BGŻOptima coś optymistycznego

Data: 2011-12-06 13:12:54
Autor: Piotr Gałka
BGŻOptima coś optymistycznego

Użytkownik <assembea@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbkuem$mmo$1inews.gazeta.pl...
6 XII (dziś) - przelew z Polbanku wyszedł pierwszą sesją. Na Optimie pojawił
się po 12:00, a więc tak, jak trzeba. Lokatę jednodniową założyłem z tych
środków bardzo sprawnie, za pierwszym razem, choć przyznam, że miałem drobną
wątpliwość dot. obsługi Digipassa: zgodnie z instrukcją, po wklepaniu PINa,
wcisnąłem 1 i kod podany przez system optimy, na co w DIGIpassie pojawiła się
2 i oczekiwanie (przez DIGIpassa) na wpisanie czegoś jeszcze... Nie pamiętam,
jak z tego wybrnąłem, grunt, że lokata się założyła.

A mi się nawet główna strona nie chce otworzyć.
P.G.

Data: 2011-12-06 13:41:53
Autor: TZ
BGŻOptima coś optymistycznego
Cześć Piotrze!

We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 13:12:54, napisałeś na temat: "BGŻOptima coś
optymistycznego"
Piotr Gałka piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl, news:4ede06d9$1news.home.net.pl

A mi się nawet główna strona nie chce otworzyć.

Dziś z rana miałem identycznie :(

--
Hej!
TZ

- Mieszko I ożenił się z radziecką królową. -

Data: 2011-12-06 04:59:00
Autor: JaMyszka
BGŻOptima coś optymistycznego
W dniu wtorek, 6 grudnia 2011, 13:41:53 UTC+1 użytkownik TZ napisał:
[...]
> A mi si� nawet g��wna strona nie chce otworzy�.
Dzi� z rana mia�em identycznie :(

Ja tak miałam wczoraj, koło 17-tej. Ekran prawie był czerwony. Tak wolno przewracały się strony :( Myślałam, że wyjdę z się....
Za to dzisiaj spokojnie. Po 12-tej, gdy przyszły przelewy, założyłam sprawnie nowe lokaty.

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2011-12-06 14:37:36
Autor: Waldek

Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał w wiadomości news:8860239287$20111206134310thezas...
[...]

Potwierdzam - lokata sie zalozyla.... (wlasnie)
- tyle ze o 1 dzien za pozno :]

BGŻOptima coś optymistycznego