BGZOptima

Data: 2014-11-23 01:03:00
Autor: gtoni13
BGZOptima
Panowie!
Przyszedl czas na ewakuacje z Optimy zbliza sie 25.11.
gtoni

Data: 2014-11-23 02:27:37
Autor: namikk
BGZOptima
W dniu niedziela, 23 listopada 2014 10:03:01 UTC+1 uytkownik gto...@gmail.com napisa:
Panowie!
Przyszedl czas na ewakuacje z Optimy zbliza sie 25.11.
gtoni

Poprosz o krtkie rozwinicie myli, od jakiego czasu czowiek umar tzn. nie yje, ale wraca do wiata ywych.
Z gry dziki.
Pozdrawiam

Data: 2014-11-23 11:52:35
Autor: Imka
BGZOptima
Dnia Sun, 23 Nov 2014 02:27:37 -0800 (PST), namikk@poczta.onet.pl
napisał(a):

W dniu niedziela, 23 listopada 2014 10:03:01 UTC+1 użytkownik gto...@gmail.com napisał:
Panowie!
Przyszedl czas na ewakuacje z Optimy zbliza sie 25.11.
gtoni

A panie to pies? ;-P

Poproszę o krótkie rozwinięcie myśli, od jakiegoś czasu człowiek umarł tzn. nie żyje, ale wraca do świata żywych.
Z góry dzięki.
Pozdrawiam

W Optimie promocja na podwyższone oprocentowanie dla nowych środków trwa
do 25.11.2014 r,
Zgodnie z wcześniej zaobserwowaną tradycją Optima ogłasza nową promocję
chwilę później - również dla nowych środków. Zatem jak do tej pory
wystarczała ewakuacja kasy na kilka dni i ponowne przelanie po
ogłoszeniu nowej promocji dla nowych środków aby załapać się na wyższy
procent.

Oczywiście za kazdym razem jest to loteria - czy za punkt odniesienia
uznają stan konta w ostatnim dniu poprzedniej promocji. Na razie to się
sprawdzało :)

--
Imka

Data: 2014-11-23 12:08:14
Autor: WAM
BGZOptima
On Sun, 23 Nov 2014 11:52:35 +0100, Imka <spamtrapimki@gazeta.pl>
wrote:

Oczywicie za kazdym razem jest to loteria - czy za punkt odniesienia
uznaj stan konta w ostatnim dniu poprzedniej promocji. Na razie to si
sprawdzao :)
Na wszelki wypadek zabieram chwil wczeniej. Ewakuowaem si w
pitek.

WAM
--
pokoje w grach www.wpolskichgorach.pl
pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

Data: 2014-11-23 11:53:47
Autor: marek
BGZOptima
namikk@poczta.onet.pl Wrote in message:
[...]

Kończy się "promocja" 3.5% na nowe środki.  Czekamy na kolejny
 ruch dnia 26.11. Swoją drogą: dziecinna jest ta zabawa w ciągłe ewakuacje i powroty.... --
marek

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2014-11-24 06:38:06
Autor: jureq
BGZOptima
Dnia Sun, 23 Nov 2014 01:03:00 -0800, gtoni13 napisał(a):

Przyszedl czas na ewakuacje z Optimy zbliza sie 25.11.
gtoni

W trakcie "ewakuacji" przed zatwierdzeniem przelewu pojawia się komunikat żeby dzwonić to poinformują jak "załatwić" wyższe odsetki.
Czy ktoś wie co proponują?

Data: 2014-11-24 08:50:45
Autor: RobertS
BGZOptima

W trakcie "ewakuacji" przed zatwierdzeniem przelewu pojawia się komunikat
żeby dzwonić to poinformują jak "załatwić" wyższe odsetki.
Czy ktoś wie co proponują?

lokata + fundusze

RobertS

Data: 2014-11-24 14:13:44
Autor: forestdumb
BGZOptima
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:m4uo0i$b77$1sunflower.man.poznan.pl...

W trakcie "ewakuacji" przed zatwierdzeniem przelewu pojawia się komunikat
żeby dzwonić to poinformują jak "załatwić" wyższe odsetki.
Czy ktoś wie co proponują?

lokata + fundusze

czyli szkoda impulsow na telefon :-)

Panowie BNP daje 4% na 3mc + 3% na KO z dowolna iloscia wyplat (0zl) z tego KO. Srednio daje to 3,5% jak ktos na pol podzieli i nie trzeba sie bawic w chowanego!

Data: 2014-11-24 15:02:39
Autor: wiatrak
BGZOptima

Panowie BNP daje 4% na 3mc + 3% na KO z dowolna iloscia wyplat (0zl) z
tego KO. Srednio daje to 3,5% jak ktos na pol podzieli i nie trzeba sie
bawic w chowanego!

Ale trzeba mieć u nich: konto/konto/konto/konto......  :)

"Lokata dla klientów posiadających Konto Dobrze Oszczędnościowe otwarte do Konta Osobistego prowadzonego w ofercie Konto Dobrze Dobrane lub Konta Osobistego dla Klientów Bankowości Prywatnej".......

Uff! I to nie koniec warunków.

.........zaakceptują Regulamin Promocji Lokaty Dobrze Procentującej i przeznaczą na nią Nowe Środki. Nowe środki to środki pieniężne stanowiące nadwyżkę ponad Saldo Depozytowe klienta, rozumiane jako suma środków zgromadzonych przez Klienta w Banku na rachunkach oszczędnościowych w PLN i rachunkach lokat terminowych w PLN obliczona na koniec dnia 01.10.2014"

Na pewno nie dla mnie. Wolę wrzucić do Smarta.

Data: 2014-11-24 16:01:40
Autor: RobertS
BGZOptima

Na pewno nie dla mnie. Wolę wrzucić do Smarta.

jest coś lepszego od smarta?

RobertS

Data: 2014-11-24 17:08:50
Autor: wiatrak
BGZOptima

jest coś lepszego od smarta?

  Do końca listopada 4,1% w Krokodylu. Ale trzeba iść do placówki. Dla mnie nie problem bo mieszkam nad krokodylem. Właśnie dziś założyłem.

Data: 2014-11-24 17:59:18
Autor: RobertS
BGZOptima

jest coś lepszego od smarta?

  Do końca listopada 4,1% w Krokodylu. Ale trzeba iść do placówki. Dla
mnie nie problem bo mieszkam nad krokodylem. Właśnie dziś założyłem.

płatne konta są wymagane?

jaka max kwota lokaty?

RobertS

Data: 2014-11-24 20:15:55
Autor: wiatrak
BGZOptima

  Do końca listopada 4,1% w Krokodylu. Ale trzeba iść do placówki. Dla
mnie nie problem bo mieszkam nad krokodylem. Właśnie dziś założyłem.

płatne konta są wymagane?

jaka max kwota lokaty?

Max 50k do jednego konta (było 200k, ale zmienili) Mam u nich jeszcze dwa stare e-konta, które są bezpłatne.

Data: 2014-11-24 21:32:02
Autor: RobertS
BGZOptima

Max 50k do jednego konta (było 200k, ale zmienili) Mam u nich jeszcze
dwa stare e-konta, które są bezpłatne.

dla lokaty na 50kzł nie będę nowego konta otwierał...

RobertS

Data: 2014-12-05 15:45:17
Autor: 666
BGZOptima
"Lokaty", czyli na ile czasu najkrócej?

-- -- -
jaka max kwota lokaty?

Data: 2014-11-25 09:05:43
Autor: Waldek
BGZOptima

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:m4vl6l$rao$1node1.news.atman.pl...

jest coś lepszego od smarta?

 Do końca listopada 4,1% w Krokodylu. Ale trzeba iść do placówki. Dla mnie nie problem bo mieszkam nad krokodylem. Właśnie dziś założyłem.

Tak ... ALE .. ktos tu pisal ze wprowadzili limit 1 szt. na max 50kzl

Data: 2014-11-26 01:35:05
Autor: Krystek
BGZOptima
W dniu 2014-11-24 08:50, RobertS pisze:

W trakcie "ewakuacji" przed zatwierdzeniem przelewu pojawia się komunikat
żeby dzwonić to poinformują jak "załatwić" wyższe odsetki.
Czy ktoś wie co proponują?

lokata + fundusze

To ta lokata 3,2% na 3 miesiące -
<https://www.bgzoptima.pl/lokaty/Deklasujaca_IV/default.aspx>?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-11-24 18:01:32
Autor: osa
BGZOptima
W dniu 2014-11-24 07:38, jureq pisze:
[...]

Jeśli masz środki na 3,5% to proponowali 3,6% ale nie wiem na ile bo im zaproponowałem że zostanę przy 4%, ale nie chcieli ;)

Data: 2014-11-26 09:32:23
Autor: tom
BGZOptima
Promocyjne oprocentowanie 3,0% w okresie od 26.11.2014 do 26.01.2015.

I. Definicje:
1) Saldo Początkowe Rachunku Głównego – wartość środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku Głównym w ramach Konta BGŻOptima Klienta, wg stanu na koniec dnia
poprzedzającego „Okres Promocji”, przy czym w przypadku Umowy Ramowej zawartej po dniu 25 listopada 2014 r. Saldo Początkowe Rachunku Głównego przyjmuje wartość 0,00 zł,
2) Nowe Środki – wartość środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku Głównym, stanowiących nadwyżkę nad Saldem Początkowym Rachunku Głównego, wg stanu na koniec
każdego dnia w „Okresie Promocji”, w kwocie nie większej niż 100 000 zł,
3) Okres Promocji – okres od dnia 26 listopada 2014 r. do dnia 26 stycznia 2015 r. dla oprocentowania promocyjnego dla „Nowych Środków”
II. Oprocentowanie promocyjne środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku Głównym
1. W Okresie Promocji:
1) Nowe Środki oprocentowane są według promocyjnej stopy procentowej w wysokości 3,00% w skali roku,
2. Po dniu 26 stycznia 2015 r. ”Nowe Środki” podlegają oprocentowaniu według standardowych stóp procentowych w aktualnej wysokości, zgodnie z Tabelą Oprocentowania.

Data: 2014-11-26 10:04:23
Autor: wiatrak
BGZOptima
W dniu 2014-11-26 09:32, tom pisze:
[...]

Czyli kicha wielka :(

Data: 2014-11-26 01:28:51
Autor: matebe
BGZOptima
W dniu roda, 26 listopada 2014 10:04:30 UTC+1 uytkownik wiatrak napisa:
> [...]
> kadego dnia w "Okresie Promocji", w kwocie nie wikszej ni 100 000 z,
> 3) Okres Promocji - okres od dnia 26 listopada 2014 r. do dnia 26
> stycznia 2015 r. dla oprocentowania promocyjnego dla "Nowych rodkw"
> II. Oprocentowanie promocyjne rodkw pieninych zgromadzonych na
> Rachunku Gwnym
> 1. W Okresie Promocji:
> 1) Nowe rodki oprocentowane s wedug promocyjnej stopy procentowej w
> wysokoci 3,00% w skali roku,
> 2. Po dniu 26 stycznia 2015 r. "Nowe rodki" podlegaj oprocentowaniu
> wedug standardowych stp procentowych w aktualnej wysokoci, zgodnie z

Czyli kicha wielka :(

Jak dla mnie mona si byo spodziewa, skoro deklasowaniem nazwano 3,2 na lokacie ;) W tym momencie dla nowych rodkw jest jeszcze oferta IDEA banku, 3,6 na lokacie POWER.

Data: 2014-11-26 13:59:55
Autor: WAM
BGZOptima
On Wed, 26 Nov 2014 01:28:51 -0800 (PST), matebe
<mateusz.berger@gmail.com> wrote:

Jak dla mnie mona si byo spodziewa, skoro deklasowaniem nazwano 3,2 na lokacie ;) W tym momencie dla nowych rodkw jest jeszcze oferta IDEA banku, 3,6 na lokacie POWER.
Jest jeszcze 4,0% w Lion's jeli kto ma zbdne min. 100.000.

WAM

Data: 2014-11-27 13:03:05
Autor: WAM
BGZOptima
> [...]

Jak dla mnie mona si byo spodziewa, skoro deklasowaniem nazwano 3,2 na lokacie ;) W tym momencie dla nowych rodkw jest jeszcze oferta IDEA banku, 3,6 na lokacie POWER.

Jest "ju" 3,4% w optimie:
https://www.bgzoptima.pl/lokaty/Deklasujaca_V
* stae oprocentowanie a 3,4% w skali roku dla nowych rodkw do 500
000 z1
* lokata 3-miesiczna
* moesz zaoy maksymalnie 5 Lokat Deklasujcych V, kada w kwocie
nie wyszej ni 100 000 z WAM

Data: 2014-11-27 13:19:43
Autor: jureq
BGZOptima
Dnia Thu, 27 Nov 2014 13:03:05 +0100, WAM napisał(a):

Jest "już" 3,4% w optimie:
https://www.bgzoptima.pl/lokaty/Deklasujaca_V * stałe oprocentowanie aż

No to, kto się załapie na pierwszy 1000?

Data: 2014-11-27 17:04:23
Autor: wiatrak
BGZOptima

Jest "już" 3,4% w optimie:
https://www.bgzoptima.pl/lokaty/Deklasujaca_V * stałe oprocentowanie aż

No to, kto się załapie na pierwszy 1000?

  Beze mnie. Wszystko mam powyżej 3,4%.

Data: 2014-11-28 08:03:28
Autor: Waldek
BGZOptima

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:m57i2f$dpm$1node1.news.atman.pl...

Jest "już" 3,4% w optimie:
https://www.bgzoptima.pl/lokaty/Deklasujaca_V * stałe oprocentowanie aż

No to, kto się załapie na pierwszy 1000?

 Beze mnie. Wszystko mam powyżej 3,4%.

No... widze ze licznik im pedzi jak szalony - lol

Data: 2014-11-28 16:34:47
Autor: WAM
BGZOptima
On Fri, 28 Nov 2014 08:03:28 +0100, "Waldek" <jakis@tam.mam> wrote:

Jest "ju" 3,4% w optimie:
https://www.bgzoptima.pl/lokaty/Deklasujaca_V * stae oprocentowanie a

No to, kto si zaapie na pierwszy 1000?

 Beze mnie. Wszystko mam powyej 3,4%.

No... widze ze licznik im pedzi jak szalony - lol
Zostao 600. Jak bda mieli 1000 na 3,4% to zrobi Deklasujc VI na
3,6%? WAM
--
Ostatnie miejsca na Sylwestra 2014!
http://nadmorze.pl/noclegi-specjalne/boze-narodzenie-sylwester-nad-morzem

Data: 2014-11-28 08:08:09
Autor: Waldek
BGZOptima

Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości news:m578df$vj$1news.icm.edu.pl...
Dnia Thu, 27 Nov 2014 13:03:05 +0100, WAM napisał(a):

Jest "już" 3,4% w optimie:
https://www.bgzoptima.pl/lokaty/Deklasujaca_V * stałe oprocentowanie aż

No to, kto się załapie na pierwszy 1000?

Oj,  szału ni ma ;)

Zonka sie wczoraj ulokowała w pasibrzuchu 3m /4 %
Niestety niewymierny koszt dodatkowy  to osobista wizyta w oddziale
- no ale przy okazji skasowała karte  :)

Data: 2014-11-26 12:54:53
Autor: WAM
BGZOptima
On Sun, 23 Nov 2014 01:03:00 -0800 (PST), gtoni13@gmail.com wrote:

Przyszedl czas na ewakuacje z Optimy zbliza sie 25.11.

Jest nowa "oferta":

"A 3,0% w skali roku dla Nowych rodkw* a do 100 000 z (stae
oprocentowanie promocyjne). Obowizuje do 26 stycznia 2015r. !"

WAM