BGŻOptima spamuje

Data: 2013-02-20 02:07:17
Autor: luc
BGŻOptima spamuje
Znów SMS, że w systemie wiadomość następującej treści:

=================================Informujemy, że z dniem 20.02.2013 r. ulega zmianie oprocentowanie lokat terminowych BGŻOptima. Szczegóły oprocentowania lokat zakładanych i odnawianych od tego dnia przedstawiamy poniżej.

Rachunki Lokat Terminowych w złotych prowadzone w ramach Kont BGŻOptima:  Lokaty dostępne w ofercie:
1. Lokata standardowa, 3 Miesiące - 4,0%
2. Lokata elastyczna, 6 Miesięcy - 4,2%/3,8%
3. Lokata standardowa, 12 Miesięcy, 4,4%

Produkt niedostępny, dotyczy wyłącznie odnowień:
1. Lokata Jednodniowa - 3,0%
2. Lokata standardowa, 6 Miesięcy - 4,2%
=================================
Razem (PLN): 0,00

pzdrwm
luc

Data: 2013-02-20 11:18:35
Autor: lolekanabolek
BGŻOptima spamuje
W dniu 2013-02-20 11:07, luc pisze:
Znów SMS, że w systemie wiadomość następującej treści:

dzięki, mogę sobie więc odpuścić sobie logowanie do serwisu optimy ;-))

Marcin

Data: 2013-02-20 02:34:41
Autor: luc
BGŻOptima spamuje
W dniu środa, 20 lutego 2013 11:18:35 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
W dniu 2013-02-20 11:07, luc pisze:

> Znów SMS, że w systemie wiadomość następującej treści:

dzięki, mogę sobie więc odpuścić sobie logowanie do serwisu optimy ;-))

Pro publico bono, czy jakoś tak ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2013-02-23 16:20:17
Autor: darkblue
BGŻOptima spamuje

[...]

u mnie juz tam jest również takie same saldo. i widzę, że nie zanosi się na szybki comeback.
nachapali klientów, to myślą, ze przyszedł czas na żniwa? że nie wycofamy środki?
puk...puk... jest tam kto?

BGŻOptima spamuje