BGZOptima - AliorSync

Data: 2012-11-06 15:23:37
Autor: boa
BGZOptima - AliorSync
Mam pytanie do osĂłb ktĂłre maja powiązany  BGĹťOptima z AliorSync
Czy to standard, że przelew z BGŻ zlecony na kolejny dzień (czyli powinien wyjść pierwsza sesją) dochodzi do Sync po 15?

Z drugiej strony przelew natychmiastowy z Sync do BGZ doszedł 3-go dnia
28.09 koło południa doszedł 1.10 po południu (a wg listy Alior  BGZ działa rĂłwnieĹź w weekend)
- coś mi ten tandem kiepsko działa....

Data: 2012-11-06 07:48:54
Autor: MrMrooz
BGZOptima - AliorSync
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 15:23:25 UTC+1 użytkownik boa napisał:
Mam pytanie do osób które maja powiązany  BGŻOptima z AliorSync
Czy to standard, że przelew z BGŻ zlecony na kolejny dzień (czyli powinien wyjść pierwsza sesją) dochodzi do Sync po 15?
To chyba sprawka samego BGZOptima. Przelew na dziś zlecony wcześniej doszedł do mBanku po 16tej.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2012-11-06 19:35:30
Autor: osa
BGZOptima - AliorSync
W dniu 2012-11-06 16:48, MrMrooz pisze:
[...]

Przelewy z Optimy do Synca zlecałem kilkakrotnie i zawsze przychodziły pierwszą sesją.

Data: 2012-11-06 13:50:02
Autor: www2
BGZOptima - AliorSync
On 6 Lis, 19:35, osa <woyte...@poczta.fm> wrote:

> To chyba sprawka samego BGZOptima. Przelew na dziś zlecony wcześniej doszedł do mBanku po 16tej.

Przelewy z Optimy do Synca zlecałem kilkakrotnie i zawsze przychodziły
pierwszą sesją.

Dzisiaj mialem to samo :( Po 15 dopiero zobaczylem kase na Syncu i nie
zdazylem juz do Meritum przelac... Zazwyczaj kasa byla juz po 12. A
podejrzewalem, ze Sync cos pozmienial w sesjach przychodzacych, a to
chyba faktycznie jednak bgzoptima.

BGZOptima - AliorSync