BGŻOptima Digipass PIN

Data: 2011-12-05 22:17:36
Autor: osa
BGŻOptima Digipass PIN
W dniu 2011-12-05 19:49, Damian News pisze:
Witam,

Ale mam małe pytanko. Gdybym chciał zmienić PIN do tego ustrojstwa bo np.
podejrzewam że mi go ktoś podpatrzył to jak to zrobić?

Po włączeniu digipass'a i podaniu starego PINu przytrzymaj strzałkę i wtedy będzie dwa razy chciał nowy PIN ;)

Data: 2011-12-05 22:26:52
Autor: Damian News
BGŻOptima Digipass PIN

Użytkownik "osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał w wiadomości news:jbjcde$7u4$2inews.gazeta.pl...
[...]

Nie ma jak porządna grupa dyskusyjna :)
Dzięki w imieniu swoim i reszty grupowiczów

Pozdrawiam
Damian

Data: 2011-12-05 22:53:06
Autor: Damian News
BGŻOptima Digipass PIN

[...]

A może wiesz jeszcze ile razy można się pomylić przy wpisywaniu PIN-u i co potem.
Osobiście na razie nie chcę tego testować, może za jakiś czas jak spadną % i można będzie poczekać na nowego ;)

A może pani Anna zna odpowiedź :)

Damian

Data: 2011-12-05 23:30:08
Autor: osa
BGŻOptima Digipass PIN
W dniu 2011-12-05 22:53, Damian News pisze:

A może wiesz jeszcze ile razy można się pomylić przy wpisywaniu PIN-u i
co potem.

Nie mam pojęcia i mam nadzieję, że togo nie odkryję przypadkiem - tak jak przypadkiem wywołałem akcję zmiany pinu ;)

Ale jak zablokujesz PIN to można go odblokować telefonicznie, przynajmniej tak napisali gdzieś na stronie optimy. Ale ja bym im tam nie wierzył... w systemie transakcyjnym napisali że są online, a nie są...

Data: 2011-12-06 12:02:10
Autor: Piotr Gałka
BGŻOptima Digipass PIN

Użytkownik "osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał w wiadomości news:jbjglf$n9u$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na stronie producenta digipassa też widziałem info (wśród listy wypunktowywanych cech), że można zdalnie odblokować, ale nic dokładniej.
P.G.

BGŻOptima Digipass PIN