BGŻOptima - Eurobank

Data: 2011-12-06 22:47:03
Autor: AS
BGŻOptima - Eurobank
5.12 przelew kasy z BGŻOptima do Eurobanku. Zwrócony. Zlecony ponowny przelew kasy na 6.12. Zwrotu dziś nie ma. Do Eurobanku dziś nie doszedł. Pytania:
- gdzie jest moja kasa? W BGŻOptima, w Eurobanku czy w czarnej dziurze?
- czy jutro kasa się znajdzie?
- a jeśli się znajdzie, to w BGŻOptima czy w Eurobanku?
Zapraszam do dywagacji na temat i odpowiedzi na pytania. Gdy się kasa znajdzie (na co liczę), podam prawidłową odpowiedź na (przynajmniej) dwa ostatnie pytania...

Było o tym na grupie 5 dni temu:
http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/a29baf1375b51eb1?dmode=source

Nowa sprawa,wygląda jeszcze gorzej.

Przelewy wysyłane z BGŻOptima wracają z powrotem do Optimy.
Optima wpisuje w nazwie adresata zamiast imienia i nazwiska "Rachunek Powiązany"
Wczoraj mi taki przelew wrócili z Eurobanku (nie zgadzało się imię i nazwisko).
Problem ma być rozwiązany około 14 grudnia.
Do tego czasu proponują przelew robić na infolini.
ZROBIŁA SIĘ Z BGŻOptima "CZARNA DZIURA"

Pozdrawiam
Zenek

BGŻOptima - Eurobank