Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   BGŻO padło?

BGŻO padło?

Data: 2013-03-05 06:33:50
Autor: xbartx
BGŻO padło?

Wczoraj się akurat logowałem i nie było żadnego info o pracach albo coś przegapiłem. Jeżeli nie było info i nie są to prace planowe - według mnie nie są, bo nie ma podanej godziny o której się skończą, to takie pisanie to jest już po prostu szczyt hipokryzji i bankowej tandety.
Resztki kasy im odpływają i tak ją chcą zatrzymać? ;) -- -- -
Witaj!

Jesteśmy w trakcie wprowadzania udoskonaleń naszego systemu transakcyjnego. Wszystko po to, aby korzystanie z naszych usług było jeszcze wygodniejsze. Dla bezpieczeństwa Twoich oszczędności robimy to przy odłączonym dostępie dla naszych Klientów. Serdecznie przepraszamy za tę niedogodność. Serwis powinien działać już wkrótce.

Dziękujemy za cierpliwość.

Jeśli potrzebujesz wsparcia, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem 801 280 280 lub 22 574 37 00, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00.

Zespół BGŻOptima
-- -- -

--
xbartx

Data: 2013-03-05 06:58:48
Autor: xbartx
BGŻO padło?

Udało mi się zalogować i jest takie info:

-- -- -
"Informujemy, że 05.03.2013 w godzinach 6:30-8:00 odbędą się prace modernizacyjne. że 05.03.2013 w godzinach 6:30-8:00 odbędą się prace modernizacyjne. W tym czasie system transakcyjny będzie niedostępny. Centrum Obsługi Klienta pozostaje do Twojej dyspozycji w godzinach 8:00-22:00, od poniedziałku do piątku. Przepraszamy za utrudnienia."
-- -- -

A wczoraj na pewno go nie było. Czyżby tam wszystko robiono w odwrotnej kolejności niż zwykle? Czyli najpierw "pracę modernizacyjne" a jak się skończą to wtedy o nich poinformujemy? Zaiste ciekawe koncepcja ;)


--
xbartx

Data: 2013-03-05 08:13:10
Autor: TrzyLinie
BGŻO padło?
W dniu 2013-03-05 07:58, xbartx napisał(a):
-- -- -
"Informujemy, że 05.03.2013 w godzinach 6:30-8:00 odbędą się prace
modernizacyjne. że 05.03.2013 w godzinach 6:30-8:00 odbędą się prace
modernizacyjne. W tym czasie system transakcyjny będzie niedostępny.
Centrum Obsługi Klienta pozostaje do Twojej dyspozycji w godzinach
8:00-22:00, od poniedziałku do piątku. Przepraszamy za utrudnienia."
-- -- -

A wczoraj na pewno go nie było. Czyżby tam wszystko robiono w odwrotnej
kolejności niż zwykle? Czyli najpierw "pracę modernizacyjne" a jak się
skończą to wtedy o nich poinformujemy? Zaiste ciekawe koncepcja ;)

Nie przeszkodziło im to zaspamować kilka minut po ósmej. To nie pierwszy
raz kiedy Optima nie działa rano do 8. Tak jakby nie chcieli wypuścić
tego dnia pierwszej sesji - czy od tego zależy ich płynność? ;)

--
TrzyLinie

Data: 2013-03-05 16:46:04
Autor: xbartx
BGŻO padło?
Dnia Tue, 05 Mar 2013 08:13:10 +0100, TrzyLinie napisał(a):

Nie przeszkodziło im to zaspamować kilka minut po ósmej. To nie pierwszy
raz kiedy Optima nie działa rano do 8. Tak jakby nie chcieli wypuścić
tego dnia pierwszej sesji - czy od tego zależy ich płynność? ;)

Być może ale tłumaczenie się po fakcie zaplanowanym zmianami to już śmieszność.



--
xbartx

Data: 2013-03-05 19:12:12
Autor: Zbynek Ltd.
BGŻO padło?
xbartx napisał(a) :
Dnia Tue, 05 Mar 2013 08:13:10 +0100, TrzyLinie napisał(a):

Nie przeszkodziło im to zaspamować kilka minut po ósmej. To nie pierwszy
raz kiedy Optima nie działa rano do 8. Tak jakby nie chcieli wypu¶cić
tego dnia pierwszej sesji - czy od tego zależy ich płynno¶ć? ;)

Być może ale tłumaczenie się po fakcie zaplanowanym zmianami to już ¶mieszno¶ć.

Poważna awaria była. Z dobrze poinformowanego Ľródła wiem.

--
Pozdrawiam
    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2013-03-05 20:18:31
Autor: Zbynek Ltd.
BGŻO padło?
Zbynek Ltd. napisał(a) :
xbartx napisał(a) :
Dnia Tue, 05 Mar 2013 08:13:10 +0100, TrzyLinie napisał(a):

Nie przeszkodziło im to zaspamować kilka minut po ósmej. To nie pierwszy
raz kiedy Optima nie działa rano do 8. Tak jakby nie chcieli wypu¶cić
tego dnia pierwszej sesji - czy od tego zależy ich płynno¶ć? ;)

Być może ale tłumaczenie się po fakcie zaplanowanym zmianami to już ¶mieszno¶ć.

Poważna awaria była. Z dobrze poinformowanego Ľródła wiem.

No dobra, dobrze poinformowane Ľródło to moja dedukcja, Watsonie ;-)
Skoro nagle nie działało, bez komunikatu, to musiała być poważna awaria. I dla zamydlenia oczu, póĽniej umieszczono komunikat z dat± wsteczn±.

--
Pozdrawiam
    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.]

BGŻO padło?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona