BGŻO - szybkość zwrotu na rachunek źródłowy

Data: 2012-07-30 09:29:59
Autor: ft
BGŻO - szybkość zwrotu na rachunek źródłowy
Witajcie, Założyłem KO w BGŻO. Na konto chcę przelać pewną sume pieniędzy,
jednakże nie chciałbym się "zblokować",w zw.  z czym pytanie : czy przelew
(zwrot) na r-k źródłowy w innym banku odbywa się na normalnych zasadach
elixir, czy też na zwrot czeka się kilka dni ? Gdzieś słyszałem,że nie dzieje
sie to at hoc,jak  w przyp. normalnych przelewów.

Data: 2012-07-30 09:42:00
Autor: xbartx
Dnia Mon, 30 Jul 2012 09:29:59 +0000, ft napisał(a):

Witajcie, Założyłem KO w BGŻO. Na konto chcę przelać pewną sume
pieniędzy, jednakĹźe nie chciałbym się "zblokować",w zw.  z czym pytanie
: czy przelew (zwrot) na r-k źródłowy w innym banku odbywa się na
normalnych zasadach elixir, czy też na zwrot czeka się kilka dni ?
Gdzieś słyszałem,Ĺźe nie dzieje sie to at hoc,jak  w przyp. normalnych
przelewĂłw.

To jest zwykłe KO więc normalny przelew według elixir.

Data: 2012-07-30 13:24:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BGŻO - szybkość zwrotu na rachunek źródłowy

"ft" jv5k6n$837$1@inews.gazeta.pl

[...]

Z Optimą nie ma niepojętych trudności/problemów.
Jedynie oprocentowanie dość niskie. Teraz chyba
5.8% -- Mille chyba daje do 20 sierpnia 7%.

BGŻO - szybkość zwrotu na rachunek źródłowy