Data: 2011-12-09 00:57:59 | |
Autor: Q | |
BG¯Optima - Zmiana Rachunku Powi±zanego | |
5 grudnia (poniedzialek) zmienilem nr Rachunku Powiazanego
i wykonalem przelew z tego rachunku (o tytule: "Inicjuj±cy przelew"), ktory to doszedl do bgz jeszcze tego samego dnia. Dzisiaj jest juz 9 grudnia (poczatek piatku :) i caly czas wisi komunikat: "Zmiana Rachunku Powi±zanego jest w trakcie realizacji. Oczekujemy na pierwszy przelew z nowego Rachunku Powi±zanego, który pozwoli na jego weryfikacjê i aktywacjê. Min. kwota przelewu wynosi 1 PLN." Wisi wraz ze "starym" nr konta powiazanego. Nie dodzwonilem sie. We wtorek wyslalem maila i nadal nie dostalem odpowiedzi. Rece opadaja. PS W srode rano zalozylem lokaty i widze, ze odsetki zostaly naliczane dopiero od czwartku (dzien pozniej). Tez tak macie? |
|
Data: 2011-12-09 09:40:48 | |
Autor: jureq | |
BG¯Optima - Zmiana Rachunku Powi±zanego | |
Dnia Fri, 09 Dec 2011 00:57:59 +0100, Q napisał(a):
W srode rano zalozylem lokaty Nie. Mam poprawnie. Lokata założona we wtorek (ważne: przed godziną 16.30) i odsetki naliczone już za wtorek. Oczywiście jako datę naliczenia mają datę srody. |
|
Data: 2011-12-12 23:35:28 | |
Autor: Q | |
BG¯Optima - Zmiana Rachunku Powi±zanego | |
5 grudnia (poniedzialek) zmienilem nr Rachunku Powiazanego W koncu zmienili ponoc, tzn. mail przyszedl (dzisiaj, 12 grudnia, ok. 18). Tylko co z tego? :) Szanowni Klienci, Przepraszamy za ten nieoczekiwany b³±d. Zamknij wszystkie okna przegl±darki internetowej i spróbuj ponownie. Je¶li problemy nie ustan±, prosimy o kontakt z naszym Centrum Telefonicznej Obs³ugi Klienta pod nr 0 801 280 280 w godzinach od 8:00 do 20:00 od poniedzia³ku do pi±tku. |