/BGZ/ przelew pilny - co to?

Data: 2012-02-02 14:10:55
Autor: MK
/BGZ/ przelew pilny - co to?
Wydaje mi sie, ze wczesniej tego nie bylo... Przy wykonywaniu przelewu jest checkbox i informacja, ze przelew pilny zlecony miedzy 12 a 15.30 zostanie wykonany tego samego dnia, a prowizja za jego wykonanie jest wyzsza...
Czy to znaczy, ze przelewy zlecone po 12 beda wykonywane dopiero nastepnego dnia?
W TOiP nie widze niczego co sie nazywa "przelew pilny"  - http://www.bgz.pl/oplaty_prowizje/dla_ciebie/dzial1/rozdzial1.html
Zaznaczylem, ze pilny i pobrali prowizje 5PLN...

MK

Data: 2012-02-02 16:00:48
Autor: Krzysztof
/BGZ/ przelew pilny - co to?

Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:jge22k$ons$1usenet.news.interia.pl...
[...]

tak jest, tylko przelewy do 12:00 sa darmowe, potem za te realizowane 3-sesja kaza sobie slono placic. Ot taki folklor. To nie jest konto do normalnych codziennych operacji, tylko do 'zwijania' premii na koncie 'z podwyzka'

Data: 2012-02-02 16:22:21
Autor: Krzysztof
/BGZ/ przelew pilny - co to?

[...]

dla porzadku, gdzie to szukac
http://www.bgz.pl/oplaty_prowizje/dla_ciebie/dzial1/rozdzial8.html

Data: 2012-02-02 16:50:48
Autor: MK
/BGZ/ przelew pilny - co to?
Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jge9ne$258b$1news2.ipartners.pl...

dla porzadku, gdzie to szukac
http://www.bgz.pl/oplaty_prowizje/dla_ciebie/dzial1/rozdzial8.html

To juz mi mowili przy przyjmowaniu reklamacji. Zwrocilem uwage, ze na samym poczatku TOiP jest informacja o przelewach i tym, ze zlecone przez internet sa bez oplat. Nie ma tam nigdzie, zadnego odnosnika, ze sa wylaczenia, wiec bezwzglednie powinny byc darmowe. Zapytalem tez czym sie rozni taki przelew od 'zwyklego' przelewu, okazuje sie, ze niczym... jest to zwykly elixir.

MK

Data: 2012-02-02 22:46:56
Autor: Waldek
/BGZ/ przelew pilny - co to?

Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:jgebdl$7kc$1usenet.news.interia.pl...

 Zapytalem tez czym sie rozni taki przelew
od 'zwyklego' przelewu, okazuje sie, ze niczym... jest to zwykly elixir.

Czyli zwykla sciema ;)
- juz lepiej dac zarobic BC 5-taka /np. w weekend/
o ile kwota nie jest jakas wielka

Pozdro

/BGZ/ przelew pilny - co to?