BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych

Data: 2011-12-15 01:14:17
Autor: luc
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
Każdy (prawie) z grupy ma swój wątek o Optimie, to założę i ja ;-)

BGŻ nałapało już wystarczającą liczbę klientów i ich kasy, bo piszą:

"Witamy serdecznie!

 Dziękujemy Ci za zainteresowanie i chęć oszczędzania z BGŻOptima.

 Uprzejmie informujemy, że możliwość założenia nowej Lokaty dziennej z
oprocentowaniem 6,48% będzie dostępna w systemie transakcyjnym
bankowości elektronicznej BGŻOptima
 do dnia 28 grudnia 2011.

 Jednocześnie potwierdzamy że gwarantujemy oprocentowanie nominalne
6,48% do 30 kwietnia 2012 roku dla wszystkich Lokat dziennych, które
zostały założone w tym czasie, czyli do 28 grudnia bieżącego roku.

 Życzymy udanego oszczędzania i stabilnych zysków!
 Zespół BGŻOptima"

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-12-15 03:03:54
Autor: luc
On 15 Gru, 11:27, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
Użytkownik "luc" <bana...@gmx.net> napisał w wiadomościnews:d5587279-1043-4cb8-adea-ad2451538067da3g2000vbb.googlegroups.com...

> Jednocześnie potwierdzamy że gwarantujemy oprocentowanie nominalne
> 6,48% do 30 kwietnia 2012 roku dla wszystkich Lokat dziennych, które
> zostały założone w tym czasie, czyli do 28 grudnia bieżącego roku.

nowe konto da się założyć z tym oprocentowaniem
dziś bratu zakładałem

Za:
http://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_dzienna/default.aspx
-- -- -
Do kiedy będzie dostępna lokata dzienna?

Tylko do 20 grudnia 2011 r. będzie istniała możliwość składania na
etapie wniosku o otwarcie Konta Indywidualnego BGŻOptima dyspozycji
otwarcia lokat dziennych.

Tylko do 28 grudnia 2011 r. możliwe będzie zakładanie lokat dziennych
w systemie transakcyjnym BGŻOptima, do czego wymagane jest
dysponowanie przez klienta aktywnym Digipassem.
-- -- -

Złożyliście wnioski na pełne 108k PLN? Bo jeśli nie, to pytanie, czy
digipass + PIN zdążą dotrzeć przed 28?

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-12-15 04:17:16
Autor: michalp
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
A wic wielki minus dla banku, ktry bardzo szybko zmienia reguy gry..
Zasadne staje si pytanie - co chcia osign BG otwierajc Optim?

Micha

Data: 2011-12-15 16:03:32
Autor: Anna Kozowska
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
michalp <michalp@interia.pl> napisa(a):
A wi=EAc wielki minus dla banku, kt=F3ry bardzo szybko zmienia regu=B3y gry=
..
Zasadne staje si=EA pytanie - co chcia=B3 osi=B1gn=B1=E6 BG=AF otwieraj=B1c=
 Optim=EA?

Micha=B3

Witam serdecznie,

Od pocztku istnienia BG Optima informowalimy, e lokaty jednodniowe maja
gwarantowane oprocentowanie nominalne 6,48 proc. do koca kwietnia 2012r., co
si nie zmienia. Dzi informujemy jedynie, e mona je zakada do 20 grudnia
(dla nowych klientw) i do 28 grudnia dla dotychczasowych. Pozdrawiam,
Anna Kozowska,
Zesp prasowy BGOptima

Data: 2011-12-15 10:07:58
Autor: Clegan
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
On 15 Gru, 17:03, " Anna Kozowska" <bgzopt...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

[...]

Jeli kto jaki czas temu zaoy konto, dosta PIN i ustrojstwo, nie
korzysta jeszcze z konta (nie zakada lokat) to pod ktr grup
podpada ?

Data: 2011-12-15 23:31:02
Autor: Waldek
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych

Uytkownik "Clegan" <cleghan@gmail.com> napisa w wiadomoci news:50a95ddc-4683-4cf1-b3a8-66c62d76b44ci8g2000vbh.googlegroups.com...
wrote:

Jeli kto jaki czas temu zaoy konto, dosta PIN i ustrojstwo, nie
korzysta jeszcze z konta (nie zakada lokat) to pod ktr grup
podpada ?

Pod maruderw ;P

Data: 2011-12-16 09:22:41
Autor: Anna Kozowska
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
Clegan <cleghan@gmail.com> napisa(a):
On 15 Gru, 17:03, " Anna Koz=B3owska" <bgzopt...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

> Od pocz=B1tku istnienia BG=AF Optima informowali=B6my, =BFe lokaty jednod=
niowe maja
> gwarantowane oprocentowanie nominalne 6,48 proc. do ko=F1ca kwietnia 2012=
r., co
> si=EA nie zmienia. Dzi=B6 informujemy jedynie, =BFe mo=BFna je zak=B3ada=
=E6 do 20 grudnia
> (dla nowych klient=F3w) i do 28 grudnia dla dotychczasowych.

Je=B6li kto=B6 jaki=B6 czas temu za=B3o=BFy=B3 konto, dosta=B3 PIN i ustroj=
stwo, nie
korzysta=B3 jeszcze z konta (nie zak=B3ada=B3 lokat) to pod kt=F3r=B1 grup=
=EA
podpada ?

Witam,

lokata jednodniowa BGOptima dostpna bdzie dla nowych klientw do 20
grudnia. Ci ktrzy otworz konto oszczdnociowe przed 20 grudnia (jak Pan),
bd mogli zaoy lokaty jednodniowe do 28 grudnia. Jeli wic utworzy Pan
lokaty jednodniowe przed tym terminem z opcj odnawiania, to bdzie Pan mg
oszczdza do koca kwietnia 2012 r. i otrzymywa nominalne oprocentowanie w
wysokoci 6,48 proc. w skali roku do koca kwietnia 2012 roku.

 Pozdrawiam,
Anna Kozowska,
Zesp Prasowy BGOptima

Data: 2011-12-15 17:15:25
Autor: RobertS
[...]

oki, dziki za wyjanienie, fajnie e kto z zespou prasowego czyta pbb ;-)

RobertS

Data: 2011-12-15 21:19:23
Autor: Piotr Gralak
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
  Anna Kozowska napisa(a):

[...]

Wycofywanie size sztandarowego produktu po kilku tygodniach? To jest niestety aosne.
Jeli pozostaa oferta Optimy pozostanie taka jak jest to po od maja 2012 przygotujcie wiksz ekip do obsugi zamykanych kont.

PG

Data: 2011-12-15 12:55:12
Autor: michalp
[...]

W peni si pod tym podpisuj - wane ta lokata bya reklamowana, to
byo najbardziej zachcajce, i likwidacja tego produktu oznacza, e
BG wcale nie bdzie pierwszym bankiem do oszczdzania, bo oferty
Getinu i klonw bd po prostu lepsze. I tutaj po kwietniu pienidze
wrc.

Chyba, e BG jest na sprzeda i pozyskuje kapita tak, jak robi to
na przykad Alior wprowadzajc lokat 100 dniow i obecnie nie
oferujc nic nowego.

Micha

Data: 2011-12-16 22:25:30
Autor: xbartx
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
Dnia Thu, 15 Dec 2011 12:55:12 -0800, michalp napisał(a):

Chyba, że BGŻ jest na sprzedaż i pozyskuje kapitał tak, jak robił to na
przykład Alior wprowadzając lokatę 100 dniową i obecnie nie oferując nic
nowego.

No o co są te pretensje, bo nie bardzo rozumiem?
Każdy bank próbuje jakoś przyciągnąć klientów. Bank pocztowy miał Killera, OF/GO/IB lokata na start, Allianz po zmutowaniu w getbank też ma taką samą lokatę itd itp - co jest w takim razie nie tak z BGŻO?

Data: 2011-12-16 23:27:46
Autor: Piotr Gralak
BGŻOptima - koniec (zakładania) je dnodniowych

Słowa-klucze:
lokata jednodniowa
30 kwietnia
:)

Data: 2011-12-16 23:03:41
Autor: xbartx
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
Dnia Fri, 16 Dec 2011 23:27:46 +0100, Piotr Gralak napisał(a):

Słowa-klucze:
lokata jednodniowa
30 kwietnia
:)

No i?
Do 30.04.2012 będzie w BGŻO lokata jednodniowa oprocentowana na 6,48% zgodnie z tym:

http://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_dzienna/default.aspx

"gwarancja oprocentowania - oprocentowanie nominalne dla lokaty dziennej nie ulegnie zmianie do dnia 30 kwietnia 2012 roku"

Data: 2011-12-17 00:04:52
Autor: Piotr Gralak
xbartx napisał(a):

[...]

ale czaisz różnicę między lokatą jednodniową i ponadczteromiesięczną?

Data: 2011-12-16 23:11:42
Autor: xbartx
Dnia Sat, 17 Dec 2011 00:04:52 +0100, Piotr Gralak napisał(a):

[...]

Do 28.12.2011 r. jeżeli klient posiada aktywny Digipass może założyć taką lokatę, która może ale nie musi odnawiać się sama automatycznie już bez pomocy klienta i jego digipasu. Czym innym według mnie jest założenie lokaty a czym innym jej automatyczne odnowienie. Owszem z punktu widzenia czasu trwania lokaty to tak, każda jest zakładana na jeden dzień ale jeżeli po 28.12.2011 r. będzie ją zakładał system a nie klient, to będzie to działać dalej, dopóki klient nie zerwie takiej lokaty. Tak to sobie bank wymyślił i nie można mieć chyba o to do niego zbyt wielkich pretensji.

Data: 2011-12-17 00:14:49
Autor: Piotr Gralak
xbartx napisał(a):

[...]

Gdyby tak wymyślił i podał od początku, nie byłoby żadnego problemu. Te zasady pojawiły się kilka dni temu. Wcześniej od początku podawano, że do końca kwietnia gwarantują oprocentowanie na lokatach JEDNODNIOWYCH, które de facto wkrótce przestaną istnieć. Nie będę mógł ich dalej likwidować i zakładać, zatem nie będą to już lokaty jednodniowe. Według mnie to jest zmiana (obiecanych!) zasad.

Data: 2011-12-17 00:01:12
Autor: xbartx
Dnia Sat, 17 Dec 2011 00:14:49 +0100, Piotr Gralak napisał(a):

[...]

Nie przesadzaj. Nie pamiętasz chociażby jak się Alior wycofywał rakiem ze swojej pierwszej KK? To samo tutaj. Zobaczyli, że trochę ich to przerosło, więc musieli mówiąc kolokwialnie uciąć trąbę. Zrobili to IMO całkiem kulturalnie i nie ma się co dąsać tylko brać co jest i tyle. Jak zwykł mawiać klasyk: "Co to? Co to? To życie".

Data: 2011-12-18 18:35:54
Autor: Waldek

Użytkownik "Piotr Gralak" <gral74@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcgiqs$d69$1inews.gazeta.pl...
xbartx napisał(a):

[...]

Ale czaisz ze tą niby "czteromiesieczna" mozesz zerwac
w dowolnym momencie bez utraty odsetek ?
- analogia do 100-dniowki "aliorowki" obecnie

Promocja byla i sie skonczyla  /no prawie/

Pozdro

Data: 2011-12-18 18:49:26
Autor: Piotr Gralak
Waldek napisał(a):

[...]

Ale czaisz różnicę między lokatą jednodniową i ponadczteromiesięczną zrywalną bez utraty odsetek? :)

Data: 2011-12-16 23:35:51
Autor: notveryoldman
BGŻOptima - koniec (zakładania) je dnodniowych
W dniu 2011-12-16 23:27, Piotr Gralak pisze:

Słowa-klucze:
lokata jednodniowa
30 kwietnia

Możesz nadal mieć i korzystać z luksusu do 30.04, ale nie możesz zerwać, bo nie założysz nowej. Wydaje mi się to fair.

--
notveryoldman

Data: 2011-12-16 23:38:42
Autor: Piotr Gralak
notveryoldman napisał(a):
[...]

zatem nie jest to już lokata jednodniowa, tylko lokata ponadczteromiesięczna z dzienną kapitalizacją, czyż nie?
inaczej rozumiem fair :)

Data: 2011-12-17 06:18:03
Autor: sqlwiel
W dniu 2011-12-16 23:38, Piotr Gralak pisze:

[...]

Po prostu ten wyrób bankopodobny pobił wszelkie rekordy w szybkości zmiany reguł po wejściu na rynek. 4 tygodnie, czy coś koło tego.

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2011-12-17 10:42:22
Autor: TZ
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
W pitek, 16 grudnia 2011, o godz. 23:35:51, napisae na temat: "BGOptima -
koniec (zakadania)   jednodniowych"
notveryoldman notveryoldman_no_spam@gazeta.pl, news:4eebc7d2$0$1454$65785112news.neostrada.pl

Moesz nadal mie i korzysta z luksusu do 30.04, ale nie moesz zerwa, bo nie zaoysz nowej. Wydaje mi si to fair.

I nie zaoysz nastpnej, z nowych rodkw.

--
TZ

- Bez drewna nie mona robi mebli i pali w kaloryferach -

Data: 2011-12-17 11:10:55
Autor: Kamil Joca
TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> writes:

[...]

Mylisz, e jak 3 razy to samo wylesz to wicej ludzi to przeczyta?
KJ

KRETYNIZM - uomno predysponujca czsto do wampiryzmu
(J.Collin de Plancy "Sownik wiedzy tajemnej")

Data: 2011-12-17 11:26:14
Autor: TZ
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych

W sobot, 17 grudnia 2011, o godz. 11:10:55, napisae na temat: "BGOptima -
koniec (zakadania)   jednodniowych"
Kamil Joca kjonca@poczta.onet.pl, news:8739cjld8w.fsfalfa.kjonca

Mylisz, e jak 3 razy to samo wylesz to wicej ludzi to przeczyta?

Jak to zauwayem to poszed cancel.
Nie trzeba byo si tak spieszy z pobieraniem ;-)

--
TZ

- Po poudniu zwiedzalimy fabryk negliu. -

Data: 2011-12-15 23:29:12
Autor: Waldek
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych

Uytkownik " Anna Kozowska" <bgzoptima@NOSPAM.gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jcd5oj$qbr$1inews.gazeta.pl...

Od pocztku istnienia BG Optima informowalimy, e lokaty jednodniowe maja
gwarantowane oprocentowanie nominalne 6,48 proc. do koca kwietnia 2012r., co

Ja czekam na oprocentowanie 6,66  :D

Pozdrawiam

Data: 2011-12-16 00:52:15
Autor: eisenberg
wrote:
michalp <mich...@interia.pl> napisa(a):

> [...]

si nie zmienia. Dzi informujemy jedynie, e mona je zakada do 20 grudnia
(dla nowych klientw) i do 28 grudnia dla dotychczasowych.

Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Czy otrzymujc PIN do Digipassa 21-ego grudnia jestem ju "nowym"
klientem czy jeszcze "starym"?

Data: 2011-12-16 01:25:12
Autor: eisenberg
wrote:

> [...]

> Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Czy otrzymujc PIN do Digipassa 21-ego grudnia jestem ju "nowym"

Zreszt przekonam si sam.
PS Spore zainteresowanie ofert Optimy dowodzi, e jest
zapotrzebowanie na tego typu produkty. Nie chce mi si wierzy, e
inne banki nie podejm tematu. A nawet 28-ego lutego wiat si nie
koczy. Co interesujcego na pewno si pokae

Data: 2011-12-16 02:22:35
Autor: michalp
[...]

koczy. Co interesujcego na pewno si pokae- Ukryj cytowany tekst -

- Poka cytowany tekst -

Podejm, to pewne - tyle, e w d. Myl, e take getin zjedzie z
omiu procent do poziomw sprzed kilkunastu dni, bo Optima nie bdzie
ju atrakcyjnym miejscem do lokowania oszczdnoci. Obym si pomyli.

Pienidze lubi SPOKOJNIE pracowa, a na razie Optima tego swoim
klientom nie daje.

Tyle ode mnie i ju koniec komentowania z mojej strony.

Micha

Data: 2011-12-16 15:23:10
Autor: Kris
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
Uytkownik "michalp"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:af479eb2-2588-4e5d-a4a9-aed3973100bd@z19g2000vbe.googlegroups.com...

Pienidze lubi SPOKOJNIE pracowa,

Dlaczego "spokojnie"? ;)

a na razie Optima tego swoim klientom nie daje.

A co to za spokojne pracowanie na ok 6% rocznie gdy inflacja jest na podobnym poziomie.

Data: 2011-12-16 09:01:22
Autor: michalp
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych

Dlaczego "spokojnie"? ;)

Dlatego, e od instytucji finansowej oczekuj jasnych regu,
przejrzystoci i stabilnoci, a nie zmiany oferty co kilka tygodni.

Swoj drog - lokata jednodniowa ma to do siebie, e kadego dnia jest
zrywana po to, aby si odnowi. Wic teoretycznie codziennie jest
zakadana. Wic dalej teoretycznie - po 28 grudnia odnowienie nie
bdzie moliwe... Wiem, wiem - w tym przypadku bdzie, ale na zdowy
rozum - nie powinno.

Micha

Data: 2011-12-16 15:54:05
Autor: Anna Kozowska
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
eisenberg <eisenberg@neo.pl> napisa(a):
wrote:
> [...]
=E6 do 20 grudnia
> (dla nowych klient=F3w) i do 28 grudnia dla dotychczasowych.

net/

Czy otrzymuj=B1c PIN do Digipassa 21-ego grudnia jestem ju=BF "nowym"
klientem czy jeszcze "starym"?

Witam, Jeli konto oszczdnociowe zostao aktywowane i czeka Pan tylko na PIN i
Digipass, lokata moe by zaoona do 28 grudnia. Pozdrawiam,
Anna Kozowska,
Zesp Prasowy BGOptima

Data: 2011-12-16 22:43:47
Autor: MK
wrote:

[...]

Szanowni Panstwo,
wg. mnie BGZ powinien umozliwic dalsze zakladanie lokat 1D osobom,
ktore otworzyly rachunki przed ogloszeniem takiej decyzji. BYloby to
fair zarowno w stosunku do obecnych klientow, jak i tych
potencjalnych. Ja otworzylem rachunek pierwszego dnia, ale z
perspektywa skorzystania w pelnym zakresie z Panstwa oferty po
zakonczeniu juz otwartych lokat, a teraz kupa. Szczerze mowiac, gdybym
wiedzial, ze tak postapicie to rachunku raczej bym nie otworzyl, bo
sila Panstwa oferty bylo oprocentowanie overnightu, a lokaty 4m-cznej.
W tej chwili chcecie zamienic lokaty 1D na 4m-ce unikajac podatku.

Swoja droga chcialbym poznac opinie Komisji Etyki Bankowej na temat
takich praktyk.

MK

Data: 2011-12-17 07:04:39
Autor: xbartx
Dnia Fri, 16 Dec 2011 22:43:47 -0800, MK napisał(a):

Szanowni Panstwo,
wg. mnie BGZ powinien umozliwic dalsze zakladanie lokat 1D osobom, ktore
otworzyly rachunki przed ogloszeniem takiej decyzji. (...)

Tak patrząc zupełnie z boku, to wydaje mi się, że i tak długo pociągnęli jak na możliwości BGŻ, który za jakoś specjalnie błyskotliwy nie uchodzi. Chcieli zawojować rynek i się chyba deko przeliczyli - klasyczny strzał w stopę albo i nawet w kolano. Tokenów poszło i pójdzie dużo, system w pierwszych tygodniach działania non stop przeciążony, na partyline się ciężko dodzwonić czyli pracownicy banku pewnie zarobieni po łokcie, depozytów napłynęło pod sufit aż się z banku meczet zrobił :)
No więc szybko musieli podjąć decyzję o ewakuacji, bo nas zajadą. Jak to się dla nich skończy - zobaczymy. W klonach Czarneckiego też na początku były o wiele lepsze warunki i powoli mutowały one w stronę jak najkorzystniejszą dla banku. Według mnie szczyt osiągnięto jak zlikwidowana została możliwość założenie lokaty nieodnawialnej ze względu na "dobro klienta". Także ja bym na tego BGŻO tak się nie obrażał, faktem jest, że takie podejście, nie wygląda zbyt poważnie i może coś z tym zrobią, skoro nikt w banku nie pomyślał zanim zaczął robić. Jeżeli nie to IMO zapomnimy o tym szybko tak jak o banku pocztowym.

Data: 2011-12-17 00:04:48
Autor: MK
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
On 17 Gru, 08:04, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Tak patrzc zupenie z boku, to wydaje mi si, e i tak dugo pocignli
jak na moliwoci BG, ktry za jako specjalnie byskotliwy nie uchodzi.
Chcieli zawojowa rynek i si chyba deko przeliczyli - klasyczny strza w
stop albo i nawet w kolano. Tokenw poszo i pjdzie duo, system w
pierwszych tygodniach dziaania non stop przeciony, na partyline si
ciko dodzwoni czyli pracownicy banku pewnie zarobieni po okcie,
depozytw napyno pod sufit a si z banku meczet zrobi :)

Przeciez kazdego dnia ktos raportowal liczbe otwartych kont, bez
problemu mozna bylo policzyc ile kasy pozyskaja w 3 wariantach
pesymistycznym, oczekiwanym i optymistycznym. Nie jest to zadne
nietypowe dzialanie dla banku i mysle, ze to robili. Taka decyzja
zostala podjeta raczej pod wlywem konkurentow lub/i regulatora, ktory
ostatnio grozil palcem overnightom. Co nie zmienia mojej opini nt.
braku fair play ze strony BGZ.

MK

Data: 2011-12-17 10:44:52
Autor: xbartx
Dnia Sat, 17 Dec 2011 00:04:48 -0800, MK napisał(a):

[...]

W teorii to praktyka i teoria niczym się od siebie nie różni - w praktyce i owszem :)

Taka decyzja
zostala podjeta raczej pod wlywem konkurentow lub/i regulatora, ktory
ostatnio grozil palcem overnightom. Co nie zmienia mojej opini nt. braku
fair play ze strony BGZ.

No ale mieliśmy już cudowne przemiany w locie regulaminu albo TOiP itd itp, więc powiedzmy trzymają poziom i jakoś specjalnie się nie wybili. To, że po takim zagraniu cała para w gwizdek to już raczej ich problem i niech teraz myślą. IMO koniec roku się zbliża i do zestawienia rocznego pięknie się będzie można BGŻO pochwalić a w następnym roku się pomyśli co z tym fantem zrobić ;) --

Data: 2011-12-17 17:35:46
Autor: fuug
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych

si nie zmienia. Dzi informujemy jedynie, e mona je zakada do 20 grudnia
(dla nowych klientw) i do 28 grudnia dla dotychczasowych.
Jak to leci?
"Lubi oszczdza innym - niespodziewanych zmian warunkw"
Taniej chyba byoby wyczy te reklamy, albo raczej w ogle ich nie puszcza  :)

--
fuug

Data: 2011-12-15 19:46:09
Autor: mx
BGŻOptima - koniec (zakładania) jednodniowych
do dnia 28 grudnia 2011.

Same plusy:
1. Po zakończeniu 100-dniówek w Aliorze.
2. Wyzwoli nas z konieczności operowania upierdliwym tokenem.
3. Nie musimy kupować wiertarek.
4. Bliski jest czas gdy z rozkoszą przyp..... w ten digi-digi młotkien.

Anka, to koniec 1-dniówek czy gorszy %?

Data: 2011-12-15 10:57:45
Autor: Gieniu
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
dont worry, wlasnie getin i open przychodza z odsiecz

Data: 2011-12-15 11:14:47
Autor: michalp
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
Dzi informujemy jedynie, e mona je zakada do 20 grudnia
(dla nowych klientw) i do 28 grudnia dla dotychczasowych.

To tak, jakby napisa, e kto ma Digipassa ten moe si logowa, ale
od 20 grudnia nie bd widoczne rachunki.

Ja czuje si - napisz wprost - oszukany. Bo zakadaem to konto z
myl, e do koca kwietnia bde mg korzysta z jednodniowego
oprocentowania na 6.48. Teraz okazuje si, e nie, i to po kilku
tygodniach dziaania. Miaa to by platforma nr 1 dla oszczdzajcych,
a okazao si, e pozostali gracze za chwil przejm ten rynek. Skoro
likwidujecie moliwo zakadania lokat po 6.48, to nie spodziewam si
bowiem korzystniejszej oferty.

Czuj si oszukany, poniewa powinni Pastwo napisa od razu, e
oprocentowanie 6.48 jest promocyjne i moliwo zakadania lokat jest
do takiego a nie innego dnia. Domylam si jednak, e zainteresowanie
bankiem byo tak due, e depozytw przybyo, a oferta kredytowa
dopiero rusza. I istnieje niebezpieczestwo, e bank bdzie po prostu
mia za duo gotwki, za ktr za duo musi paci.

Szkoda,

Jestem rozczarowany, i z niepokojem czekam, czego dowiemy si na
przykad na pocztku stycznia.

Micha

Data: 2011-12-16 09:23:45
Autor: Anna Kozowska
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
michalp <michalp@interia.pl> napisa(a):
> Dzi=B6 informujemy jedynie, =BFe mo=BFna je zak=B3ada=E6 do 20 grudnia
> (dla nowych klient=F3w) i do 28 grudnia dla dotychczasowych.

To tak, jakby napisa=E6, =BFe kto ma Digipassa ten mo=BFe si=EA logowa=E6, =
ale
od 20 grudnia nie b=EAd=B1 widoczne rachunki.

Ja czuje si=EA - napisz=EA wprost - oszukany. Bo zak=B3ada=B3em to konto z
my=B6l=B1, =BFe do ko=F1ca kwietnia b=EAde m=F3g=B3 korzysta=E6 z jednodnio=
wego
oprocentowania na 6.48. Teraz okazuje si=EA, =BFe nie, i to po kilku
tygodniach dzia=B3ania. Mia=B3a to by=E6 platforma nr 1 dla oszcz=EAdzaj=B1=
cych,
a okaza=B3o si=EA, =BFe pozostali gracze za chwil=EA przejm=B1 ten rynek. S=
koro
likwidujecie mo=BFliwo=B6=E6 zak=B3adania lokat po 6.48, to nie spodziewam =
si=EA
bowiem korzystniejszej oferty.

Czuj=EA si=EA oszukany, poniewa=BF powinni Pa=F1stwo napisa=E6 od razu, =BF=
oprocentowanie 6.48 jest promocyjne i mo=BFliwo=B6=E6 zak=B3adania lokat je=
st
do takiego a nie innego dnia. Domy=B6lam si=EA jednak, =BFe zainteresowanie
bankiem by=B3o tak du=BFe, =BFe depozyt=F3w przyby=B3o, a oferta kredytowa
dopiero rusza. I istnieje niebezpiecze=F1stwo, =BFe bank b=EAdzie po prostu
mia=B3 za du=BFo got=F3wki, za kt=F3r=B1 za du=BFo musi p=B3aci=E6.

Szkoda,

Jestem rozczarowany, i z niepokojem czekam, czego dowiemy si=EA na
przyk=B3ad na pocz=B1tku stycznia.

Micha=B3

Witam,  Jeeli ma Pan ju zaoone konto oszczdnociowe w BGOptima i utworzy Pan
odnawialne jednodniowe lokaty, to moe Pan oszczdza na takich samych
zasadach, jak teraz, do koca kwietnia.

Pozdrawiam,
Anna Kozowska,
Zesp Prasowy BGOptima

Data: 2011-12-16 15:22:41
Autor: jureq
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
Dnia Fri, 16 Dec 2011 09:23:45 +0000,  Anna Kozłowska napisał(a):

 Jeżeli ma Pan już założone konto oszczędnościowe w BGŻOptima i utworzy
 Pan
odnawialne jednodniowe lokaty, to może Pan oszczędzać na takich samych
zasadach, jak teraz, do końca kwietnia.

Lokaty jednodniowe różnią się od lokat 4,5-miesięcznych z kapitalizacją dzienną tym, że w dowolnym momencie można na nich zmniejszać i zwiększać wielkość zaangażowanych środków. Więc proszę nie pisać, że zasady będą "takie same jak teraz"

Data: 2011-12-16 23:10:54
Autor: Piotr Gralak
jureq napisał(a):
[...]

Niestety, BGŻ Optima OSZUKAŁA swoich klientów, i to tak szybciutko po wejściu na rynek. Wstyd.

Data: 2011-12-16 23:18:10
Autor: notveryoldman
W dniu 2011-12-16 23:10, Piotr Gralak pisze:

Niestety, BGŻ Optima OSZUKAŁA swoich klientów, i to tak szybciutko po
wejściu na rynek. Wstyd.

E tam. Ceny w moim czerwonym sklepiku z czarnymi kropkami zmieniają się z dnia na dzień i jakoś nikomu nie przychodzi do głowy pisać, że owad oszukuje. Bank ma obowiązek dotrzymać zawartej z klientem umowy i jej dotrzymuje. Ale nigdzie się nie zobowiązywał, że oferta przedgwiazdkowa będzie obowiązywać na czas nieokreślony.

Po prostu, jak inny bank da lepsze warunki, to się do niego przeniesie kasę i tyle. A o tych, co nie wsiedli do pociągu, to się nie martw. Kto późno przychodzi, sam sobie szkodzi.

--
notveryoldman

Data: 2011-12-16 23:24:15
Autor: Piotr Gralak
notveryoldman napisał(a):

[...]

Na czas nieokreślony nie. Zobowiązał się za to pisemnie, że do 30 kwietnia. A teraz się wykręca. Zachowanie oprocentowania już założonych lokat z niemożnością korzystania z nich jak z lokat jednodniowych to jest właśnie to, co nazwałem po imieniu.

Po prostu, jak inny bank da lepsze warunki, to się do niego przeniesie kasę i tyle. A o tych, co nie wsiedli do pociągu, to się nie martw. Kto późno przychodzi, sam sobie szkodzi.

Na szczęście są konkurencyjne banki i inne Getiny :)

PG

Data: 2011-12-17 06:11:11
Autor: sqlwiel
W dniu 2011-12-16 23:18, notveryoldman pisze:

oszukuje. Bank ma obowiązek dotrzymać zawartej z klientem umowy i jej
dotrzymuje.

G. prawda. Bank "się umawiał", że po przelaniu środków (posiadaniu tokena i paru innych warunkach) będzie można założyć lokaty na 6.48. Tymczasem 5-6 grudnia nie można było i jakoś ten "bank" nie kwapi się z wypłatą klientom rekompensaty strat na odsetkach.

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2011-12-16 22:56:23
Autor: xbartx
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
Dnia Thu, 15 Dec 2011 11:14:47 -0800, michalp napisał(a):

Ja czuje się - napiszę wprost - oszukany. Bo zakładałem to konto z
myślą, że do końca kwietnia będe mógł korzystać z jednodniowego
oprocentowania na 6.48. Teraz okazuje się, że nie, i to po kilku
tygodniach działania. Miała to być platforma nr 1 dla oszczędzających, a
okazało się, że pozostali gracze za chwilę przejmą ten rynek. Skoro
likwidujecie możliwość zakładania lokat po 6.48, to nie spodziewam się
bowiem korzystniejszej oferty.

Obrażasz się na BGŻO, bo zabrali lokaty i jednocześnie twierdzisz, że pozostali zaraz przejmą rynek - to w czym problem?

BTW na http://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_dzienna/default.aspx stoi tylko:

"gwarancja oprocentowania - oprocentowanie nominalne dla lokaty dziennej nie ulegnie zmianie do dnia 30 kwietnia 2012 roku"

Kompletnie już nie łapię o co w takim razie się obraziłeś?

Czuję się oszukany, ponieważ powinni Państwo napisać od razu, że
oprocentowanie 6.48 jest promocyjne i możliwość zakładania lokat jest do
takiego a nie innego dnia.

A co to za nowa nomenklatura "promocyjne oprocentowanie"? Czyżby to skutki uboczne braku matematyki na maturze hi hi ;)

Data: 2011-12-15 21:42:14
Autor: Piotr Gralak
mx napisał(a):
[...]

nie ma chyba oplaty za niezwrocenie digi-digi po zamknieciu konta?
jesli tak, to ja z checia zrealizuje punkt nr 4, aby zemscic sie za me bole podczas korzystania z tego badziewia :)

Data: 2011-12-17 13:38:45
Autor: zlotowinfo
BGŻOptima - koniec (zakładania) jednodniowych
mojej mamie kończą się lokaty 31 grudnia

jakbym założył konto 20tego z lokatami
a przelał 31 grudnia a może dopiero w styczniu, to zaliczy?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-12-17 13:44:03
Autor: Piotr Gralak
zlotowinfo napisał(a):
mojej mamie kończą się lokaty 31 grudnia

jakbym założył konto 20tego z lokatami
a przelał 31 grudnia a może dopiero w styczniu, to zaliczy?

nikt nie wie ile czeka Optima na przelanie kasy z lokat otwieranych przy       zakladaniu konta. pewnie sami tego nie wiedza :)

Data: 2011-12-22 02:00:36
Autor: luc
BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych
Właśnie przysłali spama świątecznego:
http://img84.imageshack.us/img84/1908/kartkaf.png

Fajnie się to wpisuje w kontekst pogorszenia oferty...

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

BGOptima - koniec (zakadania) jednodniowych