BGŻ wypłaci podwyżki posiadaczom nowego ROR-u

Data: 2010-11-15 19:56:59
Autor: quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl
BGŻ wypłaci podwyżki posiadaczom nowego ROR-u
To już cennik abo w erze lub plusie jest prostszy.
Trzeba być niezłym masochistą aby wdepnąć w tak skonstruowaną TOiP

Mam wrażenie że bank zamiast klientów woli obsługiwać barany takie do
strzyżenia

Data: 2010-11-15 23:38:27
Autor: Krzysztof

<quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl> wrote in message news:4kn8xn4nabwd$.15ligrizr19u5$.dlg40tude.net...
[...]

Ta ich tabela pelna tabela jest ukryta http://www.bgz.pl/downloads/kampania/taryfa_oplat_prowizji.pdf
Niestety odstrasza mocno, nawet za przelew puszczony pozniej musimy doplacac 5zl, jezeli chcemy, zeby wyszedl  z banku tego samego nia. Praktycznie pieniadze zaksiegowane w banku z 1-sesji elixir nie mozemy juz bezplatnie wyslac elixirem do innego banku.

Data: 2010-11-16 18:41:40
Autor: Dzynks
W dniu 2010-11-15 23:38, Krzysztof pisze:
[...]

Ja nie widzę tu nic odstraszającego. Wszelkie podstawowe funkcje są całkowicie darmowe. I to jest najważniejsze.

Do ultra pilnych przelewów można mieć inny bank lub jak się komuś pali skorzystać z Bluecash lub innego serwisu.

--
Dzynks

Data: 2010-11-16 19:47:26
Autor: Krzysztof

"Dzynks" <dzynks@dzynks.de> wrote in message news:ibufop$415$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Generalnie to wszystko sprowadza sie do opracowania strategii jak po wplynieciu wynagrodzenia, najszybciej je zabrac, zostawic niewielka kwote na 3-transakcje karta oraz oplate 5zl. Potem czekac na zwrot 1% i cala operacje powtarzac kazdego miesiaca. Po wstepnych ogledzinach juz widac, ze to konto w BGZ nie nadaje sie jako glowne, tylko do odbierania 1% wplywu.
Czy ktos z grupowiczow wczytal sie w ich zagmatwana tabele oplat i moze potwierdzic, ze koszt tego nowego konta sprowadza sie tylko do 5zl/mies za karte? Czy sa jakies utajnione oplaty, ktore nie rzucaja sie prostow w oczy? jak oni wysylaja karte debetowa, czy bezplatnie?, bo w tabeli sa wysylki kurierem i odbior w placowce platne; domyslam sie, ze wysylaja poczta i wtedy jest bezplatne?

Data: 2010-11-16 19:51:56
Autor: Dzynks
W dniu 2010-11-16 19:47, Krzysztof pisze:
[...]

Ja mam dokładnie taki zamiar. Tylko, że mam zamiar jeszcze używać konta do bezpłatnych wypłat z bankomatów więc pewnie będę tam trzymał jakieś środki.

Do przelewów będę używał innego konta.

Dzięki nowemu rachunkowi BGŻ będę dzięki posiadania konta w banku zarabiał co miesiąc kilkadziesiąt PLN, zamiast płacić cokolwiek. Dla mnie to nowa jakość i niespotykany dotychczas produkt. Dodatkowo warunki na jakich bank nam płaci są znacznie korzystniejsze niż np. w BOŚ, gdzie żeby cokolwiek zarobić trzeba się mocno napracować.

[...]

Ja się wczytałem i nic tam nie znalazłem. Wydanie karty jest bezpłatne, podobnie karta kodów do przelewów. Inne rzeczy jak przelewy, wypłaty z bankomatów też oczywiście są darmowe.

--
Dzynks

Data: 2010-11-16 23:00:52
Autor: krzysztofsf
On 16 Lis, 19:51, Dzynks <dzy...@dzynks.de> wrote:
> [...]
> w oczy? jak oni wysylaja karte debetowa, czy bezplatnie?, bo w tabeli sa
> wysylki kurierem i odbior w placowce platne; domyslam sie, ze wysylaja

Ja si wczyta em i nic tam nie znalaz em. Wydanie karty jest bezp atne,
podobnie karta kod w do przelew w. Inne rzeczy jak przelewy, wyp aty z
bankomat w te oczywi cie s darmowe.

Ale brak pozycji :"Wysylka karty i Pin do klienta - bezplatna".

Data: 2010-11-17 18:52:17
Autor: Dzynks
W dniu 2010-11-17 08:00, krzysztofsf pisze:
Ale brak pozycji :"Wysylka karty i Pin do klienta - bezplatna".

Wydanie karty jest bez opłat. W cenniku tylko wysyłka kurierem/do oddziału jest płatna więc moim zdaniem wydanie bez opłat = dostarczenie bez opłat.

--
Dzynks

Data: 2010-11-17 23:10:01
Autor: krzysztofsf
On 17 Lis, 18:52, Dzynks <dzy...@dzynks.de> wrote:
> [...]

Wydanie karty jest bez opłat. W cenniku tylko wysyłka kurierem/do
oddziału jest płatna więc moim zdaniem wydanie bez opłat = dostarczenie

Twoim zdaniem.........
A stanowisko banku?

BGŻ wypłaci podwyżki posiadaczom nowego ROR-u