BGŻO - Lokata z funduszem

Data: 2013-02-20 01:37:54
Autor: Piotr Hołda
BGŻO - Lokata z funduszem
Witam,

Czy dobre kombinuję że można zrobić tak?
- Inwestuję w fundusz kwotę X.
- Zakładam lokatę na kwotę X/3.
- Następnego dnia sprzedaję jednostki funduszu a lokata zostaje na 3 mies.

Data: 2013-02-20 05:46:55
Autor: jj
BGŻO - Lokata z funduszem
Data: 2013-02-20 17:26:07
Autor: [sas]
BGŻO - Lokata z funduszem
W dniu 20.02.2013 o 10:37 Piotr Hołda <pholda@gmail.com> pisze:

[...]

o ile mi wiadomo, to na zakup jednostek uczestnictwa jest 7 dni (czy do 7  dni?), tyle samo na sprzedaż, więc (wg mnie) nie da się sprzedać  następnego dnia.

[sas]

Data: 2013-02-20 09:07:40
Autor: Hakuna Matata
BGŻO - Lokata z funduszem
W dniu środa, 20 lutego 2013 17:26:07 UTC+1 użytkownik [sas] napisał:
> [...]

o ile mi wiadomo, to na zakup jednostek uczestnictwa jest 7 dni (czy do 7  dni?), tyle samo na sprzedaż, więc (wg mnie) nie da się sprzedać  następnego dnia.

7 dni na nabycie i 7 na odkupienie jednostek to maksymalny dopuszczalny okres realizacji, zgodny z prospektem funduszu. Jednak jeśli to jest Union Investment to realizacja zleceń wysłanych rano odbywa się standardowo w dniu następnym. Jest to w miarę szybko. Tak przynajmniej jest w mBanku.

Data: 2013-02-20 18:22:22
Autor: [sas]
BGŻO - Lokata z funduszem
W dniu 20.02.2013 o 18:07 Hakuna Matata <bi11@o2.pl> pisze:
[...]

to zmienia postać rzeczy, dzięki za info.
[sas]

BGŻO - Lokata z funduszem