 2013 23:52:34 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Ja żyję w przyjaźni z każdą kasjerką. ;)

Nadużywasz słowa "przyjaźń" albo masz dar łatwego nawiązywania bliskich
stosunków z kasjerkami. ;)

[ale jak mam rozdzielić jedną puszkę brzoskwiń?...]

[A na ile części trzeba?]

AK

Data: 2013-04-25 16:27:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGZ kończy z orzechami

"Andrzej Kubiak" 1ul3loa80s0xq.11f60f9jmdek8.dlg@40tude.net

Ja żyję w przyjaźni z każdą kasjerką. ;)

Nadużywasz słowa "przyjaźń" albo masz dar łatwego nawiązywania bliskich
stosunków z kasjerkami. ;)

Kasjerki są uległe -- proszę o 2 setki, i mam.

[ale jak mam rozdzielić jedną puszkę brzoskwiń?...]

[A na ile części trzeba?]

[9 na jedną szarytkę]

Data: 2013-04-25 03:04:48
Autor: Zibo
BGZ kończy z orzechami
W dniu środa, 24 kwietnia 2013 18:46:05 UTC+2 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:
> [...]

bzdurami, z których tylko ja miałbym korzyść. Najwyżej czasem u

zaprzyjaźnionej kasjerki rozbijam płatność za zakupy na dwie karty, gdy nie

Nie miałem na myśli sklepów przyziemnych tylko Internetowe choć tutaj nie mam pewności czy w przypadku akurat BGŻ takie zakupy kk są bezprowizyjne.

> [...]

Depozyt? To takie, że składam w banku i płacą mi pińć procent rocznie, z

czego dziewiętnaście muszę oddać? Takie zabawy też nie dla mnie.. :)

W tej chwili to już nawet mniej niż to pińć. Ale za to w jakiś tam bezpieczny sposób gwarantowane. Dla dużych kwot na kk bawienie się w większe ryzyko jest nazwałbym to ryzykowne :)

Zibo

Data: 2013-04-21 13:13:56
Autor: www2
BGZ kończy z orzechami
W dniu piątek, 19 kwietnia 2013 14:39:23 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
<http://prnews.pl/hydepark/bank-bgz-zamyka-furtke-wyjadaczom-wisienek-2809176>

no to jesli wejda w zycie te zmiany to nawet jesli 500zl/m-c to nie bedzie "problem" w zabce to i tak przykladowo:

prog graniczny 2400zl na reke

co da: +24 -5 karta -2 zabka = 17zl na miesiac

rocznie 204zl - slabo jednym slowem, nie dosc ze musimy wykrecac 500zl w zabce (12x na rok) to tylko 200zl...

lepszy juz bedzie sync - gdzie 4 miesiace po 1000zl platnosci w necie (np. sprytnego bila) - da 200zl (limit max na rok) a po 4 miesiacach mozna pensje przelewac gdzies indziej...

Data: 2013-04-22 10:28:23
Autor: lolekanabolek
BGZ kończy z orzechami
W dniu 2013-04-21 22:13, www2 pisze:
[...]

jest już dostępny nowy regulamin
<http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/RegProgramPremia2805.pdf>

Marcin

Data: 2013-04-23 05:31:14
Autor: ls
BGZ kończy z orzechami
W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2013 10:28:23 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

jest już dostępny nowy regulamin <http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/RegProgramPremia2805.pdf>

Od ktorego miesiaca mamy spelniac te warunki?
Juz w czerwcu po nowemu?

--
pozdr.
ls

Data: 2013-04-24 08:13:11
Autor: lolekanabolek
BGZ kończy z orzechami
W dniu 2013-04-23 14:31, ls pisze:
[...]

niestety, od czerwca + dodatkowo od września następne warunki do spełnienia

Marcin

Data: 2013-04-24 09:02:07
Autor: Waldek
BGZ kończy z orzechami

Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> napisał w wiadomości news:517777f4$0$1209$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A czegoz to jeszcze mozna sie spodziewac we wrzesniu ?

Data: 2013-04-24 00:24:33
Autor: mietek
BGZ kończy z orzechami

5k na depozycie http://livesmarter.pl/bgz-zmiana-warunkow-premiowania-konto-osobiste-z-premia/

Data: 2013-04-24 03:09:36
Autor: ls
BGZ kończy z orzechami
W dniu środa, 24 kwietnia 2013 09:24:33 UTC+2 użytkownik mietek napisał:
On Wednesday, April 24, 2013 9:02:07 AM UTC+2, Waldek wrote:

5k na depozycie http://livesmarter.pl/bgz-zmiana-warunkow-premiowania-konto-osobiste-z-premia/

Ale czy nie jest tak, ze cza miec na KO 5tys. tylko na ostatni dzien cyklu, a nie przez caly miesiac?

--
pozdr.
ls

Data: 2013-04-24 12:31:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGZ kończy z orzechami

"ls" 8fc77e2c-297c-432d-873d-2acb5ea611f8@googlegroups.com

5k na depozycie http://livesmarter.pl/bgz-zmiana-warunkow-premiowania-konto-osobiste-z-premia/

: Ale czy nie jest tak, ze cza miec na KO 5tys.
: tylko na ostatni dzien cyklu, a nie przez caly miesiac?

Ja bym wolał, aby każdy bank dawał orzechy miast procentów.

Data: 2013-04-24 04:50:56
Autor: ls
BGZ kończy z orzechami
W dniu środa, 24 kwietnia 2013 12:31:16 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

Ja bym wolał, aby każdy bank dawał orzechy miast procentów.

Pogadaj z firma Felix, zeby otworzyla bank i zaloz tam konto ;)

--
pozdr.
ls

Data: 2013-04-24 10:24:21
Autor: Waldek
BGZ kończy z orzechami

Użytkownik "mietek" <blackall@wp.pl> napisał w wiadomości news:61c9cda1-f84f-4a57-af39-a8cb12c54de9googlegroups.com...

A czegoz to jeszcze mozna sie spodziewac we wrzesniu ?

5k na depozycie http://livesmarter.pl/bgz-zmiana-warunkow-premiowania-konto-osobiste-z-premia/

A ... to i pewnie tak korzystnie oprocentowanym
aby potencjalna premia wyrównała straty do najlepszych ofert  ;)

Miłe te zwierzatka, no ale cóż - moga pójc pod nóz :)

Data: 2013-04-24 20:55:42
Autor: Zbynek Ltd.
BGZ kończy z orzechami
lolekanabolek napisał(a) :
jest już dostępny nowy regulamin
<http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/RegProgramPremia2805.pdf>

Z błędem w § 1. ust.5. Powinien tam być rok nie 2012 a 2013.

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-04-22 03:01:53
Autor: assembea
BGZ kończy z orzechami
Czytaliście ten nowy regulamin?  Polecam uwadze paragraf 3 punkt 6. "Poza warunkami określonymi w ust. 4 i 5, dodatkowym warunkiem nabycia prawa do Premii:" i tu lecą 3 warunki, które sprawiają, że premia znacząco traci na atrakcyjności.

Data: 2013-04-22 13:10:48
Autor: lolekanabolek
BGZ kończy z orzechami
W dniu 2013-04-22 12:01, assembea pisze:
[...]

i dodatkowo cashback nie łapie się do obrotu kartą §3 ust. 4 pkt 2a

chyba zapatrzyli się w synka, tylko, że on miał w regulaminie  "lub" a tutaj jest "i"

Marcin

Data: 2013-04-22 15:00:21
Autor: Waldek
BGZ kończy z orzechami

Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> napisał w wiadomości news:51751ab5$0$1270$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co spowoduje IMO znaczną migracje wśrod smakoszy orzeszkow do WBK ?
 - zwłaszcza tych o nizszych dochodach  z tytułu "udokumentowanego zatrudnienia"

Data: 2013-04-23 05:26:32
Autor: ls
BGZ kończy z orzechami
W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2013 12:01:53 UTC+2 użytkownik assembea napisał:
[...]

Ciekawe, czy zeby spelnic warunek:

"Poza warunkami określonymi w ust. 4 i 5,
dodatkowym warunkiem nabycia prawa do Premii:
1) począwszy od dnia 28 sierpnia 2013 r.,
w przypadku Konta otwartego do dnia 27 maja
2013 r. - jest posiadanie w Banku przez
Posiadacza Konta lub wspólnie przez
Współposiadaczy Konta (w przypadku Konta
wspólnego) na koniec ostatniego dnia danego
Cyklu jednego z niżej wymienionych produktów:
a) konta oszczędnościowego prowadzonego
w złotych z saldem min. 5 000 zł"

.... wystarczy 26. dnia miesiaca wplacic na KO 5000, a 28. wyplacic?
W koncu nie napisali, ze ma to byc srednie saldo, tylko saldo na koniec ostatniego dnia cyklu.

--
pozdr.
ls

Data: 2013-04-22 11:10:59
Autor: assembea
BGZ kończy z orzechami
Tak wczytuję się i zastanawiam się, czy nie trzeba teraz zamknąć i otworzyć...

BGZ kończy z orzechami