BGŻOptima 8 lokat

Data: 2011-12-06 11:23:26
Autor: Damian Niusy
BGŻOptima 8 lokat
Witam

Na stronie sobie znalazłem info:

Maks. kwota jednej lokaty to 13 500 zł. W ramach jednego Konta BGŻOptima możesz otworzyć maks. 8 takich lokat, na łączną kwotę 108 000 zł.

I teraz pytanie do was zanim będę wisiał na telefonie.

Czy te 8 lokat oznacza że mogę tylko otworzyć 8 i nic więcej w całym okresie używania konta czy może być 8 jednocześnie otwartych.
Np. otworzę 7 a potem je zamknę to mogę otworzyć jeszcze tylko 1 czy znowu 8 ?

Pozdrawiam
Damian

Data: 2011-12-06 11:59:35
Autor: TZ
BGŻOptima 8 lokat
Cześć Damianie!

We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 11:23:26, napisałeś na temat: "BGŻOptima 8
lokat"
Damian Niusy ala@wp.pl, news:4edded26$0$5807$65785112news.neostrada.pl

Czy te 8 lokat oznacza że mogę tylko otworzyć 8 i nic więcej w całym okresie używania konta czy może być 8 jednocześnie otwartych.

8 lokat aktywnych jednocześnie.

--
Hej!
TZ

- Jurek miał śliczną detonację głosu. -

Data: 2011-12-06 12:03:02
Autor: Damian Niusy
BGŻOptima 8 lokat
Witam

Czy te 8 lokat oznacza że mogę tylko otworzyć 8 i nic więcej w całym okresie
używania konta czy może być 8 jednocześnie otwartych.

8 lokat aktywnych jednocześnie.

Dzięki za info. To mogę spokojnie zakładać i zrywać :)

Pozdrawiam

Data: 2011-12-06 12:09:48
Autor: Zyga
BGŻOptima 8 lokat
W dniu 2011-12-06 11:59, TZ pisze:
Czy te 8 lokat oznacza że mogę tylko otworzyć 8 i nic więcej w całym okresie
używania konta czy może być 8 jednocześnie otwartych.

8 lokat aktywnych jednocześnie.

Pytałeś ich czy testowałeś?

pzdr

Data: 2011-12-06 12:22:25
Autor: TZ
BGŻOptima 8 lokat
Cześć Zygo!

We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 12:09:48, napisałaś na temat: "BGŻOptima 8
lokat"
Zyga zyga.dude@wp.pl, news:4eddf7fb$0$5818$65785112news.neostrada.pl

8 lokat aktywnych jednocześnie.

Pytałeś ich czy testowałeś?

Nie pytałem i nie testowałem. (w sumie będę miał 3 lokaty, obecnie dwie)
A, że 8 jednocześnie max. wynika to z opisu i logiki, bo mogło by dojść do absurdu...

Mając 8 lokat i po ich zamknięciu nie można było by już otworzyć choćby jednej
nowej.

--
Hej!
TZ

- Hejnał z Wieży Mariackiej jest urywany, bo Tatar strzelił mu w grdykę. -

Data: 2011-12-06 13:30:28
Autor: xbartx
BGŻOptima 8 lokat
Dnia Tue, 06 Dec 2011 12:22:25 +0100, TZ napisał(a):

Nie pytałem i nie testowałem. (w sumie będę miał 3 lokaty, obecnie dwie)
A, że 8 jednocześnie max. wynika to z opisu i logiki, bo mogło by dojść
do absurdu...

Skoro nie pytałeś i nie testowałeś to czemu twierdzisz, że jest tak jak Ci się wydaje?
W GO/OF była np lokata na start czy tam powitalna na 10%, którą można było założyć tylko raz.

Mając 8 lokat i po ich zamknięciu nie można było by już otworzyć choćby
jednej nowej.

I czemu to niby miałby być absurd?

--
xbartx

Data: 2011-12-06 15:03:59
Autor: TZ
BGŻOptima 8 lokat
Cześć Xbartksie!

We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 14:30:28, napisałeś na temat: "BGŻOptima 8
lokat"
xbartx bart@hashzero.net, news:jbl5dk$533$2inews.gazeta.pl

Skoro nie pytałeś i nie testowałeś to czemu twierdzisz, że jest tak jak
Ci się wydaje?

A dlaczego Ci się wydaje odwrotnie?

W GO/OF była np lokata na start czy tam powitalna na 10%, którą można
było założyć tylko raz.

Bo jak Cię tam już złapali, to nie pozwolili na ucieczkę przelewem do innego
banku? ;-))

Mając 8 lokat i po ich zamknięciu nie można było by już otworzyć choćby
jednej nowej.

I czemu to niby miałby być absurd?

Lokaty założone i zlikwidowane po dwóch czy nawet jednym dniu.
Brak możliwości ponownego ich założenia i setki praktycznie martwych kont.

Jaki to byłby sens dla banku ograniczać sobie w ten sposób dopływ gotówki?!
Po co było by to całe bankowe przedsięwzięcie?

Jeżeli sądzisz, że założysz 8 lokat i następnie je zlikwidujesz, potem już
takiej lokaty założyć nie będziesz mógł, to... To niech już tak pozostanie!
Masz prawo myśleć i sądzić jak chcesz :))

--
Hej!
TZ

- Pająki zagraniczne są gryzące. -

Data: 2011-12-06 15:53:14
Autor: xbartx
BGŻOptima 8 lokat
Dnia Tue, 06 Dec 2011 15:03:59 +0100, TZ napisał(a):

Lokaty założone i zlikwidowane po dwóch czy nawet jednym dniu. Brak
możliwości ponownego ich założenia i setki praktycznie martwych kont.

Ale to nie Twoje zmartwienie tylko banku.
Do tej pory na grupie podawało się głównie rzeczy sprawdzone czyli albo zapis z regulaminu/oferty/promocji albo praktyczne testy grupowiczów. Wpadasz tutaj i piszesz o tym co Ci się wydaje. Zauważ, że jeżeli źle Ci się wydaje, to zwyczajnie kogoś możesz wprowadzić w błąd a tego raczej należałoby unikać. Tak ciężko to zrozumieć?

Data: 2011-12-06 17:25:12
Autor: TZ
BGŻOptima 8 lokat
Cześć Xbartksie!

We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 16:53:14, napisałeś na temat: "BGŻOptima 8
lokat"
xbartx bart@hashzero.net, news:jbldpa$e8k$1inews.gazeta.pl

Wpadasz tutaj i piszesz o tym co Ci się wydaje. Zauważ, że jeżeli źle Ci się wydaje, to zwyczajnie kogoś możesz wprowadzić w błąd a tego raczej należałoby unikać. Tak ciężko to zrozumieć?

OK, ale pisałem: "niech już tak pozostanie".

Powtórzę raz jeszcze, może trochę inaczej bo masz problem...
W takim razie niech będzie twoje i niech każdy uważa za pewnik, że założenie
8 lokat i ich zlikwidowanie będzie skutkowało niemożnością ponownego założenia
lokaty jednodniowej.
Teraz jesteś usatysfakcjonowany?

PS.
Ja pozostaję przy swoim zdaniu.
EOT.

--
Hej!
TZ

- Magda pochodziła z chaty zabitej dechami. -

Data: 2011-12-06 17:38:33
Autor: Kamil Jońca
BGŻOptima 8 lokat
TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> writes:

[...]

[...]

Ale wiesz, że tu zupełnie nie o to chodzi? Tylko, o to, że podajesz coś
kompletnie bez sprawdzenia?

KJ
PS. Zadałem pytanie pocztą wewnętrzną, zobaczymy co odpowiedzą.

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu

Data: 2011-12-06 18:18:17
Autor: TZ
BGŻOptima 8 lokat
Cześć Kamilu!

We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 17:38:33, napisałeś na temat: "BGŻOptima 8
lokat"
Kamil Jońca kjonca@poczta.onet.pl, news:87ty5dsliu.fsfalfa.kjonca

Ale wiesz, że tu zupełnie nie o to chodzi? Tylko, o to, że podajesz coś
kompletnie bez sprawdzenia?

Bo tak to wynika z tego co jest napisane.
I nigdzie nie piszą, że założenie tych 8 lokat jest operacją jednorazową.

A jeżeli chodzi o "sprawdzenie".
To masz przykład z przelewami przychodzącymi, że nic z tego nie wynika bo
przychodzą jak chcą i jak się uda.

cytat START< ============================================================
Klient  może posiadać jednocześnie do 8 (ośmiu) lokat terminowych otwieranych na
okres jednego dnia z początkową kwotą kapitału nie większą niż 13 500 zł każda.
cytat KONIEC< =============================================================

Kluczowym słowem jest tu "jednocześnie".
Jeżeli założę 8 lokat, zlikwiduję trzy to "jednocześnie" będę w posiadaniu
pięciu lokat a nie ośmiu.
Może co dla niektórych będę nadal w posiadaniu ośmiu lokat ;-)
No cóż, każdy ma prawo rozumieć ten tekst tak jak chce ;-))

--
Hej!
TZ

- Na maturze wybrałem sobie temat wolny, bo lubię wolność -

Data: 2011-12-06 18:37:47
Autor: Kamil Jońca
BGŻOptima 8 lokat
TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> writes:

[...]
I nigdzie nie piszą, że założenie tych 8 lokat jest operacją jednorazową.
Co ty nie powiesz.

[...]

[...]
No popatrz, sam to wczoraj zacytowałem

[...]

Ale wcześniej piszą:
======================
ramach jednego Konta BGŻOptima możesz otworzyć maks. 8 takich lokat,
=====================

Co można interpretować, że zdarzeń "otwarcia lokat przez klienta" może
być maksymalnie 8.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
"Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie

Data: 2011-12-06 19:04:44
Autor: TZ
BGŻOptima 8 lokat
Cześć Kamilu!

We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 18:37:47, napisałeś na temat: "BGŻOptima 8
lokat"
Kamil Jońca kjonca@poczta.onet.pl, news:87pqg1sis4.fsfalfa.kjonca

No popatrz, sam to wczoraj zacytowałem

Widocznie czas u Ciebie szybciej biegnie ;-))

Ale wcześniej piszą:
======================
ramach jednego Konta BGŻOptima możesz otworzyć maks. 8 takich lokat,
=====================

Co można interpretować, że zdarzeń "otwarcia lokat przez klienta" może
być maksymalnie 8.

A jak teraz zinterpretujesz news:jblh10$q2i$1inews.gazeta.pl ???
Lub jak wolisz http://groups.google.com/groups?selm=jblh10%24q2i%241@inews.gazeta.pl
lecz trzeba poczekać w tym przypadku, ale u Ciebie jest 1 dzień do przodu to
powinno być ;))

--
Hej!
TZ

- Puszkin zmarł na modny wtedy pojedynek. -

Data: 2011-12-06 19:34:00
Autor: Kamil Jońca
BGŻOptima 8 lokat
[...]

Gdy rozpoczynałes dyskusę tego postu nie było. Cały czas nie rozumiesz, bądź nie chcesz zrozumieć, że od pewnego
momentu nie dyskutujemy o tym o tym, "czy się da czy nie", tylko o tym, że
"jeden pacjent twierdzi, że się da, mimo że nie sprawdził w żaden sposób".

KJ

kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
   (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

Data: 2011-12-06 19:41:55
Autor: osa
BGŻOptima 8 lokat
Chłopaki, jak Wam napiszę, że NA PEWNO można mieć aktywne 8 i zerwane kilka lokat jednodniowych to odpuścicie? Na forum mbanku ktoś napisał i dał screenshota z aktywnymi lokatami w liczbie większej niż 8 (chyba 10 czy 11) więc pewnie i tak się da ;) No ale 8 to na pewno :)

Data: 2011-12-07 10:36:53
Autor: xbartx
BGŻOptima 8 lokat
Dnia Tue, 06 Dec 2011 19:41:55 +0100, osa napisał(a):

[...]

No i grupę raczej by interesowała taka wiadomość, że *ktoś założył*, więc niż 8 i że się da.

--
xbartx

Data: 2011-12-08 12:59:45
Autor: Damian Niusy
BGĹťOptima 8 lokat
Witam,

[...]

No to ja mogę z cała pewnością napisać że da się otworzyć więcej niż 8.
Aktualnie otwartych 11 lokat, mam tylko nadzieję że ze wszystkich będą odsetki :)

Pozdrawiam
Damian

Data: 2011-12-07 11:18:00
Autor: AJay
BGŻOptima 8 lokat
Dnia Tue, 06 Dec 2011 19:34:00 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

[...]

To są lokaty jednodniowe. Więc jeśli drugiego dnia ma nadal ich osiem to ma _kolejne_ osiem lokat.
Co udowadnia, że się da założyć w sumie osiem a nie wyłącznie osiem.

Pozdr,

AJay

Data: 2011-12-06 19:35:03
Autor: Kamil Jońca
BGŻOptima 8 lokat
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

[...]

-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -

Szanowny Panie, Dziękujemy za przesłanie wiadomości. W odpowiedzi na Pana pytanie pragniemy poinformować, że klient może
posiadać maksymalnie 8 lokat jednodniowych jednoczesnie, a więc w
przypadku zerwania np 4 lokat, będzie mógł założyć je znowu. W PRZYPADKU PYTAŃ ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.
Serdecznie pozdrawiamy, Zespół BGŻOptima
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -

To chyba kończy dyskusję.

KJ

Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

Data: 2011-12-06 19:53:09
Autor: TZ
BGŻOptima 8 lokat
Cześć Kamilu!

We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 19:35:03, napisałeś na temat: "BGŻOptima 8
lokat"
Kamil Jońca kjonca@poczta.onet.pl, news:87ehwhsg4o.fsfalfa.kjonca

To chyba kończy dyskusję.

cytat START< ============================================================
"jeden pacjent twierdzi, że się da, mimo że nie sprawdził w żaden sposób".
cytat KONIEC< =============================================================

Tak samo jak dwóch pacjentów twierdzi wręcz odwrotnie lecz także tego nie
sprawdzili.

To teraz napisz jeszcze, który z pacjentów miał rację?!

--
Hej!
TZ

- Jurand dość długo żyje, a potem zakańcza swój żywot. -

Data: 2011-12-06 20:21:20
Autor: Kamil Jońca
BGŻOptima 8 lokat
[...]

Tamtych 2 twierdzi, że _nie_wiedzą_. Czujesz różnicę, czy za trudne?

KJ

Spokojnie... To tylko prowokacja.

Data: 2011-12-06 20:28:02
Autor: TZ
BGŻOptima 8 lokat
Cześć Kamilu!

We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 20:21:20, napisałeś na temat: "BGŻOptima 8
lokat"
Kamil Jońca kjonca@poczta.onet.pl, news:87aa75sdzj.fsfalfa.kjonca

Tamtych 2 twierdzi, że _nie_wiedzą_. Czujesz różnicę, czy za trudne?

Co poradzić, niech tak nadal twierdzą.

--
Hej!
TZ

- Dziewczynka podbiegła do Karuska i położyła mu pysk na kolanach. -

Data: 2011-12-07 12:22:29
Autor: witrak()
BGĹťOptima 8 lokat
TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> wrote on 2011-12-06_20:28
[...]

Dwóch ludzi, niespokrewnionych i niepowiązanych interesami,
tłumaczy Ci jak komu dobremu, że nie wypada podawać jako pewne
informacji niesprawdzonych.
Mogłeś napisać dokładnie to samo, jednak dodając, że masz taką
opinię, choć nie sprawdzałeś. Wtedy nikt by Ci słowa nie
powiedział. To taki zwyczaj tu na liście - mówi się coś, jak się
coś *wie* na pewno, a w przeciwnym razie, zaznacza się, że to
prywatna opinia. Są nawet do tego specjalne skróty np. IMHO lub
IMO (albo polskie odpowiedniki).

Przyjęte jest też tutaj akceptować czyjeś argumenty, albo nawet
wprost deklarować zmianę zdania, choć wystarczy nie kontynuować
wymiany postĂłw.
Wymiana w kółko z przeciwnikiem polemicznych postów z (prawie)
niezmienionymi argumentami nie świadczy dobrze o uczestniku i jest
zwykle uznawana za świadectwo niedojrzałości,  o czym wiedzą
(prawie) wszyscy (oprĂłcz moĹźe Jarka Andrzejewskiego :-) )...

Przy okazji: to harcerskie pozdrowienie na początku twoich postów
może lepiej zachować dla listów prywatnych, do koleżanek i kolegów
z druĹźyny ?

witrak()

Data: 2011-12-07 14:38:23
Autor: TZ
BGŻOptima 8 lokat
7 grudnia 2011, witrak() napisał na temat: "BGŻOptima 8 lokat"

Dwóch ludzi, niespokrewnionych i niepowiązanych interesami,

Skąd taka pewność? Sprawdziłeś?
Jeżeli nie sprawdziłeś to też napiszę, byś nie podawał niesprawdzonych informacji.

tłumaczy Ci jak komu dobremu, że nie wypada podawać jako pewne
informacji niesprawdzonych.

Tak to wynika z opisu i mojej logiki, z którą się nie zgadzasz - takie twoje
prawo.
Jak zauważył Clegan jest to również opisane w regulaminie.
newsgrp - napisał ile ma zamkniętych i ile aktywnych, wyszło, że w sumie więcej
niż 8. Podobnie osa.
[pomimo tego temat dalej wałkowany]

Michał Pysz i AJay - jak sądzę też tego nie sprawdzali lecz wysnuli takie same
wnioski z faktu, że są to lokaty jednodniowe. Jednego dnia się otwierają,
drugiego zamykają itd czyli...(*)
Im też powinieneś zasugerować nie kontynuowanie wymiany postów!

Mogłeś napisać dokładnie to samo, jednak dodając, że masz taką
opinię, choć nie sprawdzałeś.

Fakt, moje przeoczenie ale w następnym pisałem:
"Nie pytałem i nie testowałem" - nie było to wystarczające?

(*)....czyli jest to samoistnym testem.
To, że się same zamykają i otwierają -przy opcji 'automatyczne odnowienie'.
Pisałem, ze mam 2 sztuki, wczoraj był 9 dzień. Więc można powiedzieć, że
założyłem już ich 18.

Może być też inna sytuacja:
Założonych 8 lokat bez automatycznego odnowienia.
Całość kasy ze wszystkich lokat po jednym dniu wraca na konto główne wraz z
odsetkami. Lokaty samoczynnie się zamykają.

W opinii moich oponentów po takiej operacji nie można (mają baaaardzo duże
wątpliwości) ponownie założyć choćby jednej lokaty.
Jeżeliby tak faktycznie było, to jest to bank nie dla idiotów ;-)

No ale każdy ma swoją, inną logikę.

Przyjęte jest też tutaj akceptować czyjeś argumenty, albo nawet
wprost deklarować zmianę zdania, choć wystarczy nie kontynuować
wymiany postów.

Ja czyjeś argumenty zaakceptowałem, jednocześnie zaznaczając, że pozostaję przy
swoim zdaniu.
Moje argumenty nie zostały nadal zaakceptowane jak widać, choć okazały się prawdziwe.
Ale tym się nie przejmuję, to nie mój problem.

Wymiana w kółko z przeciwnikiem polemicznych postów z (prawie)
niezmienionymi argumentami nie świadczy dobrze o uczestniku i jest
zwykle uznawana za świadectwo niedojrzałości,

i vice versa.

Przy okazji: to harcerskie pozdrowienie na początku twoich postów
może lepiej zachować dla listów prywatnych, do koleżanek i kolegów
z drużyny ?

"cześć" - to jest harcerskie pozdrowienie?
I takiego używasz w swojej drużynie? I nie chcesz by było używane gdzieś indziej?
Zarezerwowałeś to dla swojej chorągwi?
Ja tego nie wiem, bo nie zajmowałem się harcerstwem, nie interesowało mnie to.

Specjalnie dla ciebie bez jakichkolwiek pozdrowień, byś się ponownie nie
obraził.

--
TZ

Data: 2011-12-06 18:08:47
Autor: xbartx
BGŻOptima 8 lokat
Dnia Tue, 06 Dec 2011 17:25:12 +0100, TZ napisał(a):

[...]

Nie przyszło Ci do głowy, że np. mogę założyć 8 lokat jednodniowych każda za 1125 zł. I mimo, że wpłacę pieniądze na 5 z nich to nie będę mógł już założyć 3 lokat każda na 5k zł - to jest przykład, nie twierdzę, że tak jest, bo tego po prostu nie wiem ani też nic w tym temacie nie czytałem. Jednak daleki jestem od rzucania na lewo i prawo tekstów w stylu:

"Nie pytałem i nie testowałem. (w sumie będę miał 3 lokaty, obecnie dwie)
A, że 8 jednocześnie max. wynika to z opisu i logiki, bo mogło by dojść do absurdu..."

albo

"Mając 8 lokat i po ich zamknięciu nie można było by już otworzyć choćby jednej nowej."

Jeżeli coś dociera to daj znać, bo jeżeli nie to nie mam o czym dyskutować i zaśmiecać grupy.

Data: 2011-12-06 16:48:44
Autor: Michał Pysz
BGĹťOptima 8 lokat
Skoro nie pytałeś i nie testowałeś to czemu twierdzisz, że jest tak jak
Ci się wydaje?
Przecież to są lokaty jednodniowe, tworzy się je od nowa codziennie!

Data: 2011-12-06 15:54:46
Autor: xbartx
BGŻOptima 8 lokat
Dnia Tue, 06 Dec 2011 16:48:44 +0100, Michał Pysz napisał(a):

Przecież to są lokaty jednodniowe, tworzy się je od nowa codziennie!

Wiem. Mi chodził o samo podejście do tematu.

Data: 2011-12-06 17:02:37
Autor: Kamil Jońca
BGŻOptima 8 lokat
Michał Pysz <pysz.michal@wp.pl> writes:

Skoro nie pytałeś i nie testowałeś to czemu twierdzisz, że jest tak jak
Ci się wydaje?
Przecież to są lokaty jednodniowe, tworzy się je od nowa codziennie!

No popatrz. Lokata powitalna w Meritum, czy lokata na start też były
codzienne. Co prawda technicznie było to inaczej rozwiązane, ale to
jakby nie ma znaczenia.
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
"In order to form an immaculate member of a flock

Data: 2011-12-06 14:08:25
Autor: zlotowinfo
BGŻOptima 8 lokat
Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał w wiadomości news:3501644871$20111206120104thezas...
[...]

a ten limit nie tyczy się tylko jednodniowych?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-12-06 14:39:41
Autor: Waldek
BGŻOptima 8 lokat

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:jbl43t$bo2$1inews.gazeta.pl...

8 lokat aktywnych jednocześnie.

a ten limit nie tyczy się tylko jednodniowych?

 Z tego co pamietam to tak
 i na max kwote 108kzl

Data: 2011-12-06 14:42:24
Autor: TZ
BGŻOptima 8 lokat
Cześć Zlotowinfo!

We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 14:08:25, napisałeś na temat: "BGŻOptima 8
lokat"
zlotowinfo usuntousun@go2.pl, news:jbl43t$bo2$1inews.gazeta.pl

a ten limit nie tyczy się tylko jednodniowych?

Nie wiem. Nie interesowałem się tym.

--
Hej!
TZ

- Chłopi w Polsce za czasów caratu odczuwali wycisk z dwóch stron. -

Data: 2011-12-06 12:00:39
Autor: Kamil Jońca
BGŻOptima 8 lokat
"Damian Niusy" <ala@wp.pl> writes:

[...]

No właśnie na stronie są 2 sprzeczne informacje:
http://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_dzienna/default.aspx
(po rozwinięciu)

-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
W ramach jednego Konta BGŻOptima możesz otworzyć maks. 8 takich lokat,
na łączną kwotę 108 000 zł.
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -

To by sugerowało, że ważne jest zdarzenie otwarcia lokaty, więc 8 w
ciągu całego życia.

ale dalej jest:

-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
Klient może posiadać jednocześnie do 8 (ośmiu) lokat terminowych
otwieranych na okres jednego dnia z początkową kwotą kapitału nie
większą niż 13 500 zł każda. Jeżeli klient wybierze opcję odnawiania
lokaty z kapitalizacją odsetek, kapitał odnawianej lokaty będzie każdego
dnia wyższy.
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -

To by sugerowało nie więcej niż 8 jednocześnie.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
GNU is Not Unix

Data: 2011-12-06 14:14:41
Autor: Clegan
BGŻOptima 8 lokat
On 6 Gru, 12:00, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
"Damian Niusy" <a...@wp.pl> writes:
> [...]

> okresie używania konta czy może być 8 jednocześnie otwartych.
> Np. otworzę 7 a potem je zamknę to mogę otworzyć jeszcze tylko 1 czy

A od kiedy to info na stronie zastępuje regulamin ?
§ 6 ust. 3 Regulaminu.

Data: 2011-12-06 16:48:32
Autor: newsgrp
BGŻOptima 8 lokat
ja mam obecnie 5 zamkniętych i 4 aktywne, co daje łącznie już więcej niż 8.

--

BGŻOptima 8 lokat