Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   BGŻ - skarga do KNF

BGŻ - skarga do KNF

Data: 2013-08-21 11:46:13
Autor: luc
BGŻ - skarga do KNF
Dostałem pocztą z trąbka takie coś:

=======================W odpowiedzi na Pana skargę z dnia 11 lipca 2013r., która wpłynęła do Banku BGZ za pośrednictwem Komisji Nadzoru Finansowego w dniu 29 lipca 2013r. informujemy, że w dniu 10 lipca 2013r. został zidentyfikowany błąd operacyjny, polegający na niewłaściwym naliczeniu premii w ramach Programu "Premia+", W celu wyeliminowania tego błędu, podjęto działania naprawcze, skutkujące wycofaniem uprzednio zaksięgowanej kwoty premii oraz zaksięgowaniem premii w prawidłowej wysokości, po ponownym zweryfikowaniu spełnienia warunków uczestnictwa w Programie oraz naliczenia i wypłaty premii, w świetle aktualnie obowiązującego Regulaminu Programu "Premia+);. W związku ze spełnieniem przez Pana w cyklu 28 maja - 27 czerwca 2013 r.. warunków określonych w ww. Regulaminie, premia w wysokości 50 zł została zaksięgowana na Pana rachunku w dniu 11 lipca 2013 r. Odnosząc się do Pana obaw o bezpieczeństwo środków zgromadzonych na rachunkach w naszym Banku chcielibyśmy zapewnić, że korekta błędu w dniu 10 lipca 2013 r. była sprostowaniem nieprawidłowości, zaistniałej w realizacji zlecenia przez Bank BGZ, a rachunki Klientów, którzy spełnili warunki określone w Regulaminie programu premiowego, zostały niezwłocznie uznane należną kwotą. Dziękując za zgłoszone uwagi pragniemy zapewnić, iż jednym z podstawowych celów naszej działalności jest zaspokojenie potrzeb naszych Klientów. Informujemy jednocześnie, że Bank BGi podjął działania. mające na celu uniknięcie podobnych zdarzeń w przyszłości. Bardzo przepraszamy za niedogodności, na jakie został Pan narażony w związku z zaistniała sytuacją oraz wyrażamy nadzieję, że zdarzenie to nie wpłynie negatywnie na dalszą Pana współpracę z naszym Bankiem. Informujemy jednocześnie, że kopia niniejszego pisma przesłana została wiadomości Komisji Nadzoru Finansowego. =======================
"Błąd operacyjny", hehe...


pzdrwm
luc

'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)

Data: 2013-08-22 01:16:15
Autor: kks
BGŻ - skarga do KNF
W dniu środa, 21 sierpnia 2013 20:46:13 UTC+2 użytkownik luc napisał:
Dostałem pocztą z trąbka takie coś:



=======================> W odpowiedzi na Pana skargę z dnia 11 lipca 2013r., która wpłynęła do Banku BGZ za pośrednictwem Komisji Nadzoru Finansowego w dniu 29 lipca 2013r. informujemy, że w dniu 10 lipca 2013r. został zidentyfikowany błąd operacyjny, polegający na niewłaściwym naliczeniu premii w ramach Programu "Premia+", W celu wyeliminowania tego błędu, podjęto działania naprawcze, skutkujące wycofaniem uprzednio zaksięgowanej kwoty premii oraz zaksięgowaniem premii w prawidłowej wysokości, po ponownym zweryfikowaniu spełnienia warunków uczestnictwa w Programie oraz naliczenia i wypłaty premii, w świetle aktualnie obowiązującego Regulaminu Programu "Premia+);. W związku ze spełnieniem przez Pana w cyklu 28 maja - 27 czerwca 2013 r. warunków określonych w ww. Regulaminie, premia w wysokości 50 zł została zaksięgowana na Pana rachunku w dniu 11 lipca 2013 r. Odnosząc się do Pana obaw o bezpieczeństwo środków zgromadzonych na rachunkach w naszym Banku chcielibyśmy zapewnić, że korekta błędu w dniu 10 lipca 2013 r. była sprostowaniem nieprawidłowości, zaistniałej w realizacji zlecenia przez Bank BGZ, a rachunki Klientów, którzy spełnili warunki określone w Regulaminie programu premiowego, zostały niezwłocznie uznane należną kwotą. Dziękując za zgłoszone uwagi pragniemy zapewnić, iż jednym z podstawowych celów naszej działalności jest zaspokojenie potrzeb naszych Klientów. Informujemy jednocześnie, że Bank BGi podjął działania. mające na celu uniknięcie podobnych zdarzeń w przyszłości. Bardzo przepraszamy za niedogodności, na jakie został Pan narażony w związku z zaistniała sytuacją oraz wyrażamy nadzieję, że zdarzenie to nie wpłynie negatywnie na dalszą Pana współpracę z naszym Bankiem. Informujemy jednocześnie, że kopia niniejszego pisma przesłana została wiadomości Komisji Nadzoru Finansowego. =======================> "Błąd operacyjny", hehe...





pzdrwm

luc



'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)

"Informujemy w imieniu naczelnego chirurga Banku i Ordynatora Oddziału Nacinania Klientów, że zejście pana kolegi klienta to skutek błędu operacyjnego"
he he
Nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi.
Lubię te sformułowania - błąd operacyjny, nie ma Pan racji, ale ze względu na dobre relacje, itd

Data: 2013-08-22 08:56:27
Autor: Andrzej Kubiak
BGŻ - skarga do KNF
Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:46:13 -0700 (PDT), luc napisał(a):

Dostałem pocztą z trąbka takie coś:

Też dostałem. Słowa oczywiście nie ma na temat meritum - że ruchów na
rachunku nie ma w historii.

AK

Data: 2013-08-22 20:59:43
Autor: xbartx
BGŻ - skarga do KNF
Dnia Thu, 22 Aug 2013 08:56:27 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

Też dostałem. Słowa oczywiście nie ma na temat meritum - że ruchów na
rachunku nie ma w historii.

Jak swoją skargę* na Synka złożyłem to też mnie zastanawiał cały ten proces i co z tym dalej. Skarga jest i KNF uderza do banku a ten odpowiada - zazwyczaj pierdoły i nie na temat ale co dalej? Skarżyć się do KNF na odpowiedź na skargę?

* poskarżyłem się że czekałem ponad 30 dni (roboczych oczywiście jak to w Synku) na odpowiedź na reklamację i nic - no a Synek odpowiedział, że nic nie mógł zrobić przez 30 dni, bo nie dałem im pisma o którym nic nie ma w ich regulaminie, nie ma go na stronie banku ale klient ma wiedzieć aby je dołączyć do reklamacji.


--
xbartx

Data: 2013-08-22 22:33:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGŻ - skarga do KNF

"luc" bb33576e-46c7-4d5a-8b05-e4711ab1f3ab@googlegroups.com

: Dziękując za zgłoszone uwagi pragniemy zapewnić, iż jednym z podstawowych celów
: naszej działalności jest zaspokojenie potrzeb naszych Klientów. Informujemy jednocześnie,

Nisko cenią nasze potrzeby...

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

BGŻ - skarga do KNF

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona