BGZ optima aktualne oprocentowanie Twojej Lokaty Jednodniowej

Data: 2012-03-31 08:16:18
Autor: Ya
BGZ optima aktualne oprocentowanie Twojej Lokaty Jednodniowej
Czesc!

Dostałem z BGZ takiego maila:
"Przypominamy, że oprocentowanie nominalne Twojej Lokaty Jednodniowej 6,48%
jest gwarantowane do 30 kwietnia 2012."

w związku z tym ze nie zabrałem z tamtad tej lokaty moje pytanie brzmi:  jakie
ona ma aktualnie oprocentowanie jednodniowej? co się tam dzieje z tą kasą? Zostawić w BGZ czy uciekać i gdzie? Czy jest jakaś rozsądna alternatywa na nie terminową inwestycję,
czy Polbank Codzienny sukces czy cos innego z mozliwością zabrania
kasy jednym kliknięciem i ew powrotu jej po jakimś czasie?        Dziękuję i pozdrawiam YA --

Data: 2012-03-31 10:31:36
Autor: maruda
W dniu 2012-03-31 10:16,  Ya pisze:
[...]

A masz gdzie?
Gdzie masz brutto >6.48 do końca kwietnia?

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-03-31 02:00:57
Autor: eisenberg

Np. http://pierwszalokata.meritumbank.pl/

Data: 2012-03-31 05:13:31
Autor: news
BGZ optima aktualne oprocentowanie Twojej Lokaty Jednodniowej

> Zostawić w BGZ czy uciekać i gdzie?

A masz gdzie?
Gdzie masz brutto >6.48 do końca kwietnia?

7% w Toyotabank na 13 - dniowym planie depozytowym.
Problematycznie jedynie naliczanie odsetek -  co 13 dni i stała kwota
- 13.000 PLN

Subiektywny Test Upierdliwego Konsumenta
http://stukon.blogspot.com/

Data: 2012-03-31 11:05:06
Autor: osa
W dniu 2012-03-31 10:31, maruda pisze:
[...]

Na 90% będę uciekał ~10 kwietnia z Optimy do Aliora. W prawdzie jest tam 6.2% brutto ale można w każdym momencie zerwać lokatę bez utraty odsetek. A tak, 1 maja będzie problem gdzie przenieść kasę jeśli oprocentowanie drastycznie spadnie. Strata brutto między Optimą i Aliorem za te 20 dni to ~15 gr. za każde 1000zł więc akceptowalna cena za spokój ;)

Ponoć coś tam ma Optima zaprezentować na początku kwietnia więc jeśli nie będzie szczegółów do ~10 to uciekam ;)

Data: 2012-03-31 17:35:29
Autor: ikarek
"osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> wrote in message news:jl6hc2$a3r$1inews.gazeta.pl...

[...]

Mam identyczny plan :) A nie wiesz moze, ile dni jest wazny
w Aliorze wniosek o lokate? Wnioski mozna skladac do 6
kwietnia, ale pozostaje pytanie o termin waznosci takiego
wniosku, zlozonego np. 6 kwietnia.

Ponoć coś tam ma Optima zaprezentować na początku kwietnia więc jeśli nie będzie szczegółów do ~10 to uciekam ;)

Zadnych szczegolow nie napisali, wiec moze to byc rownie
dobrze jakies IKE lub podobny syf - oby nie :)

Data: 2012-03-31 18:02:38
Autor: osa
W dniu 2012-03-31 17:35, ikarek pisze:
[...]

Mam identyczny plan :)

Miło, że nie jestem sam... to by w sumie dowodziło, że ten plan ma jakiś sens ;)

A nie wiesz moze, ile dni jest wazny
w Aliorze wniosek o lokate? Wnioski mozna skladac do 6
kwietnia, ale pozostaje pytanie o termin waznosci takiego
wniosku, zlozonego np. 6 kwietnia.

Wnioski są ważne 30 dni a w przypadku wycofania produktu 7 dni od dnia wycofania więc mamy czas do ~13 kwietnia, dlatego pisałem o czasie do ~10 na decyzję.

Ponoć coś tam ma Optima zaprezentować na początku kwietnia więc jeśli
nie będzie szczegółów do ~10 to uciekam ;)

Zadnych szczegolow nie napisali, wiec moze to byc rownie
dobrze jakies IKE lub podobny syf - oby nie :)

Oby... choć ta toporność Optimy coraz bardziej mnie denerwuje więc płakać za nimi nie będę ;) Poza tym w Aliorze jest lepszy dostęp do środków (przelew na dowolny rachunek i oddział), bo ten Optimowy przelew na rachunek powiązany jest denerwujący.

Data: 2012-03-31 20:01:19
Autor: HBG
"osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> skrev i meddelandet
[...]

Wnioski sa wazne 30 dni a w przypadku wycofania produktu 7 dni od dnia
wycofania wiec mamy czas do ~13 kwietnia, dlatego pisalem o czasie do ~10
na decyzje.

Móglbys podac jakies zródlo, ze wnioski wazne sa 30 dni? Wczoraj na
infolinii powiedziano mi, ze jeden dzien roboczy, czyli po 6 kwietnia z
racji swiat do poniedzialku 10 kwietnia.

Data: 2012-04-01 11:52:42
Autor: blad
BGZ optima aktualne oprocentowanie Twojej Lokaty Jednodniowej
W Toyota Banku można założyć 10 lokat po 13k na 7% brutto
*** blad ***

Data: 2012-04-01 11:58:30
Autor: blad
BGZ optima aktualne oprocentowanie Twojej Lokaty Jednodniowej
przepraszam za dezinformację - od 1 kwietnia opuścili do 6,5%
człowiek nie nadąży na tymi bankami
*** blad ***

Data: 2012-04-01 21:15:24
Autor: Piotr Gralak
blad napisał(a):
W Toyota Banku można założyć 10 lokat po 13k na 7% brutto
*** blad ***

Na 6,5 :)
Miau

Data: 2012-04-01 23:17:40
Autor: osa
[...]

Terminy znajdziesz w regulaminie:
http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/klienci_indywidualni/regulamin_ilokaty.pdf A dezinfolinia jak zwykle stanęła na wysokości zadania ;)

Data: 2012-04-02 12:51:03
Autor: HBG
[...]

No niestety, regulamin jest nieprecyzyjny. Srodki na te lokate nalezy
przelac od razu. 30 dni to byl termin od rozpoczecia obowiazywania oferty,
czyli od 10 marca.

BGZ optima aktualne oprocentowanie Twojej Lokaty Jednodniowej