BGŻOptima - token i pin - ja już mam :)

Data: 2011-11-25 21:15:07
Autor:
BGŻOptima - token i pin - ja już mam :)
BGŻOptima - token i pin - ja już mam, kto następny, albo kto już ma? :)

konto założone 16go, token dostałem chyba ze 3 dni później, a dzisiaj otrzymałem pin. bez problemu udało się aktywować token, zalogować do konta.
szkoda, że nie przysłali wczoraj, bym sobie przelał kasę i trochę poeksperymentował w weekend, bo ze złotówką inicjalną, to się za wiele nie da zrobić :)
interfejs wg mnie prosty, ale chyba wystarczająco funkcjonalny.

zdążyłem przed Mikołajem, a reszta wyjdzie w praniu :)

Data: 2011-11-28 18:05:06
Autor: sunwick
BGŻOptima - token i pin - ja już mam :)
tez mam pin do tokena, tyle ze nie moge na strone logowania sie
dostac, muli i muli...

Data: 2011-11-28 18:19:58
Autor: TZ
BGŻOptima - token i pin - ja już mam :)
Cześć Sunwicku!

sunwick sunwoj@WYMAZTO.op.pl, news:2of7d7pqauv8328ikfm9fvuup0qkgor0qb4ax.com

tez mam pin do tokena, tyle ze nie moge na strone logowania sie
dostac, muli i muli...

Sprawdziłem, u mnie o 18:19 przeszło bez problemów.

--
Hej!
TZ

- Anders był umundurowany aż po pas -

Data: 2011-11-28 11:32:49
Autor: Mariusz Machnio

sunwick sun...@WYMAZTO.op.pl,news:2of7d7pqauv8328ikfm9fvuup0qkgor0qb4ax.com

> [...]
> dostac, muli i muli...

Sprawdziłem, u mnie o 18:19 przeszło bez problemów.

Też dostał dziś kopertę z PINem. Aktywacja i logowanie bez problemu..
Działa ok.

Pozdrawiam
Mariusz

BGŻOptima - token i pin - ja już mam :)