Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   BG¯Optima - Eurobank

BG¯Optima - Eurobank

Data: 2011-12-08 10:33:44
Autor: Anna Koz³owska
BG¯Optima - Eurobank
notveryoldman <notveryoldman_no_spam@gazeta.pl> napisa³(a):
5.12 przelew kasy z BGÅ»Optima do Eurobanku. Zwrócony. Zlecony ponowny przelew kasy na 6.12. Zwrotu dziÅ&#65533; nie ma. Do Eurobanku dziÅ&#65533; nie doszedÅ&#65533;. Pytania:

- gdzie jest moja kasa? W BGŻOptima, w Eurobanku czy w czarnej dziurze?

- czy jutro kasa siÄ&#65533; znajdzie?

- a jeÅ&#65533;li siÄ&#65533; znajdzie, to w BGÅ»Optima czy w Eurobanku?

Zapraszam do dywagacji na temat i odpowiedzi na pytania. Gdy siÄ&#65533; kasa znajdzie (na co liczÄ&#65533;), podam prawidÅ&#65533;owÄ&#65533; odpowiedź na (przynajmniej) dwa ostatnie pytania...


Witam serdecznie,

W pojedynczych przypadkach mog³o zdarzyæ siê, ¿e przelew zosta³ odrzucony, z
uwagi na konfiguracjê p³atno¶ci w systemie ELIXIR. Do 9 grudnia wprowadzona
zostanie odpowiednia aktualizacja do systemu, która wyeliminuje nawet te
pojedyncze przypadki. Wcze¶niejsze, incydentalne k³opoty z szybko¶ci± dzia³ania systemu mia³y
zwi±zek z ogromnym zainteresowaniem ze strony Klientów. Przy wspomnianej wy¿ej
aktualizacji systemu, jego wydajno¶æ zostanie zwiêkszona dodatkowo. Pozostaje
nam tylko przeprosiæ wszystkich za te chwilowe niedogodno¶ci. Podkre¶lam, ¿e
nie mia³y one ¿adnego wp³ywu na oszczêdno¶ci, które zarabiaj± dla naszych
Klientów ka¿dego dnia.

W celu wyja¶nienia prosimy o kontakt pod adresem mailowym, który znajdzie Pan
tutaj: www.bgzoptima.pl/media/default.aspx


Pozdrawiam,
Anna Koz³owska,
Zespó³ Prasowy BG¯Optima


--


Data: 2011-12-08 20:57:20
Autor: Bogdan B.
BGŻOptima - Eurobank
W dniu 2011-12-08 11:33,  Anna KozÅ‚owska pisze:
W pojedynczych przypadkach mogło zdarzyć się, że przelew został odrzucony, z
uwagi na konfigurację płatności w systemie ELIXIR.

Przykro mi, ale ktoś Panią wprowadził w błąd.
KAŻDY mój przelew na rachunek powiązany w Eurobanku zostaje odrzucony.
Czy jest ktoś na grupie, komu został zaksięgowany przelew w Eurobanku?

Do 9 grudnia wprowadzona
zostanie odpowiednia aktualizacja do systemu, która wyeliminuje nawet te
pojedyncze przypadki.

Jak rozumiem, ktoś Pani tak powiedział.
Mam zamiar sprawdzić jego/jej twierdzenia, bo jutro kolejny przelew.
Ciekaw jestem kto będzie beneficjentem.

Wcześniejsze, incydentalne kłopoty z szybkością działania systemu miały
związek z ogromnym zainteresowaniem ze strony Klientów. Przy wspomnianej wyżej
aktualizacji systemu, jego wydajność zostanie zwiększona dodatkowo. Pozostaje
nam tylko przeprosić wszystkich za te chwilowe niedogodności. Podkreślam, że
nie miały one żadnego wpływu na oszczędności, które zarabiają dla naszych
Klientów każdego dnia.

Mam nadzieję że zostanie włączony dopalacz na zmianę rachunku
powiÄ…zanego. Codziennie zlecam przelew z nowego rachunku ale
BGŻ Optima nie jest w stanie zauważyć że takowy następuje.

W celu wyjaśnienia prosimy o kontakt pod adresem mailowym, który znajdzie Pan
tutaj: www.bgzoptima.pl/media/default.aspx

Mam nadal nadzieję na odpowiedź mój email z poniedziałku.

Pozdrawiam

Ja również.
I życzę szczęścia.
Bo trafiła się Pani niewdzięczna praca.

Data: 2011-12-08 21:05:17
Autor: notveryoldman
BGŻOptima - Eurobank
W dniu 2011-12-08 20:57, Bogdan B. pisze:

W dniu 2011-12-08 11:33, Anna Kozłowska pisze:
W pojedynczych przypadkach mogło zdarzyć się, że przelew został
odrzucony, z
uwagi na konfigurację płatności w systemie ELIXIR.

Przykro mi, ale ktoś Panią wprowadził w błąd.

A może nie, bo...

KAŻDY mój przelew na rachunek powiązany w Eurobanku zostaje odrzucony.

.... Pani Anna mogła mieć na myśli, że klienci mający rachunki powiązane w Eurobanku to "pojedyncze przypadki" :-)

Do 9 grudnia wprowadzona
zostanie odpowiednia aktualizacja do systemu, która wyeliminuje nawet te
pojedyncze przypadki.

Zamierzam sprawdzić w poniedziałek :-)

--
notveryoldman

BG¯Optima - Eurobank

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona