/BGZOptima/ odsetki w 3 ratach ;)

Data: 2012-07-01 11:14:56
Autor: MK
/BGZOptima/ odsetki w 3 ratach ;)
Nie spotkalem sie jeszcze nigdzie z takim skomplikowanim kwesti naliczenia  odsetek. Konia z rzedem temu co nie pracuje w tym banku i bedzie wiedzial  jaka byla metodologia...

29-06-2012 Dodatkowa premia x
29-06-2012 Odsetki standardowe y
29-06-2012 Odsetki promocyjne z

Na szczescie podatek naliczyli jednorazowo od calosci...

MK

Data: 2012-07-01 11:17:09
Autor: neoniusz
W dniu 01.07.2012 11:14, MK pisze:
Nie spotkalem sie jeszcze nigdzie z takim skomplikowanim kwesti
naliczenia odsetek. Konia z rzedem temu co nie pracuje w tym banku i
bedzie wiedzial jaka byla metodologia...

Bylo juz tu kiedys o tym. I bylo tez sensowne wytlumaczenie ;)

Data: 2012-07-01 11:48:40
Autor: osa
W dniu 2012-07-01 11:14, MK pisze:
[...]

O ile dobrze pamiętam:
- z odsetki dla 4.6%
- y odsetki dla 5.8%
- x odsetki dla 6.5%

Data: 2012-07-01 11:55:30
Autor: gral
MK napisał(a):
[...]

Ależ to banalne. Standardowa premia to % konta "tradycyjne". Odsetki promocyjne to różnica między "tradycyjnym" a 5.80. Dodatkowa premia to wyrównanie do 6.50 dla nowych środków :)

Data: 2012-07-01 11:56:49
Autor: gral
gral napisał(a):
MK napisał(a):
[...]

Za konia z rzędem podziękuję, nie mam gdzie trzymać ;)

Data: 2012-07-01 12:00:35
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-07-01 11:56, gral pisze:

Za konia z rzędem podziękuję, nie mam gdzie trzymać ;)

A może wolałbyś rząd z koniem?
:)

OT: (nie chce mi się nowego wątku zakładać): Kiedy Mille wlewa MB?

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-01 12:16:42
Autor: SQLwiel
Mille MB Re:
W dniu 2012-07-01 12:15, gral pisze:

OT: (nie chce mi się nowego wątku zakładać): Kiedy Mille wlewa MB?

co to jest MB?

MoneyBack, 3% od transakcji debetówką.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-01 12:18:56
Autor: gral
Mille MB Re:
SQLwiel napisał(a):
W dniu 2012-07-01 12:15, gral pisze:

OT: (nie chce mi się nowego wątku zakładać): Kiedy Mille wlewa MB?

co to jest MB?

MoneyBack, 3% od transakcji debetówką.

z historii:

6 marzec
6 kwiecien
7 maj
6 czerwiec

Data: 2012-07-02 13:40:15
Autor: xbartx
Mille MB Re:
Dnia Sun, 01 Jul 2012 12:18:56 +0200, gral napisał(a):

z historii:

6 marzec
6 kwiecien
7 maj
6 czerwiec

No tak do 10 zawsze powinien być.

--
xbartx

Data: 2012-07-02 17:09:26
Autor: SERG
W dniu 2012-07-01 12:00, SQLwiel pisze:

OT: (nie chce mi się nowego wątku zakładać): Kiedy Mille wlewa MB?

U mnie w 3 poprzednich miesiącach zawsze był to 7 :)

/BGZOptima/ odsetki w 3 ratach ;)