BGZ nie chce zarobic :]

Data: 2012-02-01 23:31:36
Autor: Waldek
BGZ nie chce zarobic :]
BGZ odpalil lokaty 10 dniowe na 4,5%
na oko wyglada fajnie, ale zaraz strzał w stope
bo ograniczyli minimalna na 2,5kzl, a to niestety dostaje juz belk±.
Gdyby nie ten "drobny" ficzer, oferta bylaby atrakcyjniejsza
niz np. w Meritku na silnym 4,3 - no a tak, to niestety...  qpa :]

Pozdro

Data: 2012-02-02 08:17:50
Autor: xbartx
BGZ nie chce zarobic :]
Dnia Wed, 01 Feb 2012 23:31:36 +0100, Waldek napisał(a):

BGZ odpalil lokaty 10 dniowe na 4,5%
na oko wyglada fajnie, ale zaraz strzał w stope bo ograniczyli minimalna
na 2,5kzl, a to niestety dostaje juz belkÄ…. Gdyby nie ten "drobny"
ficzer, oferta bylaby atrakcyjniejsza niz np. w Meritku na silnym 4,3 -
no a tak, to niestety...  qpa :]

Oni są grzeczni i trzymają się zaleceń KNF.

--
xbartx

Data: 2012-02-02 09:39:28
Autor: MK
BGZ nie chce zarobic :]
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:jgdgre$f75$1inews.gazeta.pl...

Oni są grzeczni i trzymają się zaleceń KNF.

Taaa... zwolnilo mi sie troche gotowki i przegladalem oferty lokat w bankach gdzie mam juz umowe... znalazlem jakas lokate miesieczna w BGZ chyba na 5,1%, problem  byl taki, ze przy minimalnej kwocie lokaty  wpadala w podatek. Napisalem wiec, ze jestem zainteresowany ulokowaniem kwoty x na takich lokatach, ale pod warunkiem, ze lokaty zostana zalozone po 500pln, a nie 1000 jak to mozna zrobic przez internet. Poprosilem o informacje przy pomocy jakiego kanalu moglbys zlozyc taka dyspozycje. W odpowiedzi dostalem: "informujemy, ze moze Pan zalozyc dowolno liczbe lokat, przypominamy, ze oprocentowanie lokaty wynosi...". Tak jakby brak odpowiedzi na moje pytanie...
Nastepnego dnia przy okazji zalatwiania innych spraw otworzylem rachunek w Eurobanku...

MK

Data: 2012-02-02 13:38:23
Autor: Waldek
BGZ nie chce zarobic :]

Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:jgdi5b$v52$1usenet.news.interia.pl...

 Napisalem wiec, ze jestem zainteresowany ulokowaniem kwoty x na takich lokatach, ale pod warunkiem, ze lokaty zostana zalozone po 500pln, a nie 1000 jak to mozna zrobic przez internet.

Przepychanki miedzybankowe na %-ty  to sie dopiero IMO zaczna
jak faktycznie zacznie obowiazywac belka - wszystkich bez wyjatku ;)

Pozdro

Data: 2012-02-02 22:33:01
Autor: cspol
BGZ nie chce zarobic :]

BGZ odpalil lokaty 10 dniowe na 4,5%

Toyota 3 dniowa na 4,6%  min. 5k odnawialna, powrót z TB  w miesi±cu na trzy sposoby bezpłatny
Po trzech dniach:
 5012,14 - 1,90
 6572,65 - 2,49

Pozdro