BGZ - pytanie

Data: 2012-06-19 06:03:59
Autor: ls
BGZ - pytanie
Zalozylem konto z premia w BGZ i pyknalem kilka transakcji karta.
Saldo jest pomniejszone o kwoty transakcji, ale mija juz tydzien i nie
widac ich w historii.
Klikam dokola, ale cos nie moge znalezc wykazu blokad.
Gdzie szukac tych transakcji kartowych, wzglednie blokad?

--
pozdr.
ls

Data: 2012-06-19 15:21:18
Autor: lolekanabolek
BGZ - pytanie
W dniu 2012-06-19 15:03, ls pisze:
[...]

na stronie głównej kliknij na numer rachunku bankowego, a potem szczegóły rachunku
ukaże się suma wszystkich blokach, bez podziału na poszczególne operacje
BGZ długo trzyma blokady

Marcin

Data: 2012-06-19 15:24:12
Autor: pawlin
BGZ - pytanie
W dniu 2012-06-19 15:21, lolekanabolek pisze:
[...]

u mnie z reguly po 4 dniach rozliczaja

Data: 2012-06-19 23:02:03
Autor: ls
BGZ - pytanie
On 19 Cze, 15:21, lolekanabolek <lolekanabolek_NOS...@gmail.com>
wrote:
na stronie g³ównej kliknij na numer rachunku bankowego, a potem
szczegó³y rachunku
uka¿e siê suma wszystkich blokach, bez podzia³u na poszczególne operacje
BGZ d³ugo trzyma blokady

Dzieki, znalazlem
--
pozdr.
ls

Data: 2012-06-19 15:23:15
Autor: pI
BGZ - pytanie
Tue, 19 Jun 2012 06:03:59 -0700 (PDT), na pl.biznes.banki, ls
napisa³(a):

[...]

Nie szuka³em dog³êbnie, ale wydaje mi siê ¿e nie ma. Operacje ksiêguj±
siê u nich bardzo d³ugo.

--
pI

Data: 2012-06-19 14:55:02
Autor: az.anonim
BGZ - pytanie
pI <usenet@10g.pl> napisa³(a):
> [...]

> Gdzie szukac tych transakcji kartowych, wzglednie blokad?

Nie szuka³em dog³êbnie, ale wydaje mi siê ¿e nie ma. Operacje ksiêguj±

No i trzeba te¿ pamiêtaæ o tym, ¿e cykl koñczy siê 27go.

Plus za to jest taki, ¿e polecenie przekazywania wynagrodzenia nie jest jako¶
specjalnie restrykcyjnie weryfikowane. W kilku miejscach czyta³em o
przypadkach w których premia (dla konta z premi±) by³a przydzielana nawet
je¶li przelew by³ z innego konta zewnêtrznego tego samego w³a¶ciciela. Zreszt±
podczas wype³niania zlecenia przekazywania wynagrodzenia do bgz które dosta³em
do rêki (w banku zosta³o tylko ksero) kiedy chcialem sprecyzowaæ tytu³
przelewu z jakim otrzymuje wynagrodzenie facet powiedzia³ ¿e to nie jest
istotne. A przecie¿ numeru ¼ród³owego sk±d wp³ywa pensja te¿ nie maj±...

Wiêc przetestujê to ju¿ w tym mcu, pensja wp³ywa dopiero ~29go wiêc ju¿ w
nowym cyklu ale spróbuje zrobiæ w³asny przelew na 5000z³ i sprawdzê czy
zadzia³a. Oczywi¶cie wcze¶niej cyknê 3 transakcje kart± w biletomatach ;)

Data: 2012-06-19 20:11:40
Autor: Damian News
BGZ - pytanie
Witam,

[...]

Zastanawiam siê na za³o¿eniem tak konta i mam pytanie w sprawie regulaminu.
Chodzi mi o zapis "Regulaminu Programu "Premia+" "
$ 3  pkt 6. Podstawê naliczenia Premii stanowi± wp³ywy ¶rodków pieniê¿nych
na Konto Uczestnika pochodz±ce z rachunków prowadzonych przez inne banki lub
przez Bank,

z wyj±tkiem wp³ywów z rachunków prowadzonych:

- przez jakikolwiek bank na rzecz Uczestnika lub
- przez Bank na rzecz klientów detalicznych.

O co chodzi w tych zapisach z wyjatkiem ?

Czy jak zrobiê przelew z mojego konta w innym banku do BG¯ to bêdzie OK ?

Pozdrawiam

Damian

Data: 2012-06-19 20:17:22
Autor: Joossef
BGZ - pytanie
W dniu 19.06.2012 o 20:11 Damian News <serwis@serwis.net.pl> pisze:

Czy jak zrobię przelew z mojego konta w innym banku do BGŻ to będzie OK ?

Nie. Nie zaliczÄ…. KiedyÅ› przechodziÅ‚o - teraz filtrujÄ… dokÅ‚adniej - inny  bank, inna osoba (żona, narzeczona, mama, ojciec, kumpel itp.)
Albo BGŻ ale konto firmowe. Wówczas lejesz z własnego firmowego i jest ok.

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2012-06-20 12:23:05
Autor: Damian Niusy
BGZ - pytanie
Witam,

Czy jak zrobię przelew z mojego konta w innym banku do BGŻ to będzie OK ?

Nie. Nie zaliczą. Kiedyś przechodziło - teraz filtrują dokładniej - inny
bank, inna osoba (żona, narzeczona, mama, ojciec, kumpel itp.)
Albo BGŻ ale konto firmowe. Wówczas lejesz z własnego firmowego i jest ok.

Dzięki za info. Tak właśnie myślałem ze łatwo nie będzie

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2012-06-19 20:34:38
Autor: lolekanabolek
BGZ - pytanie
W dniu 2012-06-19 16:55, az.anonim pisze:

[...]

zadzia³a ;-))

Marcin

BGZ - pytanie