BGŻOptima - token i login listem poleconym?

Data: 2011-11-23 17:46:53
Autor: d530
BGŻOptima - token i login listem poleconym?

"Ya" <zpoczty@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:jaj7r5$lko$1inews.gazeta.pl...
Cze¶ć,

Czy kto¶ kto już dostał przesyłkę z BGŻ Optima
mógł by napisać czy przyszły one listem poleconym?
Pytam bo przed chwil± znalazłem w skrzynce
awizo, a je¶li to nie token i login to nie pójdę :)

Pozdrawiam YA

diggipas - list zwykły

PIN-u chyba nikt jeszcze nie dostał

Data: 2011-11-23 16:53:12
Autor: Józef Goła¶
BGŻOptima - token i login listem poleconym?
ale jak to list zwykły

wg mnie nie ma to znaczenia - i tak trzeba leciec na poczte

Przecież to się w szparę w skrzynce nie zmie¶ci i tak trzeba bedzie leciec na
poczte

Data: 2011-11-23 09:27:26
Autor: MK
On 23 Lis, 17:53, "Józef Goła¶" <jozek58.SKA...@gazeta.pl> wrote:
ale jak to list zwykły

wg mnie nie ma to znaczenia - i tak trzeba leciec na poczte

Przecież to się w szparę w skrzynce nie zmie¶ci i tak trzeba bedzie leciec na
poczte

Zmiesci, zmiesci... u mnie lezalo w skrzynce... euroskrzynce...

MK

Data: 2011-11-23 18:41:24
Autor: d530

"MK" <macka@interia.pl> wrote in message news:ad01e2e4-d4a1-4fe0-aa2e-be4312dc09c914g2000yqo.googlegroups.com...

Zmiesci, zmiesci... u mnie lezalo w skrzynce... euroskrzynce...

Również u mnie.

kartonik 225x113x17 w miękkiej kopercie

swobodnie przechodzi przez okienko wrzutowe euroskrzynki

Data: 2011-11-23 21:38:40
Autor: Józef Goła¶
BGŻOptima - token i login listem poleconym?
a u mnie na poczcie powiedzieli że listonosz nie nosi takich wypchanych bo nie
zmieszcza sie do skrzynki

a nawet jakby się zmie¶ciło to aby nie zniszczyc przesyłek klientom nie nosi
tego i nawet zwykłe przesyłki maj± zostawione awizo z adnotacj± : przesyłka
zwykła - nie mie¶ci się w skrzynce!!!!

i teraz pytanie czy jest tak dlatego że nie chce mu sie nosić czy może na
poczcie jest kto¶ kto decyduje o tym ? nie czaje tego jak jest u was?

Data: 2011-11-24 17:32:15
Autor: osa
W dniu 2011-11-23 22:38, Józef Goła¶ pisze:
[...]

Może listonoszowi przesyłki puchn± podczas transportu? Również mam tzw. euroskrzynkę i jeszcze nie zdarzyło mi się awizo z adnotacj± 'za duże'. Dzi¶ przesyłkę z digipassem znalazłem w skrzynce bez widocznych uszkodzeń opakowania.

Data: 2011-11-25 09:37:06
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
osa pisze:

[...]

Powiem więcej - mam euroskrzynkę i wielokrotnie znajdowałem w niej przesyłki *większe* od szpary wrzutowej...

--
MiCHA

Data: 2011-11-25 17:22:20
Autor: osa
W dniu 2011-11-25 09:37, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
osa pisze:

[...]

Może Twoje puchn± już po wrzuceniu ;)

Data: 2011-11-26 12:38:33
Autor: witrak()
BGŻOptima - token i login listem pole conym?
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> wrote on 2011-11-25_9:37
osa pisze:

i teraz pytanie czy jest tak dlatego że nie chce mu sie nosić
czy moĹĽe na
poczcie jest ktoĹ› kto decyduje o tym ? nie czaje tego jak jest
u was?

Może listonoszowi przesyłki puchną podczas transportu? Również
mam tzw.
euroskrzynkę i jeszcze nie zdarzyło mi się awizo z adnotacją 'za
duĹĽe'.

Powiem więcej - mam euroskrzynkę i wielokrotnie znajdowałem w niej
przesyłki *większe* od szpary wrzutowej...

To jest zupełnie zrozumiałe dla każdego, kto wie jak działa
skrzynka pocztowa :-)
Ja wiem, że większość dyskutantów to teoretycy (sądząc po
wypowiedziach, niektĂłrzy nawet pewnie nie widzieli listonosza, a
może i skrzynki pocztowej...), ale nie wiedzieć, że do skrzynki
przesyłki *listonosz* może wrzucać *od drugiej strony*, to jednak
obciach :)

witrak()

Data: 2011-11-26 12:53:13
Autor: Kamil Jońca
BGŻOptima - token i login listem poleconym?
"witrak()" <witrak@hotmail.com> writes:

[...]

Powiem więcej - mam euroskrzynkę i wielokrotnie znajdowałem w niej
                       ^^^^^^^^^^^^

Do euroskrzynki? Jak?
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2011-11-26 14:29:01
Autor: witrak()
BGŻOptima - token i login listem pole conym?
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote on 2011-11-26_12:53
[...]

Faktycznie , to nie powinno być możliwe.

Do euroskrzynki? Jak?

Ale chyba się jednak da, skoro wyjmowałem przesyłki (katalog gruby
na sporo ponad centymetr, trochę większy od A4 w kopercie
bąbelkowej B4) złożone na pół i o takiej grubości, że w żaden inny
sposób nie dało się ich wsadzić przez szczelinę/wyjąć bez
otwarcia... Choć może listonosz trafił na otwartą skrzynkę ? ;-)

witrak()
PS. Zainspirowany przez KJ wymyśliłem inną możliwość: ponieważ
skrzynka poniżej była nieużywana (sąsiad przeniósł się na wieś) i
mogĹ‚a być otwarta, to lekko naciskajÄ…c  blachÄ™ mĂłgĹ‚ otworzyć i
zamknąć moją bez przekręcania kluczykiem w zamku. Ha! jak to
człowiek może się spodziewać metody rififi nawet w skrzynce :-)

Data: 2011-11-23 22:23:01
Autor: Piotr P.
W dniu 2011-11-23 18:27, MK pisze:
[...]

U mnie także. Teraz oczekuję na pin.

Data: 2011-11-23 17:03:18
Autor:
=?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_Go=B3a=B6?= <jozek58.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
ale jak to list zwykły

wg mnie nie ma to znaczenia - i tak trzeba leciec na poczte

Przecież to się w szparę w skrzynce nie zmie¶ci i tak trzeba bedzie leciec na
poczte

Bardzo dziękuję za za informację, a szczególnie za t±!
u mnie nowoczesne skrzynki i taka możliwo¶ć jest że ona za ciasna :)
w takim razie idę na pocztę. Pozdrawiam Ya.

Data: 2011-11-23 20:56:46
Autor: brum
BGŻOptima - token i login listem poleconym?
Bardzo dziękuję za za informację, a szczególnie za t±!
u mnie nowoczesne skrzynki i taka możliwo¶ć jest że ona za ciasna :)
w takim razie idę na pocztę.

daj znac, co przyszlo

Data: 2011-11-23 21:18:54
Autor: Ya

Data: 2011-11-24 17:48:27
Autor: Ya
> [...]
> Bardzo dziękuję za za informację, a szczególnie za t±!
> u mnie nowoczesne skrzynki i taka możliwo¶ć jest że ona za ciasna :)

daj znac, co przyszlo
No i przyszło dzi¶, weszło do skrzynki, no i nie poleconym, czyli tak
pisali¶cie. Teraz trzeba czekać na kod do tokena, wcze¶niej im nic nie
przeleje, nie ma mowy :)

--
Pozdrawiam Ya

Data: 2011-11-23 22:37:48
Autor: Waldek
BGŻOptima - token i login listem poleconym?

Użytkownik <zpoczty.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jaj90m$otu$1inews.gazeta.pl...

u mnie nowoczesne skrzynki i taka możliwo¶ć jest że ona za ciasna :)
w takim razie idę na pocztę.

2cm grubosci list nie wejdzie ?
- to fajna ta "nowoczesnosc" ;)

BGŻOptima - token i login listem poleconym?