BG¯Optima - reaktywacja?

Data: 2012-02-13 05:50:58
Autor: luc
BG¯Optima - reaktywacja?
Właśnie dzwonił do mnie gość z tytułowego banku i m.in. wypytywał,
jakiej to długości (czasu) lokaty by mnie interesowały. Było jeszcze
pytanie o ocenę banku, więc nie omieszkałem dać niskiej za szybkie
wycofanie jednodniówek z oferty...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2012-02-13 14:55:25
Autor: neoniusz
BGŻOptima - reaktywacja?
W dniu 13.02.2012 14:50, luc pisze:
[...]

Do mnie dzwonili miesiac temu. Z tymi samymi pytaniami.

Data: 2012-02-13 06:13:39
Autor: luc
BG¯Optima - reaktywacja?
On 13 Lut, 14:55, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
> [...]

> wycofanie jednodniówek z oferty...

Do mnie dzwonili miesiac temu. Z tymi samymi pytaniami.

Heh, czyżby zrobili akcję telemarketingową z jednym konsultantem? ;-)

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2012-02-13 15:23:14
Autor: neoniusz
BGŻOptima - reaktywacja?
W dniu 13.02.2012 15:13, luc pisze:
[...]

Ja rozmawialem z kobieta, wiec moze jest parka ;)

Data: 2012-02-13 15:37:35
Autor: Waldek
BGŻOptima - reaktywacja?

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jhb6ci$216$1inews.gazeta.pl...
[...]

I ja - ze 3 tyg. wstecz

Pozdro

Data: 2012-02-13 15:20:08
Autor: maruda
BGŻOptima - reaktywacja?
W dniu 2012-02-13 14:50, luc pisze:
[...]

Od miesiąca robią tę "ankietę". Też im dałem "zero" za klapę (techniczną) na wejściu i to powyższe. A na pytanie czego bym chciał, odpowiedziałem "oferty atrakcyjnej w porównaniu z rynkiem".
:)

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-02-13 19:19:43
Autor: namikk
BGŻOptima - reaktywacja?
maruda wrote:

Też im dałem "zero" za klapę
(techniczną) na wejściu i to powyższe. A na pytanie czego bym chciał,
odpowiedziałem "oferty atrakcyjnej w porównaniu z rynkiem".

Ja byÅ‚em bardziej szczodry w swojej ocenie  daÅ‚em "jeden" w skali 1-10,podobnie umotywowaÅ‚em swoje oczekiwania.Sympatyczna pani,wspomniaÅ‚a,że zamierzajÄ… wprowadzić do swojej oferty "konto oszczÄ™dnoÅ›ciowe"-brak bliższych info. w tej kwestii,jeszcze sami nie wiedzÄ… co chcÄ…,dlatego podpytujÄ… klientów ;)

Pozdrawiam

Data: 2012-02-14 13:09:13
Autor: yoss
BGŻOptima - reaktywacja?

Użytkownik "maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:jhb66q$1gu$1inews.gazeta.pl...
[...]

hehehehe do mnie dzwonili wczoraj i też powiedzialem im o jedniodnówkach i "ofercie atrakcyjnej w porownaniu z rynkiem" jeszcze sobie pomyślą, że uzgodniliśmy tutaj zeznania i wszyscy mowią dokładnie to samo słowo w słowo jak w tym przypadku ;-)

yossarian

Data: 2012-02-15 01:03:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BG¯Optima - reaktywacja?

"yoss" 4f3a4db4$0$1272$65785112@news.neostrada.pl

hehehehe do mnie dzwonili wczoraj i te¿ powiedzialem im o jedniodnówkach i

A do mnie nie dzwoni±! Pewnie czytaj± grupê i mówi±
bezczelnie -- po co dzwoniæ, skoro ta czy siak
przyjdzie, a jak nie zadzwonimy, to nawet bêdzie poprosi!!!

BG¯Optima - reaktywacja?