BGŻOptima - token i login listem poleconym?

Data: 2011-11-23 16:43:17
Autor: Ya
BGŻOptima - token i login listem poleconym?
Cześć,

Czy ktoś kto już dostał przesyłkę z BGŻ Optima
mógł by napisać czy przyszły one listem poleconym?
Pytam bo przed chwilą znalazłem w skrzynce
awizo, a jeśli to nie token i login to nie pójdę :)

Pozdrawiam YA   --

Data: 2011-11-23 17:46:53
Autor: d530

"Ya" <zpoczty@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:jaj7r5$lko$1inews.gazeta.pl...
[...]

diggipas - list zwykły

PIN-u chyba nikt jeszcze nie dostał

Data: 2011-11-23 16:53:12
Autor: Józef Gołaś
BGŻOptima - token i login listem poleconym?
ale jak to list zwykły

wg mnie nie ma to znaczenia - i tak trzeba leciec na poczte

Przecież to się w szparę w skrzynce nie zmieści i tak trzeba bedzie leciec na
poczte

Data: 2011-11-23 09:27:26
Autor: MK
On 23 Lis, 17:53, "Józef Gołaś" <jozek58.SKA...@gazeta.pl> wrote:
ale jak to list zwykły

wg mnie nie ma to znaczenia - i tak trzeba leciec na poczte

Przecież to się w szparę w skrzynce nie zmieści i tak trzeba bedzie leciec na
poczte

Zmiesci, zmiesci... u mnie lezalo w skrzynce... euroskrzynce...

MK

Data: 2011-11-23 18:41:24
Autor: d530

"MK" <macka@interia.pl> wrote in message news:ad01e2e4-d4a1-4fe0-aa2e-be4312dc09c914g2000yqo.googlegroups.com...

Zmiesci, zmiesci... u mnie lezalo w skrzynce... euroskrzynce...

Również u mnie.

kartonik 225x113x17 w miękkiej kopercie

swobodnie przechodzi przez okienko wrzutowe euroskrzynki

Data: 2011-11-23 21:38:40
Autor: Józef Gołaś
BGŻOptima - token i login listem poleconym?
a u mnie na poczcie powiedzieli że listonosz nie nosi takich wypchanych bo nie
zmieszcza sie do skrzynki

a nawet jakby się zmieściło to aby nie zniszczyc przesyłek klientom nie nosi
tego i nawet zwykłe przesyłki mają zostawione awizo z adnotacją : przesyłka
zwykła - nie mieści się w skrzynce!!!!

i teraz pytanie czy jest tak dlatego że nie chce mu sie nosić czy może na
poczcie jest ktoś kto decyduje o tym ? nie czaje tego jak jest u was?

Data: 2011-11-24 17:32:15
Autor: osa
W dniu 2011-11-23 22:38, Józef Gołaś pisze:
[...]

Może listonoszowi przesyłki puchną podczas transportu? Również mam tzw. euroskrzynkę i jeszcze nie zdarzyło mi się awizo z adnotacją 'za duże'. Dziś przesyłkę z digipassem znalazłem w skrzynce bez widocznych uszkodzeń opakowania.

Data: 2011-11-25 09:37:06
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
osa pisze:

[...]

Powiem więcej - mam euroskrzynkę i wielokrotnie znajdowałem w niej przesyłki *większe* od szpary wrzutowej...

--
MiCHA

Data: 2011-11-25 17:22:20
Autor: osa
W dniu 2011-11-25 09:37, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
osa pisze:

[...]

Może Twoje puchną już po wrzuceniu ;)

Data: 2011-11-26 12:38:33
Autor: witrak()
BGĹťOptima - token i login listem pole conym?
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> wrote on 2011-11-25_9:37
osa pisze:

i teraz pytanie czy jest tak dlatego że nie chce mu sie nosić
czy moĹźe na
[...]

duĹźe'.

Powiem więcej - mam euroskrzynkę i wielokrotnie znajdowałem w niej
przesyłki *większe* od szpary wrzutowej...

To jest zupełnie zrozumiałe dla każdego, kto wie jak działa
skrzynka pocztowa :-)
Ja wiem, że większość dyskutantów to teoretycy (sądząc po
wypowiedziach, niektĂłrzy nawet pewnie nie widzieli listonosza, a
może i skrzynki pocztowej...), ale nie wiedzieć, że do skrzynki
przesyłki *listonosz* może wrzucać *od drugiej strony*, to jednak
obciach :)

witrak()

Data: 2011-11-26 12:53:13
Autor: Kamil Jońca
BGŻOptima - token i login listem poleconym?
"witrak()" <witrak@hotmail.com> writes:

[...]

Powiem więcej - mam euroskrzynkę i wielokrotnie znajdowałem w niej
                       ^^^^^^^^^^^^

Do euroskrzynki? Jak?
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2011-11-26 14:29:01
Autor: witrak()
BGĹťOptima - token i login listem pole conym?
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote on 2011-11-26_12:53
[...]

Faktycznie , to nie powinno być możliwe.

Do euroskrzynki? Jak?

Ale chyba się jednak da, skoro wyjmowałem przesyłki (katalog gruby
na sporo ponad centymetr, trochę większy od A4 w kopercie
bąbelkowej B4) złożone na pół i o takiej grubości, że w żaden inny
sposób nie dało się ich wsadzić przez szczelinę/wyjąć bez
otwarcia... Choć może listonosz trafił na otwartą skrzynkę ? ;-)

witrak()
PS. Zainspirowany przez KJ wymyśliłem inną możliwość: ponieważ
skrzynka poniżej była nieużywana (sąsiad przeniósł się na wieś) i
mogła być otwarta, to lekko naciskając  blachę mĂłgł otworzyć i
zamknąć moją bez przekręcania kluczykiem w zamku. Ha! jak to
człowiek może się spodziewać metody rififi nawet w skrzynce :-)

Data: 2011-11-23 22:23:01
Autor: Piotr P.
W dniu 2011-11-23 18:27, MK pisze:
[...]

U mnie także. Teraz oczekuję na pin.

Data: 2011-11-23 17:03:18
Autor:
=?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_Go=B3a=B6?= <jozek58.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
ale jak to list zwykły

wg mnie nie ma to znaczenia - i tak trzeba leciec na poczte

Przecież to się w szparę w skrzynce nie zmieści i tak trzeba bedzie leciec na
poczte

Bardzo dziękuję za za informację, a szczególnie za tą!
u mnie nowoczesne skrzynki i taka możliwość jest że ona za ciasna :)
w takim razie idę na pocztę. Pozdrawiam Ya.

Data: 2011-11-23 20:56:46
Autor: brum
BGŻOptima - token i login listem poleconym?
Bardzo dziękuję za za informację, a szczególnie za tą!
u mnie nowoczesne skrzynki i taka możliwość jest że ona za ciasna :)
w takim razie idę na pocztę.

daj znac, co przyszlo

Data: 2011-11-23 21:18:54
Autor: Ya

Data: 2011-11-24 17:48:27
Autor: Ya
> [...]
> Bardzo dziękuję za za informację, a szczególnie za tą!
> u mnie nowoczesne skrzynki i taka możliwość jest że ona za ciasna :)

daj znac, co przyszlo
No i przyszło dziś, weszło do skrzynki, no i nie poleconym, czyli tak
pisaliście. Teraz trzeba czekać na kod do tokena, wcześniej im nic nie
przeleje, nie ma mowy :)

--
Pozdrawiam Ya

Data: 2011-11-23 22:37:48
Autor: Waldek

Użytkownik <zpoczty.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jaj90m$otu$1inews.gazeta.pl...

u mnie nowoczesne skrzynki i taka możliwość jest że ona za ciasna :)
w takim razie idę na pocztę.

2cm grubosci list nie wejdzie ?
- to fajna ta "nowoczesnosc" ;)

Data: 2011-11-23 23:48:35
Autor: neoniusz
W dniu 23.11.2011 17:43, Ya pisze:
Czy ktoś kto już dostał przesyłkę z BGŻ Optima
mógł by napisać czy przyszły one listem poleconym?
Pytam bo przed chwilą znalazłem w skrzynce
awizo, a jeśli to nie token i login to nie pójdę :)

A oni wysylaja osobnego maila z informacja o nadaniu przesylki z digipassem?

Bo ja mam cos takiego tylko od wczoraj:

"Dziękujemy za dokonanie inicjującego przelewu.

Na podany przez Ciebie adres korespondencyjny wyślemy niezwłocznie Twój osobisty Digipass (urządzenie umożliwiające bezpieczne logowanie się do Systemu) oraz Kod PIN. Otrzymasz je wkrótce w dwóch osobnych, zabezpieczonych przesyłkach. Wraz z przesyłką otrzymasz instrukcję, jak zalogować się do Konta BGŻOptima."

Data: 2011-11-24 17:33:56
Autor: osa
W dniu 2011-11-23 23:48, neoniusz pisze:
A oni wysylaja osobnego maila z informacja o nadaniu przesylki z
digipassem?

Nie, ale po tym mailu w ciągu kilku dni powinieneś dostać przesyłkę. Ja takiego maila dostałem w sobotę, w środę nadali przesyłkę, a dziś była już w skrzynce.

Data: 2011-11-24 10:59:00
Autor: luc
On 24 Lis, 17:33, osa <osachor...@news.onet.pl> wrote:
> [...]

Nie, ale po tym mailu w ciągu kilku dni powinieneś dostać przesyłkę. Ja
takiego maila dostałem w sobotę, w środę nadali przesyłkę, a dziś była
juĹź w skrzynce.

U mnie tak samo, więc się wyrabiają.

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-11-24 20:24:58
Autor: TZ
BGŻOptima - token i login listem poleconym?
Cześć Lucu!

W czwartek, 24 listopada 2011, o godz. 19:59:00, napisałeś na temat: "BGŻOptima
- token i login listem poleconym?"
luc bananek@gmx.net, news:bf3acdd5-7404-4524-8f68-7b6e9f7f3997u5g2000vbd.googlegroups.com

U mnie tak samo, więc się wyrabiają.

Niestety, z PINami już im tak szybko nie idzie.
A raczej w ogóle nie idzie...

--
Hej!
TZ

- Wacław kochał Klarę przez dziurę w płocie. -

Data: 2011-11-25 00:26:37
Autor: luc

luc bana...@gmx.net,news:bf3acdd5-7404-4524-8f68-7b6e9f7f3997u5g2000vbd.googlegroups.com

> U mnie tak samo, więc się wyrabiają.

Niestety, z PINami juĹź im tak szybko nie idzie.
A raczej w ogĂłle nie idzie...

AleĹź PIN to nie problem, przecieĹź jest tutaj:
http://www.positiveatheism.org/crt/pin.htm

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-11-25 11:04:28
Autor: TZ
BGŻOptima - token i login listem poleconym?
Cześć Lucu!

W piątek, 25 listopada 2011, o godz. 09:26:37, napisałeś na temat: "BGŻOptima -
token i login listem poleconym?"
luc bananek@gmx.net, news:86058840-a98d-4c7d-8f1b-5e6f75f4757fo1g2000vbe.googlegroups.com

Niestety, z PINami już im tak szybko nie idzie.
A raczej w ogóle nie idzie...

Ależ PIN to nie problem, przecież jest tutaj:
http://www.positiveatheism.org/crt/pin.htm

Ma być pięciocyfrowy ;-)

--
Hej!
TZ

- Kochanowski tworzył pod gruszą, gdzie mieszkał. -

Data: 2011-11-25 02:29:32
Autor: luc

luc bana...@gmx.net,news:86058840-a98d-4c7d-8f1b-5e6f75f4757fo1g2000vbe.googlegroups.com

> AleĹź PIN to nie problem, przecieĹź jest tutaj:
>http://www.positiveatheism.org/crt/pin.htm

Ma być pięciocyfrowy ;-)

Nie ma sprawy, wygeneruj sobie tu:

http://www.prgdesign.com/PinCodeGenerator.asp

;-)

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-11-25 12:58:08
Autor: TZ
BGŻOptima - token i login listem poleconym?
Cześć Lucu!

W piątek, 25 listopada 2011, o godz. 11:29:32, napisałeś na temat: "BGŻOptima -
token i login listem poleconym?"
luc bananek@gmx.net, news:7206c3ae-6050-4ce4-971d-83935ee2c10e4g2000yqu.googlegroups.com

Ma być pięciocyfrowy ;-)

Nie ma sprawy, wygeneruj sobie tu:

http://www.prgdesign.com/PinCodeGenerator.asp

;-)

OK, ale właśnie PIN dotarł do mnie pocztą!!! :))

--
Hej!
TZ

- Kopernik ruszył Ziemie i dlatego zobaczył, że jest okrągła. -

Data: 2011-11-25 04:29:31
Autor: luc

luc bana...@gmx.net,news:7206c3ae-6050-4ce4-971d-83935ee2c10e4g2000yqu.googlegroups.com

> Nie ma sprawy, wygeneruj sobie tu:
>http://www.prgdesign.com/PinCodeGenerator.asp
> ;-)

OK, ale właśnie PIN dotarł do mnie pocztą!!! :))

Wow! Kiedy zaakceptowali Ci przelew inicjujący?

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-11-25 14:17:49
Autor: TZ
BGŻOptima - token i login listem poleconym?
Cześć Lucu!

W piątek, 25 listopada 2011, o godz. 13:29:31, napisałeś na temat: "BGŻOptima -
token i login listem poleconym?"
luc bananek@gmx.net, news:6a9dab78-de92-44cf-9cdd-013dc2b618deq9g2000yqe.googlegroups.com

OK, ale właśnie PIN dotarł do mnie pocztą!!! :))

Wow! Kiedy zaakceptowali Ci przelew inicjujący?

16-LIS 14:33 przelew z Inteligo. (1zł)
17 listopada 2011, 16:52 - godzina wysłania e-maila od nich z tym info o przelewie.

Logowanie do BGŻOptima przeszło OK.
Najpierw trzeba nadać nowy PIN dla DigiPass następnie go autoryzować w serwisie
i wtedy można już się logować.

Zleciłem już większy przelew z Inteligo, do 16:30 jak nie przyjdzie na Optima to
dopiero lokaty będę mógł założyć w poniedziałek :(
Przynajmniej tak to wynika z opisu w serwisie.

--
Hej!
TZ

- Harem był to człowiek posiadający zbiór kobiet. -

Data: 2011-11-25 14:26:05
Autor: xbartx
Dnia Fri, 25 Nov 2011 14:17:49 +0100, TZ napisał(a):

Zleciłem już większy przelew z Inteligo, do 16:30 jak nie przyjdzie na
Optima to dopiero lokaty będę mógł założyć w poniedziałek :(
Przynajmniej tak to wynika z opisu w serwisie.

BGŻ księguje 3 sesję tego samego dnia, więc jeżeli w Inteligo zdążyłeś się załapać na 3 sesję to jeszcze dzisiaj powinieneś mieć kasę na optimie.

--
xbartx

Data: 2011-11-25 15:34:25
Autor: TZ
BGŻOptima - token i login listem poleconym?
Cześć Xbartksie!

W piątek, 25 listopada 2011, o godz. 15:26:05, napisałeś na temat: "BGŻOptima -
token i login listem poleconym?"
xbartx bart@hashzero.net, news:jao8ht$9ct$2inews.gazeta.pl

BGŻ księguje 3 sesję tego samego dnia, więc jeżeli w Inteligo zdążyłeś się załapać na 3 sesję to jeszcze dzisiaj powinieneś mieć kasę na optimie.

BGŻOptima inaczej.
http://www.banki.pl/bgzoptima.html
Patrz tabelka po prawej stronie.

--
Hej!
TZ

- Pan Piotr widział w narzeczonej same zalety. Resztę zobaczył po ślubie -

Data: 2011-11-25 18:36:01
Autor: mx
[...]

4-5 dziennie? Ale się namnożyło, pewnie dla większego zamętu? Wychodząca IV o 16:00 pójdzie I następnego dnia. Przychodząca o 11:00 to zapewne to co wpłynęło poprzedniego dnia w III? A może przesunięcia są jeszcze większe?

Data: 2011-11-25 18:28:18
Autor: TZ
[...]

Cd...
Infolinka twierdzi, że jednak sesje u nich są o: 12:00, 16:00 i 18:00.
Ale co z tego jak przelew z Inteligo wyszedł 25-LIS o 14:33 i na 16:00 do Optimy
nie doszedł. 'Nie mamy pana płaszcza... jeszcze' ;-)

Jest już po 18-tej! I... kasa jest! :))
Na dodatek założyłem 2 lokaty:

Aktywne Lokaty Terminowe
Numer referencyjny Nazwa   Początek   Koniec    Oprocentowanie Kwota (PLN) Auto odnow.
xxxxxxxxxxxxxxxxxx Dobo-L2 28-11-2011 29-11-2011 6,48 %        xxxx         Tak
xxxxxxxxxxxxxxxxxx Dobo-L1 28-11-2011 29-11-2011 6,48 %        xxxx         Tak
        Razem (PLN):  *******

Czyli dziś wszystko poszło na 5+ :))
Co prawda te sesje powinni trochę usprawnić by człowiek się nie denerwował i na
dodatek ten komunikat: [a dziś piątek i po 16:30, czyli niby powinny być
dopiero w poniedziałek założone]

cytat START< ============================================================
Uwaga!  W  przypadku  Dyspozycji  otwarcia  Lokaty Terminowej składanej po godz.
16.30  w  Dniu  Roboczym  lub  w  dniu innym niż Dzień Roboczy, Lokata Terminowa
zostanie otwarta w następnym Dniu Roboczym z oprocentowaniem obowiązującym w tym
Dniu Roboczym.
cytat KONIEC< =============================================================

Lecz lokaty się założyły z datą dzisiejszą :))

Data: 2011-11-25 14:02:31
Autor: Waldek

Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał w wiadomości news:9342012923$20111125125810thezas...

OK, ale właśnie PIN dotarł do mnie pocztą!!! :))

To sie loguj i sprawdzaj, bo zotowinfo zasial ziarno niepewnosci :]

Data: 2011-11-25 14:21:13
Autor: TZ
BGŻOptima - token i login listem poleconym?
Cześć Waldku!

W piątek, 25 listopada 2011, o godz. 14:02:31, napisałeś na temat: "BGŻOptima -
token i login listem poleconym?"
Waldek niet@niet.net, news:jao3lf$vjh$1news.onet.pl

To sie loguj i sprawdzaj, bo zotowinfo zasial ziarno niepewnosci :]

Tego nie zweryfikuję bo przelałem tylko 1zł za pierwszym razem ;)
Lokatę(y) muszę ręcznie założyć, jest tylko otwarty główny (z 1zł) i inwestycyjny.

--
Hej!
TZ

- Żołnierz musi wysoko podnosić nogi i być dzielny. -

Data: 2011-11-25 15:13:51
Autor: Waldek

Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał w wiadomości news:3826060167$20111125142117thezas...

To sie loguj i sprawdzaj, bo zotowinfo zasial ziarno niepewnosci :]

Tego nie zweryfikuję bo przelałem tylko 1zł za pierwszym razem ;)
Lokatę(y) muszę ręcznie założyć, jest tylko otwarty główny (z 1zł) i inwestycyjny.

Ok - ja polalem jako lokate inicjalna 1kzl
no ale pinu jeszcze nie dostalem
mysle ze zlotow zostal zdezinformowany, albo faktycznie
nie polal na lokate tylko na oszczednosciowy
skoro podali mu ze ma 4 z hakiem

Data: 2011-11-25 15:32:29
Autor: TZ
BGŻOptima - token i login listem poleconym?
Cześć Waldku!

W piątek, 25 listopada 2011, o godz. 15:13:51, napisałeś na temat: "BGŻOptima -
token i login listem poleconym?"
Waldek niet@niet.net, news:jao7r7$dul$1news.onet.pl

Ok - ja polalem jako lokate inicjalna 1kzl
no ale pinu jeszcze nie dostalem

A kiedy otrzymałeś DigiPass?

mysle ze zlotow zostal zdezinformowany, albo faktycznie
nie polal na lokate tylko na oszczednosciowy
skoro podali mu ze ma 4 z hakiem

Polał na oszczędnościowy, bo tak trzeba było i z automatu powinno to przejść na
lokatę.
Pewnie polał za mało za pierwszym razem albo rzeczywiście mają bug, to powinien złożyć
reklamację.

http://www.banki.pl/bgzoptima.html
Przychodzące: 11:00 14:00 15:00 16:00 17:30

Z Inteligo poszło Xkzl o: 25-LIS 14:33, a na Optima nadal nic nie ma a jest już
15:30.
Nie ma nawet w czymś takim jak: "oczekujące przelewy przychodzące".
Czas na założenie lokaty do 16:30.

--
Hej!
TZ

- Ludzie ginęli z mrozu i innych chorób zakaźnych -

Data: 2011-11-25 09:05:46
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał w wiadomości news:4132292223$20111124202500thezas...
[...]

Może system transakcyjny nie gotowy i zaczną wysyłać jak będzie gotowy.
A może jak minie termin odstąpienia od umowy.
Ja mail w sobotę i dotychczas nic nie dostałem.
P.G.

Data: 2011-11-25 09:24:22
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Piotr Gałka" <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> napisał w wiadomości news:4ecf4c59$1news.home.net.pl...

Ja mail w sobotę i dotychczas nic nie dostałem.

Poprawka. W sobotę zakładałem, a mail chyba w poniedziałek.
P.G.

BGŻOptima - token i login listem poleconym?