BGŻ zmienia TOiP

Data: 2009-05-20 14:00:20
Autor: Sarpedon
BGŻ zmienia TOiP
BGŻ usuwa, zmienia i dodaje opłaty. Niestety wprowadza opłatę
miesięczną za korzystanie z Planu Internetowego. A szkoda, bo
kombinacja mBank + BGŻ dawała w moim przypadku absolutne ZERO opłat.

Data: 2009-05-20 23:03:35
Autor: ffiona
BGŻ zmienia TOiP

Użytkownik "Sarpedon"
BGŻ usuwa, zmienia i dodaje opłaty. Niestety wprowadza opłatę
miesięczną za korzystanie z Planu Internetowego. A szkoda, bo
kombinacja mBank + BGŻ dawała w moim przypadku absolutne ZERO opłat.

Prawdopodobnie Pekao SA + mBank też daje zero opłat, ale pewnie do czasu.
Pozdr.
A.

Data: 2009-05-20 21:58:26
Autor: fabian 05
BGŻ zmienia TOiP
On 20 Maj, 23:03, "ffiona" <ffi...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Sarpedon"
[...]

Podobne zero opłat można uzyskać w tandemie mBank+ VwBankdirect lub
mBank + Eurobank. Oczywiście przy spełnieniu pewnych
nieskomplikowanych warunków (co zapewne i w powiązaniu z BGŻ było
niezbędne). Ale niewątpliwie wszystko do czasu.

Data: 2009-05-21 08:06:30
Autor: RobertS
BGŻ zmienia TOiP

[...]

wiele takich tandemów jeszcze jest?
chyba powoli się kończą czasy "darmowych" kont bankowych...

RobertS

Data: 2009-05-21 08:21:35
Autor: Kamil Jońca
BGŻ zmienia TOiP
RobertS <bob75@xpostx.pl> writes:

[...]

Ja to kiedyś napisałem (a Mithos napisał niedawno) Ja rozumiem, że bank
ma zarabiać. Ale DKN, jakoś miesiąc tmu Multi mogło się pochwalić zmianami w toip. A
tu, gdyby nie przypadkowy post o wprowadzniu opłaty za r-k bilansujący to
o nowej toip *NIC* bym nie wiedział:
- nie było w RSS
- nie dostałem maila - nie było w serwisie transakcyjnym - nie ma cały czas na stronie głównej serwisu informacyjnego.
A kiedyś mozna było m*banki postawić za wzór polityki informacyjnej ...

No cóż, pozostaje sparafrazować: "Nie ma takiej zbrodni, której nie
potrafiłby popełnić BRE , jeśli zabraknie mu pieniędzy" :)

KJ

--
FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
and grows in every computer.

Data: 2009-05-21 09:43:07
Autor: RobertS
BGŻ zmienia TOiP

Ja to kiedyś napisałem (a Mithos napisał niedawno) Ja rozumiem, że bank
ma zarabiać.

Tak, bo bank to nie organizacja charytatywna...

[...]

Takie wprowadzanie opłat "po cichu" ma naprawdę destrukcyjny wpływ na klientów...

Mam konto w Multi i na żadne opłaty się nie łapię, ale z pewnością nie będę już BRE polecać innym (co do niedawna jeszcze robiłem). Nie chcę żeby się ktoś później wściekał, że "bank, który mi poleciłeś ciągle mnie d*ma na jakiś opłatach"... ;-(

RobertS

Data: 2009-05-21 13:17:46
Autor: Chris
BGŻ zmienia TOiP
Dnia Thu, 21 May 2009 09:43:07 +0200, RobertS napisał(a):

Ja to kiedyś napisałem (a Mithos napisał niedawno) Ja rozumiem, że bank
ma zarabiać.

Tak, bo bank to nie organizacja charytatywna...

A zwłaszcza, jak chce mieć odział na każdym rogu ulicy, w ścisłym
centrum miasta!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-21 08:28:01
Autor: Piotr D
BGŻ zmienia TOiP
Sarpedon pisze:
BGŻ usuwa, zmienia i dodaje opłaty. Niestety wprowadza opłatę
miesięczną za korzystanie z Planu Internetowego. A szkoda, bo
kombinacja mBank + BGŻ dawała w moim przypadku absolutne ZERO opłat.

A można źródło prosić?

Data: 2009-05-21 01:34:16
Autor: Sarpedon
BGŻ zmienia TOiP
On 21 Maj, 08:28, Piotr D <pr...@o2.pl> wrote:
> [...]
> miesięczną za korzystanie z Planu Internetowego. A szkoda, bo
> kombinacja mBank + BGŻ dawała w moim przypadku absolutne ZERO opłat.

http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/ZmianyWTaryfiePowizjiIOplatOd01072009.pdf

BGŻ zmienia TOiP