BGZ - ostatnie orzechy

Data: 2014-04-08 06:28:03
Autor: ls
BGZ - ostatnie orzechy
Czy jest ktos jeszcze, oprocz mnie, kto nie dostal ostatniej partii orzechow?
Przyznam, ze chcialbym w cz isc zamknac konto, a tu wciaz nic :(

--
pozdr.
ls

Data: 2014-04-08 19:00:37
Autor: Krzysztof
BGZ - ostatnie orzechy

UĹĽytkownik "ls"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:b8a37b25-3d9e-467c-b00f-095ad70df1d8@googlegroups.com...

Czy jest ktos jeszcze, oprocz mnie, kto nie dostal ostatniej partii orzechow?
Przyznam, ze chcialbym w cz isc zamknac konto, a tu wciaz nic :(

-- -- -- -- -- --
czy spelniles wszystkie warunki?
1)bezg. >500zl, tzn pobrali za karte 6zl zamiast 9zl
2)wplyw
3)depozyt min. 5tys dn 27-03 na koniec dnia
jak spelniles to raczej pozostaje reklamacja, bo te premie nalicza automat

Data: 2014-04-09 22:57:38
Autor: ls
BGZ - ostatnie orzechy

Tak, spelnilem, pobrali 6zl - reklamacje napisalem, no i kaza czekac 14 dni :(

--
pozdr.
ls

BGZ - ostatnie orzechy