BGŻ usługa cashback a obrót kartą

Data: 2013-02-04 08:54:03
Autor: daniel
BGŻ usługa cashback a obrót kartą
Witam,
proszę o info czy wypłacając kasę (cashback) przy okazji tankowania samochodu, wlicza się w pełni do wymaganego obrotu konta z premią (300zł).
Na infolinii Banku powiedzieli, że tylko kwota tankowania się liczy do obrotu.
Czy Bank ma informację jaka cześć kwoty to zakupy, a jaka wypłata gotówki skoro idzie to jedną transakcją, i czy na pewno całość nie liczy się do obrotu?

pozdr

Data: 2013-02-04 21:22:33
Autor: Zyga
W dniu 2013-02-04 17:54, daniel pisze:
[...]

W grudniu 300zł wyrobiłem dzięki wypłacie gotówki przy okazji zakupów w empiku. Premia przyszła, więc jeśli się nic od nowego roku nie zmieniło to infolinia nie wie o czym mówi.

pzdr
Zyga

Data: 2013-02-05 00:10:51
Autor: ls
W dniu poniedziałek, 4 lutego 2013 17:54:03 UTC+1 użytkownik daniel napisał:
[...]

Do tej pory dostawalem orzechy za cash back.
W styczniu tez w ten sposob wyrabialem limit.
Jesli na dniach nie dostane orzechow, to bedzie znaczylo, ze w tym roku sa zmiany

--
pozdr.
ls

Data: 2013-02-05 09:56:47
Autor: lolekanabolek
W dniu 2013-02-05 09:10, ls pisze:
[...]

trzeba czekać w takim razie, ja też obrót wyrabiałem cashbackiem, ale za to żonka już tak jak Bank przykazał, więc zobaczymy czy nic nie namieszali w systemie

Marcin

Data: 2013-02-07 01:21:12
Autor: ls
W dniu wtorek, 5 lutego 2013 09:56:47 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
> [...]

> W styczniu tez w ten sposob wyrabialem limit.
> Jesli na dniach nie dostane orzechow, to bedzie znaczylo, ze w tym roku sa zmiany

trzeba czeka� w takim razie, ja te� obr�t wyrabia�em cashbackiem, ale za to �onka ju� tak jak Bank przykaza�, wi�c zobaczymy czy nic nie namieszali w systemie

Wczoraj dostalem orzech, czyli cashback wciaz jest w lasce u Baski

--
pozdr.
ls

Data: 2013-02-07 11:03:44
Autor: lolekanabolek
W dniu 2013-02-07 10:21, ls pisze:

Wczoraj dostalem orzech, czyli cashback wciaz jest w lasce u Baski

a mnie dopiero dzisiaj orzechem obdarowali ;-))

Marcin

Data: 2013-02-05 08:13:44
Autor: lolekanabolek
[...]

wlicza się, w każdym razie do tej pory się wliczało

Na infolinii Banku powiedzieli, że tylko kwota tankowania się liczy do obrotu.

miejmy nadzieję, że nie wiedzieli co mówią ;-)

Czy Bank ma informację jaka cześć kwoty to zakupy, a jaka wypłata gotówki skoro idzie to jedną transakcją, i czy na pewno całość nie liczy się do obrotu?

a tego to nie wiem, w każdym razie na wyciągu jest jedna kwota,

Marcin

Data: 2013-02-05 14:10:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGŻ usługa cashback a obrót kartą

"daniel" 2d41cce7-21a9-4421-8063-1088f4df22ef@googlegroups.com

: proszę o info czy wypłacając kasę (cashback) przy okazji
: tankowania samochodu, wlicza się w pełni do wymaganego
: obrotu konta z premią (300zł).

Tankowałeś na Orlenie?

Data: 2013-02-05 08:28:00
Autor: daniel
BGŻ usługa cashback a obrót kartą
W dniu wtorek, 5 lutego 2013 14:10:18 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

Tankowałeś na Orlenie?

Tankowałem na BP.
Dzięki za dobre info :-)
Dajcie proszę znać jak dostaniecie orzechy za styczeń.

pozdr

BGŻ usługa cashback a obrót kartą