BGŻOptima co¶ optymistycznego

Data: 2011-12-06 11:31:35
Autor:
BGŻOptima co¶ optymistycznego
25 XI (pi±tek) - założenie konta w godzinach póĽno-wieczornych

28 XI (pon.) - zaksięgowanie przez BGŻ Optimę przelewu 1 zł inicjuj±cego

5 XII - przyszedł poczt± DIGIpass i PIN do niego - jednocze¶nie (ale nie w
jednej przesyłce of course - to pewnie kwestia uroków tutejszej tj. stołecznej
poczty). Coż, może trochę mniej bezpiecznie, ale na szczę¶cie nic nie było
naruszone. Na szczę¶cie do¶ć sprawnie poszło.

6 XII (dzi¶) - przelew z Polbanku wyszedł pierwsz± sesj±. Na Optimie pojawił
się po 12:00, a więc tak, jak trzeba. Lokatę jednodniow± założyłem z tych
¶rodków bardzo sprawnie, za pierwszym razem, choć przyznam, że miałem drobn±
w±tpliwo¶ć dot. obsługi Digipassa: zgodnie z instrukcj±, po wklepaniu PINa,
wcisn±łem 1 i kod podany przez system optimy, na co w DIGIpassie pojawiła się
2 i oczekiwanie (przez DIGIpassa) na wpisanie czego¶ jeszcze... Nie pamiętam,
jak z tego wybrn±łem, grunt, że lokata się założyła. Jutro planuję powtórkę.

Czy przetestowali¶cie już, jak działaj± lokaty codzienne, ale bez dopisywania
odsetek do kwoty lokaty? Odsetki l±duj± na koncie oszczędno¶ciowym? (Czy może
s± odsyłane na konto, z którego poszedł przelew inicjuj±cy?)

Data: 2011-12-06 06:27:54
Autor: JaMyszka
BGŻOptima co¶ optymistycznego
W dniu wtorek, 6 grudnia 2011, 12:31:35 UTC+1 użytkownik (Nieznane) napisał:
25 XI (pi�tek) - za�o�enie konta w godzinach p�no-wieczornych
(...)

A ja chyba kocham ten bank ;)
No bo do twarzy mi "Maksymalny limit na transakcję: 1 000 000,00". Nieprawdaż?

Czy przetestowali�cie ju�, jak dzia�aj� lokaty codzienne, ale bez dopisywania
odsetek do kwoty lokaty? Odsetki l�duj� na koncie oszcz�dno�ciowym? (Czy mo�e
s� odsy�ane na konto, z kt�rego poszed� przelew inicjuj�cy?)

Hmmm... Je¶li możesz, a pytanie nie jest zbyt osobiste, to wyja¶nij, proszę, jakie warunki musz± zachodzić, by % z kapitału nie zwiększały tego kapitału, tylko były oprocentowane niższym %?
Bo przecież logiczne jest, że przy niezaznaczonej opcji "kapitalizacja odsetek" owe odsetki zostaj± na koncie głównym i podlegaj± niższemu oprocentowaniu.

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2011-12-06 14:38:09
Autor: jureq
BGŻOptima co¶ optymistycznego
Dnia Tue, 06 Dec 2011 06:27:54 -0800, JaMyszka napisał(a):

Hmmm... Jeśli możesz, a pytanie nie jest zbyt osobiste, to wyjaśnij,
proszę, jakie warunki muszą zachodzić, by % z kapitału nie zwiększały
tego kapitału, tylko były oprocentowane niższym %? Bo przecież logiczne
jest, ĹĽe przy niezaznaczonej opcji "kapitalizacja odsetek" owe odsetki
zostają na koncie głównym i podlegają niższemu oprocentowaniu.

Dla miłośników optymalizacji odsetkowej logiczne jest także, że gdy włączymy kapitalizację, to trzeba nie mniej niż 23 dni aby nawet z odsetek po 2,48 nazbierała się kwota większa od 56,32 przy której odsetki wzrosną o 1 grosz. Przez te 23 dni te dodatkowe skapitalizowane odsetki nie będą wcale oprocentowane.

Data: 2011-12-06 06:41:33
Autor: JaMyszka
BGŻOptima co¶ optymistycznego
W dniu wtorek, 6 grudnia 2011, 15:38:09 UTC+1 użytkownik jureq napisał:
[...]
Dla miło¶ników optymalizacji odsetkowej logiczne jest także, że gdy wł±czymy kapitalizację, to trzeba nie mniej niż 23 dni aby nawet z odsetek po 2,48 nazbierała się kwota większa od 56,32 przy której odsetki wzrosn± o 1 grosz. Przez te 23 dni te dodatkowe skapitalizowane odsetki nie będ± wcale oprocentowane.

A widzisz... :)
Zupełnie zapomniałam o tek granicznej kwocie 1043,- ;p
Hmm... No, m±dre to jest :)
Thx :)

Data: 2011-12-06 16:34:33
Autor: Piotr Gałka
BGŻOptima coś optymistycznego

Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości news:jbl9ch$r6j$1inews.gazeta.pl...
[...]

wzrosnÄ… o 1 grosz. Przez te 23 dni te dodatkowe skapitalizowane odsetki
nie będą wcale oprocentowane.

Ale jeśli trafią na konto oszczędnościowe to jakoś tam będą oprocentowane i zebrane z 8 lokat szybciej dadzą kwotę, która dopisana do jednej z nich da kolejny grosz/dobę.
P.G.

Data: 2011-12-06 13:12:54
Autor: Piotr Gałka
BGŻOptima co¶ optymistycznego

Użytkownik <assembea@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbkuem$mmo$1inews.gazeta.pl...
[...]

A mi się nawet główna strona nie chce otworzyć.
P.G.

Data: 2011-12-06 13:41:53
Autor: TZ
BGŻOptima co¶ optymistycznego
Cze¶ć Piotrze!

We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 13:12:54, napisałe¶ na temat: "BGŻOptima co¶
optymistycznego"
Piotr Gałka piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl, news:4ede06d9$1news.home.net.pl

A mi się nawet główna strona nie chce otworzyć.

Dzi¶ z rana miałem identycznie :(

--
Hej!
TZ

- Mieszko I ożenił się z radzieck± królow±. -

Data: 2011-12-06 04:59:00
Autor: JaMyszka
BGŻOptima co¶ optymistycznego
W dniu wtorek, 6 grudnia 2011, 13:41:53 UTC+1 użytkownik TZ napisał:
[...]
> A mi si� nawet g��wna strona nie chce otworzy�.
Dzi� z rana mia�em identycznie :(

Ja tak miałam wczoraj, koło 17-tej. Ekran prawie był czerwony. Tak wolno przewracały się strony :( My¶lałam, że wyjdę z się....
Za to dzisiaj spokojnie. Po 12-tej, gdy przyszły przelewy, założyłam sprawnie nowe lokaty.

Data: 2011-12-06 14:37:36
Autor: Waldek
BGŻOptima co¶ optymistycznego

Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał w wiadomo¶ci news:8860239287$20111206134310thezas...
[...]

Potwierdzam - lokata sie zalozyla.... (wlasnie)
- tyle ze o 1 dzien za pozno :]

Data: 2011-12-06 14:08:23
Autor: jureq
BGŻOptima co¶ optymistycznego
Dnia Tue, 06 Dec 2011 11:31:35 +0000, assembea napisał(a):

Czy przetestowaliście już, jak działają lokaty codzienne, ale bez
dopisywania odsetek do kwoty lokaty? Odsetki lÄ…dujÄ… na koncie
oszczędnościowym? (Czy może są odsyłane na konto, z którego poszedł
przelew inicjujÄ…cy?)

Na oszczędnościowym. Nie sprawdzałem na którym jeśli mamy kilka - czy na tym z którego była zakładana czy na głównym

Data: 2011-12-07 12:57:58
Autor: Kamil Jońca
BGŻOptima co¶ optymistycznego
[...]
Dzi¶ optima _znów_ zaksięgowała przelewy o dobrej porze i nawet udało
się założyć od razu lokaty, bez żadnych błędów.

Żeby nie było za słodko, to weryfikacja zmienionego r-ku powi±zanego
dalej wisis :)
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu

Data: 2011-12-07 21:33:48
Autor: Bogdan B.
BGŻOptima coś optymistycznego
W dniu 2011-12-07 12:57, Kamil Jońca pisze:

Żeby nie było za słodko, to weryfikacja zmienionego r-ku powiązanego
dalej wisis :)

Informuj proszę o postępach.
Jako powiÄ…zany aktualnie z Eurobankiem, jestem takÄ… zmianÄ… bardzo
zainteresowany.

Data: 2011-12-08 09:17:24
Autor: Jarek Andrzejewski
BGŻOptima co¶ optymistycznego
On Wed, 07 Dec 2011 21:33:48 +0100, "Bogdan B."
<goodbody@rocketmail.pl> wrote:

Jako powi±zany aktualnie z Eurobankiem, jestem tak± zmian± bardzo
zainteresowany.

Ja wła¶nie wysłałem dzi¶ rano 10 zł z powrotem do EB z tytułem "Je¶li
nie dotrze, to się zirytuję" :-).
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-12-09 09:02:04
Autor: Jarek Andrzejewski
BGŻOptima co¶ optymistycznego

Wrócił. Z takim samym opisem :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-12-09 04:54:57
Autor: eisenberg
BGŻOptima co¶ optymistycznego
Co¶ optymistycznego mówicie... Wniosek o założenie konta wspólnego
złożony 6-tego, następnego dnia pierwsz± sesj± wysłany przelew
inicjuj±cy z Inteligo i do tej pory "ani be, ani me, ani kukuryku"

Data: 2011-12-09 15:48:33
Autor: Anna Kozłowska
BGŻOptima co¶ optymistycznego
eisenberg <eisenberg@neo.pl> napisał(a):
Co=B6 optymistycznego m=F3wicie... Wniosek o za=B3o=BFenie konta wsp=F3lneg=
z=B3o=BFony 6-tego, nast=EApnego dnia pierwsz=B1 sesj=B1 wys=B3any przelew
inicjuj=B1cy z Inteligo i do tej pory "ani be, ani me, ani kukuryku"

Witam,

W celu wyja¶nienia stej kwestii, prosimy o kontakt pod adresem mailowym, który
znajdzie Pan tutaj: www.bgzoptima.pl/media/default.aspx

Pozdrawiam,
Anna Kozłowska,
Zespół Prasowy BGŻOptima

Data: 2011-12-09 15:45:57
Autor: Anna Kozłowska
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

>Ja wła¶nie wysłałem dzi¶ rano 10 zł z powrotem do EB z tytułem "Je¶li
>nie dotrze, to się zirytuję" :-).

Wrócił. Z takim samym opisem :-)

Witam serdecznie,

W pojedynczych przypadkach mogło zdarzyć się, że przelew został odrzucony, z
uwagi na konfigurację płatno¶ci w systemie ELIXIR.  Do dzisiaj  powinna zostać
wprowadzona odpowiednia aktualizacja do systemu, która wyeliminuje nawet te
pojedyncze przypadki.  Wcze¶niejsze, incydentalne kłopoty z szybko¶ci± działania systemu miały
zwi±zek z ogromnym zainteresowaniem ze strony Klientów. Przy wspomnianej wyżej
aktualizacji systemu, jego wydajno¶ć zostanie zwiększona dodatkowo. Pozostaje
nam tylko przeprosić wszystkich za te chwilowe niedogodno¶ci. Podkre¶lam, że
nie miały one żadnego wpływu na oszczędno¶ci, które zarabiaj± dla naszych
Klientów każdego dnia.

W celu wyja¶nienia sytuacji prosimy o kontakt pod adresem mailowym, który

Data: 2011-12-09 16:55:04
Autor: notveryoldman
BGŻOptima coś optymistycznego
W dniu 2011-12-09 16:45,  Anna KozĹ‚owska pisze:

Jarek Andrzejewski<ptja.pl@gmail.com>  napisaĹ‚(a):

Wrócił. Z takim samym opisem :-)

Do dzisiaj  powinna zostać
wprowadzona odpowiednia aktualizacja do systemu, ktĂłra wyeliminuje nawet te
pojedyncze przypadki.

Otóż dzisiejszy przelew BGŻOptima->Eurobank został wykonany poprawnie.

Optymistycznie trzeba przed weekendem napisać, że jest nieźle, bo Optima dość szybko i skutecznie reaguje na zgłaszane problemy.

--
notveryoldman

Data: 2011-12-09 09:12:05
Autor: MK
BGŻOptima co¶ optymistycznego
On 9 Gru, 16:55, notveryoldman <notveryoldman_no_s...@gazeta.pl>
wrote:

Otóż dzisiejszy przelew BGŻOptima->Eurobank został wykonany poprawnie.

Optymistycznie trzeba przed weekendem napisać, że jest nieĽle, bo Optima
do¶ć szybko i skutecznie reaguje na zgłaszane problemy.

A co to za filozofia, wydlubujemy z bazy wszystkie rachunki powiazane
z numerem rozliczeniowym Eurobanku, sadzamy ludzi, a oni przeklepuja
nadawca -> odbiorca. Pewnie mozna byloby rozwiazac problem kompleksowo
przy tworzeniu pliku wsadowego, ze nadawca = odbiorca, ale raczej
sadze, ze to godziny ludzikow przy klawiaturze rozwiazaly problem :).
Ciekawe czy do innych bankow tez wysylaja prawidlowe dane, czy moze
pozostal tam 'rachunek powiazany' ;).

MK

Data: 2011-12-09 19:19:06
Autor: SQLwiel
BGŻOptima coś optymistycznego
W dniu 2011-12-09 16:45,  Anna KozĹ‚owska pisze:

nam tylko przeprosić wszystkich za te chwilowe niedogodności. Podkreślam, że
nie miały one żadnego wpływu na oszczędności, które zarabiają dla naszych
KlientĂłw kaĹĽdego dnia.

P...enie kotka przy pomocy młotka.
Moje oszczędności nie zarabiały zgodnie z Waszymi obietnicami, bo z powodu niekompetencji i nieudolności Waszych pożal się Boże informatyków nie byłem w stanie przez dwa dni założyć lokat.

SQLwiel.

Data: 2011-12-09 19:57:57
Autor: Bogdan B.
BGŻOptima coś optymistycznego
W dniu 2011-12-09 16:45,  Anna KozĹ‚owska pisze:

W pojedynczych przypadkach mogło zdarzyć się, że przelew został odrzucony, z
uwagi na konfiguracjÄ™ pĹ‚atnoĹ›ci w systemie ELIXIR.  Do dzisiaj  powinna zostać
wprowadzona odpowiednia aktualizacja do systemu, ktĂłra wyeliminuje nawet te
pojedyncze przypadki.

To już było.

Data: 2011-12-08 11:06:27
Autor: Kamil Jońca
"Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> writes:

[...]

chyba 6-XII dokonałem zmiany       7-XII poszedł przelew weryfikacyjny, przy czym były jeszcze 2 przelewy
            z innych kont
      7-XII póĽnym popołudniem sie przypomniałem poczt± wewnętrzn±
      8-XII dostałem info, i teraz widzę, że jest zmienione, przelewu
      jeszcze nie pu¶ciłem

KJ
 --
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
"In order to form an immaculate member of a flock

Data: 2011-12-08 15:37:53
Autor: Kamil Jońca
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

[...]

A przed chwil± przylazł przelew na moje konto w Aliorze, dla niejakiego
"Rachunku Powi±zanego" :)

Więc można powiedzieć, ze cała procedura zamknęła się w 3 dniach
roboczych, nie wiem na ile moje przypomnienie się miało na to wpływ. KJ

Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

Data: 2011-12-08 20:59:38
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-12-08 15:37, Kamil Jońca pisze:

Więc można powiedzieć, ze cała procedura zamknęła się w 3 dniach
roboczych, nie wiem na ile moje przypomnienie się miało na to wpływ.

U mnie się to nie zmieściło chociaż początek ten sam,
ale bez przypominania. Zobaczymy co jutro.

Data: 2011-12-09 18:42:01
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-12-08 20:59, Bogdan B. pisze:
[...]

No i coś się faktyczne zmieniło.
Teraz nie mogę zlecić przelewu ani na stary rachunek powiązany, ani nowy

BGŻOptima co¶ optymistycznego